Dit is persoonlijk (sorry)quote:Op maandag 19 januari 2015 17:20 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Dan vraag ik het ook meteen aan jou: Waarom draag jij wel/geen hoofddoek?
Ik ben gewoon benieuwd waarom de een het wel doet en de ander niet. Naar mijn weten is het "regel" om het wel te doen maar er zijn veel gebieden in het MO waar vrouwen geen hoofddoeken dragen. Ligt dat aan de interpretatie van de Koran/Hadith etc. of...?
Die brieven zijn een ander topic.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:50 schreef Fisherman het volgende:
Ik snap niet zo heel goed dat mensen hier beweren dat deze berichten leugens zouden zijn, terwijl er genoeg berichten op Fok zijn waarin bepaalde bevolkingsgroepen dood gewenst worden. Zoals het toejuichen van een oorlog bijvoorbeeld. Dat geeft al dit soort dingen ook gewoon gebeuren. Dat laat nog in het midden of de betreffende brieven in dit topic wel of niet echt zijn.
Extremistische figuren of 'wezens' zoals ook veel gebruikt wordt die dit soort brieven schrijven, zijn geen haar beter dan religieuze extremisten. Extreme gedachten leiden tot extreme daden.
Gaat je niks aan neequote:Op maandag 19 januari 2015 17:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo persoonlijk dat iedereen buiten op straat het wel mag zien maar niet mag weten.
Ik blijf heerlijk in het Westen, suck itquote:Op maandag 19 januari 2015 17:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Hoog tijd dat ze vertrekt naar het kalifaat.
Het is natuurlijk wel makkelijk als je eens een bad hair day hebt.quote:
Dat is TS ook gezien haar 'ik heb geen mening gevormd over ISIS want media is per definitie tegen en er zijn nog geen onafhankelijke bronnen die laten zien dat ze daadwerkelijk doen wat gepresenteerd wordt',quote:Op maandag 19 januari 2015 15:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Helaas ben je alleen maar eenzijdig kritisch.
Ik vind die filmpjes die ze zelf op Youtube zetten bewijs genoeg.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:23 schreef primakov het volgende:
[..]
Dat is TS ook gezien haar 'ik heb geen mening gevormd over ISIS want media is per definitie tegen en er zijn nog geen onafhankelijke bronnen die laten zien dat ze daadwerkelijk doen wat gepresenteerd wordt',
Ik ben aangevallen wegens het niet moslim zijn. Ik kom uit een wijk waar nu veel jihadisten zijn vertrokken.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja, ik ben zelf getuige geweest van moslims die aangevallen werden en gepest om hun moslimzijn
''Alle'' verhalen over IS neem ik met een korreltje zout ja. Die verhalen worden immers door haar vijanden verteld en spreken hetgeen dat zij zelf beweerd vaak tegen. Wil natuurlijk niet zeggen dat IS daarom de waarheid moet spreken.
De ene helft zal wel verzonnen zijn en de andere helft gelogen. Dat is tenminste mijn ervaring bij dit soort berichten.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens een Facebook-post, dus dan is sowieso de helft verzonnen.
Ach beide partijen doen weleens huilie huilie, maar de laatste tijd zijn het niet de religieuze extremisten, maar de niet religeuze extremisten die huilie huilie doen.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die brieven zijn een ander topic.
Dit is weer een andere jankmoslim(a).
Het was hier toch zo slecht want alle Moslims werden toch aangevallen?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik blijf heerlijk in het Westen, suck it
Zowel in Frankrijk (100 op 2,5 miljoen moslims) en in Nederland gaat het om een klein aantal incidenten op een miljoenenpopulatie. Maar bepaalde media, die van de "weg met ons"-school, wekken uiteraard graag de indruk dat Nederland een door en door racistisch land is.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat het expliciet moet worden gezegd zodat men bij programma's als DWDD en Pauw weer kan spreken over die zielige moslim die door die racisten in Nederland wordt belaagt en naar alle waarschijnlijkheid mensen zijn die de PVV steunen.
Ik wacht nog even. Ik wil eerst zeker weten dat het echt zo is gebeurd.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:12 schreef 16meter het volgende:
Ik verontschuldig me namens alle blanke autochtonen voor deze laffe daad.
En indien het incident op waarheid berust, ga jij je excuses aanbieden omdat de daders autochtonen zijn?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wacht nog even. Ik wil eerst zeker weten dat het echt zo is gebeurd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |