As is verbrand hout.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar wat nou als ie nog niet rijp is?
Dan is ie zuur...
Sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:52 schreef MadMaster het volgende:
Was de TT niet het belangrijkste...?
Tja, als je van paarden houdtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
TH style: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anky_van_Grunsven
Ik vind het een mooie vrouw.
Ik kijk naar meer dan alleen het gebit.quote:
Groot gelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kijk naar meer dan alleen het gebit.
Ik kan nergens anders naar kijken als ik Ankie zie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oehquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een lekkere kont bijvoorbeeld.
Schofthoogte is ook wel belangrijk inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een berevelletje voor de open haard en TV met laptop op de rug zie je daar niets van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan nergens anders naar kijken als ik Ankie zie.
Vergeet je zadel niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een berevelletje voor de open haard en TV met laptop op de rug zie je daar niets van.
Nee, maar even serieus, Anky van Grunsven???quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een berevelletje voor de open haard en TV met laptop op de rug zie je daar niets van.
Het zal de leeftijd zijn denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, Anky van Grunsven???
Dan moet de nood echt heel hoog zijn, en de enige andere opties Johan Derksen, Bonnie St. Claire en Gordon...
Het accent of wat ze vertelt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:13 schreef cafca het volgende:
Ik knap vooral af als Anky begint te praten. Heb ik vaker met vrouwen.
Mijn schoonmoeder overleeft alles.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:14 schreef El_Matador het volgende:
Nou sorry, maar mijn schoonmoeder zou ik nog eerder doen dan Anky. En die is toch echt ouder dan 60....
Naar bed met Anky..... brrrrrquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:18 schreef chufi het volgende:
Hebben we het nog steeds over Anky? Ik ging er al mee naar bed en nu sta ik er ook mee op ... PP het wordt licht
Een grove belediging voor van Grunsven om haar in een lijn te noemen met Bonnie drankorgel vind ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, Anky van Grunsven???
Dan moet de nood echt heel hoog zijn, en de enige andere opties Johan Derksen, Bonnie St. Claire en Gordon...
Ja draai je nog maar een keer om zou ik zeggen....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een activiteit hier zo op de vroege morgen, en nog steeds Anky ....
de verleiding is erg grootquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja draai je nog maar een keer om zou ik zeggen....
Ik!!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, als je van paarden houdt
Wie zei dat ik nooit terug las?
Nee, dat ontken ik ten stelligste...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zal de leeftijd zijn denk ik.
Het is al bijna nacht, bespaar je de moeite...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit nog steeds in pyama, misschien moet ik eens gaan douchen en aankleden
in badjas de stad in lijkt me dan weer niet zo'n goed idee. Het wordt lekker zonnig, dus ik wil ook wel naar buiten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is al bijna nacht, bespaar je de moeite...
Heb ik net gedaan en de boodschapjes voor vandaag gedaanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit nog steeds in pyama, misschien moet ik eens gaan douchen en aankleden
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Godverdegodver, The Black Crowes kappen er mee...
De reden is helemaal triest.
Sas zal ook helemaal drietig zijn nu...
http://www.telegraaf.nl/f(...)es_uit_elkaar__.html
Slippers of Croqs aan en shockeren met die handel!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in badjas de stad in lijkt me dan weer niet zo'n goed idee. Het wordt lekker zonnig, dus ik wil ook wel naar buiten.
Je hebt gisteren de hele avond de tijd gehad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:01 schreef drakin het volgende:
Nou vergeet ik het niet, maar kan ik niet meer een leuk olifantenschilplaatje in de vorige OP doen
Chris heeft ook al afscheid genomen van Kate Hudson.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:08 schreef sacha het volgende:
[..]
dat 'we gaan uit elkaar' kunstje hebben ze in 2002 ook al eens geflikt
Krulspelden in, sigaar in de mond. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
in badjas de stad in lijkt me dan weer niet zo'n goed idee. Het wordt lekker zonnig, dus ik wil ook wel naar buiten.
Gewoon een pruik opzetten en mensen denken dat het carnaval is. Oh, wacht...boven de rivieren? Nee, dan kan het inderdaad nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
soort?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt gisteren de hele avond de tijd gehad.
Ik ken jouw 'Komt nog wel eens'-soort wel...
Dus?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef drakin het volgende:
[..]
soort?
Niet gelezen dat ik mobiel zat zeker
Hier is de civilisatie wel al doorgedrongen...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon een pruik opzetten en mensen denken dat het carnaval is. Oh, wacht...boven de rivieren? Nee, dan kan het inderdaad niet
Ja, die soort die denken dat ze mobiel geen plaatjes kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef drakin het volgende:
[..]
soort?
Niet gelezen dat ik mobiel zat zeker
Ik vind het al knap dat ik het open een nieuw deel linkje zag en ik die spoilertag languit heb zitten typen.quote:
Nog 240 posts te gaanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:28 schreef drakin het volgende:
Ik vind het jammer dat je mobiel niet ziet dat het topic bijna vol is.
je zit mobiel nu?quote:
Op mobiel krijg je toch ook het aantal posts in beeld?quote:
Net gechekt, ja idd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mobiel krijg je toch ook het aantal posts in beeld?
Inderdaad, mobiel moet je het allemaal zelf doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:37 schreef drakin het volgende:
Mobiel wordt de pagina ook niet automatisch ververst trouwens, zit je een antwoord te typen schijnt het topic ineens 10 posts of 2 pagina's verder te zijn.
Nee, maar ik begon er ook niet over...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat ik het open een nieuw deel linkje zag en ik die spoilertag languit heb zitten typen.
Maar is het zo belangrijk? Moet ik een plaatje voor je zoeken nu?
Maar je maakt het nu wel heel erg overdreven, zo erg is het niet, google heeft er genoeg plaatjes van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik begon er ook niet over...
Zie mijn ondertitel, 2e regel...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je maakt het nu wel heel erg overdreven, zo erg is het niet, google heeft er genoeg plaatjes van.
Dus als ik nu zeg rot op, hoe komt dat op jou over?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel, 2e regel...
Als de woorden van een rotterdamse burgemeester...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus als ik nu zeg rot op, hoe komt dat op jou over?
nog rotter?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de woorden van een rotterdamse burgemeester...
Ideaal, alle onnodige meuk zie je niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:07 schreef Kingstown het volgende:
Dat mobiel internetten klinkt allemaal wel heel aantrekkelijk....
Ik heb trouwens een bepaalde foto net geupload, zit alleen te twijfelen of ik hem wel hier neerzet. Denk er maar even over na.quote:
autorefresh mis ik wel heel erg op de iPad, dus bij snelle chats pak ik in principe de laptop.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:37 schreef drakin het volgende:
Mobiel wordt de pagina ook niet automatisch ververst trouwens, zit je een antwoord te typen schijnt het topic ineens 10 posts of 2 pagina's verder te zijn.
Gebruik je Chrome?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
autorefresh mis ik wel heel erg op de iPad, dus bij snelle chats pak ik in principe de laptop.
Denk jij er over na of moet ik dat doen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een bepaalde foto net geupload, zit alleen te twijfelen of ik hem wel hier neerzet. Denk er maar even over na.
Welke onnodige meuk? Blijkbaar missen er toch wel een aantal handige functies als ik 1 en ander lees en/of het forum is er nog niet op aangepast. Beslissing over mijn vegafoon heb ik nog niet genomen. Zo snel gaat dat niet bij mij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Ideaal, alle onnodige meuk zie je niet.
Heb je je vega telefoon al besteld?
Wat mis je dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke onnodige meuk? Blijkbaar missen er toch wel een aantal handige functies als ik 1 en ander lees en/of het forum is er nog niet op aangepast. Beslissing over mijn vegafoon heb ik nog niet genomen. Zo snel gaat dat niet bij mij.
genoeg refreshopties in safari, maar als je een reactie aan het typen bent dan wil dat niet zoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik je Chrome?
Linksboven daar zit een refresh optie en dat is gewoon een automatisme geworden om die af en toe aan te tippen...
geen reclamebanners hier, alleen soms een tekstvakje met reclame, geen signatures, geen ondertitels, het kijkt heel rustig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke onnodige meuk? Blijkbaar missen er toch wel een aantal handige functies als ik 1 en ander lees en/of het forum is er nog niet op aangepast. Beslissing over mijn vegafoon heb ik nog niet genomen. Zo snel gaat dat niet bij mij.
Dat weet ik, doe het maar even dan met die vriendinnenfoto van mij, maak ik nog even een leuk bloemetje erbij voor die foto.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk jij er over na of moet ik dat doen?
Mijn keuze is al gemaakt...
Ik wacht af...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weet ik, doe het maar even dan met die vriendinnenfoto van mij, maak ik nog even een leuk bloemetje erbij voor die foto.
Misschien deel ik hem ook wel enkel via DM, maar nog steeds even erover nadenken hoor. Tis hier tenslotte geen facebook waar je alles zonder nadenken neerplemt.
Bij mij is het ook heel rustig, alleen hoef ik niet op een klein schermpje te turen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
geen reclamebanners hier, alleen soms een tekstvakje met reclame, geen signatures, geen ondertitels, het kijkt heel rustig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij mij is het ook heel rustig, alleen hoef ik niet op een klein schermpje te turen.
Signatures storen me niet, maar volgens mij is er ergens in de setings ook nog wel een mogelijkheid om die uit te zetten.ik wil ook niet op een klein schermpje turen en typen, daarom heb ik een normaal formaat iPad genomen en geen mini of een smartphoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je toch aan het wachten bent:quote:
Ligt er aan wat je Photoshop skills zijn als leek...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je toch aan het wachten bent:
Is het voor een leek makkelijk om tekst die op een pic staat te verwijderen en te vervangen door een andere tekst?
Nul. Maar ik ben wel redelijk slim. Helpt dat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Ligt er aan wat je Photoshop skills zijn als leek...
Ook geen idee, maar ik denk dat je sneller resultaat hebt als je je projectje naar MM of Sas DMtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nul. Maar ik ben wel redelijk slim. Helpt dat?![]()
Is er een handig online photoshop-programma waar ik meteen mee aan de slag kan?
Nee, want het is een combinatie van weten en op de juiste wijze toepassen en nee, niet dat ik weet...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je toch aan het wachten bent:
Is het voor een leek makkelijk om tekst die op een pic staat te verwijderen en te vervangen door een andere tekst?
Vast wel. Gewoon even googlen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het netjes moet gebeuren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vast wel. Gewoon even googlen.
Dit is de eerste hit: http://apps.pixlr.com/editor/
Googelen is te moeilijk voor me. Dat is FANN haar taakje.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:35 schreef sasquatsch het volgende:
Vast wel. Gewoon even googlen.
Dit is de eerste hit: http://apps.pixlr.com/editor/
Als googelen zo moeilijk is kun je altijd nog goducken https://duckduckgo.com/quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Googelen is te moeilijk voor me. Dat is FANN haar taakje.![]()
Heb jouw link even gecheckt (thnx) en tekst erin zetten lukt me al. Nu nog de oude tekst weg zien te halen.
Wat is het verschil? Dat ze je verder niet volgen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Als googelen zo moeilijk is kun je altijd nog goducken https://duckduckgo.com/
Zag ik nog niet eens, maar verder geen verschil, misschien wat andere resultaten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Dat ze je verder niet volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |