Haha die straat is eenrichtingsverkeer dus daar mag je niet in.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Godverdommeje hebt ook niet eens even de moeite genomen om te keren. Had gewoon die 1e straat links ingereden, of beter ga fietsen.
Ik zag het verkeerd indd, ik bedoel dat straatje direct na de appie links.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:07 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha die straat is eenrichtingsverkeer dus daar mag je niet in.![]()
Bovendien zou ik de winkel niet meer binnen gelaten zijn als ik 1 minuut later was...
Haha mag je daar ook in? Da's echt super chill om te wetenquote:Op zondag 4 mei 2014 02:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zag het verkeerd indd, ik bedoel dat straatje direct na de appie links.
Er was gewoon geen andere oplossing. Als ik ging steken was ik te laat gekomen.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:10 schreef Catch22- het volgende:
Zowiezo
De koning van de externe oorzaken is er weer hoor
Voordeel is dat op de a'damsestraatweg zo'n beetje alles gedoogd wordt. Ik heb de gekste dingen gezien juist daar.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:13 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Er was gewoon geen andere oplossing. Als ik ging steken was ik te laat gekomen.
Daarbij vind ik dat we elkaar wel mogen hinderen in het verkeer. Je auto heeft toch een stuur, je kan er toch omheen sturen?
De Fransen en Italianen begrijpen autorijden tenminste
Het rijdt daar inderdaad zooo chill. Je kan gewoon een soort down wat je wil.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voordeel is dat op de a'damsestraatweg zo'n beetje alles gedoogd wordt. Ik heb de gekste dingen gezien juist daar.
Het is in jouw topics wel allemaal Utrecht voor en Utrecht na,quote:Op zondag 4 mei 2014 02:22 schreef NieuweNier het volgende:
Maar leuk trouwens een fellow Utrechter hier op Fok!![]()
Wij stedelingen begrijpen elkaar
daar ging je toch niet naartoe omdat je zo dik was dat door jouw gewicht zelfs de familiestamboom brak?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:27 schreef NieuweNier het volgende:
Maja luitjes, welterusten. Ik ga nu slapen. Moet morgen vroeg opstaan om te werken. Om welke reden ik een hot tub party mis. Ik wil niet brak werken
Limburgquote:Op zondag 4 mei 2014 02:35 schreef nattermann het volgende:
Sowieso alles ten noorden van Geleen!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |