De helft zit onder zijn shirt verstopt, echt slecht verstopt ookquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij deelt Willem ze normaal ook liever niet uit
Daar zal hij wel blij mee zijn denk ik. Eindelijk hoger dan Messi. Tijd voor een nieuwe schreeuw.quote:
Godverdomme wat is deze toch geniaal bedachtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zal hij wel blij mee zijn denk ik. Eindelijk hoger dan Messi. Tijd voor een nieuwe schreeuw.
Ok. Ik moet toegeven. Hij is leukquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zal hij wel blij mee zijn denk ik. Eindelijk hoger dan Messi. Tijd voor een nieuwe schreeuw.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht: nog een uur om die 2 50k packs op het andere account ook te openen. Dus ik open het pack, ik kijk niet en ik zie een zwart kaartje. Dus ik hoopte al op Sanchez. En ja hoor, het is ook nog zo![]()
[ afbeelding ]
Wat een moment.
Mooie geleidelijke opbouw van de spanning,je krijgt van mij 4 reetenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht: nog een uur om die 2 50k packs op het andere account ook te openen. Dus ik open het pack, ik kijk niet en ik zie een zwart kaartje. Dus ik hoopte al op Sanchez. En ja hoor, het is ook nog zo![]()
[ afbeelding ]
Wat een moment.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een moment.
Waarom zou je geïrriteerd zijn als iemand een goed kaartje krijgtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toen was ik geirriteerd, nu niet meer. Het hele jaar nooit de NIF in een pack gehad trouwens.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:06 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Mooie geleidelijke opbouw van de spanning,je krijgt van mij 4 reeten
Volgens zo'n chappie van de helpdesk komt dat dus omdat je poorten niet openstaanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:36 schreef Tim86 het volgende:
Echt zo standaard he..penaltyserie = error aan het einde
Wanne poep. Ze sluiten zeker automatisch op het moment dat het tijd is voor penalties.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens zo'n chappie van de helpdesk komt dat dus omdat je poorten niet openstaan
Zin om binnenkort coop te doen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb echt weer precies hetzelfde met mijn NIF tov IF Benz trouwens. De IF liep na 20 potjes ofzo amper 1 op 1 en de NIF scoort echt alles en uit iedere hoek. 14 uit 5 nu
Alleen nog maar Robben'squote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol nog geen een ronaldo op de markt
Die prijs van SIF Clichyquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als spelers echt zo rare zijn gaan de prijzen van anderen dadelijk weer rap omhoog
quote:
Prima. Nog niet gedaan deze FIFAquote:
TR GEMACHTquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:22 schreef Maver24 het volgende:
unlimited free packs. Had een free pack maar de store doet moeilijk. In de store de pack openen en dan ga je daarna uit de store door error. Staat die free pack er nog steeds. Kan je hem weer openen
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BOEK BOEK BOEK!!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voorspelling VI?
Ik gok dat Renee weer heeft genoten van het buitenlandse voetbal.
Vooral die fysiek sterke spelers.
Kun je ook beter niet doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:39 schreef FCsuarez het volgende:
een pack openen is gewoon onmogelijlk
Een deal oppikken nu ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:39 schreef FCsuarez het volgende:
een pack openen is gewoon onmogelijlk
je weet het nooit timmy, je weet het nooit.quote:
Heb het zostraks ook al tegen iemand gezegd: niet meer met aids schelden aub.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:42 schreef Tim86 het volgende:
Echt de grootste aidshond in de geschiedenis van aidshonden waar ik net van verloren heb..echt ongekend. Dat iemand zo sneu kan doen tijdens een potje FIFA
Na VI even clubsereren?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godverik domineer helemaal iemand en bij het eerste schot wat hij doet (eerste keer op mijn helft) vliegt hij er in.
EEN HACKERquote:
Net een net gemist voor 630kquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:46 schreef Tim86 het volgende:
IF Benz 690k BIN
Toch wel een beste crash nog zo
Mes in mijn rug hoor Ernst! Nu ben ik verbitterd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Of van de Luxemburgse grens. Of de Duitse. Of van Brabant. Maar lijkt me sterk dat er echt iets in Limburg gebeurt. Want: Limburg
Dit weekend gaat lastig worden qua tijd. Zal denk ik daarna pas zijn..quote:
Dat is idd gek, zullen ze wel weer iets raars van plan zijn dit weekendquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Hebben ze de hele store platgelegd nu?
En waarom zitten de aanvallers maar 24 uur in packs? Dat ging andere jaren toch niet zo?
Mja, misschien 24u lang nog alles in packs ofzo..weet het ook niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is idd gek, zullen ze wel weer iets raars van plan zijn dit weekend
Lijkt me niet dat ze tevreden zijn dat alle Messi's en Ronaldo's nu direct voor 15 miljoen weggaan iddquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja, misschien 24u lang nog alles in packs ofzo..weet het ook niet.
Als ze het niet zo doen dan worden die aanvallers echt ziek duur..nog duurder dan anders. MOTM rare + TOTY stats
Dikke stront ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:06 schreef The_Yakuza het volgende:
die 25k packs zijn niet bijzonder, of wel?
Ook prima, laat maar wetenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit weekend gaat lastig worden qua tijd. Zal denk ik daarna pas zijn..
ik krijg er net di maria uit, net als dinsdag. beetje slechte timing :pquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:06 schreef The_Yakuza het volgende:
Normaal komen die 50k packs toch de tweede dag dat een bepaalde linie in packs zit?quote:
Zie alleen Robben, en die andere twee volgens mij nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zitten ze eigenlijk al in de packs?
Beter wacht ik maar tot alles er in zitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:08 schreef Donaldo het volgende:
[..]
ik krijg er net di maria uit, net als dinsdag. beetje slechte timing :p
Zitten 3 rare players in. In 50k packs zitten er 12 geloof ik. En 24 in 100k pack. Dus ik zou wachten. EA zal zondag wel de hele dag met pack offers gaan strooien denk ik..past wel bij het beleid dit jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:06 schreef The_Yakuza het volgende:
andere twee zijn wel voorbij gekomen maar steeds voor 15 miljoen verkocht binnen een minuutquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:09 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Zie alleen Robben, en die andere twee volgens mij niet.
Denk je dat er nog 50k packs voor de aanvallers komen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zitten 3 rare players in. In 50k packs zitten er 12 geloof ik. En 24 in 100k pack. Dus ik zou wachten. EA zal zondag wel de hele dag met pack offers gaan strooien denk ik..past wel bij het beleid dit jaar.
Moeten ze snel zijn want ze zitten maar relatief kort in packs. Maar zondag sowieso wel lijkt me.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:14 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Denk je dat er nog 50k packs voor de aanvallers komen?
quote:
oh ik zag deze tweet voorbij komen maar te snel gelezenquote:
twitter:VITV twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 14:53:09Het voetbalseizoen is hervat dus #VITV komt maandag terug. Natuurlijk met @EschaTanihatu en @DannyVeraMusic @RTL7 http://t.co/CTYNEYtgWS reageer retweet
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil ook wel eens een TOTY krijgen.
Die speler. Alle ballen vliegen van zijn voeten, dribbelen kan hij al helemaal niet en staat nooit in de juiste positie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je de speler of die nu bij De Slimste Mens zit?
Kom gewoon clubs danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die speler. Alle ballen vliegen van zijn voeten, dribbelen kan hij al helemaal niet en staat nooit in de juiste positie.
Echt slecht is hij ja. Heb er ook nooit problemen mee als ik hem tegenkom in FUT.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die speler. Alle ballen vliegen van zijn voeten, dribbelen kan hij al helemaal niet en staat nooit in de juiste positie.
Ronaldo 2x en Messi 1x op vorige edities, maar die drie bij elkaar opgeteld nog niet zoveel qua coins dan een NIF Ronaldo nuquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sowieso een keer een Messi of Ronaldo uit een pack krijgen.
Choochoo?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet verder nog niet of er iemand meedoet hoor
Kwam hem een paar dagen geleden nog tegen in de cup finale. Had er ook wat over gepost hier. Remy in de spits en verder alle 4 de TOTY verdedigers en TOTY Toni in een 5221. Nog nooit zo'n triest team tegen gekomen...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt slecht is hij ja. Heb er ook nooit problemen mee als ik hem tegenkom in FUT.
Gister een groep mensen pissed of gemaakt. Zaten in z'n allen in zo'n 6x6 Dubsta. Dus ik die afknallen, komen ze alle 6 achter me aan. Hele groep mensen met level 200+quote:
Nu we in hogere divisies komen moeten we wel doorselecterenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als trapz meedoet kunnen we gewoon clubs toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#LockupDS2
Ik mot RP, geen $$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
boh nieuwe glitch.
http://www.se7ensins.com/(...)litch.1270717/page-8
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:53 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Nu we in hogere divisies komen moeten we wel doorselecterenWeet je die site nog waar je steam codes kunt kopen? Waar je toen football manager 13 gekocht hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hater. Gaan we nog ff clubs of haak je af?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Werkt ook niet op lastgen. gr gr
ik zie geen rooie hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:02 schreef wieisboos het volgende:
Dreetje mocht met zijn vriendjes naar Ajax
[ afbeelding ]
http://www.cdkeynl.nl/koo(...)-key-compare-prices/quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Weet je die site nog waar je steam codes kunt kopen? Waar je toen football manager 13 gekocht hebt?
Ik voel met je mee. Panic buying of hij gaat straks weer in elkaar storten. David Luiz ook 150k erbij en Lahm is hetzelfde geblevenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt niet normaalKroos in een halfuur 250k omhoog
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Panic buying of hij gaat straks weer in elkaar storten. David Luiz ook 150k erbij en Lahm is hetzelfde gebleven
komen er nog 50k packs of morgen pas ofzeuwquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Panic buying of hij gaat straks weer in elkaar storten. David Luiz ook 150k erbij en Lahm is hetzelfde gebleven
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Morgenavond 100k packs denk ik net zoals vorig jaar en dan alles in packs. De store kan het nu al niet aan laat staan morgenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
komen er nog 50k packs of morgen pas ofzeuw
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:36 schreef Zhano het volgende:
Zo ongewenst als een vieze oude man in de speeltuin en toch blijven komenmad respect
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Lekker is dat, als Maver gewoon ff met je meevoelt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Stug doorschommelen ook terwijl iedereen je vies aankijkt
Het is geen propaganda als in zieltjes willen winnen hoor. Het is meer dat ik wil dat hij oprot en nooit meer terugkomt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef TBakkert het volgende:
Ik ben het eens met de anti-maverpropaganda.
Ik weet niet of je dat hier zo mag uitspreken?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is geen propaganda als in zieltjes willen winnen hoor. Het is meer dat ik wil dat hij oprot en nooit meer terugkomt.
daar ben ik het dan ook mee eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is geen propaganda als in zieltjes willen winnen hoor. Het is meer dat ik wil dat hij oprot en nooit meer terugkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |