As is verbrand hout.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar wat nou als ie nog niet rijp is?
Dan is ie zuur...
Sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:52 schreef MadMaster het volgende:
Was de TT niet het belangrijkste...?
Tja, als je van paarden houdtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
TH style: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anky_van_Grunsven
Ik vind het een mooie vrouw.
Ik kijk naar meer dan alleen het gebit.quote:
Groot gelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kijk naar meer dan alleen het gebit.
Ik kan nergens anders naar kijken als ik Ankie zie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oehquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een lekkere kont bijvoorbeeld.
Schofthoogte is ook wel belangrijk inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een berevelletje voor de open haard en TV met laptop op de rug zie je daar niets van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan nergens anders naar kijken als ik Ankie zie.
Vergeet je zadel niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een berevelletje voor de open haard en TV met laptop op de rug zie je daar niets van.
Nee, maar even serieus, Anky van Grunsven???quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een berevelletje voor de open haard en TV met laptop op de rug zie je daar niets van.
Het zal de leeftijd zijn denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, Anky van Grunsven???
Dan moet de nood echt heel hoog zijn, en de enige andere opties Johan Derksen, Bonnie St. Claire en Gordon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |