Nog ideeen voor een futfocus hocuspocus?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Zal eens even kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog ideeen voor een futfocus hocuspocus?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Was toch alquote:
Oh geen idee. Zag het net staan.quote:
Nutteloos?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
soms voel ik me net maver
Zoiets.quote:
Die gozer die een paar tikken van z'n pa krijgt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zit nu dat filmpje over "Moslimachtige mensen' pas te kijken
Ik sla hier doodsangsten uit
Sowieso als je zo doet..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:10 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Die gozer die een paar tikken van z'n pa krijgt.
Wat een debiel ben je om zo tekeer te gaan als je weet dat het wordt opgenomen.
Wat een reclamequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:24 schreef Tim86 het volgende:
bohh, natte droom van DS2 gespot. De eerste 50sec tenminste..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:41 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem geworden, mag een duit kosten maar dan heb je ook wat.
Die eerste is bijna mooi van lelijkheid. speel nu met dat rood wit geblokte shirt uit de Turkse comp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
DigiD?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:48 schreef Zhano het volgende:
Iemand die weet waar je tegenwoordig een O&W of correspondentienummer vindt van je stufi-geval?
Al mee ingelogd bij DUO en Studielink, maar ik zie het nergens staan. Niet bij mijn gegevens, niet in die post..quote:
Laat mij even inloggen dan. Kijk ik wel even.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Al mee ingelogd bij DUO en Studielink, maar ik zie het nergens staan. Niet bij mijn gegevens, niet in die post..
TRquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laat mij even inloggen dan. Kijk ik wel even.
*Toniquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:31 schreef Maver24 het volgende:
Toty Kroos is al wel bijna onder het miljoen. Das prettig
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij matties waren.
AHAHAHAA die is echt goed. dit bedoel ik nou.quote:
Organiseer anders een FOK FUT meet, hele avond lachen gieren brullen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
AHAHAHAA die is echt goed. dit bedoel ik nou.
Denk de hele avond:quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Organiseer anders een FOK FUT meet, hele avond lachen gieren brullen.
Die is al geweest hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Organiseer anders een FOK FUT meet, hele avond lachen gieren brullen.
nou zal me een feest geweest zijnquote:
hal het weg je zit zn pimlquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk de hele avond:
[ afbeelding ]
De hele avond slechte paints maken?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk de hele avond:
[ afbeelding ]
Ook. gr grquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De hele avond slechte paints maken?
Nightcrawlerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:26 schreef RijstbaI het volgende:
Op zoek naar een leuke actie/misdaad film om zo te kijken. Roept u maar
Ik vond deze wel leukquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:26 schreef RijstbaI het volgende:
Op zoek naar een leuke actie/misdaad film om zo te kijken. Roept u maar
twitter:adidasUK twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 12:08:13They hate the way you stand up. #therewillbehaters http://t.co/Rl4kay8CIW reageer retweet
twitter:PSV twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 11:39:44Supporter Willem van der Veer deelt worstenbroodjes uit aan het personeel van PSV. Proficiat met je 50e verjaardag! http://t.co/iuTsULo68c reageer retweet
Bohhhh de dzsudzsak manquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef Tim86 het volgende:
Kamikazie gespottwitter:PSV twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 11:39:44Supporter Willem van der Veer deelt worstenbroodjes uit aan het personeel van PSV. Proficiat met je 50e verjaardag! http://t.co/iuTsULo68c reageer retweet
deelt uit he... Dan kan het nooit Kami zjin..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef Tim86 het volgende:
Kamikazie gespottwitter:PSV twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 11:39:44Supporter Willem van der Veer deelt worstenbroodjes uit aan het personeel van PSV. Proficiat met je 50e verjaardag! http://t.co/iuTsULo68c reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh Rapper Sjors krijgt wss een reallife show op rtl
Het enige wat die deelt is uwe mamquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
deelt uit he... Dan kan het nooit Kami zjin..
Volgens mij deelt Willem ze normaal ook liever niet uitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
deelt uit he... Dan kan het nooit Kami zjin..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |