Al die dingen kan je doen naast je werkquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:08 schreef NieuweNier het volgende:
Wat is dat nou weer voor bullshit.![]()
Wie heeft er nou tijd om te werken.Er zijn zoveel belangrijkere dingen in het leven:
- vakanties
- feesten
- uit eten gaan
- chillen
- studeren
- sporten
Terwijl je juist van je werk afhankelijk bent om je rekeningen te kunnen betalenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef niels0 het volgende:
Niets mis met werken. Vermaak me er prima mee en het geeft me een gevoel van onafhankelijkheid.
Ik kan nu maar 1 keer per maand op vakantie. Nou ja deze maand en februari 2 keer per maand. Maar overduidelijk is dat veel te weinig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef bamibij het volgende:
[..]
Al die dingen kan je doen naast je werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet jij gewoon een rijk iemand trouwen. Lui stuk ongeluk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:32 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dan heb je geen geld.
En kan je niet:
- vakanties
- feesten
- uit eten gaan
- studeren
-sporten
Gelul, met een bijstandje kan je makkelijk 2x pm uit eten, om de 3 maanden naar de zon voor een welverdiende vakantie. Sporten en studeren kan je ook zonder geld.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:32 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dan heb je geen geld.
En kan je niet:
- vakanties
- feesten
- uit eten gaan
- studeren
-sporten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |