http://www.dichtbij.nl/al(...)deling-te-staan.aspxquote:ALMERE - De politie is op zoek naar getuigen van de mishandeling van een vrouw op de Brikweg, ten hoogte van de Godenweg.
De 22-jarige vrouw uit Huizen werd daar donderdagmiddag rond 16.55 uur mishandeld. Ze wilde mensen helpen die met pech naast de weg leken te staan, maar haar aanbod werd met een worsteling beloond die eindigde in een klap op haar hoofd. Ze reed daarna weg in een lichtblauwe, kleine auto.
De auto die naast de weg stond, is een donkerblauwe sedan waarvan het merk niet bekend is. Evenmin is duidelijk hoeveel personen bij de mishandeling betrokken waren. De politie hoopt dat getuigen zich melden met tips. Heb je donderdagmiddag rond 16.55 uur iets van de mishandeling op de Brikweg gezien, neem dan contact op met de politie via 0900-8844. Of bel Meld Misdaad Anoniem op 0800-7000.
[Update zondag]
Volgens een Facebook-post van de mishandelde vrouw probeerde ze een andere dame te helpen die dacht dat er iets mis was met haar kindje. Nadat het slachtoffer was meegelopen naar de auto, werd ze vanachter benaderd door drie mannen die haar uitscholden voor 'Kanker hoer' en 'kanker moslim met je kanker hoofddoek'. Vervolgens werd ze in de auto geduwd en kreeg ze een klap op haar hoofd.
Uiteindelijk is het slachtoffer met veel moeite weggekomen en is de jonge vrouw naar het dichtstbijzijnde politiebureau gereden. Volgens de mishandelde vrouw was het een poging tot ontvoering. Ook meldt ze dat het zou gaan om een donkerblauwe Volvo.
Omdat de media altijd veel aandacht schenkt als de dader moslim isquote:Op maandag 19 januari 2015 13:00 schreef TorroFernandes het volgende:
Wat maakt het nou weer uit dat het om een moslima gaat?
Volgens een Facebook-post, dus dan is sowieso de helft verzonnen.quote:Volgens een Facebook-post van de mishandelde vrouw probeerde ze een andere dame te helpen die dacht dat er iets mis was met haar kindje. Nadat het slachtoffer was meegelopen naar de auto, werd ze vanachter benaderd door drie mannen die haar uitscholden voor 'Kanker hoer' en 'kanker moslim met je kanker hoofddoek'. Vervolgens werd ze in de auto geduwd en kreeg ze een klap op haar hoofd.
right!quote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens een Facebook-post, dus dan is sowieso de helft verzonnen.
Sterker, ik denk precies het tegenovergestelde is gebeurd.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens een Facebook-post, dus dan is sowieso de helft verzonnen.
Ik heb nog nooit een nieuwsbericht gezien met als titel "vrouw mishandeld door moslim" eerlijk gezegd. Heb je daar een voorbeeld van?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Omdat de media altijd veel aandacht schenkt als de dader moslim is
Dat staat ook meteen in de titel
Nu dat het slachtoffer een moslima is krijgt dit amper aandacht
Pas aan het einde van het artikel wordt het duidelijk dat het om een moslima gaat
Het is belangrijk voor mensen om te zien wat er nu na de aanslagen in Frankrijk gebeurd
Moslims worden lastiggevallen
Dat meisje is bont en blauw geslagen en men probeerde haar broek naar beneden te trekken
Ook heb ik vernomen dat nog een meisje een soortgelijke situatie meemaakte maar hier heb ik nog geen bron van gezien (enkel horen zeggen). Ik hoop!! dat dit niet het geval is
Nee, jij doet dat.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Omdat de media altijd veel aandacht schenkt als de dader moslim is
Ja joh, haal de aanslagen van Parijs erbijquote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef girlygirl8 het volgende:
Het is belangrijk voor mensen om te zien wat er nu na de aanslagen in Frankrijk gebeurd
Waar staat dat ze dat probeerden?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef girlygirl8 het volgende:
Dat meisje is bont en blauw geslagen en men probeerde haar broek naar beneden te trekken
Ook heb ik vernomen dat nog een meisje een soortgelijke situatie meemaakte maar hier heb ik nog geen bron van gezien (enkel horen zeggen). Ik hoop!! dat dit niet het geval is
Volvo-bestuurders zijn de grootste aso's in het verkeer.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:00 schreef Prospos het volgende:
Volvo bestuurders doen dat niet. Zal wel een Audi of BMW zijn geweest.
Sinds de aanslagen in Frankrijk zijn er al 50+ meldingen van moslims die lastiggevallen zijn en dit van Frankrijk alleen.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, jij doet dat.
[..]
Ja joh, haal de aanslagen van Parijs erbij
[..]
Waar staat dat ze dat probeerden?
Voor dit stukje is je bron op zijn zachts gezegd al dubieus.
Loop je ook zo te mekkeren als in een bericht wordt gemeld dat een Nederlandse jongedame is mishandeld en beroofd door een man met een Noord-Afrikaans uiterlijk?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, jij doet dat.
[..]
Ja joh, haal de aanslagen van Parijs erbij
[..]
Waar staat dat ze dat probeerden?
Voor dit stukje is je bron op zijn zachts gezegd al dubieus.
Ben jij niet dezelfde user die wel begrip had voor de wandaden van IS en consorten?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Sinds de aanslagen in Frankrijk zijn er al 50+ meldingen van moslims die lastiggevallen zijn en dit van Frankrijk alleen.
De bron van dit artikel is de politie zelf die een oproep doet. Staat los van wat het stukje detail over ''broek naar beneden trekken'' dat ik deed (dit heb ik via via vernomen en hoef je natuurlijk niet te geloven). Maar ik begrijp dat jij wil ontkennen dat moslims worden lastiggevallen.
quote:Hier het relaas van de mishandelde vrouw (bron: Facebook) Vandaag, 15 januari ben ik aangevallen, beledigd, uitgescholden, mishandeld en is er een poging geweest tot ontvoering. Ik reed in Almere Poort, op de Hogeweg en ik zag in de verte een auto staan met 4 knipperlichten. De vrouw stond naast haar auto en liep mijn richting op. Ik verminderde vaart en stopte. De vrouw liep naar mij toe, ik deed mijn raam open en de vrouw vroeg " of ik haar aub wou helpen " ik vroeg waarmee ik haar moest helpen, en ze zei dat haar kind in de auto zat en dat er wat met hem was en vroeg nogmaals of ik haar aub wou helpen. Ik liep met haar mee naar de auto, het regende hard en het was donker. Ik hoorde ineens voetstappen, ik keek achterom en zag dat er 3 mannen op mij af rende. De mannen hielde mij vast en riepen " K*nker hoer, kanker moslim met je kanker hoofddoek " 1 van de man duwde me mee de auto in, waar ik een klap op mijn hoofd kreeg. Daar werd ik weer uitgescholden en beledigd. Mijn hoofddoek is toen van mijn hoofd afgetrokken, ik raakte in paniek en ging schoppen, schreeuwen en trekken. De vrouw raakte in paniek omdat het druk op de weg werd, ze riep steeds " schiet op, het wordt druk " Toen de andere mannen wilde in stappen, trok ik met angst aan de linkerdeur en hij ging open... Ik rende keihard weg, startte mijn auto en reed weg, ik belde het alarmnummer en ben naar het dichtstbijzijnde politiebureau gereden. Waar ik aangifte heb gedaan en waar ik ben geholpen. Gelukkig gaat het nu goed met me, ik heb alleen pijn aan mijn hoofd. Het kon veel erger aflopen... Aan alle moslims, pas op! Vertrouw niemand, stop bij niemand!! Het gaat trouwens om een donkerblauwe Volvo, waar ik helaas het kenteken niet van weet.
Vreemd bericht.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:39 schreef Buttarfly het volgende:
Ik neem hier afstand van #nietmijnvolvo
[..]
Is ook zo. Toch twijfel ik altijd wel aan het waarheidsgehalte van deze berichten. Niet omdat het een Moslima betreft (zij zijn niet de enigen die incidenten verzinnen) maar puur vanwege de setting. Ten eerste is latent racisme best aanwezig, maar ik betwijfel of er daadwerkelijk zoveel gekken zijn die behalve laf in de nacht een brandbommetje naar een moskee gooien verder durven te gaan en zomaar op straat een willekeurige Moslima aanvallen. Zeker niet als ze komt helpen. Dit klinkt mij een beetje in de oren als het verhaal van die Joodse dame die was aangevallen in de trein in Frankrijk of die Moslima in Eindhoven wiens hoofddoek van haar kop was gerukt.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Loop je ook zo te mekkeren als in een bericht wordt gemeld dat een Nederlandse jongedame is mishandeld en beroofd door een man met een Noord-Afrikaans uiterlijk?
Als in dat FB-bericht de waarheid wordt verteld, dan is de religieuze achtergrond van deze dame wel degelijk van belang. Dat lijkt immers de reden dat ze is aangevallen.
Vooral dat laatste verraadt inderdaad dat het een fake bericht is om mensen op te ruien, ik verdenk TS ervan het originele facebook bericht getypt te hebben.quote:
Ok hansquote:Op maandag 19 januari 2015 13:45 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Jij was dus getuige van het voorval? In dat geval zoekt de politie naar je.
Die 'autochtoon' is in ieder geval wel zeer consequent met de bezittelijke vorm van 'jou' (of ja, het ontbreken ervan).quote:Op maandag 19 januari 2015 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iedereen die een beetje het internet volgt komt dagelijks tientallen van dit soort verzonnen berichten tegen van voornamelijk moslims. Ik zal een voorbeeld geven van wat ik allemaal tegenkom:
[ afbeelding ]
Dit soort bullshit geloof ik gewoon niet, het is too much. Teveel spelfouten en gevoelsmatig klopt het niet. Dit komt allemaal uit dezelfde hoek.
quote:Op maandag 19 januari 2015 12:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
http://www.dichtbij.nl/al(...)deling-te-staan.aspx
quote:ALMERE - De politie is op zoek naar getuigen van de mishandeling van een vrouw op de Brikweg, ten hoogte van de Godenweg.
De 22-jarige vrouw uit Huizen werd daar donderdagmiddag rond 16.55 uur mishandeld. Ze wilde mensen helpen die met pech naast de weg leken te staan, maar haar aanbod werd met een worsteling beloond die eindigde in een klap op haar hoofd. Ze reed daarna weg in een lichtblauwe, kleine auto.
De auto die naast de weg stond, is een donkerblauwe sedan waarvan het merk niet bekend is. Evenmin is duidelijk hoeveel personen bij de mishandeling betrokken waren. De politie hoopt dat getuigen zich melden met tips. Heb je donderdagmiddag rond 16.55 uur iets van de mishandeling op de Brikweg gezien, neem dan contact op met de politie via 0900-8844. Of bel Meld Misdaad Anoniem op 0800-7000.
[Update zondag]
Volgens een Facebook-post van de mishandelde vrouw probeerde ze een andere dame te helpen die dacht dat er iets mis was met haar kindje. Nadat het slachtoffer was meegelopen naar de auto, werd ze vanachter benaderd door drie mannen die haar uitscholden voor 'Kanker hoer' en 'kanker moslim met je kanker hoofddoek'. Vervolgens werd ze in de auto geduwd en kreeg ze een klap op haar hoofd.
Uiteindelijk is het slachtoffer met veel moeite weggekomen en is de jonge vrouw naar het dichtstbijzijnde politiebureau gereden. Volgens de mishandelde vrouw was het een poging tot ontvoering. Ook meldt ze dat het zou gaan om een donkerblauwe Volvo.
Sons of Anarchy already did it! Fun fact: de daders daar waren (ook?) white supremacists.quote:Driving home, Gemma is stopped at a stoplight when a woman screeches up behind her in a minivan. At first, Gemma reaches for her gun, but she leaves it in the car when the woman says her baby swallowed something. When Gemma reaches the van she sees it's a fake baby and the woman knocks her out with a blow to the head.
Jax comes home to find Tara waiting for him. He left the party early. She asks him what's wrong. He says he's tired and goes to take a shower.
Tara picks up his clothes and finds his bloody gloves. She says if she's going to stay she needs to know the truth. He tells her he helped Opie kill a man today, retaliation for Donna. Tara stares at him. He says he's going to bed.
Gemma wakes up, with her hands cuffed over her to a cage. Three masked figures approach her. At home, finally, Opie checks in on his sleeping kids. Gemma yells at the masked men, kicking one in the groin, and face, and fighting as they rip off her pants. Tara looks at Jax in bed, then joins him. At the party, Clay smokes one of Zobelle's cigars. Tig tells him they're going to come out the other side of this. One of the men raping Gemma stops long enough to call her "ma'am" and tell her to tell her husband to stop selling guns to minorities (he uses different language), or they'll find her and do it to her again. She notices a red tattoo on one man's neck (who seems to be Weston), before she passes out as he attacks her again.
http://sonsofanarchy.wikia.com/wiki/Albification
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit soort bullshit geloof ik gewoon niet, het is too much. Teveel spelfouten en gevoelsmatig klopt het niet. Dit komt allemaal uit dezelfde hoek.
De user die nog niet overtuigd is dat IS alle wandaden doet die er over haar bericht wordtquote:Op maandag 19 januari 2015 13:36 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ben jij niet dezelfde user die wel begrip had voor de wandaden van IS en consorten?
WTF, jij zit in de fp redactie?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kijk half Fok plots wegkijken en slachtoffers voor leugenaar uitmaken.
Ziek wel, maar ook typisch en voorspelbaar.
Vraagtekens erbij plaatsen is een compleet andere nuance dan wat jij schetst.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het lijkt mij sowieso sterk dat ze haar handtekening met MS paint onderaan een brief plaatstquote:Op maandag 19 januari 2015 13:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Marja van Bijsterveldt was staatssecretaris van Onderwijs in Balkenende IV. In 2010 verruilde ze die functie voor minister van Onderwijs in het kabinet Rutte-I. Dat zat er tot het najaar van 2012.
Het lijkt me stug dat Van Bijsterveldt nu nog steeds brieven van het ministerie ondertekent... De huidige staatssecretaris is overigens Sander Dekker (VVD).
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste verraadt inderdaad dat het een fake bericht is om mensen op te ruien, ik verdenk TS ervan het originele facebook bericht getypt te hebben.
Nee, je zegt dat alles gelogen en verzonnen is.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vraagtekens erbij plaatsen is een compleet andere nuance dan wat jij schetst.En dan ambieer je nieuwspostjes plaatsen?
Ze nemen alles over, kijk regelmatig over je schouder autochtonen, en vertrouw niemand!quote:
Wanneer laat je je bezwangeren door een hunk uit het Kalifaat?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:54 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De user die nog niet overtuigd is dat IS alle wandaden doet die er over haar bericht wordt
Je moet dingen wel benoemen zoals ze zijn
Vind jij het bericht niet een beetje vreemd?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Oh, je voelt je dus persoonlijk betrokken nu? Je wilt jouw gram halen?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
De politie zoekt naar mensen en er zijn getuigen, maar alsnog liegt ze natuurlijk. Met haar hoofddoek.
In mijn omgeving zijn er ook voorvallen gebeurd, maar toen ik het deelde op Fok werd ik ook voor leugenaar uitgemaakt. En uitgescholden per DM.
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat alles gelogen en verzonnen is.
Terwijl er wel degelijk zulke idioten bestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |