Want, ondanks 3 miljoen verprutsen kun je Kroos vast wel kopen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:31 schreef Maver24 het volgende:
Toty Kroos is al wel bijna onder het miljoen. Das prettig
Pas maar op dat hij je er niet aan gaat houdenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Ik jaag hem liever door je vriendin heen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahahahahahaha het is nog zo ook
Ach man ga toch fietsen, moeten ze Lahm maar de hele week uit packs halen anders?
pun intended
Gezellig dat ernst er weer is hequote:
Onkruid vergaat niequote:
Het zijn vaak geen 59 minuten dealtje volgens mij. Soms staan ze er al 10 minuten op voordat ze op de lijst staan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch knap dat mensen een speler als Sacko (die je niet in de zoekfunctie kan vinden) zo snel kunnen vinden.
Als ze er langer dan een paar minuten opstaan kun je er vergif op innemen dat het iemand is die via pulse PF'tquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het zijn vaak geen 59 minuten dealtje volgens mij. Soms staan ze er al 10 minuten op voordat ze op de lijst staan.
#forgiveandforgetquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denken dat je met open armen wordt ontvangen als je zo ongeveer dit hele topic een dozijn keer verraden hebt![]()
![]()
![]()
Ben volgens mij best wel vergevingsgezind maar de puntjes van Maver zijn nu wel echt op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denken dat je met open armen wordt ontvangen als je zo ongeveer dit hele topic een dozijn keer verraden hebt![]()
![]()
![]()
aber, hold your friends close but your enemies closer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee sorry. Het is nog lang geen kerst.
het is watquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging kijken of de AB's deze Ronaldo zouden oppikken, maar dat was niet het geval.
Mijn voorspelling:quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee sorry. Het is nog lang geen kerst.
quote:
Te laat, ik heb hem al verkocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Houden dan, gaat denk ik wel wat omhoog als ie dadelijk uit peks is
Ik gebruik de away kit van Rangers. Vind felle kleuren wel fijn, valt lekker op. Gewoon simpel wit shirtje ernaast en je bent klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:01 schreef AntiHero het volgende:
Iemand nog een vette kit-combo, dus twee kits die én mooi zijn én bij elkaar passen (niet van dezelfde club)?
Dundee home, Tours away.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:01 schreef AntiHero het volgende:
Iemand nog een vette kit-combo, dus twee kits die én mooi zijn én bij elkaar passen (niet van dezelfde club)?
Hollands glorie? Jij hebt het WK niet gezien?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
beetje hollands glorie hier.
Voor een Ronaldo hebben die AB's echt wel ruimere marges nodig dan die 20kquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging kijken of de AB's deze Ronaldo zouden oppikken, maar dat was niet het geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Gewoon nederland kitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hollands glorie? Jij hebt het WK niet gezien?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor de mensen die Wie is de mol volgen en houden van hints en dat soort shit, deze shit is wel ziek :niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
We weten over een paar afleveringen of hij kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We weten over een paar afleveringen of hij kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:17 schreef vanpers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:24 schreef vanpers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Tim Haars ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bohh dat Celtic shirtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:42 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Kits passen niet echt bij elkaar maar dat Celtic shirten idd Hollandse glorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |