Kan je opzich goedkoop heen hoor als je eenmaal in azie bent. Retourtje Sydney is ook 100 euro vanaf Maleisië/Thailandquote:
Dan lees je niet genoeg, want het ding is dus dat je niet zomaar binnen komtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:28 schreef badschaap het volgende:
Nee maar ik lees best veel over noord-korea dus ik wil dat ook wel eens in het echt zien
En hoeveel budget denk je daarvoor nodig te hebben allemaal? Dat ga je grof onderschatten namelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:26 schreef badschaap het volgende:
In vietnam wel een goedkoop pak scoren natuurlijk
succes daarmeequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:28 schreef badschaap het volgende:
Nee maar ik lees best veel over noord-korea dus ik wil dat ook wel eens in het echt zien
Ja ik weet dat je er moeilijk binnenkomt, maar wie niet probeert komt er sws niet binnenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan lees je niet genoeg, want het ding is dus dat je niet zomaar binnen komt
Badschaap denkt dat hij net als Floortje Sladressing even de trein naar Pyongyang kan pakkenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan lees je niet genoeg, want het ding is dus dat je niet zomaar binnen komt
vliegtuig is beter vanuit china.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Badschaap denkt dat hij net als Floortje Sladressing even de trein naar Pyongyang kan pakken
Ja en als ze je snappen behandelen ze je nie als een koningquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
vliegtuig is beter vanuit china.
Het is zelfs 2 mensen een keer gelukt om via via treintickets via rusland naar noord-korea te krijgen
ja dat weet ik dat de noord-koreanen dan niet al te lief zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en als ze je snappen behandelen ze je nie als een koningmaar succes Badschaap
kijk nu al uit naar een pareltje in TRV
Maar voor normale vragen kan je me altijd om advies vragen verderquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja dat weet ik dat de noord-koreanen dan niet al te lief zijn
Ach is pas over een jaar, duurt nog wel eventjes dus ;pquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar voor normale vragen kan je me altijd om advies vragen verder
mbo?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef badschaap het volgende:
Ik zit nog te twijfelen wat voor opleiding ik ga doen volgend jaar. Chemie of Informatica
prostitutiemanagementquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef badschaap het volgende:
Ik zit nog te twijfelen wat voor opleiding ik ga doen volgend jaar. Chemie of Informatica
chemie natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef badschaap het volgende:
Vrouwen die ruzie maken in de keuken en vervolgens een heel jaar niet meer tegen elkaar willen pratenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:08 schreef Amarantha het volgende:
We hadden vanochtend dus koken. We gingen iets met vis maken (of kip mocht je kiezen maar wij tweeën wouden kip, je werkt dus per tweetal) en daar moest kerrie over. Ze dacht dat ze dat verkeerd had gelezen dus haalde de kerrie er af onder de kraan. Ik zo 'kijk hier staat dat ook over de vis kerrie moet'. En toen ging ze los. In het Engels/Nederlands schreeuwde ze dat ze klaar was met mij en mij klappen ging geven enz. Whut?
Werd ondertussen de les uitgestuurd zodat ik even rustig kon worden want voelde mij echt heel erg aangevallen om niets. Even daarvoor had ik de ui ook al niet goed gesneden dus daar was ze ook boos over. Achterlijk kutwijf, ik praat echt hele lesjaar niet meer tegen haar.
Zij maakte ruzie met mij. Ik praat gewoon niet meer tegen haar omdat ik een sorry wil horen voor haar achterlijke gedrag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen die ruzie maken in de keuken en vervolgens een heel jaar niet meer tegen elkaar willen praten
Hoezo voldoen aan het stereotype
Tja er zal wel iets achter zitten als ze opeens zomaar uit het niks boos word om niks.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zij maakte ruzie met mij. Ik praat gewoon niet meer tegen haar omdat ik een sorry wil horen voor haar achterlijke gedrag.
Schijnt dat ze heel veel dingen had opgekropt en dat dit de druppel was waardoor ze flipte. Maar hoeft ze niet op mij af te reageren, ze had later op de dag ook naar mij toe kunnen komen en uitleggen wat er is. Maar nee hoor want ze wilt ook niet meer tegen mij praten haha, echt dom. Heb haar niks misdaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja er zal wel iets achter zitten als ze opeens zomaar uit het niks boos word om niks.
Sommige klasgenoten zeiden al tegen mij 'Ik had haar echt over die keukenblad getrokken!, moet ze niet bij mij flikken'. Mentor zei ook al dat ze gewoon heel moeilijk is met koken omdat alles moet zoals zij wil en anders is het mis.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon bij keel pakken en dichtknijpen
als ze dan eenmaal op de grondlicht op haar neus trappen
Ze schaamt zich waarschijnlijk voor haar uitval en durft dan niet zo goed haar excuses te makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schijnt dat ze heel veel dingen had opgekropt en dat dit de druppel was waardoor ze flipte. Maar hoeft ze niet op mij af te reageren, ze had later op de dag ook naar mij toe kunnen komen en uitleggen wat er is. Maar nee hoor want ze wilt ook niet meer tegen mij praten haha, echt dom. Heb haar niks misdaan.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schijnt dat ze heel veel dingen had opgekropt en dat dit de druppel was waardoor ze flipte. Maar hoeft ze niet op mij af te reageren, ze had later op de dag ook naar mij toe kunnen komen en uitleggen wat er is. Maar nee hoor want ze wilt ook niet meer tegen mij praten haha, echt dom. Heb haar niks misdaan.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon bij keel pakken en dichtknijpen
als ze dan eenmaal op de grondlicht op haar neus trappen
Had gewoon hoek gegevenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sommige klasgenoten zeiden al tegen mij 'Ik had haar echt over die keukenblad getrokken!, moet ze niet bij mij flikken'. Mentor zei ook al dat ze gewoon heel moeilijk is met koken omdat alles moet zoals zij wil en anders is het mis.
Tja niet mijn probleem. Ik heb nu echt een grafhekel aan haar. Ze is al eerder dit schooljaar compleet geflipt tegen een andere klasgenote om niks.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze schaamt zich waarschijnlijk voor haar uitval en durft dan niet zo goed haar excuses te maken
Maarja is soms wel goed om je beetje in te leven in waarom een ander doet waarom ze zo doet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja niet mijn probleem. Ik heb nu echt een grafhekel aan haar. Ze is al eerder dit schooljaar compleet geflipt tegen een andere klasgenote om niks.
Ja maar als zij wilt dat ik mee leef met haar dan moet ze naar mij toe komen en praten. Zij deed achterlijk dus ze mag ook zelf naar mij toekomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja is soms wel goed om je beetje in te leven in waarom een ander doet waarom ze zo doet.
Al hoef je er niet perse veel contact mee te hebben natuurlijk
Poeh ik zal zeggen kan wel krabben. Ik had laatst mega veel jeuk op mijn enkel (en tijdje daarvoor op mijn voet). Ook gewoon gekrabt en best veel en mijn tattoo is nog in tact. Leek op dat moment niet zo maar toen het weer was genezen was die weer zoals voorheen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
ama de huid bij mijn tat is aan het vervellen (heb hem al sinds mei)
kan ik krabben of kan ik er maar beter vanaf blijven
oh okeequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh ik zal zeggen kan wel krabben. Ik had laatst mega veel jeuk op mijn enkel (en tijdje daarvoor op mijn voet). Ook gewoon gekrabt en best veel en mijn tattoo is nog in tact. Leek op dat moment niet zo maar toen het weer was genezen was die weer zoals voorheen.
Heb zelfs korstjes eraf gepulkt *laatst dus*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |