Angerfist was er ook, niet gezien. Kon wel janken achteraf, echt. Dit jaar komt die vast wel weer, dan ga ik hoe dan ook kijken bij hem.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Angerfist was er ook, niet gezien. Kon wel janken achteraf, echt. Dit jaar komt die vast wel weer, dan ga ik hoe dan ook kijken bij hem.
Vooral hardcore, hardstyle heel soms. Ging wel compleet los toen Noisecontrollers het nummer So High gingen draaien, dat blijf ik altijd een tof nummer vindenquote:
Amagodinquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vooral hardcore, hardstyle heel soms. Ging wel compleet los toen Noisecontrollers het nummer So High gingen draaien, dat blijf ik altijd een tof nummer vinden
Momenteel verslaafd aan Carnival of Doom, The Deadfaced Dimension en Wake Up Fucked Up van Angerfist. Maar zijn nog zoveel liedjes die ik leuk vind van hem *maar ook andere hardcore dj's, maar Angerfist is toch wel mijn grote favoriet*quote:
Die humor is sowieso geweldigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, naja ik vond de laatste aflevering van S2 en begin van S3 echt het allerbest. Zo geniaal in elkaar gezet, die humor er ook tussendoor.
Miss Hudson die na 2 jaar nog denkt dat Martin Freeman gay is![]()
Briljant gewoon.
Carnival of Doom is iddquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Momenteel verslaafd aan Carnival of Doom, The Deadfaced Dimension en Wake Up Fucked Up van Angerfist. Maar zijn nog zoveel liedjes die ik leuk vind van hem *maar ook andere hardcore dj's, maar Angerfist is toch wel mijn grote favoriet*
Ik moet sowieso echt een keer naar Dominator.quote:
kan niet wachten tot ik 18 benquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet sowieso echt een keer naar Dominator.![]()
Ik ben in 2013 1x naar een hardcore feest geweest (Ground Zero), 2014 1x (Fantasy Island) en dit jaar waarschijnlijk weer 1x haha.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan niet wachten tot ik 18 ben
ga dan naar vies veel feesten
fuck die angsten dan
ik 2x HS feestquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben in 2013 1x naar een hardcore feest geweest (Ground Zero), 2014 1x (Fantasy Island) en dit jaar waarschijnlijk weer 1x haha.
Tja waarom daar niet meteen mee beginnen danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan niet wachten tot ik 18 ben
ga dan naar vies veel feesten
fuck die angsten dan
Nee. Zoals ik al zei ben niet echt enorme hardstyle fanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:52 schreef Fylax het volgende:
Ama je kent Adaro toch wel? rawhardstyle dj
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Zoals ik al zei ben niet echt enorme hardstyle fanMijn hardcore/hardstyle/frenchcore lijst op Spotify bestaat ook uit 75% hardcore denk ik
Kan momenteel niet luisteren maar weet wel zeker dat ik hem niet kenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
als je dit ziet/hoort, herken je m dan wel?
Ik wil wel nog een keer naar Mysteryland.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Hardcore vind ik echt heel saai, zou dan liever naar Tomorrowland willen
Jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Omg kom er net achter dat Smaug en Bilbo eigenlijk Sherlock en Watson zijn
Mindfucked
ah okequote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan momenteel niet luisteren maar weet wel zeker dat ik hem niet ken
Bilbo wist ik wel jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaWilde ik je al keer zeggen.Ik herkende Smaug`s stem ook helemaal niet
Bilbo wist je wel toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |