Haha dat is wel tof jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ah oke
heb hem gemeet
foto gemaakt hand gegeven tshirt gekregen
heb ook nog andere hardstyle djs van dichtbij kunnen zien, gewoon langs ze gelopenen dan zo'n ohmygod momentje
Hahahaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:56 schreef JanCees het volgende:
Mijn dronken zus net opgehaald #westfrieslandprobleemjeugd
ja dat is echt tofquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat is wel tof jaIk zou best wel belachelijk blij worden als ik Korsakoff of Angerfist zou ontmoeten
Sherlockquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bilbo wist ik wel jaMartin Freeman sowieso een baas, ook in Fargo.
Maar keek net waar Cumbatcher allemaal in had gespeeld en zag toen dat hij de stem van Smaug deedBest wel grappig opzich
. Wat is eerder opgenomen eigenlijk?
nu nogquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:58 schreef Fylax het volgende:
hoop dat mn vriendin vandaag naar me toe komt
vies erg gemist
Korsakoff wel heel even zien optreden bij Fantasy Island. Maar was overdag te warm om langer dan 10 minuten in die tent te staan dus we zaten vooral op het gras buiten de tent (waren toch open tenten), kon je het wel allemaal horen maar niet zien. Buiten 34 graden, in de open tent voelde het als 40 graden minstens.quote:
bahbah das echt stom zo heetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Korsakoff wel heel even zien optreden bij Fantasy Island. Maar was overdag te warm om langer dan 10 minuten in die tent te staan dus we zaten vooral op het gras buiten de tent (waren toch open tenten), kon je het wel allemaal horen maar niet zien. Buiten 34 graden, in de open tent voelde het als 40 graden minstens.
quote:
al sinds woensdag nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag je chick niet gezien Fylax?
gaafquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:01 schreef Amarantha het volgende:
Was wel tof trouwens. Er was op Fantasy Island een Selfie Tower. Was bij hoofdpodium, kon je met een hoogwerker omhoog en zodoende vet leuke foto's makenMet allemaal publiek achter je + hoofdpodium enz
juist welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Oke voor de hardcore liefhebbers hier: WTF is daar precies leuker aan dan house/EDM?
Kan je toch ook totaal niet op losgaan?
hardcore heeft nog goeie kick house is echt jankenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Oke voor de hardcore liefhebbers hier: WTF is daar precies leuker aan dan house/EDM?
Ik kon altijd goed hakken in mijn gabberfasequote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Nooit. Mijn bed is 1 grote bestraling wat dat betreftquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef JanCees het volgende:
Zetten jullie je telefoon uit 's nachts?
neequote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef JanCees het volgende:
Nee gewoon aan de oplader.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef JanCees het volgende:
Ik kan wel losgaan *op mijn manier, kan namelijk niet hakken* op hardcore. Ik vind dat gedreun gewoon leukquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
quote:
ik stampquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan wel losgaan *op mijn manier, kan namelijk niet hakken* op hardcore. Ik vind dat gedreun gewoon leuk
Nee maar hij staat vrijwel altijd op trilstand dus ik heb er 's nachts geen last van. Word overdag ook knettergek van al dat gepingel van die telefoonquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef JanCees het volgende:
krijg oorkanker van hardcorequote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hardcore heeft nog goeie kick house is echt janken
Zou wakker worden van trilstandquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar hij staat vrijwel altijd op trilstand dus ik heb er 's nachts geen last van. Word overdag ook knettergek van al dat gepingel van die telefoon
dumdumdum INCOMINGGGGGGG BAMBAMBAMBAM is leuker dan doekdoekdoekdoekdoek hele tijd achter elkaarquote:
Ik vroeger ook, geef ik eerlijk toe. Mijn muziek interesses zijn gewoon de afgelopen jaren veranderd.quote:
Ligt op mijn nachtkastje, hoor het nooit. Ook niet als ik hem overdag bij mij heb liggen, trilstand is niet zo hard denk ikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou wakker worden van trilstand
Gelukkig krijg ik niet zoveel berichten
doekdoekdoekdeok achter elkaar? Dat vind ik meer hardcorequote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dumdumdum INCOMINGGGGGGG BAMBAMBAMBAM is leuker dan doekdoekdoekdoekdoek hele tijd achter elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |