Haha dat is wel tof jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ah oke
heb hem gemeet
foto gemaakt hand gegeven tshirt gekregen
heb ook nog andere hardstyle djs van dichtbij kunnen zien, gewoon langs ze gelopenen dan zo'n ohmygod momentje
Hahahaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:56 schreef JanCees het volgende:
Mijn dronken zus net opgehaald #westfrieslandprobleemjeugd
ja dat is echt tofquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat is wel tof jaIk zou best wel belachelijk blij worden als ik Korsakoff of Angerfist zou ontmoeten
Sherlockquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bilbo wist ik wel jaMartin Freeman sowieso een baas, ook in Fargo.
Maar keek net waar Cumbatcher allemaal in had gespeeld en zag toen dat hij de stem van Smaug deedBest wel grappig opzich
. Wat is eerder opgenomen eigenlijk?
nu nogquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:58 schreef Fylax het volgende:
hoop dat mn vriendin vandaag naar me toe komt
vies erg gemist
Korsakoff wel heel even zien optreden bij Fantasy Island. Maar was overdag te warm om langer dan 10 minuten in die tent te staan dus we zaten vooral op het gras buiten de tent (waren toch open tenten), kon je het wel allemaal horen maar niet zien. Buiten 34 graden, in de open tent voelde het als 40 graden minstens.quote:
bahbah das echt stom zo heetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Korsakoff wel heel even zien optreden bij Fantasy Island. Maar was overdag te warm om langer dan 10 minuten in die tent te staan dus we zaten vooral op het gras buiten de tent (waren toch open tenten), kon je het wel allemaal horen maar niet zien. Buiten 34 graden, in de open tent voelde het als 40 graden minstens.
quote:
al sinds woensdag nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag je chick niet gezien Fylax?
gaafquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:01 schreef Amarantha het volgende:
Was wel tof trouwens. Er was op Fantasy Island een Selfie Tower. Was bij hoofdpodium, kon je met een hoogwerker omhoog en zodoende vet leuke foto's makenMet allemaal publiek achter je + hoofdpodium enz
juist welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Oke voor de hardcore liefhebbers hier: WTF is daar precies leuker aan dan house/EDM?
Kan je toch ook totaal niet op losgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |