Ook echt op 1 weg door de bergen ben ik zon, regen, sneeuw hagel en super dichte mist tegen gekomen.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die foto was gewoon gemaakt op een gayparkeerplaats waar TS net z'n dagelijkse hoeveelheid eiwitten binnen had gekregen.
-offtopic- oehh, komt er een deel 4? ik heb echt zitten smullen van die showquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maar hoe heb je dit nu voor elkaar gekregen? Volgens mij is TS wel een kandidaatje voor seizoen 4 van De Allerslechtste Chauffeur.
Magere Hein staat altijd open voor nieuwe vriendschappenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:45 schreef marcooooow het volgende:
Misschien moet je eens vrienden gaan zoeken.
Nou ja ik moest omhoog de berg op. Ik zag dat paadje en dacht van oh handig een shortcut.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maar hoe heb je dit nu voor elkaar gekregen? Volgens mij is TS wel een kandidaatje voor seizoen 4 van De Allerslechtste Chauffeur.
Dat was voor die wintersport. Maar dat ging niet door omdat mijn maat geen geld had.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Palomar het volgende:
pareltje weer dit... je had toch een audi quattro oid met winterbanden geregeld?
Alleen, al mijn topics kloppenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:21 schreef TangleFuZZ. het volgende:
TS is echt zo een seriële leugenaar en dan vind ie het gek dat ie zelfs met foto niet meer wordt geloofd
Nou Jezus wat kan het daar inderdaad misgaan. Echt niet normaal. Gewoon een afgrond zonder vangrail erbij. In de sneeuw.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Vrienden van me wonen in het zwarte woud, mensen als TS zijn daar bekend als orgaandonor. Jonge Jongetjes die denken dat ze kunnen rijden en dan gebruikt worden als reserveonderdelen voor mensen die nog wat organen kunnen gebruiken.
Voorzie dat TS op deze manier ook een bijdrage zal leveren aan de mensheid
Ik ben een beetje geschrokken. Ik kom zondag op mijn weg terug langs de nurburgring.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dus wanneer ga je racen, we zien dat je goed bent![]()
Man man man wat triest weer dit
Dus je rijdt in een bergachtig en voor jou compleet onbekend gebied, 's nachts, op een blijkbaar slingerweggetje naar boven en ziet een onverhard paadje. Het heeft geregend dus jij denkt: "Kom, laat ik dat paadje eens proberen als shortcut". Vervolgens kom je niet meer boven, dus probeer je, nog steeds in het donker, achteruit terug te rijden?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:35 schreef Roadtrip het volgende:
Nou ja ik moest omhoog de berg op. Ik zag dat paadje en dacht van oh handig een shortcut.
Alleen het was niet voor auto's bedoeld. En get had geregend dus het was heel glad daar.
Nou ja 250 aan sleepkosten en daardoor schulden en geen hotel is een groot genoeg facepalm.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dus je rijdt in een bergachtig en voor jou compleet onbekend gebied, 's nachts, op een blijkbaar slingerweggetje naar boven en ziet een onverhard paadje. Het heeft geregend dus jij denkt: "Kom, laat ik dat paadje eens proberen als shortcut". Vervolgens kom je niet meer boven, dus probeer je, nog steeds in het donker, achteruit terug te rijden?
En dat allemaal in een geleende auto. En nu wil je nog over de groene hel ook...
Damn... Hoeveel facepalms zijn hier nodig.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:58 schreef Roadtrip het volgende:
En bovendien ken ik dat circuit al op de computer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |