En rest VAn het jaar voel je je goed? Dan is het meer een seizoensdipje dan depressiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:55 schreef Etsu het volgende:
Wat ook opmerkelijk is, is dat ik nu (en de afgelopen 2 jaar) tentamens heb (in januari) en dat ik dan nooit zin heb om ervoor te leren en dan alles ga verneuken (zoals vorig jaar). En ik sta op het punt om het dit jaar weer te doen.
Tentamens in juni heb ik tot nu toe alles in 1x gehaald, maar januari daarentegen
Ik krop het op he.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En rest VAn het jaar voel je je goed? Dan is het meer een seizoensdipje dan depressie
Maar kan je voor jezelf redenen verzinnen om het te zijn? Want anders is het ook een kwestie van een beetje omdenken en weer positieve mindset te krijgenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krop het op he.En ik denk dat de winter alles heeft versterkt ofzo.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:58 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen idee.
Wat ik wel weet, is dat ik zin heb ik alcohol
Jazeker, maar die ga ik hier niet plaatsen. Er lezen mensen mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar kan je voor jezelf redenen verzinnen om het te zijn? Want anders is het ook een kwestie van een beetje omdenken en weer positieve mindset te krijgen
Die jongen bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazeker, maar die ga ik hier niet plaatsen. Er lezen mensen mee.
Speurtochtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Etsu het volgende:
Laten we over iets leuks hebben
Wat gaan jullie van 't weekend doen?
Niet veel. Moet op de katjes passen dus dat is wel snoezigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Etsu het volgende:
Laten we over iets leuks hebben
Wat gaan jullie van 't weekend doen?
picuratenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet veel. Moet op de katjes passen dus dat is wel snoezig
Kaddenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet veel. Moet op de katjes passen dus dat is wel snoezig
hou ik je aan anders krijg je m'n lul voor 2 weken nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:15 schreef Fok-it het volgende:
Zit iPad. Zal vanavond wel even kaddenfotos posten
Oh die heb ik al 25 jaar niet. Die 2 weken kom ik ook wel doorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
hou ik je aan anders krijg je m'n lul voor 2 weken niet
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die heb ik al 25 jaar niet. Die 2 weken kom ik ook wel door
Als ik een mini-frikandel van een centimeter of 3-4 eet zal ik ook niet zeggen' war een lekkere frikandel was dat' zo moet je het een beetje zienquote:
Volgens mij ben je een beetje mad dat ik je uit mijn onderschrift heb gehaaldquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik een mini-frikandel van een centimeter of 3-4 eet zal ik ook niet zeggen' war een lekkere frikandel was dat' zo moet je het een beetje zien
Dat ook jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje mad dat ik je uit mijn onderschrift heb gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |