abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148782658
van pvv.nl

Ik ben ook geen voorstander van Al Qaeda en IS maar in een goede democratie roept men op tot oorlog tegen de Mafia. In PVV logica zal 't wel een oorlog betekenen tegen de Italianen. :{w

not buying it.
pi_148782668
quote:
0s.gif

Op zaterdag 17 januari 2015 18:33 schreef keste010 het volgende:

[..]

En daar schieten we dus geen moer mee op. Nul extra aanslagen die je er mee voorkomt. Het is alleen jouw frustratie botvieren op mensen met een dubbele nationaliteit..

Op zaterdag 17 januari 2015 18:42 schreef Paradoxi het volgende:

Als het aan jou ligt komen ze gewoon via het vliegtuig, schiphol binnen, zonder ook maar in te grijpen. Waarom zouden we het ze moeilijk maken.
Post uit: POL / Wilders: Het is oorlog #4

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2015 19:05:51 ]
pi_148782982
Ik zal het even opnieuw plaatsen:

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:42 schreef keste010 het volgende:

[..]

En daar schieten we dus geen moer mee op. Nul extra aanslagen die je er mee voorkomt. Het is alleen jouw frustratie botvieren op mensen met een dubbele nationaliteit..
Als het aan jou ligt komen ze gewoon via het vliegtuig, schiphol binnen, zonder ook maar in te grijpen. Waarom zouden we het ze moeilijk maken.
pi_148783214
Als Geert Wilders dit topic als maatstaf zou nemen, ja, dan lijkt oorlog dichtbij:

GC / Doodsbedreigingen naar moslims op internet

Maar ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen, Geurtje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148786362
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:12 schreef El_Matador het volgende:
Als Geert Wilders dit topic als maatstaf zou nemen, ja, dan lijkt oorlog dichtbij:

GC / Doodsbedreigingen naar moslims op internet

Maar ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen, Geurtje.
'denken dat het allemaal wel mee gaat vallen' denkt men al jaren inmiddels, maar in de praktijk neemt het allemaal steeds concretere vormen aan.

Het is niet zo dat doordat jij vrede gewend bent, dit ook altijd zo zal blijven.
pi_148786471
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:41 schreef Duikbril112 het volgende:
maar in de praktijk neemt het allemaal steeds concretere vormen aan.
Wat is het?
pi_148787729
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:44 schreef Wespensteek het volgende:
Wat is het?
Radicale Islam's war against the west.

Waarschijnlijk begrijp je ook weinig van de Islam.
pi_148787986
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 21:20 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Ik ben zeker geen autoriteit daarom vraag ik ook vaak aan de kenners wat de islam is. Jij weet het blijkbaar wel, kun jij er een goed onderbouwde definitie van geven?
pi_148788013
quote:

[..]

Dat doen de mensen die waarschuwen voor de islam juist zelden.
pi_148788735
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 21:26 schreef Xa1pt het volgende:
Dat doen de mensen die waarschuwen voor de islam juist zelden.
Maar ik wel.

Ik ben alwetend op dat gebied.
pi_148789327
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 21:42 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Maar ik wel.

Ik ben alwetend op dat gebied.
Ok.
pi_148789420
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 21:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ok.
We moeten 10x harder terugslaan. Wanneer zij iets aanvallends doen richting ons, moeten wij daar iets 10x harders tegenover zetten. Wij zijn de oppermacht in de wereld, en dat moet zo blijven.
pi_148789540
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 21:59 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

We moeten 10x harder terugslaan. Wanneer zij iets aanvallends doen richting ons, moeten wij daar iets 10x harders tegenover zetten. Wij zijn de oppermacht in de wereld, en dat moet zo blijven.
Ok.
pi_148789779
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ok.
En zo verder.
pi_148789856
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:08 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

En zo verder.
Atoombom op Mekka.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148790002
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:08 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

En zo verder.
Precies, gewoon de cirkel van geweld voortzetten. Ook al hebben we inmiddels gezien waar dat toe leidt en het voor meer extremisme zorgt. Waarom niet gewoon inderdaad meteen een kernbom droppen?
pi_148790015
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:10 schreef El_Matador het volgende:
Atoombom op Mekka.
Ideaal voer voor een total war met ze. Dan zal er geen onderscheid meer zijn tussen radicale islam en niet-radicale islam in de reactie van moslims.
pi_148790240
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
Precies, gewoon de cirkel van geweld voortzetten. Ook al hebben we inmiddels gezien waar dat toe leidt en het voor meer extremisme zorgt. Waarom niet gewoon inderdaad meteen een kernbom droppen?
Tja, de cirkel van geweld voortzetten... Jij denkt dat als het Westen al zijn troepen uit moslimlanden terugtrekt, er vrede zal zijn? Is er dan voor de radicalen weer geen drang om 'het verleden' te wreken? Of zullen ze niet op andere manieren het conflict blijven opzoeken met de niet-gelovige wereld?
Het is gewoon jammer dat er zich zo'n speler op het wereldtoneel bevindt die we nu in tijden van globalisatie wereldwijd leren kennen. Het is maar de vraag of radicalisme nog terug te draaien is.
pi_148790318
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:20 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Tja, de cirkel van geweld voortzetten... Jij denkt dat als het Westen al zijn troepen uit moslimlanden terugtrekt, er vrede zal zijn?
De bron van erg veel conflicten die nu nog voortwoekeren is de Westerse inmenging. Wereldvrede is een utopie, maar dat neemt niet weg dat we veel conflicten en daarmee ook extremisme terug kunnen dringen.
pi_148790581
Ik ben bang dat de doctrine van de Islam altijd in zekere zin een bron van last zal zijn in de wereld. Misschien zullen de extreem bloedige aanslagen minder worden, maar vergeet niet dat deze mensen zich ook zéér druk maken over hoe maatschappijen intern omgaan met dingen. Zo heeft India heel wat vreselijke aanslagen gekend, net als overige Aziatische en Afrikaanse landen, omdat men daar bijvoorbeeld beeldjes aanbidt... Tolerantie naar niet-moslims in het algemeen is in die kringen zo breed aanwezig. Wat zonder twijfel te herleiden is tot het literaire bronmateriaal van de religie.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 22:37:43 #21
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148790957
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:28 schreef Duikbril112 het volgende:
Ik ben bang dat de doctrine van de Islam altijd in zekere zin een bron van last zal zijn in de wereld. Misschien zullen de extreem bloedige aanslagen minder worden, maar vergeet niet dat deze mensen zich ook zéér druk maken over hoe maatschappijen intern omgaan met dingen. Zo heeft India heel wat vreselijke aanslagen gekend, net als overige Aziatische en Afrikaanse landen, omdat men daar bijvoorbeeld beeldjes aanbidt... Tolerantie naar niet-moslims in het algemeen is in die kringen zo breed aanwezig. Wat zonder twijfel te herleiden is tot het literaire bronmateriaal van de religie.
ok
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_148791170
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:37 schreef Falco het volgende:

[..]

ok
Ik hoef het niet per sé daarover te hebben hoor. Want dat is nu eenmaal gewoon zo, geen discussie over nodig. Maar het is wel iets dat je een beetje in je achterhoofd moet hebben zitten anders snap je het probleem niet goed, en ga je het bagatelliseren en zo.
De vraagt blijft natuurlijk: wat moeten we eraan doen?

zeg maar weer 'ok'.
pi_148791240
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:42 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

De vraagt blijft natuurlijk: wat moeten we eraan doen?

Daar had je toch al een "slimme" antwoord opgegeven?

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 21:59 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

pi_148791290
:)

Liever bang worden dan? Zo mieterig...
pi_148791344
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:45 schreef Duikbril112 het volgende:
:)

Liever bang worden dan? Zo mieterig...
Waarom ons iets vragen als je zelf het antwoord al denkt te weten? Dat komt niet echt slim over.
pi_148791351
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:42 schreef Duikbril112 het volgende:
Want dat is nu eenmaal gewoon zo, geen discussie over nodig.
ok, De almachtige alwetende duikbril heeft gesproken.
pi_148791388
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:46 schreef Paradoxi het volgende:
Waarom ons iets vragen als je zelf het antwoord al denkt te weten? Dat komt niet echt slim over.
btje sparren of zoiets... misschien denk ik hierover wel te radicaal... maar misschien ook niet.
pi_148791454
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:47 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

btje sparren of zoiets... misschien denk ik hierover wel te radicaal... maar misschien ook niet.
btje sparren of zoiets... misschien denk ik hierover wel te radicaal... maar misschien denk ik ook niet.
pi_148791500
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:47 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Ja, je denkt inderdaad te radicaal. Dat is ook precies wat terroristen graag willen. Dat iedereen denkt dat een moslim een terrorist is. De gevoelige moslims zullen hun rug keren en radicaliseren. Win win situatie voor de terroristen.
pi_148791746
quote:

[..]

Gelukkig maken ze elkaar nog af. Mocht er meer eensgezindheid komen daar kunnen wij onze borst natmaken.

Ze gaan het komende tijd nog wel een paar keer proberen, maar met assad en Iran aan de ene kant en Turkije + westen aan de andere wordt het toch lastig.

Als is echt een blok weet te smeden en ook in de kaukasus voeten aan de rheostat krijgt.... Dan wordt het met name voor Turkije nog spannend... Kan nog behoorlijk uit de hand lippen daar.
Whatever...
pi_148791845
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:50 schreef Paradoxi het volgende:
Ja, je denkt inderdaad te radicaal. Dat is ook precies wat terroristen graag willen. Dat iedereen denkt dat een moslim een terrorist is. De gevoelige moslims zullen hun rug keren en radicaliseren. Win win situatie voor de terroristen.
Geloof ik niet zo eerlijk gezegd. Terroristen willen in principe gewoon de boel onderwerpen; "bekken dicht en wees onderdanig!". 'Terrorist' is voor hun vooral een westerse term, gedefinieerd naar Westerse maatstaven. Zij voelen zich vooral strijders; mujahideen; strijders voor de Zaak van Allah.
Dat kent de gemiddelde Nederlander gewoonweg niet; projecteert er allerlei dingen op die hij kent vanuit zijn hollandse, nuchtere en meestal relatief zachtaardige omgeving.
pi_148791934
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:59 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Geloof ik niet zo eerlijk gezegd. Terroristen willen in principe gewoon de boel onderwerpen; "bekken dicht en wees onderdanig!". 'Terrorist' is voor hun vooral een westerse term, gedefinieerd naar Westerse maatstaven. Zij voelen zich vooral strijders; mujahideen; strijders voor de Zaak van Allah.
Dat kent de gemiddelde Nederlander gewoonweg niet; projecteert er allerlei dingen op die hij kent vanuit zijn hollandse, nuchtere en meestal relatief zachtaardige omgeving.
Rond de 170 terroristen op rond de 17 miljoen mensen.

1/duizendste procent kans er een tegen te komen. :')

pi_148792015
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

1/duizendste procent kans er een tegen te komen. :')
Volgens hem zijn alle moslims terroristen, alleen weten ze dat nog niet. Daar komen ze pas later achter als ze de koran beter aan het lezen zijn :')
pi_148792074
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:56 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Gelukkig maken ze elkaar nog af.
Vertel dat aan de Christenen in Syrie en Nigeria.. Voor zover die er nog zijn.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_148792098
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:28 schreef Duikbril112 het volgende:
Ah, de bron van alle kwaad is de koran. Goeie logica wel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:04 schreef Paradoxi het volgende:

[..]

Volgens hem zijn alle moslims terroristen, alleen weten ze dat nog niet. Daar komen ze pas later achter als ze de koran beter aan het lezen zijn :')
Precies. :')
pi_148792134
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:04 schreef Paradoxi het volgende:
Volgens hem zijn alle moslims terroristen, alleen weten ze dat nog niet. Daar komen ze pas later achter als ze de koran beter aan het lezen zijn
Nee. .Ik denk alleen wel eens dat de bron ervan gewoon al verkeerd is. Dat de stichter ervan mogelijk al een soort rondtrekkende terrorist was die iedereen zijn visie gewelddadig oplegde, en dat tot op de dag van vandaag nog altijd navolging vind.
pi_148792213
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:07 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Nee. .Ik denk alleen wel eens dat de bron ervan gewoon al verkeerd is. Dat de stichter ervan mogelijk al een soort rondtrekkende terrorist was die iedereen zijn visie gewelddadig oplegde, en dat tot op de dag van vandaag nog altijd navolging vind.
Aldus de islam-expert.
pi_148792255
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, de bron van alle kwaad is de koran. Goeie logica wel.

Verdedig je dat sprookjesboek of lees ik het gewoon verkeerd?
pi_148792301
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:01 schreef El_Matador het volgende:

1/duizendste procent kans er een tegen te komen.
Je wilt waarschijnlijk niet weten hoe anti-westers er ook in 'gewone moslimkringen' wordt gedacht. Die willen dan wel geen bommen gooien of zichzelf opblazen, maar ze denken 'er' simpelweg heel anders over dan wij (hoe te moeten leven en zo). Wat op zich mag hoor. Vrijheid en zo. Maar de voedingsbodem is wel gewoon consistent met haar uitwassen naar mijn idee.
pi_148792384
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:07 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

De tijden van toen zijn natuurlijk niet te vergelijken met de tijd van nu. Vroeger had iedereen met iedereen oorlog. Er waren weinig landen die vreedzaam waren. Als je continue oorlog moet voeren kan dat ook zijn effecten hebben in een geloofsboek. Het christelijke geloof was echt niet vreedzamer. Als je je niet bekeerde ging je gewoon op de brandstapel. Terwijl de Bijbel veel minder geweld uitspreekt.
pi_148792417
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:15 schreef Paradoxi het volgende:

[..]

De tijden van toen zijn natuurlijk niet te vergelijken met de tijd van nu. Vroeger had iedereen met iedereen oorlog. Er waren weinig landen die vreedzaam waren. Als je continue oorlog moet voeren kan dat ook zijn effecten hebben in een geloofsboek. Het christelijke geloof was echt niet vreedzamer. Als je je niet bekeerde ging je gewoon op de brandstapel. Terwijl de Bijbel veel minder geweld uitspreekt.
Maar de Bijbel...
pi_148792472
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:11 schreef kawotski het volgende:

[..]

Verdedig je dat sprookjesboek of lees ik het gewoon verkeerd?
Er valt niks te verdedigen aan de koran. Alleen interpretaties daarvan kunnen verdedigd of betwist worden.
pi_148792580
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:16 schreef kawotski het volgende:

[..]

Maar de bijbel...
Hij heeft het over vroeger en dat dingen in de Koran tot geweld kan leiden. De Bijbel is dan nog redelijke gematigd over geweld. Dus de stelling dat als je je boek maar zo vreedzaam opschrijft, dat dat ook leid tot vredelievendheid, is complete onzin. Dat zijn graag dingen die je liever niet hoort. Dat snap ik. Jij hebt liever dat we alle moslims terroristen noemen. Daar kan ik helaas niet in mee gaan.
pi_148792589
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er valt niks te verdedigen aan de koran. Alleen interpretaties daarvan kunnen verdedigd of betwist worden.
Ik weet niet hoe je uberhaupt een interpretatie van een sprookjesboek kunt verdedigen. Voor zover het de koran betreft worden daar gewoon dingen uitgevoerd vandaag de dag die helder zijn en geen interpretatie nodig hebben. Bijv. "Beschimpingen van Allah dienen bestraft te worden", gewoon een feit en wordt netjes uitgevoerd
pi_148792655
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:21 schreef Paradoxi het volgende:

[..]

Hij heeft het over vroeger en dat dingen in de Koran tot geweld kan leiden. De Bijbel is dan nog redelijke gematigd over geweld. Dus de stelling dat als je je boek maar zo vreedzaam opschrijft, dat dat ook leid tot vredelievendheid, is complete onzin. Dat zijn graag dingen die je liever niet hoort. Dat snap ik. Jij hebt liever dat we alle moslims terroristen noemen. Daar kan ik helaas niet in mee gaan.
Wacht even, waar lees jij dat ik alle moslims terroristen noem? Ik heb goede vrienden die moslim zijn, ook Joden, atheisten, Christenen, noem maar op. Ik vind ze allemaal achterlijk op dat punt, dat wel, voor de rest prima lui.. (Excuus, behalve de atheisten dan)
pi_148792870
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:22 schreef kawotski het volgende:
Bijv. "Beschimpingen van Allah dienen bestraft te worden", gewoon een feit en wordt netjes uitgevoerd
Ah, natuurlijk. Een interpretatie is gewoon een feit.

:')
pi_148793081
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:24 schreef kawotski het volgende:

[..]

Wacht even, waar lees jij dat ik alle moslims terroristen noem?
Nou, je ridiculiseert mijn berichten met oneliners. Geef dan wat meer je mening over hoe en wat.
quote:
Ik heb goede vrienden die moslim zijn, ook Joden, atheisten, Christenen, noem maar op. Ik vind ze allemaal achterlijk op dat punt, dat wel, voor de rest prima lui.. (Excuus, behalve de atheisten dan)
Ik ben niet tegen het geloof. Er zijn alleen veel mensen die er verkeerde dingen mee doen en dat is niet alleen terrorisme. Dat gaat over gelijkheid. Over groepsdruk. Vrijheden die worden ingeperkt. Je zegt dat atheïsten de enige uitzondering zijn. Onder deze mensen bevinden zich ook genoeg gespuis, die te vergelijken zijn met extremisten. Iedereen atheïst maken is niet de oplossing. Dat levert netto evenveel geweld op.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 23:41:02 #48
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_148793134
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:12 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

maar ze denken 'er' simpelweg heel anders over dan wij
Stel je iemand in Jemen voor. Opgegroeid in bittere armoe, die zijn hele leven met niks anders in aanraking is geweest als de koran. Alles wat hij over de wereld denkt te weten komt uit meer dan duizend jaar oude geschriften.

Jouw ideeën over hoe de wereld in elkaar steekt staan net zover van mij af als die van de Jemeniet.

Er is hier geen ons. Je hebt het over "denken". Lijkt me een goed idee.
Want of je nou een imam of wilders nablaat maakt iig geen enkel verschil.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_148793151
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, natuurlijk. Een interpretatie is gewoon een feit.

:')
Dan heb jij dus de koran blijkbaar niet gelezen.
pi_148793221
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:41 schreef kawotski het volgende:

[..]

Jij ook niet. Alleen slecht vertaalde quotes. Dat er een Imam nodig is om de koran te mogen lezen en te begrijpen, zegt wel genoeg.
pi_148793269
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:41 schreef kawotski het volgende:

[..]

Irrelevant. Geen enkele tekst is eenduidig. Of het nu de koran betreft of een of andere doktersroman.
pi_148793279
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:39 schreef Paradoxi het volgende:

[..]

Nou, je ridiculiseert mijn berichten met oneliners. Geef dan wat meer je mening over hoe en wat.

[..]

Ik ben niet tegen het geloof. Er zijn alleen veel mensen die er verkeerde dingen mee doen en dat is niet alleen terrorisme. Dat gaat over gelijkheid. Over groepsdruk. Vrijheden die worden ingeperkt. Je zegt dat atheïsten de enige uitzondering zijn. Onder deze mensen bevinden zich ook genoeg gespuis, die te vergelijken zijn met extremisten. Iedereen atheïst maken is niet de oplossing. Dat levert netto evenveel geweld op.
Je legt me woorden in de mond, nergens zeg ik dat atheisten geen gespuis onder zich hebben, ik zeg ook niet dat het wel zo is. Geloof is achterlijk, alleen de moslims lopen voorop. Genoeg bewijs daarvoor vandaag de dag. Kan je de bijbel wel aanhalen maar die is niet eens te vinden in de schaduw van de geweldadigheden in naam van de Islam. Daarom, maar de bijbel.. Doe eens niet, het voegt echt niets toe.
pi_148793398
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Irrelevant. Geen enkele tekst is eenduidig. Of het nu de koran betreft of een of andere doktersroman.
Het is wel degelijk relevant. Niet omdat jij niet weet (of doet alsof) wat er daadwerkelijk staat.
pi_148793402
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:46 schreef kawotski het volgende:

[..]

Je legt me woorden in de mond, nergens zeg ik dat atheisten geen gespuis onder zich hebben, ik zeg ook niet dat het wel zo is.
Kom dan ook niet met zulke domme oneliners. Wat ik moet met die onzin? Ga je dan lekker bij de pvv aanmelden.

quote:
Geloof is achterlijk, alleen de moslims lopen voorop. Genoeg bewijs daarvoor vandaag de dag. Kan je de bijbel wel aanhalen maar die is niet eens te vinden in de schaduw van de geweldadigheden in naam van de Islam. Daarom, maar de bijbel.. Doe eens niet, het voegt echt niets toe.
Alleen is er uit naam van het Christelijk geloof meer doden gevallen dan bij moslims. Als de moslims dat getal hebben ingehaald, mag je weer met je punt komen. Eerder niet.
pi_148793442
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:50 schreef kawotski het volgende:

[..]

Het is wel degelijk relevant. Niet omdat jij niet weet (of doet alsof) wat er daadwerkelijk staat.
Nee. Het is niet relevant omdat jouw of mijn lezing van de koran beter is. Dat is namelijk wel wat je veronderstelt.
pi_148793464
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:50 schreef Paradoxi het volgende:
Alleen is er uit naam van het Christelijk geloof meer doden gevallen dan bij moslims. Als de moslims dat getal hebben ingehaald, mag je weer met je punt komen. Eerder niet.
:|W

pi_148793755
0,7% van de terroristische aanslagen in Europa worden door moslims uitgevoerd. Bron: Europol.

En Wilders maar roepen dat alle terroristen moslim zijn.

:') .
pi_148793958
Hou het bij de inhoud, heren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2015 00:09:04 ]
pi_148794015
quote:
2s.gif Op zondag 18 januari 2015 00:08 schreef Tem het volgende:
Hou het bij de inhoud, heren.
Ik zie hier geen inhoud. Jij wel?

quote:
8s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:|W
pi_148794118
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 00:11 schreef Paradoxi het volgende:

[..]

Ik zie hier geen inhoud. Jij wel?

[..]

Je persoonlijke aanvallen helpen ook niet echt mee. Verbaggeren van een topic met bitch fights hebben we geen behoefte aan. Doe dat maar via dm of pm.
pi_148800576
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 00:01 schreef Kaas- het volgende:
0,7% van de terroristische aanslagen in Europa worden door moslims uitgevoerd. Bron: Europol.

Dat rare onderzoekje, ja.

Geen 2004, geen 2005. Die jaren waren geheel toevallig buiten beschouwing gelaten.
pi_148801239
quote:
10s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:43 schreef skrn het volgende:

[..]

Dat rare onderzoekje, ja.

Geen 2004, geen 2005. Die jaren waren geheel toevallig buiten beschouwing gelaten.
Want dan zou het wellicht stijgen van 0,7% naar 1,2%? Wat verandert er dan precies aan de conclusie?

Iets dat bevestigt wat je niet geloven wil een raar onderzoek noemen is een mooi afweermechanisme.
pi_148802632
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 12:12 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Want dan zou het wellicht stijgen van 0,7% naar 1,2%? Wat verandert er dan precies aan de conclusie?

Iets dat bevestigt wat je niet geloven wil een raar onderzoek noemen is een mooi afweermechanisme.
Het aantal aanvallen zal inderdaad licht stijgen, het aantal slachtoffers daarentegen aanzienlijk, ja.
pi_148802792
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:50 schreef Paradoxi het volgende:

[..]

Kom dan ook niet met zulke domme oneliners. Wat ik moet met die onzin? Ga je dan lekker bij de pvv aanmelden.

[..]

IS, en Boko Harem met name, moorden in willekeur, daar valt nauwelijks een land mee te bezeilen. Of je nu moslim bent of niet. Kan me niet voorstellen dat de profeet dat bedoelde met beschaving.
pi_148816896
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:05 schreef Paradoxi het volgende:
Ik zal het even opnieuw plaatsen:

[..]

Leg mij dan eens uit wat je anders wilt doen dan dat er nu gebeurt. Wat is je concrete maatregel die ervoor zorgt dat terroristen het land niet binnen komen?
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_148818375
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:12 schreef keste010 het volgende:

[..]

Leg mij dan eens uit wat je anders wilt doen dan dat er nu gebeurt. Wat is je concrete maatregel die ervoor zorgt dat terroristen het land niet binnen komen?
De terroristen de toegang ontzeggen van Nederland. Als ze via de officiële wegen niet kunnen reizen zoals met het vliegtuig, dan ontmoedigd dat natuurlijk al flink.
  zondag 18 januari 2015 @ 20:46:57 #67
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_148818834
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:39 schreef Paradoxi het volgende:

[..]

De terroristen de toegang ontzeggen van Nederland. Als ze via de officiële wegen niet kunnen reizen zoals met het vliegtuig, dan ontmoedigd dat natuurlijk al flink.
Deze naïviteit is toch wel gespeeld, hoop ik?
Dit, dus.
pi_148819214
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:39 schreef Paradoxi het volgende:

[..]

Je zal ook eens een keer concreet worden he. Wie ga je toegang tot het land ontzeggen en hoe?
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
pi_148822001
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:54 schreef keste010 het volgende:

[..]

Je zal ook eens een keer concreet worden he. Wie ga je toegang tot het land ontzeggen en hoe?
Dat heb ik toch al gezegd. Terroristen gaan we de toegang ontzeggen. Je vraagt dan zeker af hoe weten we of we met een terrorist te maken hebben en niet een toerist? Dat is voor de AIVD om dat uit te zoeken. Het is dan aan de rechter om daar een uitspraak over te doen.

Hoe? Door een vliegverbod:

Een vliegverbod is een verbod op luchtverkeer. Een dergelijk verbod kan uitgevaardigd worden door een overheid of intergouvernementele organisatie.

Een vliegverbod kan betrekking hebben op:

Een luchtvaartmaatschappij - door een exploitatieverbod;
Een vliegenier - door intrekking/schorsing van het vliegbrevet;
Een reiziger - door het afvaardigen van een reisverbod;
Een type vliegtuig - door intrekking/schorsing van het bewijs van luchtwaardigheid
Een deel van het luchtruim - door het instellen van een no-flyzone, een restricted area of een danger area
pi_148822135
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:47 schreef Paradoxi het volgende:

[..]

Dat heb ik toch al gezegd. Terroristen gaan we de toegang ontzeggen. Je vraagt dan zeker af hoe weten we of we met een terrorist te maken hebben en niet een toerist? Dat is voor de AIVD om dat uit te zoeken. Het is dan aan de rechter om daar een uitspraak over te doen.

Hoe? Door een vliegverbod:

Een vliegverbod is een verbod op luchtverkeer. Een dergelijk verbod kan uitgevaardigd worden door een overheid of intergouvernementele organisatie.

Een vliegverbod kan betrekking hebben op:

Een luchtvaartmaatschappij - door een exploitatieverbod;
Een vliegenier - door intrekking/schorsing van het vliegbrevet;
Een reiziger - door het afvaardigen van een reisverbod;
Een type vliegtuig - door intrekking/schorsing van het bewijs van luchtwaardigheid
Een deel van het luchtruim - door het instellen van een no-flyzone, een restricted area of een danger area

_O- het is aan de AIVD om iemand die nog geen terroristische daden gepleegd heeft te identificeren als terrorist en die een reisverbod te geven? Dat wordt lachen in de rechtbank.
  zondag 18 januari 2015 @ 21:53:28 #71
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148822221
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 00:01 schreef Kaas- het volgende:

Wat wil dit zeggen dan? Dat moslimaanslagen en moslimbedreigingen nauwelijks maatschappelijke effecten hebben?
Het is het grootste demagogische probleem binnen europa op dit moment. Eentje waar hard een oplossing voor moet komen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_148822291
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:51 schreef keste010 het volgende:

[..]

_O- het is aan de AIVD om iemand die nog geen terroristische daden gepleegd heeft te identificeren als terrorist en die een reisverbod te geven? Dat wordt lachen in de rechtbank.
Het vechten voor een vreemde krijgsmacht is al genoeg om iemand een verbod op te leggen. Ook het voorbereiden op een terroristische aanslag is daarvoor voldoende.

Het begint wel vermoeiend te worden dat je me zit uit te lachen, terwijl jij niet eens weet hoe het daadwerkelijk zit. Lees je zelf dan in ipv jezelf belachelijk te maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Paradoxi op 18-01-2015 22:08:21 ]
  zondag 18 januari 2015 @ 21:57:15 #73
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148822385
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:55 schreef Paradoxi het volgende:

[..]

Het vechten voor een vreemde krijgsmacht is al genoeg om iemand een verbod op te leggen. Ook het voorbereiden op een terroristische aanslag is daarvoor voldoende.
Het voorbereiden van een aanslag zou als landverraad moeten staan in de boeken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_148822551
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat wil dit zeggen dan? Dat moslimaanslagen en moslimbedreigingen nauwelijks maatschappelijke effecten hebben?
Het is het grootste demagogische probleem binnen europa op dit moment. Eentje waar hard een oplossing voor moet komen.
Het zegt dat Geert Wilders liegt dat hij barst. Niets meer en niets minder.
pi_148822666
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Demagogisch? Dat zeg je goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148822963
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:55 schreef Paradoxi het volgende:

[..]

Het begint wel vermoeiend te worden dat je me zit uit te lachen, terwijl jij niet eens weet hoe het daadwerkelijk zit. Lees je zelf dan in ipv jezelf belachelijk te maken.
Het is zo ontzettend naïef. Mensen die daadwerkelijk een terroristische daad plegen of plannen worden toch al opgepakt en bestraft indien dat bewezen kan worden. Wat wil je dan bereiken door hen nog een vliegverbod op te leggen? Dit is echt gelul voor de buhne om maar een vals idee te creëren van een harde aanpak.
pi_148823286
De ene zijde roept enkel dat er meer gedaan moet worden, zonder concreet of realistisch te worden. De andere zijde loopt alleen maar al die plannen af te kraken, te zeggen dat het niet mogelijk is, dat ze slimmer zijn en dat er niets aan de hand is.

Volgens mij helpt het allebei niet zoveel.
pi_148823558
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:12 schreef keste010 het volgende:

[..]

Het is zo ontzettend naïef. Mensen die daadwerkelijk een terroristische daad plegen of plannen worden toch al opgepakt en bestraft indien dat bewezen kan worden. Wat wil je dan bereiken door hen nog een vliegverbod op te leggen? Dit is echt gelul voor de buhne om maar een vals idee te creëren van een harde aanpak.
Je hebt mij ook nooit horen zeggen dat het te voorkomen is. Als we de drempel zwaarder maken om het land binnen te komen zal dat voor velen demotiveren. Dat jij de gedachte hebt dat we ze toch niet kunnen tegenhouden en daarom ze maar ook geen vliegverbod te geven, vind ik verkeerd.
Er zijn al zo weinig middelen om terroristen het moeilijk te maken. Als ze echt iets willen bewerkstelligen en ze weten zich goed te verbergen voor de inlichtingendiensten, dan zijn ze bijna niet tegen te houden.
pi_148823627
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:21 schreef Kaas- het volgende:
De ene zijde roept enkel dat er meer gedaan moet worden, zonder concreet of realistisch te worden. De andere zijde loopt alleen maar al die plannen af te kraken, te zeggen dat het niet mogelijk is, dat ze slimmer zijn en dat er niets aan de hand is.

Ik zeg niet dat er niets aan de hand is. Maar allereerst is het gigantisch naïef om te denken dat elke terroristische aanslag wel te voorkomen is. Er wordt nu een klimaat geschetst alsof de Nederlandse regering verantwoordelijk zou zijn voor het laten loslopen van terroristen terwijl ik helemaal niets gehoord heb vanuit de AIVD of de NCTV dat daarop wijst.
Ten tweede wordt die angst gebruikt om maatregelen er doorheen te drukken die vele malen erger zijn en die ons dusdanig in onze vrijheid beperken dat de extremisten juist krijgen wat ze willen.

Die "andere zijde" heeft dus vooral een in mijn ogen realistischer kijk op het probleem en gaat niet maar uit angst wild om zich heen maaien.
pi_148823678
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:28 schreef Paradoxi het volgende:

[..]

Je hebt mij ook nooit horen zeggen dat het te voorkomen is. Als we de drempel zwaarder maken om het land binnen te komen zal dat voor velen demotiveren. Dat jij de gedachte hebt dat we ze toch niet kunnen tegenhouden en daarom ze maar ook geen vliegverbod te geven, vind ik verkeerd.
Er zijn al zo weinig middelen om terroristen het moeilijk te maken. Als ze echt iets willen bewerkstelligen en ze weten zich goed te verbergen voor de inlichtingendiensten, dan zijn ze bijna niet tegen te houden.
Zucht.. Dan maar concreet: als de AIVD echt zou kunnen bewijzen dat iemand een terrorist is denk je dan dat ze diegene een vliegverbod gaan geven of denk je dat ze diegene gewoon gaan vervolgen? Wat heeft hen een reisverbod opleggen dan nog voor zin? Je doet echt een gebakken lucht-voorstel.
pi_148824002
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:31 schreef keste010 het volgende:

[..]

Zucht.. Dan maar concreet: als de AIVD echt zou kunnen bewijzen dat iemand een terrorist is denk je dan dat ze diegene een vliegverbod gaan geven of denk je dat ze diegene gewoon gaan vervolgen? Wat heeft hen een reisverbod opleggen dan nog voor zin? Je doet echt een gebakken lucht-voorstel.
Zucht... zeg dat wel.

Ik weet niet of je er van op de hoogte bent maar er wordt al op basis van het deelnemen aan een vreemde krijgsmacht, het Nederlanderschap afgenomen. Om te voorkomen dat Syriëgangers gemakkelijk naar Nederland kunnen komen. Je doet alsof ik gekke ideeën heb, maar het wordt allang al toegepast.
pi_148824239
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:40 schreef Paradoxi het volgende:

[..]

Zucht... zeg dat wel.

Ik weet niet of je er van op de hoogte bent maar er wordt al op basis van het deelnemen aan een vreemde krijgsmacht, het Nederlanderschap afgenomen. Om te voorkomen dat Syriëgangers gemakkelijk naar Nederland kunnen komen. Je doet alsof ik gekke ideeën heb, maar het wordt allang al toegepast.
Ik vraag je niet om te vertellen wat de huidige regelgeving hierover is, die ken ik ook wel. Ik vraag je wat jou plan om kennelijk naast de huidige aanpak ook nog vliegverboden te gaan uitdelen voor meerwaarde heeft om de terroristische dreiging af te laten nemen. En daar kom je maar niet mee..
pi_148824625
Wilders: 'Het is oorlog!'
pi_148830096
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:46 schreef keste010 het volgende:

[..]

Nee, nooit gezegd. Je hoort weer alleen wat je wilt horen.

Ik kan me voorstellen dat de AIVD zijn mensen of informanten nu naar moskeeën stuurt om te kijken hoe daar gepreekt wordt en om te weten te komen wie geradicaliseerd is. Als ze dat nu alleen bij moskeeën doen dan zou dat discriminatie zijn. Dat is hetzelfde als alleen Marokkanen aanhouden op de weg. Vind jij dat de AIVD zijn aandacht gelijk moet verdelen? Moeten ze van jou nu ook onderzoek doen naar katholieke en protestante kerken en naar boeddhistische tempels? ( Er rekening mee houdend dat ze te weinig mankracht hebben.)
pi_148831144
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:21 schreef Kaas- het volgende:

Natuurlijk is er wat aan de hand.

Maar van paniekerig schreeuwen dat we in oorlog zijn en pretenderen de oplossing in huis te hebben,. wordt ook niemand wijzer van.

Beste is gewoon om door te gaan met je leven en je niet al te gek laten maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148834159
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 04:47 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat de AIVD zijn mensen of informanten nu naar moskeeën stuurt om te kijken hoe daar gepreekt wordt en om te weten te komen wie geradicaliseerd is. Als ze dat nu alleen bij moskeeën doen dan zou dat discriminatie zijn. Dat is hetzelfde als alleen Marokkanen aanhouden op de weg. Vind jij dat de AIVD zijn aandacht gelijk moet verdelen? Moeten ze van jou nu ook onderzoek doen naar katholieke en protestante kerken en naar boeddhistische tempels? ( Er rekening mee houdend dat ze te weinig mankracht hebben.)
Nu doe jij alsof de AIVD steekproefgewijs religieuze instituten af gaat, terwijl dat in de praktijk natuurlijk niet zo werkt. De AIVD signaleert dreiging en gaat daar op af. Dus nee, dat is wat anders dan de discriminatie die aan de orde van de dag is bij de politie als het gaat om preventief fouilleren.
pi_148843701
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:57 schreef Duikbril112 het volgende:
Wilders: 'Het is oorlog!'
Prima, mag ie een vlekkenpak aan en de strijd aangaan. Niet lafjes beschermd door zijn bodyguards anderen ophitsen dat "het" "oorlog" zou zijn.

pi_148844136
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Prima, mag ie een vlekkenpak aan en de strijd aangaan. Niet lafjes beschermd door zijn bodyguards anderen ophitsen dat "het" "oorlog" zou zijn.
Alsjeblieft niet, dan wordt hij postuum een held en krijgen we weer zo'n stel LPF-achtige clowns (die partijgenoten van hem met meer pagina's strafblad dan hersencellen) die ons land zouden besturen. Laat hem maar politiek ten onder gaan..
pi_148844195
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:17 schreef keste010 het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet, dan wordt hij postuum een held en krijgen we weer zo'n stel LPF-achtige clowns (die partijgenoten van hem met meer pagina's strafblad dan hersencellen) die ons land zouden besturen. Laat hem maar politiek ten onder gaan..
Alsjeblieft wel.

Het is nogal makkelijk om vanuit je beveiligde huis omgeven door bodyguards te roepen dat het oorlog is.

Laat hem lekker naar Syrie gaan, net als die andere hersenloze idioten. :W

pi_148864226
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:20 schreef keste010 het volgende:

[..]

Nu doe jij alsof de AIVD steekproefgewijs religieuze instituten af gaat, terwijl dat in de praktijk natuurlijk niet zo werkt. De AIVD signaleert dreiging en gaat daar op af. Dus nee, dat is wat anders dan de discriminatie die aan de orde van de dag is bij de politie als het gaat om preventief fouilleren.
Dus je vindt toch dat de AIVD een discriminerende werkwijze mag hebben?
pi_148864504
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 01:38 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus je vindt toch dat de AIVD een discriminerende werkwijze mag hebben?
Het woord Discriminatie is een modegril aan 't worden op deze manier. Als er dreiging is mag daar werk van gemaakt worden. De mafia hield zich vroeger op een ander terrein bezig maar nu "kun je" ronselaars 'rond' moskeeen vinden. Hoeft de imam of 't moskeebestuur niet eens schuldig aan te zijn.
pi_148864556
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 02:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het woord Discriminatie is een modegril aan 't worden op deze manier. Als er dreiging is mag daar werk van gemaakt worden. De mafia hield zich vroeger op een ander terrein bezig maar nu "kun je" ronselaars 'rond' moskeeen vinden. Hoeft de imam of 't moskeebestuur niet eens schuldig aan te zijn.
Ik heb er geen moeite mee. Keste010 is tegen alle soorten discriminatie. Als de AIVD nu alle moskeeën onderzoekt dan zou hij daar tegen moeten zijn.
pi_148866126
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 02:40 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik heb er geen moeite mee. Keste010 is tegen alle soorten discriminatie. Als de AIVD nu alle moskeeën onderzoekt dan zou hij daar tegen moeten zijn.
Onzin. Als je reële dreiging onderzoekt en die blijkt voornamelijk bij moskeeën te liggen is dat geen discriminatie. Als je echter steekproefgewijs onderzoek doet (zoals de politie bij preventief fouilleren) en je onderzoekt voornamelijk moslims is dat wel discriminatie.
Maar goed, ik praat hier tegen een muur want in de vorige reeks gebruikte jij de term discriminatie ook alleen maar zoals jou dat goed uit kwam.

Volgens jouw logica zou iemand die tegen discriminatie is ook niet mogen tolereren dat in de gevangenis bovengemiddeld veel allochtonen zitten :')

[ Bericht 11% gewijzigd door keste010 op 20-01-2015 09:43:34 ]
pi_148866406
-- dubbel --
  dinsdag 20 januari 2015 @ 17:52:24 #96
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148880999
quote:
If he found the right coalition partner, Wilders could even become Holland’s prime minister, a once unthinkable prospect.
:N
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_148881187
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:52 schreef Morendo het volgende:

[..]

:N
Nee?, geen Kuzu en Özturk?
pi_148883198
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:23 schreef keste010 het volgende:

[..]

Onzin. Als je reële dreiging onderzoekt en die blijkt voornamelijk bij moskeeën te liggen is dat geen discriminatie. Als je echter steekproefgewijs onderzoek doet (zoals de politie bij preventief fouilleren) en je onderzoekt voornamelijk moslims is dat wel discriminatie.
Maar goed, ik praat hier tegen een muur want in de vorige reeks gebruikte jij de term discriminatie ook alleen maar zoals jou dat goed uit kwam.

Volgens jouw logica zou iemand die tegen discriminatie is ook niet mogen tolereren dat in de gevangenis bovengemiddeld veel allochtonen zitten :')
Smoesjes. Dit valt me tegen van je. Je keurt discriminatie in dit geval gewoon goed. Het gaat niet om de moskeeën. Ze zullen geen onderzoek doen rond leegstaande moskeeën. Ze onderzoeken moslims. Ze hebben ook geen verdachten in het vizier (bij aanvang). Ze gaan waarschijnlijk kijken wat er gepreekt wordt. Maken contact met de bezoekers wat er speelt. Onderzoeken geldstromen. En niet alleen in moskeeën. Als ze informatie krijgen dat ergens 100 mannen met baarden en jurken regelmatig samenkomen dan zullen ze dat ook waarschijnlijk onderzoeken. Pure discriminatie.
pi_148884660
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 19:06 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Smoesjes. Dit valt me tegen van je. Je keurt discriminatie in dit geval gewoon goed. Het gaat niet om de moskeeën. Ze zullen geen onderzoek doen rond leegstaande moskeeën. Ze onderzoeken moslims. Ze hebben ook geen verdachten in het vizier (bij aanvang). Ze gaan waarschijnlijk kijken wat er gepreekt wordt. Maken contact met de bezoekers wat er speelt. Onderzoeken geldstromen. En niet alleen in moskeeën. Als ze informatie krijgen dat ergens 100 mannen met baarden en jurken regelmatig samenkomen dan zullen ze dat ook waarschijnlijk onderzoeken. Pure discriminatie.
Het is pas discriminatie als men 't als discriminatie ervaart en die klachten zijn er nog niet geweest. Ik denk dat jij t allemaal wat erger vind dan de mannen zelf. Het is ook wel een goed signaal dat men ronselaars in de gaten houdt. Als jouw zoon door de mafia in een project wordt gestopt dan wil je ook dat men wat doet. Hoe het profiel er ook uit zou kunnen zien.
pi_148885866
quote:

[..]

Nee. Ze onderzoeken terrorisme. Je geframe is te doorzichtig.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_148887087
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nee. Ze onderzoeken terrorisme. Je geframe is te doorzichtig.
Islam en terrorisme hebben toch niks met elkaar te maken? Ze doen denk ik geen onderzoek naar de protestantse kerk in Heerhugowaard. Discriminatie dus.
pi_148887166
Is braindead hier nou nog steeds bezig :') gast :')
pi_148887797
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:51 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Islam en terrorisme hebben toch niks met elkaar te maken? Ze doen denk ik geen onderzoek naar de protestantse kerk in Heerhugowaard. Discriminatie dus.
Nee, discriminatie heeft daar niets mee te maken.
pi_148887852
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, discriminatie heeft daar niets mee te maken.
Waarom niet?
pi_148894556
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Of je trollt of je bent dom.

Je onderzoekt mensen/instituten/gebouwen op terrorisme/radicale ideeën als daar een goede reden voor is.

Die reden is niet 'ze zijn islamitisch'. Dus geen discriminatie.
pi_148895852
quote:

[..]

Leuk, die opmerking over smoesjes. Het toont maar weer eens aan dat je van discriminatie werkelijk niets begrepen hebt.
pi_148895907
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:29 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dat is de grootste vraag van dit topic. Ik heb echter te lange en oprechte reacties gezien in eerdere reeksen dus ik ga voor het laatste.
pi_148898203
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:29 schreef bamibij het volgende:

[..]

Je onderzoekt ISLAMITISCHE mensen/instituten/gebouwen op terrorisme/radicale ideeën als daar een goede reden voor is.

Die reden is niet 'ze zijn islamitisch'. Dus geen discriminatie.
FYP.
Ik neem aan dat alles onder de loep genomen wordt, ook al is er geen directe reden om een islamitisch instituut van onwenselijke praktijken te verdenken. Discriminatie dus.
pi_148898215
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 00:06 schreef keste010 het volgende:

[..]

Leuk, die opmerking over smoesjes. Het toont maar weer eens aan dat je van discriminatie werkelijk niets begrepen hebt.
Ik zie het al. Je gaat er niet op in. Dan ga ik er vanuit dat ik gelijk heb. Het is discriminatie en jij keurt het goed.
pi_148898271
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 02:42 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik zie het al. Je gaat er niet op in. Dan ga ik er vanuit dat ik gelijk heb. Het is discriminatie en jij keurt het goed.
Dion Grausjuh!

Heb je je gelijk binnen nu?
pi_148900911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 02:42 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Nee inderdaad, ik ga daar niet op in. Dat is namelijk zinloos zolang jij echt de ballen verstand hebt van wat discriminatie inhoudt. Ik heb je genoeg keren gewezen op hoe discriminatie voor onze wet gedefinieerd wordt maar jij blijft de term maar in je eigen voordeel gebruiken. Lijkt erg op hoe Geert de Islam als ideologie bestempelt; ook zo'n kwestie van recht lullen wat krom is. Ga jij er maar vanuit dat je gelijk hebt hoor, veel plezier ermee! :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')