SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
wowquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef supersof het volgende:
ik vind johannes en wp allebei niet lekker
okquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef supersof het volgende:
ik weet niet hoe johannes er uit zietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef supersof het volgende:
Dankjewel!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef supersof het volgende:
ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik weet niet hoe johannes er uit ziet
En toch oordelen :squote:
Kijk, we hebben met een kenner te makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:56 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb volgensmij wel eens een foto voorbij zien komen van johannes
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk, we hebben met een kenner te maken
ben je lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk, we hebben met een kenner te maken
wow okequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
maar het ontbreekt sof sowieso een beetje aan smaak heb ik zo nu en dan het gevoel
zeker qua filmsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
maar het ontbreekt sof sowieso een beetje aan smaak heb ik zo nu en dan het gevoel
lekker zon zuipen ziekenhuis yolo helemaal losquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:02 schreef badschaap het volgende:
lekker 2 weken marmaris in de zomervakantie!
all inclusive resort aan het strand is lang niet verkeerd voor 2 weken hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
lekker zon zuipen ziekenhuis yolo helemaal los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |