SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS rijdt C63 AMG Black Series.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef happinessfordogs het volgende:
Gewoon oude meuk rijden en niet caren om mogelijke krasjes.
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:42 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Geen idee wat dat betekent. Heeft-ie ook navigatie?
De lokale tatjanaclub is 24/7 openquote:Op woensdag 23 april 2014 23:42 schreef imikethat het volgende:
Welke sportschool is snachts nog open?
Haha die fiesta krast niet zo snel. Zelfs tegen van die betonnen paaltjes kan je langzaam rijden.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef happinessfordogs het volgende:
Gewoon oude meuk rijden en niet caren om mogelijke krasjes.
Lol ik heb gespaard en ga over 4 weken, zodra ik die fiesta niet meer kan lenen, een eigen auto kopen. Eentje die wel betrouwbaar rijdt, in tegenstelling tot jouw jag.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef marcooooow het volgende:
heb jij even mazzel dat je te arm bent om zelf een auto te kopen. gewoon uitparkeren het is jouw bak niet.
Ja uuh als ik voorzichtig rij maken jullie me belachelijk en als ik ergens tegenaanrij of mijn auto omrol maken jullie me belachelijk.quote:
Zeg het dan niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja uuh als ik voorzichtig rij maken jullie me belachelijk en als ik ergens tegenaanrij of mijn auto omrol maken jullie me belachelijk.
Ik doe het ook nooit goed
hang je broer er achter is weer 1 luie uitkeringstrekker minderquote:Op woensdag 23 april 2014 23:51 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol ik heb gespaard en ga over 4 weken, zodra ik die fiesta niet meer kan lenen, een eigen auto kopen. Eentje die wel betrouwbaar rijdt, in tegenstelling tot jouw jag.
Als je uitlogt zal je mij niet horen klagen.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef NieuweNier het volgende:
Ja uuh als ik voorzichtig rij maken jullie me belachelijk en als ik ergens tegenaanrij of mijn auto omrol maken jullie me belachelijk.
Je moet gewoon goed in rijden. Als jij hem er zo in hebt gedraaid krijg je hem ook wel eruit. Tenzij die autos naast je erna zijn gekomen.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |