hi nootvioolquote:

Huh?quote:
 wat heeft ie gedaan?
 wat heeft ie gedaan?

waarschijnlijk gewoon zichzelf geweest.quote:

HEYYYYYYYYYY honingboeboe!quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Taxichauffeur gespeeld zonder vergunning xD

Mensen bedreigen met zijn pipa.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon zichzelf geweest.

Samenvatting?quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:54 schreef remi1986 het volgende:
het was inderdaad weer erg vermakelijk gisteravond

Ik heb ook hard gelachenquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:54 schreef remi1986 het volgende:
het was inderdaad weer erg vermakelijk gisteravond
 veel sneuer komen ze niet
 veel sneuer komen ze niet  

Bonnie en Clydequote:Op woensdag 21 januari 2015 09:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Het was hij en Veer tegen de rest en Willoow en ik waren Zwitserland
 jammer dat ik dat gemist heb..
 jammer dat ik dat gemist heb..

Echt? :s ripquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kut ik moest lachen om dit topic
KLB / Forgot how to speak Dutch

Mag ik ook lieve slaapzak van mequote:

Never forgetquote:

ging ook echt nergens over. Hoink wilde weten wat dwc verdiende en wat zijn baankansen waren. Toen viel er ergens het woord neger en ging Veer los.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bonnie en Clydejammer dat ik dat gemist heb..

quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ging ook echt nergens over. Hoink wilde weten wat dwc verdiende en wat zijn baankansen waren. Toen viel er ergens het woord neger en ging Veer los.

gaat veer graag los op negers?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ging ook echt nergens over. Hoink wilde weten wat dwc verdiende en wat zijn baankansen waren. Toen viel er ergens het woord neger en ging Veer los.

ja het ging nergens over, maar het was wel druk en ging hard. Dus weer erg gezelligquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het ook wel erg makkelijk om iemand in die 'gevechten' te proberen te 'pakken' op huidskleur ofzo, maar goed dat ging over en weer van wat ik begrijp

Natuurlijk gooi je het op dat soort makkelijke dingen, het is internet, dus tja. Hoewel iets creatiever dan neger mag wel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het ook wel erg makkelijk om iemand in die 'gevechten' te proberen te 'pakken' op huidskleur ofzo, maar goed dat ging over en weer van wat ik begrijp

kunt iemand beter pakken op de kleur van zijn tandenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]

Nou nee, ik pak nooit iemand op huidskleur hoor, maar ik denk wle als je iemand zo hard aanvalt op uiterlijk je kan verwachten dat een reactie komt van links of rechts. Ik vind beide een zwaktebod overigens....quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]

Ik heb me kostelijk vermaakt hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja het ging nergens over, maar het was wel druk en ging hard. Dus weer erg gezellig

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat heeft het zijn van een neger daar mee te maken? Verdomme, ook nog eens racistisch van aard deze stakkerDat is zelfs nog droeviger dan zo afgeven op iemands uiterlijk, mijn hemel nog aan toe zeg
Pot, ketel verhaal. Wat een treurnis zeg, jij.

wat een droeftoeterquote:

jammer dat dwc tijdelijke weg is. Zie je toch maar dat het weer om huidskleur gaatquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
 en de achterlijke gewoon mogen posten.
 en de achterlijke gewoon mogen posten. 

dm mij ook Nootquote:

hmm, dan is het wel terecht. Smakeloze foto's idd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Wss ban omdat die foto's postte..

Gelukkig ben ik er weer een tijdje. Ik beloof dat ik unbanned blijf totdat hij terug is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Wss ban omdat die foto's postte..

quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:11 schreef wise het volgende:
[..]
jammer dat dwc tijdelijke weg is. Zie je toch maar dat het weer om huidskleur gaaten de achterlijke gewoon mogen posten.
Maarja, je een beetje druk maken over wat iemand die je niet kent op internet wat over je zegt
 nou inderdaad, zal wel om zijn huidskleur gaan ja
 nou inderdaad, zal wel om zijn huidskleur gaan ja  

hier begon het meequote:Als er sneren worden uitgedeeld en die geldigheid daarvan moet op basis van iets dan is dat altijd nog eerder op niveau van je sociale klasse. En ik ben bang dat een neger met een dertien in een dozijn hbo-diploma die fulltime vakken vult toch iets lager op die ladder staat.
De frustratie over dit gegeven is al wel duidelijk gezien meneer het met alle mogelijke inspanning lijkt te ontwijken.

quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:13 schreef wise het volgende:
[..]
hmm, dan is het wel terecht. Smakeloze foto's idd.

jullie zouden een goed stel zijn btwquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er weer een tijdje. Ik beloof dat ik unbanned blijf totdat hij terug is.

quote:

ik zie hetquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:11 schreef wise het volgende:
[..]
jammer dat dwc tijdelijke weg is. Zie je toch maar dat het weer om huidskleur gaaten de achterlijke gewoon mogen posten.
Maarja, je een beetje druk maken over wat iemand die je niet kent op internet wat over je zegt

Hahahaquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunt iemand beter pakken op de kleur van zijn tanden
 naja dat is iets waar je wat aan kan doen.
 naja dat is iets waar je wat aan kan doen.Hahahaquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Natuurlijk gooi je het op dat soort makkelijke dingen, het is internet, dus tja. Hoewel iets creatiever dan neger mag wel.

Dat is altijd leuk iddquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja het ging nergens over, maar het was wel druk en ging hard. Dus weer erg gezellig

Zou me minderwaardig voelen met mijn zielige salaris.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:13 schreef wise het volgende:
[..]
jullie zouden een goed stel zijn btw

als vakkenvullen sta je toch ook lager op de ladder.quote:

Een paardemeisje.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt he. Uberhaupt een paard hebben...mja, vind ze leuk.

nicequote:Op woensdag 21 januari 2015 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er weer een tijdje. Ik beloof dat ik unbanned blijf totdat hij terug is.

Hij post hier al jaren en hij is gewoon een stokerquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou nee, ik pak nooit iemand op huidskleur hoor, maar ik denk wle als je iemand zo hard aanvalt op uiterlijk je kan verwachten dat een reactie komt van links of rechts. Ik vind beide een zwaktebod overigens....
Ik snap alleen niet waarom hij zich zo bedreigd voelt door me dat hij dat nodig vindt...

hij is juist degene die zich minderwaardig moet voelenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou me minderwaardig voelen met mijn zielige salaris.

het kan mij echt niet boeien wat iemand doet. Zolang die maar eerlijk zijn centen verdiend.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:14 schreef wise het volgende:
[..]
als vakkenvullen sta je toch ook lager op de ladder.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |