hi nootvioolquote:
Huh?quote:
waarschijnlijk gewoon zichzelf geweest.quote:
HEYYYYYYYYYY honingboeboe!quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Taxichauffeur gespeeld zonder vergunning xD
Mensen bedreigen met zijn pipa.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon zichzelf geweest.
Samenvatting?quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:54 schreef remi1986 het volgende:
het was inderdaad weer erg vermakelijk gisteravond
Ik heb ook hard gelachenquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:54 schreef remi1986 het volgende:
het was inderdaad weer erg vermakelijk gisteravond
Bonnie en Clydequote:Op woensdag 21 januari 2015 09:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Het was hij en Veer tegen de rest en Willoow en ik waren Zwitserland
Echt? :s ripquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kut ik moest lachen om dit topic
KLB / Forgot how to speak Dutch
Mag ik ook lieve slaapzak van mequote:
Never forgetquote:
ging ook echt nergens over. Hoink wilde weten wat dwc verdiende en wat zijn baankansen waren. Toen viel er ergens het woord neger en ging Veer los.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bonnie en Clydejammer dat ik dat gemist heb..
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ging ook echt nergens over. Hoink wilde weten wat dwc verdiende en wat zijn baankansen waren. Toen viel er ergens het woord neger en ging Veer los.
gaat veer graag los op negers?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ging ook echt nergens over. Hoink wilde weten wat dwc verdiende en wat zijn baankansen waren. Toen viel er ergens het woord neger en ging Veer los.
ja het ging nergens over, maar het was wel druk en ging hard. Dus weer erg gezelligquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Vind het ook wel erg makkelijk om iemand in die 'gevechten' te proberen te 'pakken' op huidskleur ofzo, maar goed dat ging over en weer van wat ik begrijp
Natuurlijk gooi je het op dat soort makkelijke dingen, het is internet, dus tja. Hoewel iets creatiever dan neger mag wel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Vind het ook wel erg makkelijk om iemand in die 'gevechten' te proberen te 'pakken' op huidskleur ofzo, maar goed dat ging over en weer van wat ik begrijp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |