Ik zie het als vriendjespolitiekquote:
Wat ben jij slim.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
uit het onderschrift uit het leven
Kut Heppie wat ga je sushi eten, jellyquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
uit het onderschrift uit het leven
ZIENquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:15 schreef Fok-it het volgende:
Zit iPad. Zal vanavond wel even kaddenfotos posten
Aaaaah liefquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meet Evy & Luna
Zijn echt zoo schattig jaquote:
Kattenmelk. En dat doen we vrijwel nooit hoorquote:
leuke katjes hahaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meet Evy & Luna
Luna kwam uit een dierenpension in Tilburg, die was als jong beessie verwaarloosd en ergens in een koude schuur achtergelaten. En Evy op internet gekocht.quote:
Ik ben blij dat jij Luna weer de kleuren van de wereld laat zien.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luna kwam uit een dierenpension in Tilburg, die was als jong beessie verwaarloosd en ergens in een koude schuur achtergelaten. En Evy op internet gekocht.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij Luna weer de kleuren van de wereld laat zien.
oh ik dacht alquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kattenmelk. En dat doen we vrijwel nooit hoor
Haha is zonder lactose dus niet heel erg slecht voor ze volgens mijquote:
Fylax? Nieuwsgierig vraagje. Hoe laat ga je tegenwoordig doordeweeks naar bed?quote:
afgelopen nacht half 2quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fylax? Nieuwsgierig vraagje. Hoe laat ga je tegenwoordig doordeweeks naar bed?Las dat je tegenwoordig eerder probeert slapen, vandaar.
Héél af en toe moet wel kunnen. Maar er moet dan ook gewone water ter beschikking zijn voor de katten op dat moment.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha is zonder lactose dus niet heel erg slecht voor ze volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |