SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
wowquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef supersof het volgende:
ik vind johannes en wp allebei niet lekker
okquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef supersof het volgende:
ik weet niet hoe johannes er uit zietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef supersof het volgende:
Dankjewel!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef supersof het volgende:
ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik weet niet hoe johannes er uit ziet
En toch oordelen :squote:
Kijk, we hebben met een kenner te makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:56 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb volgensmij wel eens een foto voorbij zien komen van johannes
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk, we hebben met een kenner te maken
ben je lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk, we hebben met een kenner te maken
wow okequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
maar het ontbreekt sof sowieso een beetje aan smaak heb ik zo nu en dan het gevoel
zeker qua filmsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
maar het ontbreekt sof sowieso een beetje aan smaak heb ik zo nu en dan het gevoel
lekker zon zuipen ziekenhuis yolo helemaal losquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:02 schreef badschaap het volgende:
lekker 2 weken marmaris in de zomervakantie!
all inclusive resort aan het strand is lang niet verkeerd voor 2 weken hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
lekker zon zuipen ziekenhuis yolo helemaal los
gezellig met paps en mams?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:07 schreef badschaap het volgende:
[..]
all inclusive resort aan het strand is lang niet verkeerd voor 2 weken hoor
wacht maar tot 1 van je maatjes vroeg blut isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:10 schreef badschaap het volgende:
Nou is er tenminste geen gezeur over geld, wat ook wel weer leuk is
das het voordeel van een all in resort, gratis drankquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wacht maar tot 1 van je maatjes vroeg blut is
ohquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef badschaap het volgende:
[..]
das het voordeel van een all in resort, gratis drank
fantastisch idd, lekker verplicht elke dag in de hotelbar zuipenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef badschaap het volgende:
[..]
das het voordeel van een all in resort, gratis drank
ik ga volgend jaar roadtrip door azië doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
fantastisch idd, lekker verplicht elke dag in de hotelbar zuipen
feest
mooi verhaalquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik ga volgend jaar roadtrip door azië doen
Mooizo, dan gaan we niet neukenquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben je lekker
hoeveel op de ronaldoschaal?
Je lam zuipen in Pattaya zeker. Cultuurtripje muchquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik ga volgend jaar roadtrip door azië doen
Op dat punt is sof wel vooruit gegaanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
zeker qua films
/dit is een grap sof
nee nee, ik ga sws diir china, japan. vietnam en de rest moet ik nog even bekijken.quote:
Laatste wat ik wil is lange posts van badschaapquote:
Ja leukquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee nee, ik ga sws diir china, japan. vietnam en de rest moet ik nog even bekijken.
Misschien wel een weekje noord-korea
bedankt voornaamachternaamquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laatste wat ik wil is lange posts van badschaap
wat een gelulquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee nee, ik ga sws diir china, japan. vietnam en de rest moet ik nog even bekijken.
Misschien wel een weekje noord-korea
kan wel duur zijn, lijkt me wel interessantquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuknoord-Korea mag je alleen met een groepsreis heen en dat is tering duur
Ik neem aan dat je gaat backpacken. Geen backpacker die tijdens zijn reis een week groepsreis doet voor 2-3000 euroquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
kan wel duur zijn, lijkt me wel interessant
Kan je opzich goedkoop heen hoor als je eenmaal in azie bent. Retourtje Sydney is ook 100 euro vanaf Maleisië/Thailandquote:
Dan lees je niet genoeg, want het ding is dus dat je niet zomaar binnen komtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:28 schreef badschaap het volgende:
Nee maar ik lees best veel over noord-korea dus ik wil dat ook wel eens in het echt zien
En hoeveel budget denk je daarvoor nodig te hebben allemaal? Dat ga je grof onderschatten namelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:26 schreef badschaap het volgende:
In vietnam wel een goedkoop pak scoren natuurlijk
succes daarmeequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:28 schreef badschaap het volgende:
Nee maar ik lees best veel over noord-korea dus ik wil dat ook wel eens in het echt zien
Ja ik weet dat je er moeilijk binnenkomt, maar wie niet probeert komt er sws niet binnenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan lees je niet genoeg, want het ding is dus dat je niet zomaar binnen komt
Badschaap denkt dat hij net als Floortje Sladressing even de trein naar Pyongyang kan pakkenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan lees je niet genoeg, want het ding is dus dat je niet zomaar binnen komt
vliegtuig is beter vanuit china.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Badschaap denkt dat hij net als Floortje Sladressing even de trein naar Pyongyang kan pakken
Ja en als ze je snappen behandelen ze je nie als een koningquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
vliegtuig is beter vanuit china.
Het is zelfs 2 mensen een keer gelukt om via via treintickets via rusland naar noord-korea te krijgen
ja dat weet ik dat de noord-koreanen dan niet al te lief zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en als ze je snappen behandelen ze je nie als een koningmaar succes Badschaap
kijk nu al uit naar een pareltje in TRV
Maar voor normale vragen kan je me altijd om advies vragen verderquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja dat weet ik dat de noord-koreanen dan niet al te lief zijn
Ach is pas over een jaar, duurt nog wel eventjes dus ;pquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar voor normale vragen kan je me altijd om advies vragen verder
mbo?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef badschaap het volgende:
Ik zit nog te twijfelen wat voor opleiding ik ga doen volgend jaar. Chemie of Informatica
prostitutiemanagementquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef badschaap het volgende:
Ik zit nog te twijfelen wat voor opleiding ik ga doen volgend jaar. Chemie of Informatica
chemie natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef badschaap het volgende:
Vrouwen die ruzie maken in de keuken en vervolgens een heel jaar niet meer tegen elkaar willen pratenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:08 schreef Amarantha het volgende:
We hadden vanochtend dus koken. We gingen iets met vis maken (of kip mocht je kiezen maar wij tweeën wouden kip, je werkt dus per tweetal) en daar moest kerrie over. Ze dacht dat ze dat verkeerd had gelezen dus haalde de kerrie er af onder de kraan. Ik zo 'kijk hier staat dat ook over de vis kerrie moet'. En toen ging ze los. In het Engels/Nederlands schreeuwde ze dat ze klaar was met mij en mij klappen ging geven enz. Whut?
Werd ondertussen de les uitgestuurd zodat ik even rustig kon worden want voelde mij echt heel erg aangevallen om niets. Even daarvoor had ik de ui ook al niet goed gesneden dus daar was ze ook boos over. Achterlijk kutwijf, ik praat echt hele lesjaar niet meer tegen haar.
Zij maakte ruzie met mij. Ik praat gewoon niet meer tegen haar omdat ik een sorry wil horen voor haar achterlijke gedrag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen die ruzie maken in de keuken en vervolgens een heel jaar niet meer tegen elkaar willen praten
Hoezo voldoen aan het stereotype
Tja er zal wel iets achter zitten als ze opeens zomaar uit het niks boos word om niks.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zij maakte ruzie met mij. Ik praat gewoon niet meer tegen haar omdat ik een sorry wil horen voor haar achterlijke gedrag.
Schijnt dat ze heel veel dingen had opgekropt en dat dit de druppel was waardoor ze flipte. Maar hoeft ze niet op mij af te reageren, ze had later op de dag ook naar mij toe kunnen komen en uitleggen wat er is. Maar nee hoor want ze wilt ook niet meer tegen mij praten haha, echt dom. Heb haar niks misdaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja er zal wel iets achter zitten als ze opeens zomaar uit het niks boos word om niks.
Sommige klasgenoten zeiden al tegen mij 'Ik had haar echt over die keukenblad getrokken!, moet ze niet bij mij flikken'. Mentor zei ook al dat ze gewoon heel moeilijk is met koken omdat alles moet zoals zij wil en anders is het mis.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon bij keel pakken en dichtknijpen
als ze dan eenmaal op de grondlicht op haar neus trappen
Ze schaamt zich waarschijnlijk voor haar uitval en durft dan niet zo goed haar excuses te makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schijnt dat ze heel veel dingen had opgekropt en dat dit de druppel was waardoor ze flipte. Maar hoeft ze niet op mij af te reageren, ze had later op de dag ook naar mij toe kunnen komen en uitleggen wat er is. Maar nee hoor want ze wilt ook niet meer tegen mij praten haha, echt dom. Heb haar niks misdaan.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schijnt dat ze heel veel dingen had opgekropt en dat dit de druppel was waardoor ze flipte. Maar hoeft ze niet op mij af te reageren, ze had later op de dag ook naar mij toe kunnen komen en uitleggen wat er is. Maar nee hoor want ze wilt ook niet meer tegen mij praten haha, echt dom. Heb haar niks misdaan.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon bij keel pakken en dichtknijpen
als ze dan eenmaal op de grondlicht op haar neus trappen
Had gewoon hoek gegevenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sommige klasgenoten zeiden al tegen mij 'Ik had haar echt over die keukenblad getrokken!, moet ze niet bij mij flikken'. Mentor zei ook al dat ze gewoon heel moeilijk is met koken omdat alles moet zoals zij wil en anders is het mis.
Tja niet mijn probleem. Ik heb nu echt een grafhekel aan haar. Ze is al eerder dit schooljaar compleet geflipt tegen een andere klasgenote om niks.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze schaamt zich waarschijnlijk voor haar uitval en durft dan niet zo goed haar excuses te maken
Maarja is soms wel goed om je beetje in te leven in waarom een ander doet waarom ze zo doet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja niet mijn probleem. Ik heb nu echt een grafhekel aan haar. Ze is al eerder dit schooljaar compleet geflipt tegen een andere klasgenote om niks.
Ja maar als zij wilt dat ik mee leef met haar dan moet ze naar mij toe komen en praten. Zij deed achterlijk dus ze mag ook zelf naar mij toekomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja is soms wel goed om je beetje in te leven in waarom een ander doet waarom ze zo doet.
Al hoef je er niet perse veel contact mee te hebben natuurlijk
Poeh ik zal zeggen kan wel krabben. Ik had laatst mega veel jeuk op mijn enkel (en tijdje daarvoor op mijn voet). Ook gewoon gekrabt en best veel en mijn tattoo is nog in tact. Leek op dat moment niet zo maar toen het weer was genezen was die weer zoals voorheen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
ama de huid bij mijn tat is aan het vervellen (heb hem al sinds mei)
kan ik krabben of kan ik er maar beter vanaf blijven
oh okeequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh ik zal zeggen kan wel krabben. Ik had laatst mega veel jeuk op mijn enkel (en tijdje daarvoor op mijn voet). Ook gewoon gekrabt en best veel en mijn tattoo is nog in tact. Leek op dat moment niet zo maar toen het weer was genezen was die weer zoals voorheen.
Heb zelfs korstjes eraf gepulkt *laatst dus*quote:
Zijn ze daar goed? Ik had echt een drama artist in Utrechtquote:
ja was wel goeie shopquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ze daar goed? Ik had echt een drama artist in UtrechtTotaal niet klantvriendelijk
![]()
Moet hem eigenlijk nog eens keertje bijwerken
Sowieso niet naar Voorstraat gaan danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
denk dat ik volgende in utrecht laat zetten
weet op de twijnstraat shoppa te zitten die wel goed was volgens mij
okeequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso niet naar Voorstraat gaan dan
Naja. Niks van aandacht voor klant ofzo. Wat wil je? Oke ga maar zitten, doeiquote:
haha wauwquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja. Niks van aandacht voor klant ofzo. Wat wil je? Oke ga maar zitten, doei
minstens altijd jaar nadenken voordat ik er 1 neemquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik stel tattoos altijd vies lang uit. Ook omdat het altijd bij je blijft dus wil er altijd wel paar jaar over nadenken
Nee Flikker SCquote:
Wist wel dat ik je hier kon vinden.quote:
Overal waar ik heen verhuis wordt het flikker-sc tochquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wist wel dat ik je hier kon vinden.
Niets mis met wat manliefde.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overal waar ik heen verhuis wordt het flikker-sc toch
Welkom in flikker-SC. O wacht hehe.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Welkom in flikker-SC. O wacht hehe.
Oh ik zeg niets hoor.quote:
oke.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh ik zeg niets hoor.mij hoef je niet te overtuigen.
Hoe is het?quote:
Brojobje maar dan?quote:
Wat is er loos?quote:
Choo choo!quote:
Laat ik erop houden dat ik een winterdepressie heb.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is er loos?
Hier goed.wat geld verkregen en nu onderweg naar Fera.
Ja graag of niet hoorquote:
Waarom zou jij een winterdepressie hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat ik erop houden dat ik een winterdepressie heb.
Doe Fera de groetjes en neukze.
Semi-herkenbare klacht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat ik erop houden dat ik een winterdepressie heb.
Doe Fera de groetjes en neukze.
Langdurige somberheid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou jij een winterdepressie hebben?
Zoek 'brojob choo choo op' verdommenisquote:
Nasty wel ja. Dacht dat jij je altijd wel goed voeldequote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Langdurige somberheid.
Prikkelbaarheid.
Verwardheid.
Nerveusheid.
Lusteloosheid.
Vermoeidheid.
Huilerigheid.
Slechte concentratie.
Overspannen gevoelens.
Geen zin in sociale contacten.
Behoefte aan calorierijk eten.
Veel zelfkritiek en weinig gevoel voor eigenwaarde.
Omdat ik dat min of meer heb sinds ik terug ben van Hawaii. Al zijn de sommigen bijgekomen deze week.
Winter
Mwoah, ben meer zo'n iemand die alles opkropt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nasty wel ja. Dacht dat jij je altijd wel goed voelde
Wtf did I readquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zoek 'brojob choo choo op' verdommenis
Choo choo!quote:
Hoelang heb je het al dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, ben meer zo'n iemand die alles opkropt.
En rest VAn het jaar voel je je goed? Dan is het meer een seizoensdipje dan depressiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:55 schreef Etsu het volgende:
Wat ook opmerkelijk is, is dat ik nu (en de afgelopen 2 jaar) tentamens heb (in januari) en dat ik dan nooit zin heb om ervoor te leren en dan alles ga verneuken (zoals vorig jaar). En ik sta op het punt om het dit jaar weer te doen.
Tentamens in juni heb ik tot nu toe alles in 1x gehaald, maar januari daarentegen
Ik krop het op he.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En rest VAn het jaar voel je je goed? Dan is het meer een seizoensdipje dan depressie
Maar kan je voor jezelf redenen verzinnen om het te zijn? Want anders is het ook een kwestie van een beetje omdenken en weer positieve mindset te krijgenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krop het op he.En ik denk dat de winter alles heeft versterkt ofzo.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:58 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen idee.
Wat ik wel weet, is dat ik zin heb ik alcohol
Jazeker, maar die ga ik hier niet plaatsen. Er lezen mensen mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar kan je voor jezelf redenen verzinnen om het te zijn? Want anders is het ook een kwestie van een beetje omdenken en weer positieve mindset te krijgen
Die jongen bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazeker, maar die ga ik hier niet plaatsen. Er lezen mensen mee.
Speurtochtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Etsu het volgende:
Laten we over iets leuks hebben
Wat gaan jullie van 't weekend doen?
Niet veel. Moet op de katjes passen dus dat is wel snoezigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Etsu het volgende:
Laten we over iets leuks hebben
Wat gaan jullie van 't weekend doen?
picuratenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet veel. Moet op de katjes passen dus dat is wel snoezig
Kaddenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet veel. Moet op de katjes passen dus dat is wel snoezig
hou ik je aan anders krijg je m'n lul voor 2 weken nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:15 schreef Fok-it het volgende:
Zit iPad. Zal vanavond wel even kaddenfotos posten
Oh die heb ik al 25 jaar niet. Die 2 weken kom ik ook wel doorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
hou ik je aan anders krijg je m'n lul voor 2 weken niet
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die heb ik al 25 jaar niet. Die 2 weken kom ik ook wel door
Als ik een mini-frikandel van een centimeter of 3-4 eet zal ik ook niet zeggen' war een lekkere frikandel was dat' zo moet je het een beetje zienquote:
Volgens mij ben je een beetje mad dat ik je uit mijn onderschrift heb gehaaldquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik een mini-frikandel van een centimeter of 3-4 eet zal ik ook niet zeggen' war een lekkere frikandel was dat' zo moet je het een beetje zien
Dat ook jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje mad dat ik je uit mijn onderschrift heb gehaald
uit het onderschrift uit het levenquote:
Ik zie het als vriendjespolitiekquote:
Wat ben jij slim.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
uit het onderschrift uit het leven
Kut Heppie wat ga je sushi eten, jellyquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
uit het onderschrift uit het leven
ZIENquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:15 schreef Fok-it het volgende:
Zit iPad. Zal vanavond wel even kaddenfotos posten
Aaaaah liefquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meet Evy & Luna
Zijn echt zoo schattig jaquote:
Kattenmelk. En dat doen we vrijwel nooit hoorquote:
leuke katjes hahaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meet Evy & Luna
Luna kwam uit een dierenpension in Tilburg, die was als jong beessie verwaarloosd en ergens in een koude schuur achtergelaten. En Evy op internet gekocht.quote:
Ik ben blij dat jij Luna weer de kleuren van de wereld laat zien.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luna kwam uit een dierenpension in Tilburg, die was als jong beessie verwaarloosd en ergens in een koude schuur achtergelaten. En Evy op internet gekocht.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij Luna weer de kleuren van de wereld laat zien.
oh ik dacht alquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kattenmelk. En dat doen we vrijwel nooit hoor
Haha is zonder lactose dus niet heel erg slecht voor ze volgens mijquote:
Fylax? Nieuwsgierig vraagje. Hoe laat ga je tegenwoordig doordeweeks naar bed?quote:
afgelopen nacht half 2quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fylax? Nieuwsgierig vraagje. Hoe laat ga je tegenwoordig doordeweeks naar bed?Las dat je tegenwoordig eerder probeert slapen, vandaar.
Héél af en toe moet wel kunnen. Maar er moet dan ook gewone water ter beschikking zijn voor de katten op dat moment.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha is zonder lactose dus niet heel erg slecht voor ze volgens mij
Dat is al 3 a 4 uur eerder. Ga zo doorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
afgelopen nacht half 2
dag daarvoor kwart voor 1/1 uur
Er moet altijd vers water beschikbaar zijn. Maakt niet uit wanneer.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Héél af en toe moet wel kunnen. Maar er moet dan ook gewone water ter beschikking zijn voor de katten op dat moment.
Hehequote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er moet altijd vers water beschikbaar zijn. Maakt niet uit wanneer.
jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is al 3 a 4 uur eerder. Ga zo door![]()
Maar half 2 is nog wel erg laat, dat weetje he
kut banken hequote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Echt vet balen. Mijn pa had mij 50 euro overgemaakt, rond 17:00 vandaag. Is niet op mijn rekening gekomen (wel bij hem afgeschreven) dus krijg het pas maandagGodver.
Jep, mijn pa zei nog komt wel goed. Had al mijn twijfelsquote:
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HeheMaar sommige mensen (zeg niet dat jij zo bent hoor) denken dat je kattenmelk als vervanging moet geven
![]()
niet alle katten lusten waterquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HeheMaar sommige mensen (zeg niet dat jij zo bent hoor) denken dat je kattenmelk als vervanging moet geven
![]()
Zou toch moeten. Kattenmelk is gewoon niet iets wat je de hele dag door (of sowieso elke dag) mag geven aan je katquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
niet alle katten lusten water
Elke kat lust water.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
niet alle katten lusten water
En dit. Als je lang genoeg wacht drinken ze het echt wel. Ze krijgen vanzelf wel dorst en gaan dan water zoekenquote:
Nog meer dan een jaar wachten. Hoe vond je die scene in dat restaurant? Fucking geniaal toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klaar met Sherlock![]()
Wat een genotsserie
Wat is dat?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso wil en ga ik weer heen dit jaar![]()
Het einde vond ik alweer geniaalquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog meer dan een jaar wachten. Hoe vond je die scene in dat restaurant? Fucking geniaal toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Super tof hardstyle/hardcore feest. Doen ook veel aan de sfeer naast de muziek, echt super relaxt daar. En dit jaar nog groter en beter zeggen ze dus kan alleen nog maar beter worden. Het is ook eerder dan vorig jaar dus goede hoop dat het dan geen 34 graden is hahaquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het einde vond ik alweer geniaal
Haha, naja ik vond de laatste aflevering van S2 en begin van S3 echt het allerbest. Zo geniaal in elkaar gezet, die humor er ook tussendoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miss Hudson die na 2 jaar nog denkt dat Martin Freeman gay is![]()
Briljant gewoon.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Oh hardcore is totaal niet mijn ding eigenlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Super tof hardstyle/hardcore feest. Doen ook veel aan de sfeer naast de muziek, echt super relaxt daar. En dit jaar nog groter en beter zeggen ze dus kan alleen nog maar beter worden. Het is ook eerder dan vorig jaar dus goede hoop dat het dan geen 34 graden is haha
Vorig jaar zo'n vette lineupquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso wil en ga ik weer heen dit jaar![]()
quote:18:00 - 19:00: Noisecontrollers
19:00 - 19:30: Live: Atmozfears
19:30 - 20:30: Frontliner
20:30 - 21:30: Hard Driver
21:30 - 22:45: Crypsis
Radical Redemption
22:45 - 23:45: Frequencerz
Genieten.quote:13:00 - 14:00: Phuture Noize
14:00 - 15:00: Alpha²
15:00 - 16:00: E-Force
16:00 - 17:00: Ran-D
17:00 - 18:00: Outbreak Australië
18:00 - 19:30: B-Front
Ran-D
19:30 - 20:00: Live: Crypsis
20:00 - 21:15: Zatox Italië
21:15 - 22:15: Digital Punk
22:15 - 23:30: Endymion
Ran-D
Angerfist was er ook, niet gezien. Kon wel janken achteraf, echt. Dit jaar komt die vast wel weer, dan ga ik hoe dan ook kijken bij hem.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Angerfist was er ook, niet gezien. Kon wel janken achteraf, echt. Dit jaar komt die vast wel weer, dan ga ik hoe dan ook kijken bij hem.
Vooral hardcore, hardstyle heel soms. Ging wel compleet los toen Noisecontrollers het nummer So High gingen draaien, dat blijf ik altijd een tof nummer vindenquote:
Amagodinquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vooral hardcore, hardstyle heel soms. Ging wel compleet los toen Noisecontrollers het nummer So High gingen draaien, dat blijf ik altijd een tof nummer vinden
Momenteel verslaafd aan Carnival of Doom, The Deadfaced Dimension en Wake Up Fucked Up van Angerfist. Maar zijn nog zoveel liedjes die ik leuk vind van hem *maar ook andere hardcore dj's, maar Angerfist is toch wel mijn grote favoriet*quote:
Die humor is sowieso geweldigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, naja ik vond de laatste aflevering van S2 en begin van S3 echt het allerbest. Zo geniaal in elkaar gezet, die humor er ook tussendoor.
Miss Hudson die na 2 jaar nog denkt dat Martin Freeman gay is![]()
Briljant gewoon.
Carnival of Doom is iddquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Momenteel verslaafd aan Carnival of Doom, The Deadfaced Dimension en Wake Up Fucked Up van Angerfist. Maar zijn nog zoveel liedjes die ik leuk vind van hem *maar ook andere hardcore dj's, maar Angerfist is toch wel mijn grote favoriet*
Ik moet sowieso echt een keer naar Dominator.quote:
kan niet wachten tot ik 18 benquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet sowieso echt een keer naar Dominator.![]()
Ik ben in 2013 1x naar een hardcore feest geweest (Ground Zero), 2014 1x (Fantasy Island) en dit jaar waarschijnlijk weer 1x haha.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan niet wachten tot ik 18 ben
ga dan naar vies veel feesten
fuck die angsten dan
ik 2x HS feestquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben in 2013 1x naar een hardcore feest geweest (Ground Zero), 2014 1x (Fantasy Island) en dit jaar waarschijnlijk weer 1x haha.
Tja waarom daar niet meteen mee beginnen danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan niet wachten tot ik 18 ben
ga dan naar vies veel feesten
fuck die angsten dan
Nee. Zoals ik al zei ben niet echt enorme hardstyle fanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:52 schreef Fylax het volgende:
Ama je kent Adaro toch wel? rawhardstyle dj
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Zoals ik al zei ben niet echt enorme hardstyle fanMijn hardcore/hardstyle/frenchcore lijst op Spotify bestaat ook uit 75% hardcore denk ik
Kan momenteel niet luisteren maar weet wel zeker dat ik hem niet kenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
als je dit ziet/hoort, herken je m dan wel?
Ik wil wel nog een keer naar Mysteryland.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Hardcore vind ik echt heel saai, zou dan liever naar Tomorrowland willen
Jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Omg kom er net achter dat Smaug en Bilbo eigenlijk Sherlock en Watson zijn
Mindfucked
ah okequote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan momenteel niet luisteren maar weet wel zeker dat ik hem niet ken
Bilbo wist ik wel jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaWilde ik je al keer zeggen.Ik herkende Smaug`s stem ook helemaal niet
Bilbo wist je wel toch?
Haha dat is wel tof jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ah oke
heb hem gemeet
foto gemaakt hand gegeven tshirt gekregen
heb ook nog andere hardstyle djs van dichtbij kunnen zien, gewoon langs ze gelopenen dan zo'n ohmygod momentje
Hahahaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:56 schreef JanCees het volgende:
Mijn dronken zus net opgehaald #westfrieslandprobleemjeugd
ja dat is echt tofquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat is wel tof jaIk zou best wel belachelijk blij worden als ik Korsakoff of Angerfist zou ontmoeten
Sherlockquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bilbo wist ik wel jaMartin Freeman sowieso een baas, ook in Fargo.
Maar keek net waar Cumbatcher allemaal in had gespeeld en zag toen dat hij de stem van Smaug deedBest wel grappig opzich
. Wat is eerder opgenomen eigenlijk?
nu nogquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:58 schreef Fylax het volgende:
hoop dat mn vriendin vandaag naar me toe komt
vies erg gemist
Korsakoff wel heel even zien optreden bij Fantasy Island. Maar was overdag te warm om langer dan 10 minuten in die tent te staan dus we zaten vooral op het gras buiten de tent (waren toch open tenten), kon je het wel allemaal horen maar niet zien. Buiten 34 graden, in de open tent voelde het als 40 graden minstens.quote:
bahbah das echt stom zo heetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Korsakoff wel heel even zien optreden bij Fantasy Island. Maar was overdag te warm om langer dan 10 minuten in die tent te staan dus we zaten vooral op het gras buiten de tent (waren toch open tenten), kon je het wel allemaal horen maar niet zien. Buiten 34 graden, in de open tent voelde het als 40 graden minstens.
quote:
al sinds woensdag nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag je chick niet gezien Fylax?
gaafquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:01 schreef Amarantha het volgende:
Was wel tof trouwens. Er was op Fantasy Island een Selfie Tower. Was bij hoofdpodium, kon je met een hoogwerker omhoog en zodoende vet leuke foto's makenMet allemaal publiek achter je + hoofdpodium enz
juist welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Oke voor de hardcore liefhebbers hier: WTF is daar precies leuker aan dan house/EDM?
Kan je toch ook totaal niet op losgaan?
hardcore heeft nog goeie kick house is echt jankenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Oke voor de hardcore liefhebbers hier: WTF is daar precies leuker aan dan house/EDM?
Ik kon altijd goed hakken in mijn gabberfasequote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Nooit. Mijn bed is 1 grote bestraling wat dat betreftquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef JanCees het volgende:
Zetten jullie je telefoon uit 's nachts?
neequote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef JanCees het volgende:
Nee gewoon aan de oplader.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef JanCees het volgende:
Ik kan wel losgaan *op mijn manier, kan namelijk niet hakken* op hardcore. Ik vind dat gedreun gewoon leukquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
quote:
ik stampquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan wel losgaan *op mijn manier, kan namelijk niet hakken* op hardcore. Ik vind dat gedreun gewoon leuk
Nee maar hij staat vrijwel altijd op trilstand dus ik heb er 's nachts geen last van. Word overdag ook knettergek van al dat gepingel van die telefoonquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef JanCees het volgende:
krijg oorkanker van hardcorequote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hardcore heeft nog goeie kick house is echt janken
Zou wakker worden van trilstandquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar hij staat vrijwel altijd op trilstand dus ik heb er 's nachts geen last van. Word overdag ook knettergek van al dat gepingel van die telefoon
dumdumdum INCOMINGGGGGGG BAMBAMBAMBAM is leuker dan doekdoekdoekdoekdoek hele tijd achter elkaarquote:
Ik vroeger ook, geef ik eerlijk toe. Mijn muziek interesses zijn gewoon de afgelopen jaren veranderd.quote:
Ligt op mijn nachtkastje, hoor het nooit. Ook niet als ik hem overdag bij mij heb liggen, trilstand is niet zo hard denk ikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou wakker worden van trilstand
Gelukkig krijg ik niet zoveel berichten
doekdoekdoekdeok achter elkaar? Dat vind ik meer hardcorequote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dumdumdum INCOMINGGGGGGG BAMBAMBAMBAM is leuker dan doekdoekdoekdoekdoek hele tijd achter elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |