As is verbrand hout.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar wat nou als ie nog niet rijp is?
Dan is ie zuur...
Sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:52 schreef MadMaster het volgende:
Was de TT niet het belangrijkste...?
Tja, als je van paarden houdtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
TH style: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anky_van_Grunsven
Ik vind het een mooie vrouw.
Ik kijk naar meer dan alleen het gebit.quote:
Groot gelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kijk naar meer dan alleen het gebit.
Ik kan nergens anders naar kijken als ik Ankie zie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oehquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een lekkere kont bijvoorbeeld.
Schofthoogte is ook wel belangrijk inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een berevelletje voor de open haard en TV met laptop op de rug zie je daar niets van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan nergens anders naar kijken als ik Ankie zie.
Vergeet je zadel niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een berevelletje voor de open haard en TV met laptop op de rug zie je daar niets van.
Nee, maar even serieus, Anky van Grunsven???quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een berevelletje voor de open haard en TV met laptop op de rug zie je daar niets van.
Het zal de leeftijd zijn denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, Anky van Grunsven???
Dan moet de nood echt heel hoog zijn, en de enige andere opties Johan Derksen, Bonnie St. Claire en Gordon...
Het accent of wat ze vertelt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:13 schreef cafca het volgende:
Ik knap vooral af als Anky begint te praten. Heb ik vaker met vrouwen.
Mijn schoonmoeder overleeft alles.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:14 schreef El_Matador het volgende:
Nou sorry, maar mijn schoonmoeder zou ik nog eerder doen dan Anky. En die is toch echt ouder dan 60....
Naar bed met Anky..... brrrrrquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:18 schreef chufi het volgende:
Hebben we het nog steeds over Anky? Ik ging er al mee naar bed en nu sta ik er ook mee op ... PP het wordt licht
Een grove belediging voor van Grunsven om haar in een lijn te noemen met Bonnie drankorgel vind ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, Anky van Grunsven???
Dan moet de nood echt heel hoog zijn, en de enige andere opties Johan Derksen, Bonnie St. Claire en Gordon...
Ja draai je nog maar een keer om zou ik zeggen....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een activiteit hier zo op de vroege morgen, en nog steeds Anky ....
de verleiding is erg grootquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja draai je nog maar een keer om zou ik zeggen....
Ik!!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, als je van paarden houdt
Wie zei dat ik nooit terug las?
Nee, dat ontken ik ten stelligste...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zal de leeftijd zijn denk ik.
Het is al bijna nacht, bespaar je de moeite...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit nog steeds in pyama, misschien moet ik eens gaan douchen en aankleden
in badjas de stad in lijkt me dan weer niet zo'n goed idee. Het wordt lekker zonnig, dus ik wil ook wel naar buiten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is al bijna nacht, bespaar je de moeite...
Heb ik net gedaan en de boodschapjes voor vandaag gedaanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit nog steeds in pyama, misschien moet ik eens gaan douchen en aankleden
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Godverdegodver, The Black Crowes kappen er mee...
De reden is helemaal triest.
Sas zal ook helemaal drietig zijn nu...
http://www.telegraaf.nl/f(...)es_uit_elkaar__.html
Slippers of Croqs aan en shockeren met die handel!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in badjas de stad in lijkt me dan weer niet zo'n goed idee. Het wordt lekker zonnig, dus ik wil ook wel naar buiten.
Je hebt gisteren de hele avond de tijd gehad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:01 schreef drakin het volgende:
Nou vergeet ik het niet, maar kan ik niet meer een leuk olifantenschilplaatje in de vorige OP doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |