As is verbrand hout.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar wat nou als ie nog niet rijp is?
Dan is ie zuur...
Sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:52 schreef MadMaster het volgende:
Was de TT niet het belangrijkste...?
Tja, als je van paarden houdtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
TH style: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anky_van_Grunsven
Ik vind het een mooie vrouw.
Ik kijk naar meer dan alleen het gebit.quote:
Groot gelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kijk naar meer dan alleen het gebit.
Ik kan nergens anders naar kijken als ik Ankie zie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oehquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een lekkere kont bijvoorbeeld.
Schofthoogte is ook wel belangrijk inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een berevelletje voor de open haard en TV met laptop op de rug zie je daar niets van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan nergens anders naar kijken als ik Ankie zie.
Vergeet je zadel niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een berevelletje voor de open haard en TV met laptop op de rug zie je daar niets van.
Nee, maar even serieus, Anky van Grunsven???quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een berevelletje voor de open haard en TV met laptop op de rug zie je daar niets van.
Het zal de leeftijd zijn denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, Anky van Grunsven???
Dan moet de nood echt heel hoog zijn, en de enige andere opties Johan Derksen, Bonnie St. Claire en Gordon...
Het accent of wat ze vertelt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:13 schreef cafca het volgende:
Ik knap vooral af als Anky begint te praten. Heb ik vaker met vrouwen.
Mijn schoonmoeder overleeft alles.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:14 schreef El_Matador het volgende:
Nou sorry, maar mijn schoonmoeder zou ik nog eerder doen dan Anky. En die is toch echt ouder dan 60....
Naar bed met Anky..... brrrrrquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:18 schreef chufi het volgende:
Hebben we het nog steeds over Anky? Ik ging er al mee naar bed en nu sta ik er ook mee op ... PP het wordt licht
Een grove belediging voor van Grunsven om haar in een lijn te noemen met Bonnie drankorgel vind ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, Anky van Grunsven???
Dan moet de nood echt heel hoog zijn, en de enige andere opties Johan Derksen, Bonnie St. Claire en Gordon...
Ja draai je nog maar een keer om zou ik zeggen....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een activiteit hier zo op de vroege morgen, en nog steeds Anky ....
de verleiding is erg grootquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja draai je nog maar een keer om zou ik zeggen....
Ik!!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, als je van paarden houdt
Wie zei dat ik nooit terug las?
Nee, dat ontken ik ten stelligste...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zal de leeftijd zijn denk ik.
Het is al bijna nacht, bespaar je de moeite...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit nog steeds in pyama, misschien moet ik eens gaan douchen en aankleden
in badjas de stad in lijkt me dan weer niet zo'n goed idee. Het wordt lekker zonnig, dus ik wil ook wel naar buiten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is al bijna nacht, bespaar je de moeite...
Heb ik net gedaan en de boodschapjes voor vandaag gedaanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit nog steeds in pyama, misschien moet ik eens gaan douchen en aankleden
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Godverdegodver, The Black Crowes kappen er mee...
De reden is helemaal triest.
Sas zal ook helemaal drietig zijn nu...
http://www.telegraaf.nl/f(...)es_uit_elkaar__.html
Slippers of Croqs aan en shockeren met die handel!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in badjas de stad in lijkt me dan weer niet zo'n goed idee. Het wordt lekker zonnig, dus ik wil ook wel naar buiten.
Je hebt gisteren de hele avond de tijd gehad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:01 schreef drakin het volgende:
Nou vergeet ik het niet, maar kan ik niet meer een leuk olifantenschilplaatje in de vorige OP doen
Chris heeft ook al afscheid genomen van Kate Hudson.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:08 schreef sacha het volgende:
[..]
dat 'we gaan uit elkaar' kunstje hebben ze in 2002 ook al eens geflikt
Krulspelden in, sigaar in de mond. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
in badjas de stad in lijkt me dan weer niet zo'n goed idee. Het wordt lekker zonnig, dus ik wil ook wel naar buiten.
Gewoon een pruik opzetten en mensen denken dat het carnaval is. Oh, wacht...boven de rivieren? Nee, dan kan het inderdaad nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
soort?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt gisteren de hele avond de tijd gehad.
Ik ken jouw 'Komt nog wel eens'-soort wel...
Dus?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef drakin het volgende:
[..]
soort?
Niet gelezen dat ik mobiel zat zeker
Hier is de civilisatie wel al doorgedrongen...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon een pruik opzetten en mensen denken dat het carnaval is. Oh, wacht...boven de rivieren? Nee, dan kan het inderdaad niet
Ja, die soort die denken dat ze mobiel geen plaatjes kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef drakin het volgende:
[..]
soort?
Niet gelezen dat ik mobiel zat zeker
Ik vind het al knap dat ik het open een nieuw deel linkje zag en ik die spoilertag languit heb zitten typen.quote:
Nog 240 posts te gaanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:28 schreef drakin het volgende:
Ik vind het jammer dat je mobiel niet ziet dat het topic bijna vol is.
je zit mobiel nu?quote:
Op mobiel krijg je toch ook het aantal posts in beeld?quote:
Net gechekt, ja idd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mobiel krijg je toch ook het aantal posts in beeld?
Inderdaad, mobiel moet je het allemaal zelf doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:37 schreef drakin het volgende:
Mobiel wordt de pagina ook niet automatisch ververst trouwens, zit je een antwoord te typen schijnt het topic ineens 10 posts of 2 pagina's verder te zijn.
Nee, maar ik begon er ook niet over...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat ik het open een nieuw deel linkje zag en ik die spoilertag languit heb zitten typen.
Maar is het zo belangrijk? Moet ik een plaatje voor je zoeken nu?
Maar je maakt het nu wel heel erg overdreven, zo erg is het niet, google heeft er genoeg plaatjes van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik begon er ook niet over...
Zie mijn ondertitel, 2e regel...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je maakt het nu wel heel erg overdreven, zo erg is het niet, google heeft er genoeg plaatjes van.
Dus als ik nu zeg rot op, hoe komt dat op jou over?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel, 2e regel...
Als de woorden van een rotterdamse burgemeester...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus als ik nu zeg rot op, hoe komt dat op jou over?
nog rotter?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de woorden van een rotterdamse burgemeester...
Ideaal, alle onnodige meuk zie je niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:07 schreef Kingstown het volgende:
Dat mobiel internetten klinkt allemaal wel heel aantrekkelijk....
Ik heb trouwens een bepaalde foto net geupload, zit alleen te twijfelen of ik hem wel hier neerzet. Denk er maar even over na.quote:
autorefresh mis ik wel heel erg op de iPad, dus bij snelle chats pak ik in principe de laptop.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:37 schreef drakin het volgende:
Mobiel wordt de pagina ook niet automatisch ververst trouwens, zit je een antwoord te typen schijnt het topic ineens 10 posts of 2 pagina's verder te zijn.
Gebruik je Chrome?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
autorefresh mis ik wel heel erg op de iPad, dus bij snelle chats pak ik in principe de laptop.
Denk jij er over na of moet ik dat doen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een bepaalde foto net geupload, zit alleen te twijfelen of ik hem wel hier neerzet. Denk er maar even over na.
Welke onnodige meuk? Blijkbaar missen er toch wel een aantal handige functies als ik 1 en ander lees en/of het forum is er nog niet op aangepast. Beslissing over mijn vegafoon heb ik nog niet genomen. Zo snel gaat dat niet bij mij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Ideaal, alle onnodige meuk zie je niet.
Heb je je vega telefoon al besteld?
Wat mis je dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke onnodige meuk? Blijkbaar missen er toch wel een aantal handige functies als ik 1 en ander lees en/of het forum is er nog niet op aangepast. Beslissing over mijn vegafoon heb ik nog niet genomen. Zo snel gaat dat niet bij mij.
genoeg refreshopties in safari, maar als je een reactie aan het typen bent dan wil dat niet zoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik je Chrome?
Linksboven daar zit een refresh optie en dat is gewoon een automatisme geworden om die af en toe aan te tippen...
geen reclamebanners hier, alleen soms een tekstvakje met reclame, geen signatures, geen ondertitels, het kijkt heel rustig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke onnodige meuk? Blijkbaar missen er toch wel een aantal handige functies als ik 1 en ander lees en/of het forum is er nog niet op aangepast. Beslissing over mijn vegafoon heb ik nog niet genomen. Zo snel gaat dat niet bij mij.
Dat weet ik, doe het maar even dan met die vriendinnenfoto van mij, maak ik nog even een leuk bloemetje erbij voor die foto.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk jij er over na of moet ik dat doen?
Mijn keuze is al gemaakt...
Ik wacht af...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weet ik, doe het maar even dan met die vriendinnenfoto van mij, maak ik nog even een leuk bloemetje erbij voor die foto.
Misschien deel ik hem ook wel enkel via DM, maar nog steeds even erover nadenken hoor. Tis hier tenslotte geen facebook waar je alles zonder nadenken neerplemt.
Bij mij is het ook heel rustig, alleen hoef ik niet op een klein schermpje te turen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
geen reclamebanners hier, alleen soms een tekstvakje met reclame, geen signatures, geen ondertitels, het kijkt heel rustig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij mij is het ook heel rustig, alleen hoef ik niet op een klein schermpje te turen.
Signatures storen me niet, maar volgens mij is er ergens in de setings ook nog wel een mogelijkheid om die uit te zetten.ik wil ook niet op een klein schermpje turen en typen, daarom heb ik een normaal formaat iPad genomen en geen mini of een smartphoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je toch aan het wachten bent:quote:
Ligt er aan wat je Photoshop skills zijn als leek...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je toch aan het wachten bent:
Is het voor een leek makkelijk om tekst die op een pic staat te verwijderen en te vervangen door een andere tekst?
Nul. Maar ik ben wel redelijk slim. Helpt dat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Ligt er aan wat je Photoshop skills zijn als leek...
Ook geen idee, maar ik denk dat je sneller resultaat hebt als je je projectje naar MM of Sas DMtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nul. Maar ik ben wel redelijk slim. Helpt dat?![]()
Is er een handig online photoshop-programma waar ik meteen mee aan de slag kan?
Nee, want het is een combinatie van weten en op de juiste wijze toepassen en nee, niet dat ik weet...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je toch aan het wachten bent:
Is het voor een leek makkelijk om tekst die op een pic staat te verwijderen en te vervangen door een andere tekst?
Vast wel. Gewoon even googlen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het netjes moet gebeuren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vast wel. Gewoon even googlen.
Dit is de eerste hit: http://apps.pixlr.com/editor/
Googelen is te moeilijk voor me. Dat is FANN haar taakje.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:35 schreef sasquatsch het volgende:
Vast wel. Gewoon even googlen.
Dit is de eerste hit: http://apps.pixlr.com/editor/
Als googelen zo moeilijk is kun je altijd nog goducken https://duckduckgo.com/quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Googelen is te moeilijk voor me. Dat is FANN haar taakje.![]()
Heb jouw link even gecheckt (thnx) en tekst erin zetten lukt me al. Nu nog de oude tekst weg zien te halen.
Wat is het verschil? Dat ze je verder niet volgen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Als googelen zo moeilijk is kun je altijd nog goducken https://duckduckgo.com/
Zag ik nog niet eens, maar verder geen verschil, misschien wat andere resultaten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Dat ze je verder niet volgen?
Het eerste resultaat was niet dat waar kwats mee kwamquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Zag ik nog niet eens, maar verder geen verschil, misschien wat andere resultaten.
Zie er is dus wel degelijk verschil!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Het eerste resultaat was niet dat waar kwats mee kwam
Dus weer mobiel internetten ..... 200 -4 te gaanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie er is dus wel degelijk verschil!
Over Quatsch gesproken, ik ga maar eens naar hem toe
nope, leren voor school morgenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus weer mobiel internetten ..... 200 -4 te gaan
How to tame a Yetiquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:59 schreef Doedezemaar het volgende:
De studie is dan vast ergens in de buurt van haar verkering
Gaat lekker met dat hosselen van je. Hou je ons even op de hoogte?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:59 schreef Juup© het volgende:
Een grove belediging voor van Grunsven om haar in een lijn te noemen met Bonnie drankorgel vind ik.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gaat lekker met dat hosselen van je. Hou je ons even op de hoogte?
nieuwe plaagstoot die je uitdeelt ?quote:
Nee, maar wel een stuk dichterbij voor haar, dus is dat wel makkelijker.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:59 schreef Doedezemaar het volgende:
De studie is dan vast ergens in de buurt van haar verkering
ah ok, maar dan is ze dus een groot deel van de tijd die ze bij jou zou kunnen zijn toch weer elders.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, maar wel een stuk dichterbij voor haar, dus is dat wel makkelijker.
En nee, geen imker. Die heeft ze vorig jaar gedaan.
Morgen overdag is ze weg, maar daarna tot zondagavond, als ik haar op de trein zet, bij me.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah ok, maar dan is ze dus een groot deel van de tijd die ze bij jou zou kunnen zijn toch weer elders.
so sweetquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar nu moet ik haar gaan halen.
GAAN! SNEL!quote:
Thuis mis ik i.i.g. nietsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, wie weet wat je anders allemaal mist
Welke stad en welke aapjes?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik pak zo de bus naar de stadBeetje aapjes kijken
LAAT MIJN AAP MET RUSTquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik pak zo de bus naar de stadBeetje aapjes kijken
hier is alleen altijd ook maar alleen, maar geen tien paarden krijgen me vanavond van de bank afquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op dit moment is alleen ook maar alleen.
Ok dan ga ik geen poging wagen ....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier is alleen altijd ook maar alleen, maar geen tien paarden krijgen me vanavond van de bank af
Na 5 maanden eindelijk uitspraak op het bezwaar op de CIZ-indicatie. Bezwaar is toegekendquote:
Heb ik tenminste niet voor niets gegravenquote:
Topquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 5 maanden eindelijk uitspraak op het bezwaar op de CIZ-indicatie. Bezwaar is toegekend
Met deze indicatie kan mijn zoon begeleid gaan wonen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Top![]()
Dus wat gaat er nu toegekend worden aan zorg?
Dat is idd goed nieuwsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met deze indicatie kan mijn zoon begeleid gaan wonen.
oh, da's mooi. Hoe oud is hij?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is 19 en autistisch, het is niet echt zo dat we van hem af willen, want misschien komt het heel vreemd over dat ik hier blij mee ben, maar daar kunnen ze hem een structuur bieden, die hij hier thuis niet accepteert. We hopen dat hij daardoor toch een opleiding kan gaan afronden, want hij is er intelligent genoeg voor, maar zet zit thuis af tegen alle structuur en regels die er zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, da's mooi. Hoe oud is hij?
Klinkt bekend.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:00 schreef Deisyy het volgende:
maar zet zit thuis af tegen alle structuur en regels die er zijn.
nee, ik snap het wel hoor. Ik weet inmiddels best wel wat over autisme, onze stichting heeft ook een woonvoorziening voor jongeren met een normale intelligentie, een van de bewoners daarvan heeft ons best wat uitleg en inzichten gegeven tijdens een training.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is 19 en autistisch, het is niet echt zo dat we van hem af willen, want misschien komt het heel vreemd over dat ik hier blij mee ben, maar daar kunnen ze hem een structuur bieden, die hij hier thuis niet accepteert. We hopen dat hij daardoor toch een opleiding kan gaan afronden, want hij is er intelligent genoeg voor, maar zet zit thuis af tegen alle structuur en regels die er zijn.
en nou nog iemand die zegt dat we allemaal een beetje autistisch zijn en het cirkeltje is weer rondquote:
Ik loop gewoon de verzorgingsflat naast me via de keuken binnen en schuif aan....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef sacha het volgende:
[..]
en nou nog iemand die zegt dat we allemaal een beetje autistisch zijn en het cirkeltje is weer rond
Ik ben er ook nog wat schizofreen bij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef sacha het volgende:
[..]
en nou nog iemand die zegt dat we allemaal een beetje autistisch zijn en het cirkeltje is weer rond
ik weet nog geen eens wat autistisch isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:34 schreef Kingstown het volgende:
We zijn allemaal een beetje autistisch.
Ik ook niet, maar ik hielp sacha met haar cirkeltje.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef Treehut362 het volgende:
ik weet nog geen eens wat autistisch is
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja dat iemand nogal in zich zelf gekeerd is of zoiets
En het telefoonboek uit zijn hoofd kentquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja dat iemand nogal in zich zelf gekeerd is of zoiets
je schijnt ze mee naar het casino te moeten nemenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het telefoonboek uit zijn hoofd kent
quote:
Ik ging weleens omgekeerd zoeken, met het telefoonnummer naam en adres achterhalenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
of dingen tot in het kleinste detail kan natekenenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MONGOOL!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik loop gewoon de verzorgingsflat naast me via de keuken binnen en schuif aan....
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je schijnt ze mee naar het casino te moeten nemen
lucifers tellen kunnen ze ookquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je schijnt ze mee naar het casino te moeten nemen
Dat was vast niet in een telefoonboek van een grote stadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ging weleens omgekeerd zoeken, met het telefoonnummer naam en adres achterhalen
Waarschijnlijk word je dan eruit gedonderd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Word ik toch nog rijk van mijn kind.
150.000 inwoners toen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was vast niet in een telefoonboek van een grote stad
Fotografisch geheugenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
of dingen tot in het kleinste detail kan natekenen
fijn! alle hulp is welkomquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hielp sacha met haar cirkeltje.
ik ken er serieus eentje die zakjes met onderdelen controleert, die worden door anderen ingepakt en hij pakt zo'n bak en vist de foute zakjes er zo uit. Maar goed, mensen blijven denken dat autisme dat soort talenten inhoudt.quote:
Of als je iemand om z'n oren wil slaan met wat hij/zij jaren geleden op een forum heeft geschreven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Da's handig als je examen moet doen.
Ben nogal lui en dat vind ik vaak teveel moeite.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of als je iemand om z'n oren wil slaan met wat hij/zij jaren geleden op een forum heeft geschreven.
Of niet autistisch genoegquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nogal lui en dat vind ik vaak teveel moeite.
ik hartje die afwijkingquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of als je iemand om z'n oren wil slaan met wat hij/zij jaren geleden op een forum heeft geschreven.
als je nou ook nog transgender bent...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt door de borderline denk ik.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder overleeft alles.
Dat is een wat late reactie, maar ik moet toegeven dat die van mij ook alles overleeft. De heks!quote:
Da's me te ingewikkeld.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je nou ook nog transgender bent...
Past goed in dit 40+-forum, waar je nog kan reageren op posts van vorige weekquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zijn hier traag Juup, maar dit is wel heel sloom.
Ik zat net te zoeken naar een topic waar al een maand ofzo niet meer in gereageerd is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Past goed in dit 40+-forum, waar je nog kan reageren op posts van vorige week
nee, hier vergeten we gewoon dat het topic bestaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat net te zoeken naar een topic waar al een maand ofzo niet meer in gereageerd is.
Overigens wel jammer dat Juup zijn "zeik hier op mij topic" gesloten is. Dat zou op 40+ nooit gebeuren.
In dat topic had ik willen posten..... denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat net te zoeken naar een topic waar al een maand ofzo niet meer in gereageerd is.
Overigens wel jammer dat Juup zijn "zeik hier op mij topic" gesloten is. Dat zou op 40+ nooit gebeuren.
Welk topic?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
nee, hier vergeten we gewoon dat het topic bestaat
Mijn gezeik op Juup heeft wel geholpen iig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
In dat topic had ik willen posten..... denk ik
Geholpen met wat, het topic dicht te krijgen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn gezeik op Juup heeft wel geholpen iig.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens mijn fotografisch geheugen was ie ooit samen met een Fokster, of dat nog zo is weet ik niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
De volgende keer at je een dergelijk topic opent heb ik nog wel wat te zeiken btw.quote:
Wat at jij vanavond?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De volgende keer at je een dergelijk topic opent heb ik nog wel wat te zeiken btw.
Een rundervink vind ik al aardig raar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Bloemkool met een rundervink. Geen rare fratsen erbij.
Ik lust alleen bloemkool als ik er zoetzure komkommer bij hebquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo komkommer? Saus moet er over de bloemkool en vette jus.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wil je er zeker ook verse worst bij?
roerbakken met sambal, rode paprika en shoarmavleesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb laatst een keer spruitjes gebakken, dat is best wel lekker.
Dat klinkt als lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
roerbakken met sambal, rode paprika en shoarmavlees
Zulke dingen vertelt de postbode hier nooit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb hier een Postbode die dat ook vindt
als kind dacht ik dat ik geen bloemkool luste, maar ik luste dat vieze witte sausje gewoon niet. Toen kreeg ik het een keer bij de buren met pindasaus en sindsdien vind ik dat een geweldige combi.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb hier een Postbode die dat ook vindt
socializen is ook niets voor schizofrene, autistische transgendersquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zulke dingen vertelt de postbode hier nooit.
Van die maïzena zooi zeker? Pepersaus en bloemkool werkt ook erg goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als kind dacht ik dat ik geen bloemkool luste, maar ik luste dat vieze witte sausje gewoon niet. Toen kreeg ik het een keer bij de buren met pindasaus en sindsdien vind ik dat een geweldige combi.
Zou het daar aan liggen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:42 schreef sacha het volgende:
[..]
socializen is ook niets voor schizofrene, autistische transgenders
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:42 schreef sacha het volgende:
[..]
socializen is ook niets voor schizofrene, autistische transgenders
Mijn moeder maakte ook altijd zo'n goor maizena papjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als kind dacht ik dat ik geen bloemkool luste, maar ik luste dat vieze witte sausje gewoon niet. Toen kreeg ik het een keer bij de buren met pindasaus en sindsdien vind ik dat een geweldige combi.
Kerriesaus en bloemkool werkt ook erg goed samen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte ook altijd zo'n goor maizena papjeDan eet ik het nog liever zonder sausje, alhoewel mijn voorkeur uitgaat naar een kerriesaus voor over de bloemkool
mijn vader at graag gekookte andijvie, ook met zo'n vies maizenapapje, wij hoefden dat gelukkig nooit te eten. Mijn moeder was niet zo'n kooktalent. Ik herinner me de eerste keer broccoli nog goed: met veel zout een half uur gekookt. Brrrrquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte ook altijd zo'n goor maizena papjeDan eet ik het nog liever zonder sausje, alhoewel mijn voorkeur uitgaat naar een kerriesaus voor over de bloemkool
Mijn moeder wist elk stuk vlees om zeep te helpen, de groente naar de klote en de aardappels nog glazig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn vader at graag gekookte andijvie, ook met zo'n vies maizenapapje, wij hoefden dat gelukkig nooit te eten. Mijn moeder was niet zo'n kooktalent. Ik herinner me de eerste keer broccoli nog goed: met veel zout een half uur gekookt. Brrrr
Toen ik het huis uitging had ik nog nooit broccoli gezien of gegeten volgens mij...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn vader at graag gekookte andijvie, ook met zo'n vies maizenapapje, wij hoefden dat gelukkig nooit te eten. Mijn moeder was niet zo'n kooktalent. Ik herinner me de eerste keer broccoli nog goed: met veel zout een half uur gekookt. Brrrr
Dat doe ik zelf, want koken vind ik leuk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw wie maakt het klaar, de huishoudster of doe je het zelf?
ik eet nooit poedersausjes, behalve als ik er echt niet onderuit kan op mijn werk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
In al die sauzen zit toch 90% maizena meuk ....
Dat is idd wel een felicitatie waard!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van die tot snot gekookte andijvie, aangemaakt met maizena, ik ken dat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook, kan me uren vermaken in de keuken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf, want koken vind ik leuk.
Mijn moeder heeft inderdaad ook nooit broccoli gemaakt toen ik nog thuis woonde.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik het huis uitging had ik nog nooit broccoli gezien of gegeten volgens mij...
Dank jequote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is idd wel een felicitatie waard!
de mijne kreeg de timing ook nooit zo goed voor elkaar. Mijn ene oma kon goed koken, de andere niet, als ik mijn vader moet geloven, dat was groente uit de Keulse pot en dan nog een uur verder doorkoken. En de hele dag een of andere pap op de kachel. Maar dat heb ik niet meegemaakt, oma was 65 en werd gevraagd om in het nieuwgebouwde bejaardentehuis te komen wonen, daar heeft ze ruim 25 jaar gewoond.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn moeder wist elk stuk vlees om zeep te helpen, de groente naar de klote en de aardappels nog glazig.
daar zat vast veel liefde inquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn moeder wist elk stuk vlees om zeep te helpen, de groente naar de klote en de aardappels nog glazig.
Toen ik nog thuis woonde bestond dat spul nog niet volgens mij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft inderdaad ook nooit broccoli gemaakt toen ik nog thuis woonde.
Ik ook maar de laatste jaren alleen voor me zelf vind ik vaak nutteloos.....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook, kan me uren vermaken in de keuken.
Voorheen gebruikte ik regelmatig een zakje om een sausje te maken, maar sinds een paar maanden probeer ik zoveel mogelijk zonder E-nummer te koken, dus zonder toevoegingen uit zakjes, pot of wat dan ook en dat bevalt me heel goed. De smaak is 10 x beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik eet nooit poedersausjes, behalve als ik er echt niet onderuit kan op mijn werk.
jullie zijn net iets ouder natuurlijk. Ik denk dat er iets over broccoli in de Libelle had gestaan. Ik kan me trouwens nog heel goed herinneren dat mijn oom in de jaren 80 een kiwi had, dat was echt zoiets raars.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft inderdaad ook nooit broccoli gemaakt toen ik nog thuis woonde.
Same here, zolang er maar niet iemand bij komt/staat die zich ermee gaat bemoeien.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ook, kan me uren vermaken in de keuken.
Als ik hier zeg dat ik iets met liefde heb klaar gemaakt zeggen ze "dat was het bittere nasmaakje wat ik proefde".quote:
Een kiwi, dat was echt modern fruit in de jaren 80quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jullie zijn net iets ouder natuurlijk. Ik denk dat er iets over broccoli in de Libelle had gestaan. Ik kan me trouwens nog heel goed herinneren dat mijn oom in de jaren 80 een kiwi had, dat was echt zoiets raars.
Dan ga ik gooien.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Same here, zolang er maar niet iemand bij komt/staat die zich ermee gaat bemoeien.
en dat mag jij de volgende dag weer uit de pot schrobbenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik hier zeg dat ik iets met liefde heb klaar gemaakt zeggen ze "dat was het bittere nasmaakje wat ik proefde".
Vandaag weer eens wat gekocht om smoothies van te maken , want los eten doe ik ook nooit ..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fruit eet ik nooit, krijg daar rare uitslag van.
oh wat schattig, jij draagt een schort met kokenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik doe m'n schort af, doe die om bij de persoon die erbij staat en ga buitenshuis eten.
Soms is King best een mutsjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh wat schattig, jij draagt een schort met koken
En een string.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh wat schattig, jij draagt een schort met koken
Zit al die liefde in de pleepotquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:59 schreef sacha het volgende:
[..]
en dat mag jij de volgende dag weer uit de pot schrobben
Geen idee want ik maak ze nooit .... Vind ik zo fake....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dingen uit zo'n pakje smaken allemaal hetzelfde.
heb je dan ook een smoothie maker ding?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag weer eens wat gekocht om smoothies van te maken , want los eten doe ik ook nooit ..
Wordt Dees het huis uitgezet?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij met die uithuis plaatsing....
Nee gewoon een mix ding voor alles en nog wat ...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
heb je dan ook een smoothie maker ding?
Goede regel!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:04 schreef sacha het volgende:
bij mij is de regel: onder het eten praten we niet.
Een uithuisplaatsing is heel iets anders, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij met die uithuis plaatsing....
Mag ie zn eigen bloemkool koken met wat ie lekker vindt ...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een uithuisplaatsing is heel iets anders, maar ik snap wat je bedoelt
Maizena papje met suikerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik gok dat koken een flinke uitdaging voor hem isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ie zn eigen bloemkool koken met wat ie lekker vindt ...
Een maizenapapje met suiker lijkt mij ook goorquote:
Ik denk dat ie gewoon elke dag thuisbezorgd besteld,,,,quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gok dat koken een flinke uitdaging voor hem is
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben jij nieuw in deze chat? Ik wel namelijk.
Ah een mobiele fokkerquote:
Eigenlijk wel, maar ik hang al ongeveer 14 jaar overal en nergens op Fok! rondquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben jij nieuw in deze chat? Ik wel namelijk.
Ik snap dat niet? Waarom jezelf kwellen op zo'n klein scherm terwijl dat veel handiger kan?quote:
Een ei of hamburger bakken wil nog wel lukken, maar daar word je niet zo groot vanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gok dat koken een flinke uitdaging voor hem is
ik ken maar beperkte stukjes van het forum, ik geloof niet dat ik je (naam) ooit ben tegengekomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik hang al ongeveer 14 jaar overal en nergens op Fok! rond
Zo ben ik ook begonnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een ei of hamburger bakken wil nog wel lukken, maar daar word je niet zo groot van
Dan duurt het wachten op de bus minder lang.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap dat niet? Waarom jezelf kwellen op zo'n klein scherm terwijl dat veel handiger kan?
Wie niet, ik kon ook nog geen aardappel koken toen ik op mezelf ging wonen, dat is allemaal goed gekomen.quote:
Dit klopt niet. Het wachten duurt dan nog steeds even langquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Dan duurt het wachten op de bus minder lang.
Had 1 voordeel, wist hoe het niet moest.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie niet, ik kon ook nog geen aardappel koken toen ik op mezelf ging wonen, dat is allemaal goed gekomen.
Gevoelsmatig hè.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Het wachten duurt dan nog steeds even lang
jij weet toch niet hoe groot het scherm van Juup is?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap dat niet? Waarom jezelf kwellen op zo'n klein scherm terwijl dat veel handiger kan?
Foeiquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ken maar beperkte stukjes van het forum, ik geloof niet dat ik je (naam) ooit ben tegengekomen.
Note 3quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:18 schreef sacha het volgende:
[..]
jij weet toch niet hoe groot het scherm van Juup is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |