BOEK BOEK BOEK!!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voorspelling VI?
Ik gok dat Renee weer heeft genoten van het buitenlandse voetbal.
Vooral die fysiek sterke spelers.
Kun je ook beter niet doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:39 schreef FCsuarez het volgende:
een pack openen is gewoon onmogelijlk
Een deal oppikken nu ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:39 schreef FCsuarez het volgende:
een pack openen is gewoon onmogelijlk
je weet het nooit timmy, je weet het nooit.quote:
Heb het zostraks ook al tegen iemand gezegd: niet meer met aids schelden aub.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:42 schreef Tim86 het volgende:
Echt de grootste aidshond in de geschiedenis van aidshonden waar ik net van verloren heb..echt ongekend. Dat iemand zo sneu kan doen tijdens een potje FIFA
Na VI even clubsereren?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godverik domineer helemaal iemand en bij het eerste schot wat hij doet (eerste keer op mijn helft) vliegt hij er in.
EEN HACKERquote:
Net een net gemist voor 630kquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:46 schreef Tim86 het volgende:
IF Benz 690k BIN
Toch wel een beste crash nog zo
Mes in mijn rug hoor Ernst! Nu ben ik verbitterd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Of van de Luxemburgse grens. Of de Duitse. Of van Brabant. Maar lijkt me sterk dat er echt iets in Limburg gebeurt. Want: Limburg
Dit weekend gaat lastig worden qua tijd. Zal denk ik daarna pas zijn..quote:
Dat is idd gek, zullen ze wel weer iets raars van plan zijn dit weekendquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Hebben ze de hele store platgelegd nu?
En waarom zitten de aanvallers maar 24 uur in packs? Dat ging andere jaren toch niet zo?
Mja, misschien 24u lang nog alles in packs ofzo..weet het ook niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is idd gek, zullen ze wel weer iets raars van plan zijn dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |