Ik mot RP, geen $$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
boh nieuwe glitch.
http://www.se7ensins.com/(...)litch.1270717/page-8
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:53 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Nu we in hogere divisies komen moeten we wel doorselecterenWeet je die site nog waar je steam codes kunt kopen? Waar je toen football manager 13 gekocht hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hater. Gaan we nog ff clubs of haak je af?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Werkt ook niet op lastgen. gr gr
ik zie geen rooie hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:02 schreef wieisboos het volgende:
Dreetje mocht met zijn vriendjes naar Ajax
[ afbeelding ]
http://www.cdkeynl.nl/koo(...)-key-compare-prices/quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Weet je die site nog waar je steam codes kunt kopen? Waar je toen football manager 13 gekocht hebt?
Ik voel met je mee. Panic buying of hij gaat straks weer in elkaar storten. David Luiz ook 150k erbij en Lahm is hetzelfde geblevenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt niet normaalKroos in een halfuur 250k omhoog
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Panic buying of hij gaat straks weer in elkaar storten. David Luiz ook 150k erbij en Lahm is hetzelfde gebleven
komen er nog 50k packs of morgen pas ofzeuwquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Panic buying of hij gaat straks weer in elkaar storten. David Luiz ook 150k erbij en Lahm is hetzelfde gebleven
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Morgenavond 100k packs denk ik net zoals vorig jaar en dan alles in packs. De store kan het nu al niet aan laat staan morgenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
komen er nog 50k packs of morgen pas ofzeuw
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:36 schreef Zhano het volgende:
Zo ongewenst als een vieze oude man in de speeltuin en toch blijven komenmad respect
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Lekker is dat, als Maver gewoon ff met je meevoelt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Stug doorschommelen ook terwijl iedereen je vies aankijkt
Het is geen propaganda als in zieltjes willen winnen hoor. Het is meer dat ik wil dat hij oprot en nooit meer terugkomt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef TBakkert het volgende:
Ik ben het eens met de anti-maverpropaganda.
Ik weet niet of je dat hier zo mag uitspreken?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is geen propaganda als in zieltjes willen winnen hoor. Het is meer dat ik wil dat hij oprot en nooit meer terugkomt.
daar ben ik het dan ook mee eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is geen propaganda als in zieltjes willen winnen hoor. Het is meer dat ik wil dat hij oprot en nooit meer terugkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |