SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
gebruik hem eigenlijk juist op de ps en nooit bij skype hoor Thad
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
huh je zei dat hij op ps niet werktequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:03 schreef poker4lifee het volgende:
gebruik hem eigenlijk juist op de ps en nooit bij skype hoor Thad![]()
![]()
Als je geen headset hebt dan hoort iedereen toch ook de muziek op de achtergrond? Dat zou bij ons echt chaos zijn dan.![]()
Als je een normale mic in je laptop hebt zitten en niet een halve meter van je tv zit hoor je je tv nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Als je geen headset hebt dan hoort iedereen toch ook de muziek op de achtergrond? Dat zou bij ons echt chaos zijn dan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je hoort wel p4l's Boeing opstijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Als je geen headset hebt dan hoort iedereen toch ook de muziek op de achtergrond? Dat zou bij ons echt chaos zijn dan.![]()
alweer een tijd terugquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
huh je zei dat hij op ps niet werktezo'n kabel die 2 naar 1 convert en in controller kan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je hoort wel p4l's Boeing opstijgen.
Santi was vanochtend zo lekker veel waard
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
SIF clichy is ook aardig gezakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Santi was vanochtend zo lekker veel waardPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Elke gouden IF die ik op futfocus oppik daalt in een uur en dan heb ik verlies.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Santi was vanochtend zo lekker veel waard![]()
Ik heb 200k verlies gemaakt in 1 avond op sanchez
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:14 schreef Maver24 het volgende:
EA krijg Aids......ik wordt weer getrolled![]()
ik wordt!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou je willen stoppen met schelden met aids? Mijn oom heeft die ziekte en dat is niet grappig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:14 schreef Maver24 het volgende:
EA krijg Aids......ik wordt weer getrolled![]()
echt kk dom hequote:![]()
mensen die dit soort fouten maken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij heeft geluk dat de lerares er niet is anders had hij waarschijnlijk straf gekregen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
echt kk dom he![]()
mensen die dit soort fouten maken![]()
wat is er aan de hand dan ?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:14 schreef Maver24 het volgende:
EA krijg Aids......ik wordt weer getrolledSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij zal Lahm wel in een pack hebben ofzoquote:
Elke dag![]()
Dit dus..... Uit zo'n mega pack. Ben er wel klaar mee nou met packs. Heel de week als een malle packs openen zonder toty en nu dit 2x. Diepe zuchtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zal Lahm wel in een pack hebben ofzo![]()
Hahahahahahaha het is nog zo ook
Ach man ga toch fietsen, moeten ze Lahm maar de hele week uit packs halen anders?
pun intendedDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
#fuckyourlife.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit dus..... Uit zo'n mega pack. Ben er wel klaar mee nou met packs. Heel de week als een malle packs openen zonder toty en nu dit 2x. Diepe zucht
Denk je al het nuttige te doen wat je moet doen, halen ze dit met je uit. Echt niet tof van EA.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik voel met je meequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit dus..... Uit zo'n mega pack. Ben er wel klaar mee nou met packs. Heel de week als een malle packs openen zonder toty en nu dit 2x. Diepe zucht#LockupDS2![]()
had je niet beter kunnen wachten tot zondag als alle spelers in packs zitten?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit dus..... Uit zo'n mega pack. Ben er wel klaar mee nou met packs. Heel de week als een malle packs openen zonder toty en nu dit 2x. Diepe zuchtDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Iedereen die de Nederlandse taal nog serieus neemtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
echt kk dom he![]()
mensen die dit soort fouten maken, de regels kent niemand, begrijpen doet iedereen het.
![]()
Ja want de droprate van een NIF Lahm is exact hetzelfde als een TOTY.. Krijg dat nou eens door je dikke schedel joh.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zal Lahm wel in een pack hebben ofzoNice
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan heeft AZ het nog best goed gedaan door 10 miljoen (of hoeveel was het) voor Altidore te krijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Defoe ruilen voor Altidore. Sunderland![]()
Maar dan voor een paar uurtjes toch? Zondagavond ben ik vaak onderweg dus miste ik dat elke keer...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
had je niet beter kunnen wachten tot zondag als alle spelers in packs zitten?![]()
Vanaf morgenavond zitten ze allemaal in packs tot zondagavond. Dan maar weer een miljoen door heen jagen of zitten ze maar een paar uur met zn allen in packs? Ik weet het niet meerquote:![]()
Lekker bezig hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
100000 gepasseerdDuurde tijdens de vorige FIFA 8 maanden langer.
![]()
![]()
Gewoon even coins bijkopen dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vanaf morgenavond zitten ze allemaal in packs tot zondagavond. Dan maar weer een miljoen door heen jagen![]()
Ik jaag hem liever door je vriendin heen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vanaf morgenavond zitten ze allemaal in packs tot zondagavond. Dan maar weer een miljoen door heen jagen![]()
DS2 weet wel waar je terecht kunt.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Watquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vanaf morgenavond zitten ze allemaal in packs tot zondagavond. Dan maar weer een miljoen door heen jagen of zitten ze maar een paar uur met zn allen in packs? Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Ik jaag hem liever door je vriendin heen.
Elke dag![]()
oooooooh #GetRektquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Ik jaag hem liever door je vriendin heen.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |