De helft zit onder zijn shirt verstopt, echt slecht verstopt ookquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij deelt Willem ze normaal ook liever niet uit
Daar zal hij wel blij mee zijn denk ik. Eindelijk hoger dan Messi. Tijd voor een nieuwe schreeuw.quote:
Godverdomme wat is deze toch geniaal bedachtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zal hij wel blij mee zijn denk ik. Eindelijk hoger dan Messi. Tijd voor een nieuwe schreeuw.
Ok. Ik moet toegeven. Hij is leukquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zal hij wel blij mee zijn denk ik. Eindelijk hoger dan Messi. Tijd voor een nieuwe schreeuw.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht: nog een uur om die 2 50k packs op het andere account ook te openen. Dus ik open het pack, ik kijk niet en ik zie een zwart kaartje. Dus ik hoopte al op Sanchez. En ja hoor, het is ook nog zo![]()
[ afbeelding ]
Wat een moment.
Mooie geleidelijke opbouw van de spanning,je krijgt van mij 4 reetenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht: nog een uur om die 2 50k packs op het andere account ook te openen. Dus ik open het pack, ik kijk niet en ik zie een zwart kaartje. Dus ik hoopte al op Sanchez. En ja hoor, het is ook nog zo![]()
[ afbeelding ]
Wat een moment.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een moment.
Waarom zou je geïrriteerd zijn als iemand een goed kaartje krijgtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toen was ik geirriteerd, nu niet meer. Het hele jaar nooit de NIF in een pack gehad trouwens.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:06 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Mooie geleidelijke opbouw van de spanning,je krijgt van mij 4 reeten
Volgens zo'n chappie van de helpdesk komt dat dus omdat je poorten niet openstaanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:36 schreef Tim86 het volgende:
Echt zo standaard he..penaltyserie = error aan het einde
Wanne poep. Ze sluiten zeker automatisch op het moment dat het tijd is voor penalties.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens zo'n chappie van de helpdesk komt dat dus omdat je poorten niet openstaan
Zin om binnenkort coop te doen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb echt weer precies hetzelfde met mijn NIF tov IF Benz trouwens. De IF liep na 20 potjes ofzo amper 1 op 1 en de NIF scoort echt alles en uit iedere hoek. 14 uit 5 nu
Alleen nog maar Robben'squote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol nog geen een ronaldo op de markt
Die prijs van SIF Clichyquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als spelers echt zo rare zijn gaan de prijzen van anderen dadelijk weer rap omhoog
quote:
Prima. Nog niet gedaan deze FIFAquote:
TR GEMACHTquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:22 schreef Maver24 het volgende:
unlimited free packs. Had een free pack maar de store doet moeilijk. In de store de pack openen en dan ga je daarna uit de store door error. Staat die free pack er nog steeds. Kan je hem weer openen
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |