gezellig met paps en mams?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:07 schreef badschaap het volgende:
[..]
all inclusive resort aan het strand is lang niet verkeerd voor 2 weken hoor
wacht maar tot 1 van je maatjes vroeg blut isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:10 schreef badschaap het volgende:
Nou is er tenminste geen gezeur over geld, wat ook wel weer leuk is
das het voordeel van een all in resort, gratis drankquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wacht maar tot 1 van je maatjes vroeg blut is
ohquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef badschaap het volgende:
[..]
das het voordeel van een all in resort, gratis drank
fantastisch idd, lekker verplicht elke dag in de hotelbar zuipenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef badschaap het volgende:
[..]
das het voordeel van een all in resort, gratis drank
ik ga volgend jaar roadtrip door azië doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
fantastisch idd, lekker verplicht elke dag in de hotelbar zuipen
feest
mooi verhaalquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik ga volgend jaar roadtrip door azië doen
Mooizo, dan gaan we niet neukenquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben je lekker
hoeveel op de ronaldoschaal?
Je lam zuipen in Pattaya zeker. Cultuurtripje muchquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik ga volgend jaar roadtrip door azië doen
Op dat punt is sof wel vooruit gegaanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
zeker qua films
/dit is een grap sof
nee nee, ik ga sws diir china, japan. vietnam en de rest moet ik nog even bekijken.quote:
Laatste wat ik wil is lange posts van badschaapquote:
Ja leukquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee nee, ik ga sws diir china, japan. vietnam en de rest moet ik nog even bekijken.
Misschien wel een weekje noord-korea
bedankt voornaamachternaamquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laatste wat ik wil is lange posts van badschaap
wat een gelulquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee nee, ik ga sws diir china, japan. vietnam en de rest moet ik nog even bekijken.
Misschien wel een weekje noord-korea
kan wel duur zijn, lijkt me wel interessantquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuknoord-Korea mag je alleen met een groepsreis heen en dat is tering duur
Ik neem aan dat je gaat backpacken. Geen backpacker die tijdens zijn reis een week groepsreis doet voor 2-3000 euroquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
kan wel duur zijn, lijkt me wel interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |