Omdat het expliciet moet worden gezegd zodat men bij programma's als DWDD en Pauw weer kan spreken over die zielige moslim die door die racisten in Nederland wordt belaagt en naar alle waarschijnlijkheid mensen zijn die de PVV steunen.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:00 schreef TorroFernandes het volgende:
Wat maakt het nou weer uit dat het om een moslima gaat?
De overspeligen en de homoseksuelen ben je alweer vergeten?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Degenen die pogingen deden IS te bestrijden (soldaten, soldaten in burgerkleed, spionnen etc.) onthoofd/vermoord: Ja. De rest is niet bewezen.
Naar eigen zeggen is zij ontsnapt. Wie weet hoe het verder was gelopen als ze niet had kunnen wegvluchten.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is niet bepaald moord he. Wat een vergelijking
Ik zal jou even quoten: 'ik zie graag bevestiging uit betrouwbare bronnen, denk niet dat niet moslims zoiets zomaar zouden doen'.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Omdat de media altijd veel aandacht schenkt als de dader moslim is
Dat staat ook meteen in de titel
Nu dat het slachtoffer een moslima is krijgt dit amper aandacht
Pas aan het einde van het artikel wordt het duidelijk dat het om een moslima gaat
Het is belangrijk voor mensen om te zien wat er nu na de aanslagen in Frankrijk gebeurd
Moslims worden lastiggevallen
Dat meisje is bont en blauw geslagen en men probeerde haar broek naar beneden te trekken
Ook heb ik vernomen dat nog een meisje een soortgelijke situatie meemaakte maar hier heb ik nog geen bron van gezien (enkel horen zeggen). Ik hoop!! dat dit niet het geval is
Kun je de link geven naar die quote?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:28 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik zal jou even quoten: 'ik zie graag bevestiging uit betrouwbare bronnen, denk niet dat niet moslims zoiets zomaar zouden doen'.
Pwned
Incidenten.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
De overspeligen en de homoseksuelen ben je alweer vergeten?
Precies jij snapt het. Zo werkt het helaas in Nederland. Waarbij ook wel gezegd mag worden dat de Nederlander bijzonder goedgelovig is en je ze bijna alles wijs kan maken.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat het expliciet moet worden gezegd zodat men bij programma's als DWDD en Pauw weer kan spreken over die zielige moslim die door die racisten in Nederland wordt belaagt en naar alle waarschijnlijkheid mensen zijn die de PVV steunen.
Helaas ben je alleen maar eenzijdig kritisch.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik trek alleen de bewering van TS in twijfel dat deze mishandeling vanzelfsprekend een gevalletje moslimhaat is.
Koekje van eigen deeg mbt discussietechniek.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je de link geven naar die quote?
Oh en Alan Henning natuurlijk:quote:Op maandag 19 januari 2015 15:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Degenen die pogingen deden IS te bestrijden (soldaten, soldaten in burgerkleed, spionnen etc.) onthoofd/vermoord: Ja. De rest is niet bewezen.
quote:Alan Henning (15 August 1967 – c. 3 October 2014) was a British taxicab driver-turned-volunteer humanitarian aid worker.[1][2] He was the fourth Western hostage killed by Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL) whose killing was publicised in a beheading video.
Henning was captured during ISIL's occupation of the Syrian city of Al-Dana in December 2013. He was there helping provide humanitarian relief.[3] The British Foreign Office withheld news of Henning's capture while it attempted to negotiate his release.
Henning was driving an ambulance for Rochdale Aid 4 Syria, which raised money on behalf of Al-Fatiha Global, a British-based organisation which provides humanitarian aid to those caught up in warzones. Al-Fatiha Global is a registered charity which was under investigation by the Charity Commission after one of its workers was photographed with his arms around two hooded fighters carrying machine guns. Al-Fatiha Global said that worker had been dismissed. There is no suggestion that Henning knew about this controversy. Local colleagues warned Henning not to cross the border into Syria, but he said he wanted to make sure the supplies were delivered safely.[4][5][6]
Henning was shown at the end of David Cawthorne Haines's execution video, released on 13 September 2014, and referred to by "Jihadi John" of the ISIL cell known as The Beatles as the next victim. A video of Henning's beheading was released on 3 October 2014.[1][7] After his execution, British Prime Minister David Cameron ordered MI5, MI6, and GCHQ to track and kill or capture Jihadi John.[8][9][10]
http://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Henning
In vergelijking met jou ben ik bijzonder genuanceerd.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Helaas ben je alleen maar eenzijdig kritisch.
Je kunt dus geen link geven. Liegen om je gelijk te halen.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:46 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg mbt discussietechniek.
Jij gelooft namelijk niets dat niet in jouw straatje past. Dit nu ineens wel, van Facebook notabene. Daar wordt helemaal alles bij elkaar gelogen.
Voorheen deed de andere helft dat. Iets met kaatsende ballen...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kijk half Fok plots wegkijken en slachtoffers voor leugenaar uitmaken.
Ziek wel, maar ook typisch en voorspelbaar.
Dat is in jouw situatie ook veel makkelijker.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In vergelijking met jou ben ik bijzonder genuanceerd.
Kijk even in je eigen topic waarin je niet geloofde wat Isis allemaal aan het uitspoken is.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je kunt dus geen link geven. Liegen om je gelijk te halen.
Het is een politieoproep en ik geloof het zoals ik eender welke politieoproep in Nederland (ook van autochtone Nederlanders die door Marokkaanse moslimjongeren in elkaar geslagen worden bv.)
Het is mijn probleem niet dat jij het onderscheid niet kunt maken tussen een aangifte (dus het woord tussen burgers van eenzelfde land) en tussen 2 kampen die oorlog met elkaar hebben
Ik blijf voorstander van het idee dat mensen van de rechter een straf krijgen en dat burgers niet voor eigen rechter moeten spelen. Het zou ons strafrechtsysteem moeten zijn dat jihadisten veel harder aanpakt dan nu het geval is, het zou niet aan burgers moeten zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier is al een heel topic over geweest met meerdere delen. De brief bleek gericht te zijn aan een geradicaliseerde moslim die veroordeeld was voor deelname aan de gewapende strijd in Syrie en voor het ronselen van andere moslims voor die strijd. Hij was net na een korte straf weer vrijgelaten.
Zo vreemd was die brief dus niet, op spelfouten na dan.
En wat zou ik daar volgens jou moeten vinden?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Kijk even in je eigen topic waarin je niet geloofde wat Isis allemaal aan het uitspoken is.
Vier knipperlichten...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:39 schreef Buttarfly het volgende:
Ik neem hier afstand van #nietmijnvolvo
[..]
Ach, zoals ik in een ander draadje ook reeds meldde, maar waar niet op werd gereageerd; zowel mijn moeder als zusje zijn bespuugd in het verleden. Heb ik weleens gemeld in één van de vele mocrotopics. Reactie van de gebruikelijke knuppels (waaronder jij, meen ik. Maar dat durf ik niet te garanderen) was exact dezelfde als die jij nu kreeg.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Tja, het ligt inderdaad gevoelig. Mijn zus (die overigens geen hoofddoek draagt) is geduwd en bespuugd op straat door twee kaalkopjes, een paar dagen na Parijs.
Volgens half Fok was ik een leugenaar. Vind het vrij triest hoe mensen meteen voor leugenaar worden uitgemaakt. Beetje slachtoffers een trap na geven.
Je bedoeld omdat ik geen moslim ben/ moslims in mijn familie heb?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is in jouw situatie ook veel makkelijker.
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waar komt toch die drang vandaan om mensen die niks hebben gedaan erbij te betrekken?
Gewoon puur uit interesse maar wat is eigenlijk de gedachtengang hierachter? Draagt ze die niet uit angst, vindt ze dat te ouderwets of... ? Ik bedoel; de ene moslim(a) zal zeggen dat het verplicht is en de ander weer niet maar dat lijkt mij dan wel een bepaalde, vrij liberale interpretatie van de Koran.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Tja, het ligt inderdaad gevoelig. Mijn zus (die overigens geen hoofddoek draagt) is geduwd en bespuugd op straat door twee kaalkopjes, een paar dagen na Parijs.
Interessant dat je dat vraagtquote:Op maandag 19 januari 2015 17:09 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Gewoon puur uit interesse maar wat is eigenlijk de gedachtengang hierachter? Draagt ze die niet uit angst, vindt ze dat te ouderwets of... ? Ik bedoel; de ene moslim(a) zal zeggen dat het verplicht is en de ander weer niet maar dat lijkt mij dan wel een bepaalde, vrij liberale interpretatie van de Koran.
Dan vraag ik het ook meteen aan jouquote:
Dit is persoonlijk (sorry)quote:Op maandag 19 januari 2015 17:20 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Dan vraag ik het ook meteen aan jou: Waarom draag jij wel/geen hoofddoek?
Ik ben gewoon benieuwd waarom de een het wel doet en de ander niet. Naar mijn weten is het "regel" om het wel te doen maar er zijn veel gebieden in het MO waar vrouwen geen hoofddoeken dragen. Ligt dat aan de interpretatie van de Koran/Hadith etc. of...?
Die brieven zijn een ander topic.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:50 schreef Fisherman het volgende:
Ik snap niet zo heel goed dat mensen hier beweren dat deze berichten leugens zouden zijn, terwijl er genoeg berichten op Fok zijn waarin bepaalde bevolkingsgroepen dood gewenst worden. Zoals het toejuichen van een oorlog bijvoorbeeld. Dat geeft al dit soort dingen ook gewoon gebeuren. Dat laat nog in het midden of de betreffende brieven in dit topic wel of niet echt zijn.
Extremistische figuren of 'wezens' zoals ook veel gebruikt wordt die dit soort brieven schrijven, zijn geen haar beter dan religieuze extremisten. Extreme gedachten leiden tot extreme daden.
Gaat je niks aan neequote:Op maandag 19 januari 2015 17:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo persoonlijk dat iedereen buiten op straat het wel mag zien maar niet mag weten.
Ik blijf heerlijk in het Westen, suck itquote:Op maandag 19 januari 2015 17:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Hoog tijd dat ze vertrekt naar het kalifaat.
Het is natuurlijk wel makkelijk als je eens een bad hair day hebt.quote:
Dat is TS ook gezien haar 'ik heb geen mening gevormd over ISIS want media is per definitie tegen en er zijn nog geen onafhankelijke bronnen die laten zien dat ze daadwerkelijk doen wat gepresenteerd wordt',quote:Op maandag 19 januari 2015 15:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Helaas ben je alleen maar eenzijdig kritisch.
Ik vind die filmpjes die ze zelf op Youtube zetten bewijs genoeg.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:23 schreef primakov het volgende:
[..]
Dat is TS ook gezien haar 'ik heb geen mening gevormd over ISIS want media is per definitie tegen en er zijn nog geen onafhankelijke bronnen die laten zien dat ze daadwerkelijk doen wat gepresenteerd wordt',
Ik ben aangevallen wegens het niet moslim zijn. Ik kom uit een wijk waar nu veel jihadisten zijn vertrokken.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja, ik ben zelf getuige geweest van moslims die aangevallen werden en gepest om hun moslimzijn
''Alle'' verhalen over IS neem ik met een korreltje zout ja. Die verhalen worden immers door haar vijanden verteld en spreken hetgeen dat zij zelf beweerd vaak tegen. Wil natuurlijk niet zeggen dat IS daarom de waarheid moet spreken.
De ene helft zal wel verzonnen zijn en de andere helft gelogen. Dat is tenminste mijn ervaring bij dit soort berichten.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens een Facebook-post, dus dan is sowieso de helft verzonnen.
Ach beide partijen doen weleens huilie huilie, maar de laatste tijd zijn het niet de religieuze extremisten, maar de niet religeuze extremisten die huilie huilie doen.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die brieven zijn een ander topic.
Dit is weer een andere jankmoslim(a).
Het was hier toch zo slecht want alle Moslims werden toch aangevallen?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik blijf heerlijk in het Westen, suck it
Zowel in Frankrijk (100 op 2,5 miljoen moslims) en in Nederland gaat het om een klein aantal incidenten op een miljoenenpopulatie. Maar bepaalde media, die van de "weg met ons"-school, wekken uiteraard graag de indruk dat Nederland een door en door racistisch land is.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat het expliciet moet worden gezegd zodat men bij programma's als DWDD en Pauw weer kan spreken over die zielige moslim die door die racisten in Nederland wordt belaagt en naar alle waarschijnlijkheid mensen zijn die de PVV steunen.
Ik wacht nog even. Ik wil eerst zeker weten dat het echt zo is gebeurd.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:12 schreef 16meter het volgende:
Ik verontschuldig me namens alle blanke autochtonen voor deze laffe daad.
En indien het incident op waarheid berust, ga jij je excuses aanbieden omdat de daders autochtonen zijn?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wacht nog even. Ik wil eerst zeker weten dat het echt zo is gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |