SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS rijdt C63 AMG Black Series.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef happinessfordogs het volgende:
Gewoon oude meuk rijden en niet caren om mogelijke krasjes.
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:42 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Geen idee wat dat betekent. Heeft-ie ook navigatie?
De lokale tatjanaclub is 24/7 openquote:Op woensdag 23 april 2014 23:42 schreef imikethat het volgende:
Welke sportschool is snachts nog open?
Haha die fiesta krast niet zo snel. Zelfs tegen van die betonnen paaltjes kan je langzaam rijden.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef happinessfordogs het volgende:
Gewoon oude meuk rijden en niet caren om mogelijke krasjes.
Lol ik heb gespaard en ga over 4 weken, zodra ik die fiesta niet meer kan lenen, een eigen auto kopen. Eentje die wel betrouwbaar rijdt, in tegenstelling tot jouw jag.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef marcooooow het volgende:
heb jij even mazzel dat je te arm bent om zelf een auto te kopen. gewoon uitparkeren het is jouw bak niet.
Ja uuh als ik voorzichtig rij maken jullie me belachelijk en als ik ergens tegenaanrij of mijn auto omrol maken jullie me belachelijk.quote:
Zeg het dan niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja uuh als ik voorzichtig rij maken jullie me belachelijk en als ik ergens tegenaanrij of mijn auto omrol maken jullie me belachelijk.
Ik doe het ook nooit goed
hang je broer er achter is weer 1 luie uitkeringstrekker minderquote:Op woensdag 23 april 2014 23:51 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol ik heb gespaard en ga over 4 weken, zodra ik die fiesta niet meer kan lenen, een eigen auto kopen. Eentje die wel betrouwbaar rijdt, in tegenstelling tot jouw jag.
Als je uitlogt zal je mij niet horen klagen.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef NieuweNier het volgende:
Ja uuh als ik voorzichtig rij maken jullie me belachelijk en als ik ergens tegenaanrij of mijn auto omrol maken jullie me belachelijk.
Je moet gewoon goed in rijden. Als jij hem er zo in hebt gedraaid krijg je hem ook wel eruit. Tenzij die autos naast je erna zijn gekomen.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ik heb echt 5 keer ofzo moeten steken. Anders plak ik ff tijdelijk die gopro als achteruitrij camera erop...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je moet gewoon goed in rijden. Als jij hem er zo in hebt gedraaid krijg je hem ook wel eruit. Tenzij die autos naast je erna zijn gekomen.
Alsnog, goed inschatten.
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:01 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ik heb echt 5 keer ofzo moeten steken. Anders plak ik ff tijdelijk die gopro als achteruitrij camera erop...
Wat geinig dat je niet weer Hoe de veiligheidssystemen van auto's werken.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:12 schreef marcooooow het volgende:
TS mag ik je dikke buik gebruiken als extra kreukelzone?
[..]
Bekijk het zo: Je kunt niet nog meer gaan vreten en dus dikker worden als je vastgebonden zit voorop mijn auto. Win-Win dus. Na een tijdje zie je er uit alsof je in Auschwitz hebt gezeten. Dat wou je toch? ^^quote:Op donderdag 24 april 2014 00:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Wat geinig dat je niet weer Hoe de veiligheidssystemen van auto's werken.
En nee. Dan moet je maar
- veilig rijden
- een veilige auto kopen
Lever je snikkel maar in, geloof dat roadtrip er een zoektquote:Op donderdag 24 april 2014 00:37 schreef NieuweNier het volgende:
Ok ik faal als man. Mjjn vrouwelijke huisgenootje heeft de auto eruit gereden, terwijl mijn hele buis me uitlachte
Er zit een heel groot verschil tussen de nurburgring en parkeren:quote:Op donderdag 24 april 2014 01:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je nog niet eens kan parkeren met een van de kleinste auto's op de marktje wilde nurnburgring rijden zei je?
Zei je vriend vannacht ook.quote:
Haha daar begin ik echt niet aan. Parkeergaragesquote:Op donderdag 24 april 2014 16:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Niet gewend zijn te parkeren in een stadswijk
Met zoveel ruimte ben ik dolgelukkig.
Ik moet je zo ff op mijn blokkeerlijst zetten. Een heerlijk eenvoudige oplossing voor je kinderachtige en autistische gedragquote:
Dat kan iedere idioot. Gewoon dom gas geven, niets moeilijks aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Er zit een heel groot verschil tussen de nurburgring en parkeren:
- je rijdt niet achteruit
- je rijdt harder dan 2km/u
- voertuigcontrole op snelheid vs of je ergens tegenaan rijdt
Ik heb veel verstand en gevoel van voertuigcontrole. Waar het limiet zit, hoe het gewicht verschuift, wanneer hij loslaat en hoe je daarmee plezier kan hebben, dat een wiel de lucht in gaat, etc.
Zowiezo. Als je wielen niet van de grond afkomen en er geen gepiep / gerook is heb je geen auto gereden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |