Lol maar met zo'n systeem kom je niet in de kleinste gaatjesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb een systeem dat automatisch inparkeert, erg handig, want zo maakt mijn vriendin geen deuken meer. Zelf gebruik ik het gewoon uit gemak.
Dat krijg je als je pauperzooi koopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol maar met zo'n systeem kom je niet in de kleinste gaatjes
Net zoiets als parkeer sensoren die al piepen wanneer er nog veel ruimte is![]()
Iedere parkeersensor die af fabriek is ingebouwd geeft al een constante piep wanneer er een paar centimeter ruimte is. Niet een paar millimeter.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat krijg je als je pauperzooi koopt.
En jij parkeert overduidelijk niet dagelijks een grote auto in een grote stad.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee, je mag het maar kan het overduidelijk niet.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:12 schreef Aiciu het volgende:
Je kan gewoon niet rijden. Dat bewijs je in ieder topic opnieuw.
Ook ik parkeer iedere dag in de grote stad, heb nog nooit een andere auto geraakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:07 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En jij parkeert overduidelijk niet dagelijks een grote auto in een grote stad.
Elk plekje is goed nieuws. Ook een krappe. En je moet hem er natuurlijk ook zo snel mogelijk in rammen.
Dat betekend gewoon aanraken.
Ja jij hebt ook echt 'n subliem ruimtelijk inzicht waardoor je het altijd beter weet dan zo'n parkeersensor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol maar met zo'n systeem kom je niet in de kleinste gaatjes
Net zoiets als parkeer sensoren die al piepen wanneer er nog veel ruimte is![]()
Same here.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:05 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
Ook ik parkeer iedere dag in de grote stad, heb nog nooit een andere auto geraakt.
Het is wel waar wat ze zegt, parkeersensoren zijn vaak te gevoelig afgesteldquote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook echt 'n subliem ruimtelijk inzicht waardoor je het altijd beter weet dan zo'n parkeersensor.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:07 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En jij parkeert overduidelijk niet dagelijks een grote auto in een grote stad.
Elk plekje is goed nieuws. Ook een krappe. En je moet hem er natuurlijk ook zo snel mogelijk in rammen.
Dat betekend gewoon aanraken.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ah, je parkeert als een fransoos![]()
Achterlijke klapjosti zonder ruimtelijk inzicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |