Dat doe ik niet. Ik koop het duurste.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:19 schreef PoisonPrince het volgende:
moet je maar niet goedkope shit aanschaffen pauper!
apple zeker?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:20 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik koop het duurste.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:18 schreef Klokov het volgende:
Bij mij is niks kapot. Je kunt er gewoon niet mee omgaan.
Je zult wel iets heel erg fout doen.quote:
Kan je de merken noemen, ben daar toch wel benieuwd naar nuquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:17 schreef NieuweNier het volgende:
Ugh wat heb ik daar een hekel aan. Alles wat elektronisch is gaat kapot voordat je knippert. En het is absurd duur om te vervangen.
Op dit moment is kapot:
- mijn telefoon
- mijn dslr
- mijn laptop
- mijn hooftelefoon
-etc
Galaxy Note 3quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:23 schreef danny081 het volgende:
[..]
Kan je de merken noemen, ben daar toch wel benieuwd naar nu
En alles is zomaar vanzelf kapot gegaan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:23 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Galaxy Note 3
B&W
Dell Precision
Nikon
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:29 schreef danny081 het volgende:
[..]
En alles is zomaar vanzelf kapot gegaan?
Galaxy notequote:Op donderdag 15 januari 2015 14:23 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Galaxy Note 3
B&W
Dell Precision
Nikon
Xperia Z3. Waterdicht. Problem solved.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:34 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.![]()
Door te vallen / er dronken op te springen / in een volle wasbak laten vallen / etc.
Mijn telefoon is al meer dan 10 keer onder water geweest. Daar wordt ie niet beter op.
Sukkelquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:34 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Door te vallen / er dronken op te springen / in een volle wasbak laten vallen / etc.
Mijn telefoon is al meer dan 10 keer onder water geweest. Daar wordt ie niet beter op.
Net als je denkt dat deze obese josti het dieptepunt bereikt heeft opent ie weer een topic.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:34 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Totdat het scherm spontaan barst aan de binnenkant omdat hij niet stevig in elkaar is gezet...quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:39 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Xperia Z3. Waterdicht. Problem solved.
Misschien eens iets van sport gaan doen. Train je de fijne motoriek mee in je lichaam ipv je vingers/rechter hand. Wordt je een stuk minder klunzig van.
Nieuwenier plsquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Totdat het scherm spontaan barst aan de binnenkant omdat hij niet stevig in elkaar is gezet...
Tevens is dit geen klunzigheid maar een wild leven hebben.
Dus een volle wasbak en struikelen is bij jouw een wild leven? tja dan heb ik maar een saai leventje zeg...quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Totdat het scherm spontaan barst aan de binnenkant omdat hij niet stevig in elkaar is gezet...
Tevens is dit geen klunzigheid maar een wild leven hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |