Ik ben op vakantie. Dus nee dat ga ik niet doen. Bovendien Hoe wil je een herkenbaar stuk Duitsland? Moet ik even naar de Brandenburg tor rijden?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Schrijf FOK! in het vuil van je velg en maak een foto waar je duidelijk een stuk Duitsland op ziet en je velg tegelijk. Dan kweek je misschien wat vertrouwen.
Maaruh, hoe koud is het daar nu? Bevalt je zomerslaapzak goed?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Echt slapen in de auto ga ik vaker doen. Vanavond bijvoorbeeld. Alleen wegrijden is heel apart wanneer je nog niet goed wakker bent.
Je hebt verschillende soorten metadata en toevallig heb ik in het kader van een cursus hier e.e.a. over geleerd en software gekregen waarmee je dat kan uitlezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:38 schreef Roadtrip het volgende:
Trouwens bij een topic over berlijn had ik meerdere pics gepost. Maar die konden gephotoshopt zijn omdat er geen metadata bijzat door imgur.
Nu klopt de metadata niet door imgur. Alleen die is er dus al niet volgens andere fokkertjes.
Iemand liegt
Deel die metadata dan eens met de rest van de fokkers.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:54 schreef Smack10 het volgende:
Je hebt verschillende soorten metadata en toevallig heb ik in het kader van een cursus hier e.e.a. over geleerd en software gekregen waarmee je dat kan uitlezen.
Ik zou zeggen, computer nerdje, kom met je bewijzen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten metadata en toevallig heb ik in het kader van een cursus hier e.e.a. over geleerd en software gekregen waarmee je dat kan uitlezen.
Dus ik zou zeggen, ga lekker verder met je verzonnen topics en veel plezier in je fantasiewereldje dit weekend, ik ben weg met daadwerkelijk leuke dingen doen zonder mensen op fok of social media geforceerd te moeten laten zien dat ik wat ga doen
Klopt de foto is faal. Ik had andere dingen aan mijn hoofd dan jullie die flamen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:59 schreef Copycat het volgende:
Gecrashte auto.
En dan met zo'n niksfoto aan komen kakken.
Opperfaler.
Crashen? Dat ding staat gewoon geparkeerd daar. Volgens mij is die pic gemaakt toen hij net z'n broek dichtgeritst had en weer in wilde stappen om verder te rijdenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:59 schreef Copycat het volgende:
Gecrashte auto.
En dan met zo'n niksfoto aan komen kakken.
Opperfaler.
Hij had de auto in de berm geparkeerd om even te plassen, wilde doorrijden en bleek vast te zitten in de modder.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:18 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Crashen? Dat ding staat gewoon geparkeerd daar. Volgens mij is die pic gemaakt toen hij net z'n broek dichtgeritst had en weer in wilde stappen om verder te rijden
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hij had de auto in de berm geparkeerd om even te plassen, wilde doorrijden en bleek vast te zitten in de modder.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:19 schreef Roadtrip het volgende:
De man van de adac is heet hem net losgetrokken en gaat hem nu naar beneden rijden.
Het blijkt ook echt naast een ravijn te zijn. En die lak...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:00 schreef Roadtrip het volgende:
Dat doet me eraan denken, kijk gps coördinaten en een plaatsnaam en adres
[ afbeelding ]
Maar wel ter plekke een topic makenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:00 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Klopt de foto is faal. Ik had andere dingen aan mijn hoofd dan jullie die flamen.
Nachtbagger vergelijken met roadtripbaggerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:41 schreef Snowballed het volgende:
Hee gaat nachtbagger hier ook overdag door..?
Ja oke.. het ene is stront en het andere sproeipoep...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nachtbagger vergelijken met roadtripbagger
Ik ben niet zo van de poepseks dus welke van de twee is goed?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja oke.. het ene is stront en het andere sproeipoep...
Ja dat moet je niet aan mij vragen... Heb geen idee...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de poepseks dus welke van de twee is goed?
Die foto was gewoon gemaakt op een gayparkeerplaats waar TS net z'n dagelijkse hoeveelheid eiwitten binnen had gekregen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:18 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Crashen? Dat ding staat gewoon geparkeerd daar. Volgens mij is die pic gemaakt toen hij net z'n broek dichtgeritst had en weer in wilde stappen om verder te rijden
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat was wat die man zei...
[..]
[ afbeelding ]
https://maps.google.com/m(...)ci=com.panoramio.all
Iemand heeft je ravijn gestolen?
Ook echt op 1 weg door de bergen ben ik zon, regen, sneeuw hagel en super dichte mist tegen gekomen.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die foto was gewoon gemaakt op een gayparkeerplaats waar TS net z'n dagelijkse hoeveelheid eiwitten binnen had gekregen.
-offtopic- oehh, komt er een deel 4? ik heb echt zitten smullen van die showquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maar hoe heb je dit nu voor elkaar gekregen? Volgens mij is TS wel een kandidaatje voor seizoen 4 van De Allerslechtste Chauffeur.
Magere Hein staat altijd open voor nieuwe vriendschappenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:45 schreef marcooooow het volgende:
Misschien moet je eens vrienden gaan zoeken.
Nou ja ik moest omhoog de berg op. Ik zag dat paadje en dacht van oh handig een shortcut.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maar hoe heb je dit nu voor elkaar gekregen? Volgens mij is TS wel een kandidaatje voor seizoen 4 van De Allerslechtste Chauffeur.
Dat was voor die wintersport. Maar dat ging niet door omdat mijn maat geen geld had.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Palomar het volgende:
pareltje weer dit... je had toch een audi quattro oid met winterbanden geregeld?
Alleen, al mijn topics kloppenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:21 schreef TangleFuZZ. het volgende:
TS is echt zo een seriële leugenaar en dan vind ie het gek dat ie zelfs met foto niet meer wordt geloofd
Nou Jezus wat kan het daar inderdaad misgaan. Echt niet normaal. Gewoon een afgrond zonder vangrail erbij. In de sneeuw.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Vrienden van me wonen in het zwarte woud, mensen als TS zijn daar bekend als orgaandonor. Jonge Jongetjes die denken dat ze kunnen rijden en dan gebruikt worden als reserveonderdelen voor mensen die nog wat organen kunnen gebruiken.
Voorzie dat TS op deze manier ook een bijdrage zal leveren aan de mensheid
Ik ben een beetje geschrokken. Ik kom zondag op mijn weg terug langs de nurburgring.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dus wanneer ga je racen, we zien dat je goed bent![]()
Man man man wat triest weer dit
Dus je rijdt in een bergachtig en voor jou compleet onbekend gebied, 's nachts, op een blijkbaar slingerweggetje naar boven en ziet een onverhard paadje. Het heeft geregend dus jij denkt: "Kom, laat ik dat paadje eens proberen als shortcut". Vervolgens kom je niet meer boven, dus probeer je, nog steeds in het donker, achteruit terug te rijden?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:35 schreef Roadtrip het volgende:
Nou ja ik moest omhoog de berg op. Ik zag dat paadje en dacht van oh handig een shortcut.
Alleen het was niet voor auto's bedoeld. En get had geregend dus het was heel glad daar.
Nou ja 250 aan sleepkosten en daardoor schulden en geen hotel is een groot genoeg facepalm.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dus je rijdt in een bergachtig en voor jou compleet onbekend gebied, 's nachts, op een blijkbaar slingerweggetje naar boven en ziet een onverhard paadje. Het heeft geregend dus jij denkt: "Kom, laat ik dat paadje eens proberen als shortcut". Vervolgens kom je niet meer boven, dus probeer je, nog steeds in het donker, achteruit terug te rijden?
En dat allemaal in een geleende auto. En nu wil je nog over de groene hel ook...
Damn... Hoeveel facepalms zijn hier nodig.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:58 schreef Roadtrip het volgende:
En bovendien ken ik dat circuit al op de computer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |