Inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil ook wel eens een TOTY krijgen.
Die speler. Alle ballen vliegen van zijn voeten, dribbelen kan hij al helemaal niet en staat nooit in de juiste positie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je de speler of die nu bij De Slimste Mens zit?
Kom gewoon clubs danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die speler. Alle ballen vliegen van zijn voeten, dribbelen kan hij al helemaal niet en staat nooit in de juiste positie.
Echt slecht is hij ja. Heb er ook nooit problemen mee als ik hem tegenkom in FUT.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die speler. Alle ballen vliegen van zijn voeten, dribbelen kan hij al helemaal niet en staat nooit in de juiste positie.
Ronaldo 2x en Messi 1x op vorige edities, maar die drie bij elkaar opgeteld nog niet zoveel qua coins dan een NIF Ronaldo nuquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sowieso een keer een Messi of Ronaldo uit een pack krijgen.
Choochoo?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet verder nog niet of er iemand meedoet hoor
Kwam hem een paar dagen geleden nog tegen in de cup finale. Had er ook wat over gepost hier. Remy in de spits en verder alle 4 de TOTY verdedigers en TOTY Toni in een 5221. Nog nooit zo'n triest team tegen gekomen...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt slecht is hij ja. Heb er ook nooit problemen mee als ik hem tegenkom in FUT.
Gister een groep mensen pissed of gemaakt. Zaten in z'n allen in zo'n 6x6 Dubsta. Dus ik die afknallen, komen ze alle 6 achter me aan. Hele groep mensen met level 200+quote:
Nu we in hogere divisies komen moeten we wel doorselecterenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als trapz meedoet kunnen we gewoon clubs toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#LockupDS2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |