Dat doe ik niet. Ik koop het duurste.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:19 schreef PoisonPrince het volgende:
moet je maar niet goedkope shit aanschaffen pauper!
apple zeker?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:20 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik koop het duurste.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:18 schreef Klokov het volgende:
Bij mij is niks kapot. Je kunt er gewoon niet mee omgaan.
Je zult wel iets heel erg fout doen.quote:
Kan je de merken noemen, ben daar toch wel benieuwd naar nuquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:17 schreef NieuweNier het volgende:
Ugh wat heb ik daar een hekel aan. Alles wat elektronisch is gaat kapot voordat je knippert. En het is absurd duur om te vervangen.
Op dit moment is kapot:
- mijn telefoon
- mijn dslr
- mijn laptop
- mijn hooftelefoon
-etc
Galaxy Note 3quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:23 schreef danny081 het volgende:
[..]
Kan je de merken noemen, ben daar toch wel benieuwd naar nu
En alles is zomaar vanzelf kapot gegaan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:23 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Galaxy Note 3
B&W
Dell Precision
Nikon
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:29 schreef danny081 het volgende:
[..]
En alles is zomaar vanzelf kapot gegaan?
Galaxy notequote:Op donderdag 15 januari 2015 14:23 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Galaxy Note 3
B&W
Dell Precision
Nikon
Xperia Z3. Waterdicht. Problem solved.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:34 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.![]()
Door te vallen / er dronken op te springen / in een volle wasbak laten vallen / etc.
Mijn telefoon is al meer dan 10 keer onder water geweest. Daar wordt ie niet beter op.
Sukkelquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:34 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Door te vallen / er dronken op te springen / in een volle wasbak laten vallen / etc.
Mijn telefoon is al meer dan 10 keer onder water geweest. Daar wordt ie niet beter op.
Net als je denkt dat deze obese josti het dieptepunt bereikt heeft opent ie weer een topic.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:34 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Totdat het scherm spontaan barst aan de binnenkant omdat hij niet stevig in elkaar is gezet...quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:39 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Xperia Z3. Waterdicht. Problem solved.
Misschien eens iets van sport gaan doen. Train je de fijne motoriek mee in je lichaam ipv je vingers/rechter hand. Wordt je een stuk minder klunzig van.
Nieuwenier plsquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Totdat het scherm spontaan barst aan de binnenkant omdat hij niet stevig in elkaar is gezet...
Tevens is dit geen klunzigheid maar een wild leven hebben.
Dus een volle wasbak en struikelen is bij jouw een wild leven? tja dan heb ik maar een saai leventje zeg...quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Totdat het scherm spontaan barst aan de binnenkant omdat hij niet stevig in elkaar is gezet...
Net als je brokken met autorijden zekerquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
iddquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:52 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Net als je brokken met autorijden zeker
Ik heb nog nooit schade geredenquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:52 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Net als je brokken met autorijden zeker
Gast, je rijdt constant schade volgens je eigen topics. En dan heb ik het nog niet eens over die fiesta die je naar eigen zeggen ongeveer in een ravijn geparkeerd hebt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:56 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit schade gereden
Hij is idd omgerold in de bosjes en modder. Maar geen schade.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:57 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Gast, je rijdt constant schade volgens je eigen topics. En dan heb ik het nog niet eens over die fiesta die je naar eigen zeggen ongeveer in een ravijn geparkeerd hebt.
Waarom is het dan de schuld van de technologie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo. Als een echte man.
Het kan mijn geweldigheid en mannelijkheid niet aan. Dat is de klacht.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom is het dan de schuld van de technologie?
Kortom, weer een zelfverheerlijkingstopic waar je moet aangeven hoe geweldig je eigenlijk bent terwijl je zo onzeker als de pest bent?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:59 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Het kan mijn geweldigheid en mannelijkheid niet aan. Dat is de klacht.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:05 schreef pijltjegooien het volgende:
Een klein deel van jouw gefaal:
KLB / 5 keer tegen de auto van mijn huisgenootje gereden
GC / Hoe fileparkeren
KLB / Ik heb een fietser aangereden
KLB / Boete geriskeerd door onbekwame vrachtwagen chauffeur
KLB / Niet meer durven uitparkeren
KLB / Geleende auto in berm zwarte woud Duitsland
De technologie gaat niet kapot, maar jij gaat kapot terwijl je technologie bij je draagt. Beter doe je je apparaten een plezier en laat ze gewoon thuis voortaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:17 schreef NieuweNier het volgende:
Ugh wat heb ik daar een hekel aan. Alles wat elektronisch is gaat kapot voordat je knippert. En het is absurd duur om te vervangen.
Op dit moment is kapot:
- mijn telefoon
- mijn dslr
- mijn laptop
- mijn hooftelefoon
-etc
Geen schade dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:05 schreef pijltjegooien het volgende:
Een klein deel van jouw gefaal:
KLB / 5 keer tegen de auto van mijn huisgenootje gereden
GC / Hoe fileparkeren
KLB / Ik heb een fietser aangereden
KLB / Boete geriskeerd door onbekwame vrachtwagen chauffeur
KLB / Niet meer durven uitparkeren
KLB / Geleende auto in berm zwarte woud Duitsland
Quote maar waar ik schade heb gereden... Dat kan dus nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:11 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Open je topics eens debiel en lees gewoon eens.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:12 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Quote maar waar ik schade heb gereden... Dat kan dus niet![]()
Kneusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:34 schreef NieuweNier het volgende:
Oh god. Dit is echt heel erg.
Normaal gesproken rij ik totdat ie boem doet, rij ik een stukje naar voren (zodat het lijkt alsof ik dat niet deed), en ben ik geparkeerd.
Dit keer heb ik dat gedaan bij de auto van mijn huisgenootje. Ik dacht dat het een stoepje was. Het was het kenteken. Met mijn trekhaak.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:58 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nou ja 250 aan sleepkosten en daardoor schulden en geen hotel is een groot genoeg facepalm.
Overigens is de nurburgring een heel andere situatie. Dat is overdag. Op verhard asfalt. En bovendien ken ik dat circuit al op de computer.
Dat is jouw interpretatie, Ik heb een keer mn nummerplaten opnieuw moeten laten vastnagelen, omdat een debiel zn trekhaak erin had gezet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:16 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
De zin daaronder is:
"Er is op zich geen schade. Immers daar heb je bumpers voor."
Kneus
Stop er maar gewoon helemaal mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:17 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Slaan jullie die quotes op ofzo
Random klikken in jouw pohi volstaat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:17 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Slaan jullie die quotes op ofzo
"Erin had gezet" ipv "tegenaan had gereden".quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:17 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie, Ik heb een keer mn nummerplaten opnieuw moeten laten vastnagelen, omdat een debiel zn trekhaak erin had gezet.
Schade in een bumper is ook schade.
Ik stop maar met de discussie, jij ziet alleen totalloss als schade.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:20 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
"Erin had gezet" ipv "tegenaan had gereden".
En het is geen interpretatie. Je kan toch zien of je iets kapot hebt gemaakt
Dat zeggen de stemmen in je hoofd. Bumpers krijgen echt niet zomaar een deuk. Als er een deuk zit in een auto zou ik een briefje achter laten. En dus schade gereden hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:21 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ik stop maar met de discussie, jij ziet alleen totalloss als schade.
Doet het blijkbaar al.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:27 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee dingen moet zich naar mij aanpassen.
aha. Je kunt er dus inderdaad niet mee omgaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:34 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
dat gebeurt toch ook: het gaat kapot.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:27 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee dingen moet zich naar mij aanpassen.
Wat een asociale klootzak ben je als je een auto leent en zo gaat inparkeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:34 schreef NieuweNier het volgende:
Oh god. Dit is echt heel erg.
Normaal gesproken rij ik totdat ie boem doet, rij ik een stukje naar voren (zodat het lijkt alsof ik dat niet deed), en ben ik geparkeerd.
Dit keer heb ik dat gedaan bij de auto van mijn huisgenootje. Ik dacht dat het een stoepje was. Het was het kenteken. Met mijn trekhaak.
Er is op zich geen schade. Immers daar heb je bumpers voor.
Toch probeer ik het niet te doen bij vrienden. Gewoon uit respect.
Zal ik dit opbiechten? Of er niets van zeggen?
Dat was mijn eigen autoquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:53 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wat een asociale klootzak ben je als je een auto leent en zo gaat inparkeren.
KLB / Werkenquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:17 schreef NieuweNier het volgende:
Op dit moment is kapot:
- mijn telefoon
- mijn dslr
- mijn laptop
- mijn hooftelefoon
-etc
Als je nou wat meer tijd zou besteden aan werken, hoefde je hier niet te janken, kocht je die spullen gewoon lekker nieuw als het kapot ging, en hadden wij niet zo'n irritant kereltje in PTA.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:08 schreef NieuweNier het volgende:
Wat is dat nou weer voor bullshit.![]()
Wie heeft er nou tijd om te werken.Er zijn zoveel belangrijkere dingen in het leven:
- vakanties
- feesten
- uit eten gaan
- chillen
- studeren
- sporten
- je spullen naar de klote helpen
- de bijdehante pias uithangen in PTA
Ik werk al 20 a 30 uur per week naast mijn studie. Meer is niet mogelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
KLB / Werken
[..]
Als je nou wat meer tijd zou besteden aan werken, hoefde je hier niet te janken, kocht je die spullen gewoon lekker nieuw als het kapot ging, en hadden wij niet zo'n irritant kereltje in PTA.
kusje erop?
Ik wil alles!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef Sounddragon het volgende:
Sja, prioriteiten stellen is ook weer zoiets he,..
DMquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:30 schreef fokdenexamen het volgende:
Hallo ik werk bij de verzekering weet iemand hoe NieuweNier heet?
Reken maar niet dat ik rem voor jou. Mijn bumpers gaan toch niet kapot als ik jou aanrij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:16 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
De zin daaronder is:
"Er is op zich geen schade. Immers daar heb je bumpers voor."
Kneus
Dit dus en idd geen goedkope shit aanschaffen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:18 schreef Klokov het volgende:
Bij mij is niks kapot. Je kunt er gewoon niet mee omgaan.
Veel plezier met je broodrooster van ¤130.quote:
Wat een stomme reden om het duurste te kopen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:20 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik koop het duurste.
Anders is het ook niet duur om te vervangen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |