wat is er aan de hand dan ?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:14 schreef Maver24 het volgende:
EA krijg Aids......ik wordt weer getrolled
Hij zal Lahm wel in een pack hebben ofzoquote:
Dit dus..... Uit zo'n mega pack. Ben er wel klaar mee nou met packs. Heel de week als een malle packs openen zonder toty en nu dit 2x. Diepe zuchtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zal Lahm wel in een pack hebben ofzo
#fuckyourlife.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit dus..... Uit zo'n mega pack. Ben er wel klaar mee nou met packs. Heel de week als een malle packs openen zonder toty en nu dit 2x. Diepe zucht
ik voel met je meequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit dus..... Uit zo'n mega pack. Ben er wel klaar mee nou met packs. Heel de week als een malle packs openen zonder toty en nu dit 2x. Diepe zucht
had je niet beter kunnen wachten tot zondag als alle spelers in packs zitten?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Iedereen die de Nederlandse taal nog serieus neemtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
echt kk dom he![]()
mensen die dit soort fouten maken
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zal Lahm wel in een pack hebben ofzo
Dan heeft AZ het nog best goed gedaan door 10 miljoen (of hoeveel was het) voor Altidore te krijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Defoe ruilen voor Altidore. Sunderland
Maar dan voor een paar uurtjes toch? Zondagavond ben ik vaak onderweg dus miste ik dat elke keer...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
had je niet beter kunnen wachten tot zondag als alle spelers in packs zitten?
Vanaf morgenavond zitten ze allemaal in packs tot zondagavond. Dan maar weer een miljoen door heen jagen of zitten ze maar een paar uur met zn allen in packs? Ik weet het niet meerquote:
Lekker bezig hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
100000 gepasseerdDuurde tijdens de vorige FIFA 8 maanden langer.
Gewoon even coins bijkopen dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vanaf morgenavond zitten ze allemaal in packs tot zondagavond. Dan maar weer een miljoen door heen jagen
Ik jaag hem liever door je vriendin heen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vanaf morgenavond zitten ze allemaal in packs tot zondagavond. Dan maar weer een miljoen door heen jagen
DS2 weet wel waar je terecht kunt.quote:
Watquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vanaf morgenavond zitten ze allemaal in packs tot zondagavond. Dan maar weer een miljoen door heen jagen of zitten ze maar een paar uur met zn allen in packs? Ik weet het niet meer
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Ik jaag hem liever door je vriendin heen.
oooooooh #GetRektquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Ik jaag hem liever door je vriendin heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |