SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
gebruik hem eigenlijk juist op de ps en nooit bij skype hoor Thad
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
huh je zei dat hij op ps niet werktequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:03 schreef poker4lifee het volgende:
gebruik hem eigenlijk juist op de ps en nooit bij skype hoor Thad![]()
![]()
Als je geen headset hebt dan hoort iedereen toch ook de muziek op de achtergrond? Dat zou bij ons echt chaos zijn dan.![]()
Als je een normale mic in je laptop hebt zitten en niet een halve meter van je tv zit hoor je je tv nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Als je geen headset hebt dan hoort iedereen toch ook de muziek op de achtergrond? Dat zou bij ons echt chaos zijn dan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je hoort wel p4l's Boeing opstijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Als je geen headset hebt dan hoort iedereen toch ook de muziek op de achtergrond? Dat zou bij ons echt chaos zijn dan.![]()
alweer een tijd terugquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
huh je zei dat hij op ps niet werktezo'n kabel die 2 naar 1 convert en in controller kan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je hoort wel p4l's Boeing opstijgen.
Santi was vanochtend zo lekker veel waard
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
SIF clichy is ook aardig gezakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Santi was vanochtend zo lekker veel waardPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Elke gouden IF die ik op futfocus oppik daalt in een uur en dan heb ik verlies.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Santi was vanochtend zo lekker veel waard![]()
Ik heb 200k verlies gemaakt in 1 avond op sanchez
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:14 schreef Maver24 het volgende:
EA krijg Aids......ik wordt weer getrolled![]()
ik wordt!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou je willen stoppen met schelden met aids? Mijn oom heeft die ziekte en dat is niet grappig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:14 schreef Maver24 het volgende:
EA krijg Aids......ik wordt weer getrolled![]()
echt kk dom hequote:![]()
mensen die dit soort fouten maken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij heeft geluk dat de lerares er niet is anders had hij waarschijnlijk straf gekregen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
echt kk dom he![]()
mensen die dit soort fouten maken![]()
wat is er aan de hand dan ?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:14 schreef Maver24 het volgende:
EA krijg Aids......ik wordt weer getrolledSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij zal Lahm wel in een pack hebben ofzoquote:
Elke dag![]()
Dit dus..... Uit zo'n mega pack. Ben er wel klaar mee nou met packs. Heel de week als een malle packs openen zonder toty en nu dit 2x. Diepe zuchtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zal Lahm wel in een pack hebben ofzo![]()
Hahahahahahaha het is nog zo ook
Ach man ga toch fietsen, moeten ze Lahm maar de hele week uit packs halen anders?
pun intendedDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
#fuckyourlife.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit dus..... Uit zo'n mega pack. Ben er wel klaar mee nou met packs. Heel de week als een malle packs openen zonder toty en nu dit 2x. Diepe zucht
Denk je al het nuttige te doen wat je moet doen, halen ze dit met je uit. Echt niet tof van EA.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik voel met je meequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit dus..... Uit zo'n mega pack. Ben er wel klaar mee nou met packs. Heel de week als een malle packs openen zonder toty en nu dit 2x. Diepe zucht#LockupDS2![]()
had je niet beter kunnen wachten tot zondag als alle spelers in packs zitten?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit dus..... Uit zo'n mega pack. Ben er wel klaar mee nou met packs. Heel de week als een malle packs openen zonder toty en nu dit 2x. Diepe zuchtDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Iedereen die de Nederlandse taal nog serieus neemtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
echt kk dom he![]()
mensen die dit soort fouten maken, de regels kent niemand, begrijpen doet iedereen het.
![]()
Ja want de droprate van een NIF Lahm is exact hetzelfde als een TOTY.. Krijg dat nou eens door je dikke schedel joh.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zal Lahm wel in een pack hebben ofzoNice
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan heeft AZ het nog best goed gedaan door 10 miljoen (of hoeveel was het) voor Altidore te krijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Defoe ruilen voor Altidore. Sunderland![]()
Maar dan voor een paar uurtjes toch? Zondagavond ben ik vaak onderweg dus miste ik dat elke keer...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
had je niet beter kunnen wachten tot zondag als alle spelers in packs zitten?![]()
Vanaf morgenavond zitten ze allemaal in packs tot zondagavond. Dan maar weer een miljoen door heen jagen of zitten ze maar een paar uur met zn allen in packs? Ik weet het niet meerquote:![]()
Lekker bezig hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
100000 gepasseerdDuurde tijdens de vorige FIFA 8 maanden langer.
![]()
![]()
Gewoon even coins bijkopen dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vanaf morgenavond zitten ze allemaal in packs tot zondagavond. Dan maar weer een miljoen door heen jagen![]()
Ik jaag hem liever door je vriendin heen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vanaf morgenavond zitten ze allemaal in packs tot zondagavond. Dan maar weer een miljoen door heen jagen![]()
DS2 weet wel waar je terecht kunt.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Watquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vanaf morgenavond zitten ze allemaal in packs tot zondagavond. Dan maar weer een miljoen door heen jagen of zitten ze maar een paar uur met zn allen in packs? Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Ik jaag hem liever door je vriendin heen.
Elke dag![]()
oooooooh #GetRektquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Ik jaag hem liever door je vriendin heen.![]()
![]()
![]()
![]()
Want, ondanks 3 miljoen verprutsen kun je Kroos vast wel kopen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:31 schreef Maver24 het volgende:
Toty Kroos is al wel bijna onder het miljoen. Das prettig
Hoeveel flappen van 50 euro heb je er dit jaar doorheen gejaagd?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Pas maar op dat hij je er niet aan gaat houdenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Ik jaag hem liever door je vriendin heen.![]()
kon je nog wel eens van een koude kermis thuis komen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahahahahahaha het is nog zo ook
Ach man ga toch fietsen, moeten ze Lahm maar de hele week uit packs halen anders?
pun intendedMaar diep van binnen lach ik.![]()
Gezellig dat ernst er weer is hequote:
#FreeTrapz![]()
Onkruid vergaat niequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het zijn vaak geen 59 minuten dealtje volgens mij. Soms staan ze er al 10 minuten op voordat ze op de lijst staan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch knap dat mensen een speler als Sacko (die je niet in de zoekfunctie kan vinden) zo snel kunnen vinden.![]()
Denken dat je met open armen wordt ontvangen als je zo ongeveer dit hele topic een dozijn keer verraden hebt![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ze er langer dan een paar minuten opstaan kun je er vergif op innemen dat het iemand is die via pulse PF'tquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het zijn vaak geen 59 minuten dealtje volgens mij. Soms staan ze er al 10 minuten op voordat ze op de lijst staan.
Elke dag![]()
#forgiveandforgetquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denken dat je met open armen wordt ontvangen als je zo ongeveer dit hele topic een dozijn keer verraden hebt![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
Ben volgens mij best wel vergevingsgezind maar de puntjes van Maver zijn nu wel echt op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
![]()
![]()
aber, hold your friends close but your enemies closer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee sorry. Het is nog lang geen kerst.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Al mijn geld in McGeady's gestopt. Het zijn er 60 ofzoMaar 6x zo weinig als vorig jaar
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
het is watquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging kijken of de AB's deze Ronaldo zouden oppikken, maar dat was niet het geval.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mijn voorspelling:quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee sorry. Het is nog lang geen kerst.
Straks krijgen we de post dat de medicijnen echt niet leuk zijn
2 Dagen later zijn er weer 3 tot 5 mensen gebannedMaar diep van binnen lach ik.![]()
quote:![]()
Houden dan, gaat denk ik wel wat omhoog als ie dadelijk uit peks isDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Te laat, ik heb hem al verkocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Houden dan, gaat denk ik wel wat omhoog als ie dadelijk uit peks is![]()
Iemand nog een vette kit-combo, dus twee kits die én mooi zijn én bij elkaar passen (niet van dezelfde club)?![]()
Ik gebruik de away kit van Rangers. Vind felle kleuren wel fijn, valt lekker op. Gewoon simpel wit shirtje ernaast en je bent klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:01 schreef AntiHero het volgende:
Iemand nog een vette kit-combo, dus twee kits die én mooi zijn én bij elkaar passen (niet van dezelfde club)?![]()
![]()
Dundee home, Tours away.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:01 schreef AntiHero het volgende:
Iemand nog een vette kit-combo, dus twee kits die én mooi zijn én bij elkaar passen (niet van dezelfde club)?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hollands glorie? Jij hebt het WK niet gezien?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
beetje hollands glorie hier.![]()
Voor een Ronaldo hebben die AB's echt wel ruimere marges nodig dan die 20kquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging kijken of de AB's deze Ronaldo zouden oppikken, maar dat was niet het geval.![]()
Alan naar China..diw van Red Bull
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Voor de mensen die Wie is de mol volgen en houden van hints en dat soort shit, deze shit is wel ziek :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gewoon nederland kitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hollands glorie? Jij hebt het WK niet gezien?is toch hollands glorie. argentinie blijft gewoon een vet tenue
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor de mensen die Wie is de mol volgen en houden van hints en dat soort shit, deze shit is wel ziek :niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
We weten over een paar afleveringen of hij kloptquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We weten over een paar afleveringen of hij kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:17 schreef vanpers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:24 schreef vanpers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Tim Haars ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nu dat filmpje over "Moslimachtige mensen' pas te kijken
Ik sla hier doodsangsten uit
Elke dag![]()
Bohh dat Celtic shirtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:42 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Kits passen niet echt bij elkaar maar dat Celtic shirten idd Hollandse glorie.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog ideeen voor een futfocus hocuspocus?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zal eens even kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog ideeen voor een futfocus hocuspocus?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Elke dag![]()
Was toch alquote:?
Elke dag![]()
Oh geen idee. Zag het net staan.quote:
Zoek jij eens een leuke met een goede refresh. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nutteloos?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
soms voel ik me net maverRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zoiets.quote:
#addicted #notdedicatedPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die gozer die een paar tikken van z'n pa krijgt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zit nu dat filmpje over "Moslimachtige mensen' pas te kijken
Ik sla hier doodsangsten uit
Wat een debiel ben je om zo tekeer te gaan als je weet dat het wordt opgenomen.![]()
Sowieso als je zo doet..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:10 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Die gozer die een paar tikken van z'n pa krijgt.
Wat een debiel ben je om zo tekeer te gaan als je weet dat het wordt opgenomen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bohh, natte droom van DS2 gespot. De eerste 50sec tenminste..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een reclamequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:24 schreef Tim86 het volgende:
bohh, natte droom van DS2 gespot. De eerste 50sec tenminste..
Elke dag![]()
Hoeveel palmolie heeft deze reclame gekost dan #durftevragenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Dit is hem geworden, mag een duit kosten maar dan heb je ook wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem geworden, mag een duit kosten maar dan heb je ook wat.
Die eerste is bijna mooi van lelijkheid. speel nu met dat rood wit geblokte shirt uit de Turkse comp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DigiD?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Zhano het volgende:
Iemand die weet waar je tegenwoordig een O&W of correspondentienummer vindt van je stufi-geval?![]()
Al mee ingelogd bij DUO en Studielink, maar ik zie het nergens staan. Niet bij mijn gegevens, niet in die post..quote:![]()
![]()
Laat mij even inloggen dan. Kijk ik wel even.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Al mee ingelogd bij DUO en Studielink, maar ik zie het nergens staan. Niet bij mijn gegevens, niet in die post..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TRquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laat mij even inloggen dan. Kijk ik wel even.![]()
*Toniquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:31 schreef Maver24 het volgende:
Toty Kroos is al wel bijna onder het miljoen. Das prettighallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij matties waren.![]()
![]()
AHAHAHAA die is echt goed. dit bedoel ik nou.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Organiseer anders een FOK FUT meet, hele avond lachen gieren brullen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
AHAHAHAA die is echt goed. dit bedoel ik nou.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Denk de hele avond:quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Organiseer anders een FOK FUT meet, hele avond lachen gieren brullen.
Die is al geweest hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Organiseer anders een FOK FUT meet, hele avond lachen gieren brullen.![]()
nou zal me een feest geweest zijnquote:
#FreeTrapz![]()
hal het weg je zit zn pimlquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk de hele avond:
[ afbeelding ]![]()
De hele avond slechte paints maken?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk de hele avond:
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ook. gr grquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De hele avond slechte paints maken?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Elke dag![]()
Bohh Rapper Sjors krijgt wss een reallife show op rtl
Elke dag![]()
Nightcrawlerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:26 schreef RijstbaI het volgende:
Op zoek naar een leuke actie/misdaad film om zo te kijken. Roept u maar
Elke dag![]()
Ik vond deze wel leukquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:26 schreef RijstbaI het volgende:
Op zoek naar een leuke actie/misdaad film om zo te kijken. Roept u maar![]()
wat de neuk is dit nou weertwitter:adidasUK twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 12:08:13They hate the way you stand up. #therewillbehaters http://t.co/Rl4kay8CIW reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kamikazie gespottwitter:PSV twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 11:39:44Supporter Willem van der Veer deelt worstenbroodjes uit aan het personeel van PSV. Proficiat met je 50e verjaardag! http://t.co/iuTsULo68c reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhh de dzsudzsak manquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef Tim86 het volgende:
Kamikazie gespottwitter:PSV twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 11:39:44Supporter Willem van der Veer deelt worstenbroodjes uit aan het personeel van PSV. Proficiat met je 50e verjaardag! http://t.co/iuTsULo68c reageer retweet
Elke dag![]()
deelt uit he... Dan kan het nooit Kami zjin..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef Tim86 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh Rapper Sjors krijgt wss een reallife show op rtl
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het enige wat die deelt is uwe mamquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
deelt uit he... Dan kan het nooit Kami zjin..![]()
Volgens mij deelt Willem ze normaal ook liever niet uitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
deelt uit he... Dan kan het nooit Kami zjin..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De helft zit onder zijn shirt verstopt, echt slecht verstopt ookquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij deelt Willem ze normaal ook liever niet uitDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Daar zal hij wel blij mee zijn denk ik. Eindelijk hoger dan Messi. Tijd voor een nieuwe schreeuw.quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme wat is deze toch geniaal bedachtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zal hij wel blij mee zijn denk ik. Eindelijk hoger dan Messi. Tijd voor een nieuwe schreeuw.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ok. Ik moet toegeven. Hij is leukquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zal hij wel blij mee zijn denk ik. Eindelijk hoger dan Messi. Tijd voor een nieuwe schreeuw.![]()
Ik dacht: nog een uur om die 2 50k packs op het andere account ook te openen. Dus ik open het pack, ik kijk niet en ik zie een zwart kaartje. Dus ik hoopte al op Sanchez. En ja hoor, het is ook nog zo![]()
![]()
Wat een moment.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht: nog een uur om die 2 50k packs op het andere account ook te openen. Dus ik open het pack, ik kijk niet en ik zie een zwart kaartje. Dus ik hoopte al op Sanchez. En ja hoor, het is ook nog zo![]()
[ afbeelding ]
Wat een moment.![]()
![]()
Mooie geleidelijke opbouw van de spanning,je krijgt van mij 4 reetenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een moment.
#LockupDS2![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een moment.![]()
iets met gunnen en niet gunnen ofzo wazig verhaal van je laatst
#FreeTrapz![]()
Waarom zou je geïrriteerd zijn als iemand een goed kaartje krijgtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toen was ik geirriteerd, nu niet meer. Het hele jaar nooit de NIF in een pack gehad trouwens.
Feli pikketanis.
![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:06 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Mooie geleidelijke opbouw van de spanning,je krijgt van mij 4 reeten
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Echt zo standaard he..penaltyserie = error aan het einde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens zo'n chappie van de helpdesk komt dat dus omdat je poorten niet openstaanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:36 schreef Tim86 het volgende:
Echt zo standaard he..penaltyserie = error aan het einde
Elke dag![]()
Oh feli dsnu het grote werk maar?
Elke dag![]()
Wanne poep. Ze sluiten zeker automatisch op het moment dat het tijd is voor penalties.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens zo'n chappie van de helpdesk komt dat dus omdat je poorten niet openstaan
Ik krijg nu helemaal geen match coins meer ook, dus het gaat sowieso lekker daar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb echt weer precies hetzelfde met mijn NIF tov IF Benz trouwens. De IF liep na 20 potjes ofzo amper 1 op 1 en de NIF scoort echt alles en uit iedere hoek. 14 uit 5 nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zin om binnenkort coop te doen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb echt weer precies hetzelfde met mijn NIF tov IF Benz trouwens. De IF liep na 20 potjes ofzo amper 1 op 1 en de NIF scoort echt alles en uit iedere hoek. 14 uit 5 nu#LockupDS2![]()
Servers down
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Lol nog geen een ronaldo op de markt
Elke dag![]()
Als spelers echt zo rare zijn gaan de prijzen van anderen dadelijk weer rap omhoogDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alleen nog maar Robben'squote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol nog geen een ronaldo op de markt![]()
Die prijs van SIF Clichyquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als spelers echt zo rare zijn gaan de prijzen van anderen dadelijk weer rap omhoog
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:
Elke dag![]()
Prima. Nog niet gedaan deze FIFAquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
unlimited free packs. Had een free pack maar de store doet moeilijk. In de store de pack openen en dan ga je daarna uit de store door error. Staat die free pack er nog steeds. Kan je hem weer openen![]()
TR GEMACHTquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:22 schreef Maver24 het volgende:
unlimited free packs. Had een free pack maar de store doet moeilijk. In de store de pack openen en dan ga je daarna uit de store door error. Staat die free pack er nog steeds. Kan je hem weer openenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Ik kan sowieso niet in de store
Elke dag![]()
Zowel Messi als Ronaldo gaan meteen voor 15 miljoen als ze er zijn
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zal hij wel blij mee zijn denk ik. Eindelijk hoger dan Messi. Tijd voor een nieuwe schreeuw.![]()
![]()
![]()
![]()
Voorspelling VI?
Ik gok dat Renee weer heeft genoten van het buitenlandse voetbal.
Vooral die fysiek sterke spelers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
BOEK BOEK BOEK!!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voorspelling VI?
Ik gok dat Renee weer heeft genoten van het buitenlandse voetbal.
Vooral die fysiek sterke spelers.![]()
wow, ik verlies de finale van iemand die in de 70e minuut voor het eerst een pass geeft op mijn helft
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
een pack openen is gewoon onmogelijlk
#FreeTrapz![]()
Kun je ook beter niet doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:39 schreef FCsuarez het volgende:
een pack openen is gewoon onmogelijlk
Ik heb me weer laten verleiden tot een 25 en een 15k pack, gaan we ook niet meer doenMiss zondag nog iets, maar morgen die 35k en 50k packs kunnen echt niets opleveren
Elke dag![]()
Een deal oppikken nu ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:39 schreef FCsuarez het volgende:
een pack openen is gewoon onmogelijlk![]()
je weet het nooit timmy, je weet het nooit.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt de grootste aidshond in de geschiedenis van aidshonden waar ik net van verloren heb..echt ongekend. Dat iemand zo sneu kan doen tijdens een potje FIFA
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb het zostraks ook al tegen iemand gezegd: niet meer met aids schelden aub.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:42 schreef Tim86 het volgende:
Echt de grootste aidshond in de geschiedenis van aidshonden waar ik net van verloren heb..echt ongekend. Dat iemand zo sneu kan doen tijdens een potje FIFA![]()
Godverik domineer helemaal iemand en bij het eerste schot wat hij doet (eerste keer op mijn helft) vliegt hij er in.
Na VI even clubsereren?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godverik domineer helemaal iemand en bij het eerste schot wat hij doet (eerste keer op mijn helft) vliegt hij er in.
![]()
EEN HACKERquote:
Elke dag![]()
Heb mijn Sturridge al verkocht voor 20k. Mooi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Benz 690k BIN
Toch wel een beste crash nog zo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net een net gemist voor 630kquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:46 schreef Tim86 het volgende:
IF Benz 690k BIN
Toch wel een beste crash nog zo
Elke dag![]()
Hebben ze de hele store platgelegd nu?
En waarom zitten de aanvallers maar 24 uur in packs? Dat ging andere jaren toch niet zo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mes in mijn rug hoor Ernst! Nu ben ik verbitterd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Of van de Luxemburgse grens. Of de Duitse. Of van Brabant. Maar lijkt me sterk dat er echt iets in Limburg gebeurt. Want: Limburg![]()
Dit weekend gaat lastig worden qua tijd. Zal denk ik daarna pas zijn..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is idd gek, zullen ze wel weer iets raars van plan zijn dit weekendquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Hebben ze de hele store platgelegd nu?
En waarom zitten de aanvallers maar 24 uur in packs? Dat ging andere jaren toch niet zo?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
tegenstander 3 schoten 3 doelpuntenbegovic
Mja, misschien 24u lang nog alles in packs ofzo..weet het ook niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is idd gek, zullen ze wel weer iets raars van plan zijn dit weekend
Als ze het niet zo doen dan worden die aanvallers echt ziek duur..nog duurder dan anders. MOTM rare + TOTY stats
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt me niet dat ze tevreden zijn dat alle Messi's en Ronaldo's nu direct voor 15 miljoen weggaan iddquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja, misschien 24u lang nog alles in packs ofzo..weet het ook niet.
Als ze het niet zo doen dan worden die aanvallers echt ziek duur..nog duurder dan anders. MOTM rare + TOTY stats
Elke dag![]()
4 schoten 4 doelpuntenallemaal afstandsschoten wtf.
zal ik nu al wat openen of wachten tot alles er in zit?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dikke stront ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:06 schreef The_Yakuza het volgende:
die 25k packs zijn niet bijzonder, of wel?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ook prima, laat maar wetenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit weekend gaat lastig worden qua tijd. Zal denk ik daarna pas zijn..
#LockupDS2![]()
ik krijg er net di maria uit, net als dinsdag. beetje slechte timing :pquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:06 schreef The_Yakuza het volgende:
die 25k packs zijn niet bijzonder, of wel?![]()
Normaal komen die 50k packs toch de tweede dag dat een bepaalde linie in packs zit?quote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Zie alleen Robben, en die andere twee volgens mij nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zitten ze eigenlijk al in de packs?.
![]()
Beter wacht ik maar tot alles er in zitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:08 schreef Donaldo het volgende:
[..]
ik krijg er net di maria uit, net als dinsdag. beetje slechte timing :p
Zoooooooooooo moeilijkFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Zitten 3 rare players in. In 50k packs zitten er 12 geloof ik. En 24 in 100k pack. Dus ik zou wachten. EA zal zondag wel de hele dag met pack offers gaan strooien denk ik..past wel bij het beleid dit jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:06 schreef The_Yakuza het volgende:
die 25k packs zijn niet bijzonder, of wel?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
andere twee zijn wel voorbij gekomen maar steeds voor 15 miljoen verkocht binnen een minuutquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:09 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Zie alleen Robben, en die andere twee volgens mij niet.
![]()
Denk je dat er nog 50k packs voor de aanvallers komen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zitten 3 rare players in. In 50k packs zitten er 12 geloof ik. En 24 in 100k pack. Dus ik zou wachten. EA zal zondag wel de hele dag met pack offers gaan strooien denk ik..past wel bij het beleid dit jaar.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Prijzen beginnen al weer iets te stijgen, zullen die nog gaan zakken zondag?, dacht dat ze vorig jaar nu ook op zijn laagst waren.![]()
KishnaaaaaaaaaaaaaaaaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moeten ze snel zijn want ze zitten maar relatief kort in packs. Maar zondag sowieso wel lijkt me.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:14 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Denk je dat er nog 50k packs voor de aanvallers komen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
oh ik zag deze tweet voorbij komen maar te snel gelezenquote:![]()
twitter:VITV twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 14:53:09Het voetbalseizoen is hervat dus #VITV komt maandag terug. Natuurlijk met @EschaTanihatu en @DannyVeraMusic @RTL7 http://t.co/CTYNEYtgWS reageer retweet
![]()
Net dat pakje geopend die ik bij dat toernooi kreeg. 12 all rare items, kreeg 3 spelers waarvan de hoogste 77 Granqvist (oid). Sta niet gelijk te springen om andere packs te openen...![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil ook wel eens een TOTY krijgen.![]()
![]()
99 rating
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die speler. Alle ballen vliegen van zijn voeten, dribbelen kan hij al helemaal niet en staat nooit in de juiste positie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je de speler of die nu bij De Slimste Mens zit?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kom gewoon clubs danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die speler. Alle ballen vliegen van zijn voeten, dribbelen kan hij al helemaal niet en staat nooit in de juiste positie.![]()
![]()
Sowieso een keer een Messi of Ronaldo uit een pack krijgen.
Echt slecht is hij ja. Heb er ook nooit problemen mee als ik hem tegenkom in FUT.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die speler. Alle ballen vliegen van zijn voeten, dribbelen kan hij al helemaal niet en staat nooit in de juiste positie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ronaldo 2x en Messi 1x op vorige edities, maar die drie bij elkaar opgeteld nog niet zoveel qua coins dan een NIF Ronaldo nuquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sowieso een keer een Messi of Ronaldo uit een pack krijgen.![]()
![]()
Choochoo?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet verder nog niet of er iemand meedoet hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gta
Kwam hem een paar dagen geleden nog tegen in de cup finale. Had er ook wat over gepost hier. Remy in de spits en verder alle 4 de TOTY verdedigers en TOTY Toni in een 5221. Nog nooit zo'n triest team tegen gekomen...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt slecht is hij ja. Heb er ook nooit problemen mee als ik hem tegenkom in FUT.![]()
Gister een groep mensen pissed of gemaakt. Zaten in z'n allen in zo'n 6x6 Dubsta. Dus ik die afknallen, komen ze alle 6 achter me aan. Hele groep mensen met level 200+quote:Dat was wel nice, heb ze allemaal een paar keer neergeknald met m'n Assault Shotgun, die is zo fucking OP tot ik op een gegeven moment nergens meer heen kon op een flatje en bekogeld werd met granaten.
Kan op dit moment echt geen betere game bedenken.![]()
Nu we in hogere divisies komen moeten we wel doorselecterenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als trapz meedoet kunnen we gewoon clubs toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#LockupDS2![]()
Ik mot RP, geen $$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
boh nieuwe glitch.
http://www.se7ensins.com/(...)litch.1270717/page-8![]()
![]()
Ik dacht ik kijk eens een keer op twitch. Zit daar een gast voor 20 miljoen coins aan packs te openen
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Die prijs van Kroos
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:53 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Nu we in hogere divisies komen moeten we wel doorselecterenWeet je die site nog waar je steam codes kunt kopen? Waar je toen football manager 13 gekocht hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt niet normaalKroos in een halfuur 250k omhoog
Elke dag![]()
Hater. Gaan we nog ff clubs of haak je af?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Werkt ook niet op lastgen. gr gr![]()
![]()
ik zie geen rooie hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:02 schreef wieisboos het volgende:
Dreetje mocht met zijn vriendjes naar Ajax
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://www.cdkeynl.nl/koo(...)-key-compare-prices/quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Weet je die site nog waar je steam codes kunt kopen? Waar je toen football manager 13 gekocht hebt?#LockupDS2![]()
Ik voel met je mee. Panic buying of hij gaat straks weer in elkaar storten. David Luiz ook 150k erbij en Lahm is hetzelfde geblevenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt niet normaalKroos in een halfuur 250k omhoog
![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Panic buying of hij gaat straks weer in elkaar storten. David Luiz ook 150k erbij en Lahm is hetzelfde gebleven![]()
![]()
komen er nog 50k packs of morgen pas ofzeuwquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Panic buying of hij gaat straks weer in elkaar storten. David Luiz ook 150k erbij en Lahm is hetzelfde geblevenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Panic buying of hij gaat straks weer in elkaar storten. David Luiz ook 150k erbij en Lahm is hetzelfde gebleven
Morgenavond 100k packs denk ik net zoals vorig jaar en dan alles in packs. De store kan het nu al niet aan laat staan morgenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
komen er nog 50k packs of morgen pas ofzeuw![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:36 schreef Zhano het volgende:
Zo ongewenst als een vieze oude man in de speeltuin en toch blijven komenmad respect
![]()
Stug doorschommelen ook terwijl iedereen je vies aankijkt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Lekker is dat, als Maver gewoon ff met je meevoelt.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Stug doorschommelen ook terwijl iedereen je vies aankijkt![]()
![]()
![]()
Ik ben het eens met de anti-maverpropaganda."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Het is geen propaganda als in zieltjes willen winnen hoor. Het is meer dat ik wil dat hij oprot en nooit meer terugkomt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef TBakkert het volgende:
Ik ben het eens met de anti-maverpropaganda.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet niet of je dat hier zo mag uitspreken?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is geen propaganda als in zieltjes willen winnen hoor. Het is meer dat ik wil dat hij oprot en nooit meer terugkomt.![]()
daar ben ik het dan ook mee eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is geen propaganda als in zieltjes willen winnen hoor. Het is meer dat ik wil dat hij oprot en nooit meer terugkomt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: