http://www.dichtbij.nl/al(...)deling-te-staan.aspxquote:ALMERE - De politie is op zoek naar getuigen van de mishandeling van een vrouw op de Brikweg, ten hoogte van de Godenweg.
De 22-jarige vrouw uit Huizen werd daar donderdagmiddag rond 16.55 uur mishandeld. Ze wilde mensen helpen die met pech naast de weg leken te staan, maar haar aanbod werd met een worsteling beloond die eindigde in een klap op haar hoofd. Ze reed daarna weg in een lichtblauwe, kleine auto.
De auto die naast de weg stond, is een donkerblauwe sedan waarvan het merk niet bekend is. Evenmin is duidelijk hoeveel personen bij de mishandeling betrokken waren. De politie hoopt dat getuigen zich melden met tips. Heb je donderdagmiddag rond 16.55 uur iets van de mishandeling op de Brikweg gezien, neem dan contact op met de politie via 0900-8844. Of bel Meld Misdaad Anoniem op 0800-7000.
[Update zondag]
Volgens een Facebook-post van de mishandelde vrouw probeerde ze een andere dame te helpen die dacht dat er iets mis was met haar kindje. Nadat het slachtoffer was meegelopen naar de auto, werd ze vanachter benaderd door drie mannen die haar uitscholden voor 'Kanker hoer' en 'kanker moslim met je kanker hoofddoek'. Vervolgens werd ze in de auto geduwd en kreeg ze een klap op haar hoofd.
Uiteindelijk is het slachtoffer met veel moeite weggekomen en is de jonge vrouw naar het dichtstbijzijnde politiebureau gereden. Volgens de mishandelde vrouw was het een poging tot ontvoering. Ook meldt ze dat het zou gaan om een donkerblauwe Volvo.
Omdat de media altijd veel aandacht schenkt als de dader moslim isquote:Op maandag 19 januari 2015 13:00 schreef TorroFernandes het volgende:
Wat maakt het nou weer uit dat het om een moslima gaat?
Volgens een Facebook-post, dus dan is sowieso de helft verzonnen.quote:Volgens een Facebook-post van de mishandelde vrouw probeerde ze een andere dame te helpen die dacht dat er iets mis was met haar kindje. Nadat het slachtoffer was meegelopen naar de auto, werd ze vanachter benaderd door drie mannen die haar uitscholden voor 'Kanker hoer' en 'kanker moslim met je kanker hoofddoek'. Vervolgens werd ze in de auto geduwd en kreeg ze een klap op haar hoofd.
right!quote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens een Facebook-post, dus dan is sowieso de helft verzonnen.
Sterker, ik denk precies het tegenovergestelde is gebeurd.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens een Facebook-post, dus dan is sowieso de helft verzonnen.
Ik heb nog nooit een nieuwsbericht gezien met als titel "vrouw mishandeld door moslim" eerlijk gezegd. Heb je daar een voorbeeld van?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Omdat de media altijd veel aandacht schenkt als de dader moslim is
Dat staat ook meteen in de titel
Nu dat het slachtoffer een moslima is krijgt dit amper aandacht
Pas aan het einde van het artikel wordt het duidelijk dat het om een moslima gaat
Het is belangrijk voor mensen om te zien wat er nu na de aanslagen in Frankrijk gebeurd
Moslims worden lastiggevallen
Dat meisje is bont en blauw geslagen en men probeerde haar broek naar beneden te trekken
Ook heb ik vernomen dat nog een meisje een soortgelijke situatie meemaakte maar hier heb ik nog geen bron van gezien (enkel horen zeggen). Ik hoop!! dat dit niet het geval is
Nee, jij doet dat.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Omdat de media altijd veel aandacht schenkt als de dader moslim is
Ja joh, haal de aanslagen van Parijs erbijquote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef girlygirl8 het volgende:
Het is belangrijk voor mensen om te zien wat er nu na de aanslagen in Frankrijk gebeurd
Waar staat dat ze dat probeerden?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef girlygirl8 het volgende:
Dat meisje is bont en blauw geslagen en men probeerde haar broek naar beneden te trekken
Ook heb ik vernomen dat nog een meisje een soortgelijke situatie meemaakte maar hier heb ik nog geen bron van gezien (enkel horen zeggen). Ik hoop!! dat dit niet het geval is
Volvo-bestuurders zijn de grootste aso's in het verkeer.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:00 schreef Prospos het volgende:
Volvo bestuurders doen dat niet. Zal wel een Audi of BMW zijn geweest.
Sinds de aanslagen in Frankrijk zijn er al 50+ meldingen van moslims die lastiggevallen zijn en dit van Frankrijk alleen.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, jij doet dat.
[..]
Ja joh, haal de aanslagen van Parijs erbij
[..]
Waar staat dat ze dat probeerden?
Voor dit stukje is je bron op zijn zachts gezegd al dubieus.
Loop je ook zo te mekkeren als in een bericht wordt gemeld dat een Nederlandse jongedame is mishandeld en beroofd door een man met een Noord-Afrikaans uiterlijk?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, jij doet dat.
[..]
Ja joh, haal de aanslagen van Parijs erbij
[..]
Waar staat dat ze dat probeerden?
Voor dit stukje is je bron op zijn zachts gezegd al dubieus.
Ben jij niet dezelfde user die wel begrip had voor de wandaden van IS en consorten?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Sinds de aanslagen in Frankrijk zijn er al 50+ meldingen van moslims die lastiggevallen zijn en dit van Frankrijk alleen.
De bron van dit artikel is de politie zelf die een oproep doet. Staat los van wat het stukje detail over ''broek naar beneden trekken'' dat ik deed (dit heb ik via via vernomen en hoef je natuurlijk niet te geloven). Maar ik begrijp dat jij wil ontkennen dat moslims worden lastiggevallen.
quote:Hier het relaas van de mishandelde vrouw (bron: Facebook) Vandaag, 15 januari ben ik aangevallen, beledigd, uitgescholden, mishandeld en is er een poging geweest tot ontvoering. Ik reed in Almere Poort, op de Hogeweg en ik zag in de verte een auto staan met 4 knipperlichten. De vrouw stond naast haar auto en liep mijn richting op. Ik verminderde vaart en stopte. De vrouw liep naar mij toe, ik deed mijn raam open en de vrouw vroeg " of ik haar aub wou helpen " ik vroeg waarmee ik haar moest helpen, en ze zei dat haar kind in de auto zat en dat er wat met hem was en vroeg nogmaals of ik haar aub wou helpen. Ik liep met haar mee naar de auto, het regende hard en het was donker. Ik hoorde ineens voetstappen, ik keek achterom en zag dat er 3 mannen op mij af rende. De mannen hielde mij vast en riepen " K*nker hoer, kanker moslim met je kanker hoofddoek " 1 van de man duwde me mee de auto in, waar ik een klap op mijn hoofd kreeg. Daar werd ik weer uitgescholden en beledigd. Mijn hoofddoek is toen van mijn hoofd afgetrokken, ik raakte in paniek en ging schoppen, schreeuwen en trekken. De vrouw raakte in paniek omdat het druk op de weg werd, ze riep steeds " schiet op, het wordt druk " Toen de andere mannen wilde in stappen, trok ik met angst aan de linkerdeur en hij ging open... Ik rende keihard weg, startte mijn auto en reed weg, ik belde het alarmnummer en ben naar het dichtstbijzijnde politiebureau gereden. Waar ik aangifte heb gedaan en waar ik ben geholpen. Gelukkig gaat het nu goed met me, ik heb alleen pijn aan mijn hoofd. Het kon veel erger aflopen... Aan alle moslims, pas op! Vertrouw niemand, stop bij niemand!! Het gaat trouwens om een donkerblauwe Volvo, waar ik helaas het kenteken niet van weet.
Vreemd bericht.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:39 schreef Buttarfly het volgende:
Ik neem hier afstand van #nietmijnvolvo
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |