SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het kort
1 - woensdag 7 jan 2015 @ ~11:50 - Bij een aanslag op de redactie van het satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs zijn 12 doden gevallen, van wie 1 agent buiten
2 - vrijdag 9 jan 2015 @ ??:?? - Bij een gijzeling in een joodse supermarkt in het oosten van Parijs zijn 4 doden gevallen
3 - 9 jan @ ??:?? - De verdachte broers van de 1e aanslag en de twee vermoedelijke gijzelnemers in de supermarkt zijn vrijdagavond 9 januari 2015 gedood
4 - 9 jan @ ??:?? - Moord op politieman Ahmet Merabet (leeftijd?) op de Boulevard Richard Lenoir
Laatste nieuws (MSM/NWS):
Topicreeks: Aanslag op satirisch tijdschrift Parijs.
Bestorming van de supermarkt. Misschien schokkend.
Kaartjes:
NRC - 9 jan 2015 - 'AL-QAEDA JEMEN ZIT ACHTER AANSLAGEN'
De Jemenitische afdeling van Al-Qaeda zou achter de aanslag op Charlie Hebdo zitten. Dat zegt een lid van de terreurtak tegen persbureau AP. Volgens hem is de aanslag vanuit Jemen gecoördineerd om de profeet Mohammed te wreken. Het doelwit was nauwkeurig gekozen en de aanslag was in lijn met eerdere waarschuwingen van wijlen Osama bin Laden aan het Westen, zegt het lid, dat anoniem wil blijvenLaatste nieuws (BNW):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://t.co/QEjjEGGIHNtwitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 07-01-2015 om 20:58:58#BreakingNews:V @jpney :"We got you" ID #CharlieHebdo terrorists;Said KOUACHI,Sheirf Kouachi &Hamid Mourad #France http://t.co/Sx4D1Btykw reageer retweet
twitter:CP_4_Heerlen twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:46:37Terroristen #CharlieHebdo geïdentificeerd. Hunt them down #PoliceNationale et Legion Etranger! #France #Paris http://t.co/sIyIV0IYbg reageer retweet
https://www.metabunk.org/(...)ore-or-address.5476/
France False Flag Shooting -- Attackers SPLICED IN + SWAT cut out + Man in bullet proof vest watchesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex denkt dat het echt is. Of niet?
Dit is een foto van de shooting:
Boulevard Richard Lenoir - https://www.google.nl/map(...)wfJSbu2D2s8armAA!2e0
Opvallende punten die een BNW-kant doen vermoeden:
http://www.liveleak.com/view?i=bc6_1420632668
• geen (of weinig) bloed -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- De terrorristen zijn binnen gelaten door een medewerker van CH via een dmv een pincode om de deur te openen???
• ID-kaart van verdachte(n) in de auto "vergeten" - bronnen?
• de Algerijns-Franse broers, ex-Syriegangers, zeiden niet uit naam van IS maar van Al Qaeda, Jemen te handelen - bronnen?
• waarom was het zo rustig terwijl het spits was? - bronnen?
• hoe wisten ze dat de redactievergadering plaats zou vinden? - bronnen?
- Officiële berichten zeggen dat de agent is geraakt in zijn hoofd door een AK-47 close range.
NO BLOOD???
- Commisaris bezig met onderzoek naar de shooting pleegt "zelfmoord"
- Daders waren al jaren in het vizier van veiligheidsdiensten en zelfs veroordeeld
- De eigenaar van het weekblad is een Rothschild.
- Frankrijk had zich de woede op de hals gehaalt van Israël/Mossad door te stemmen voor een onafhankelijke staat Palestina.
- Frankrijk had zich de woede op de hals gehaald van de VS/CIA door te pleiten voor versoepeling van de sancties tegen Rusland.
• politieke leiders die verbroederd meelopen in de Je Suis Charlie-tocht - GeenStijl
• ... - bronnen?
[ Bericht 2% gewijzigd door Izzy73 op 15-01-2015 20:15:21 ]If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.![]()
Uit het vorige topic:Back-up qua personen of qua argumenten? Beide gevallen zou ik het vreemd vinden overigens. Als je wacht op personen geef je aan dat je eigenlijk je punt niet kan maken alleen. En als je waht op betere argumenten...waarom het dan nu posten als je nog niet de goede argumenten hebt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:24 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik heb al een week op dit topic geargumenteerd en dat was erg frustrerend en vermoeiend.
Ik wacht wel tot ik meer back-up heb om mijn argumenten te bekrachtigen.
Daarnaast zijn er nog veel meer dingen gaande in de wereld om te bestuderen en over te lezen.
Om alleen op deze gebeurtenis te blijven focussen is misschien wel de bedoeling van de machtshebbers. Als afleiding van wat er verder momenteel gebeurd in de wereld.
Dit is niet bedoeld als persoonlijke aanval overigens. Ik ben gewoon benieuwd naar wat je bedoelt.Getraind voor bepaalde situaties ja. En dan is het alsnog altijd maar afwachten hoe iets uitpakt als er ineens echte kogels (getuige de gaten in het autoraam van de auto) uit de AK's komen. Of je dan als 23-jarig agentje (geen idee oftie zo oud is overigens, misschien was het idd wel een doorgetrainde Rambo) je hoofd koel houdt en een kansloos gevecht aan gaat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:40 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Daar zijn die lui toch voor getraind, dan hoeven we nu dus ook niet extra agenten in te zetten tegen de
dreiging van terreur. Want het zijn nutteloze watjes die alleen maar wegrennenHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
in ons land is het afzwakken van de daden van Adolf kwalijker dan iemand vergelijken met.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Grappen maken en iemand opzettelijk beledigen zijn twee verschillende dingen. Iemand vergelijken met Hitler is natuurlijk geen grapje meer.
Probleem is soms de grens tussen een grapje en een opzettelijke belediging.
Voor waarheidsbevinding moet je niet in -edit, niet doen-
[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 14-01-2015 23:51:05 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
Ik bedoel back up van bronnen, filmpjes, artikelen die goed onderbouwen waarom een bepaaldquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:46 schreef kalinhos het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Back-up qua personen of qua argumenten? Beide gevallen zou ik het vreemd vinden overigens. Als je wacht op personen geef je aan dat je eigenlijk je punt niet kan maken alleen. En als je waht op betere argumenten...waarom het dan nu posten als je nog niet de goede argumenten hebt?
Dit is niet bedoeld als persoonlijke aanval overigens. Ik ben gewoon benieuwd naar wat je bedoelt.
[..]
Getraind voor bepaalde situaties ja. En dan is het alsnog altijd maar afwachten hoe iets uitpakt als er ineens echte kogels (getuige de gaten in het autoraam van de auto) uit de AK's komen. Of je dan als 23-jarig agentje (geen idee oftie zo oud is overigens, misschien was het idd wel een doorgetrainde Rambo) je hoofd koel houdt en een kansloos gevecht aan gaat.
punt niet klopt of verdacht is. Ik kan het wel zelf proberen te verwoorden maar dat vergt te veel tijd
en wordt vaak afgedaan als onzin als je geen goede bron hebt![]()
Ik weet ook niet hoe ik of een agent zou reageren in die situatie.
Maar het is 1 van de vele discutabele punten van de gebeurtenissen in Parijs.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.![]()
Agenten worden vaak naar een plaats delict heen gestuurd met code's bijvoorbeeld er zijn schoten gelost in die en die straat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:46 schreef kalinhos het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Back-up qua personen of qua argumenten? Beide gevallen zou ik het vreemd vinden overigens. Als je wacht op personen geef je aan dat je eigenlijk je punt niet kan maken alleen. En als je waht op betere argumenten...waarom het dan nu posten als je nog niet de goede argumenten hebt?
Dit is niet bedoeld als persoonlijke aanval overigens. Ik ben gewoon benieuwd naar wat je bedoelt.
[..]
Getraind voor bepaalde situaties ja. En dan is het alsnog altijd maar afwachten hoe iets uitpakt als er ineens echte kogels (getuige de gaten in het autoraam van de auto) uit de AK's komen. Of je dan als 23-jarig agentje (geen idee oftie zo oud is overigens, misschien was het idd wel een doorgetrainde Rambo) je hoofd koel houdt en een kansloos gevecht aan gaat.
Als je dan stuit op 2 gasten die tegenover je staan met stel ak47... tja..ik zou ook maken dat ik weg kwam.
Plus.. bij het eerste schieten..
Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
jij moet soliciteren voor een media baantje.........quote:Agenten worden vaak naar een plaats delict heen gestuurd met code's bijvoorbeeld er zijn schoten gelost in die en die straat.
vind die executie wel frapant was nooit zon "het is een false flag" gelover
maar sorry om te zeggen zon kogel splijt de skull dus bloedTTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1![]()
nee, het is geen discutabel punt. Jij maakt van volstrekt normale dingen "discutabele" punten omdat jij DOLGRAAG wil dat er een conspiracy is. En het maakt niet uit hoeveel punten er weerlegd worden, er MOET en er ZAL een conspiracy zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik bedoel back up van bronnen, filmpjes, artikelen die goed onderbouwen waarom een bepaald
punt niet klopt of verdacht is. Ik kan het wel zelf proberen te verwoorden maar dat vergt te veel tijd
en wordt vaak afgedaan als onzin als je geen goede bron hebt![]()
Ik weet ook niet hoe ik of een agent zou reageren in die situatie.
Maar het is 1 van de vele discutabele punten van de gebeurtenissen in Parijs.
Jij maakt van iets volstrekt normaals zoals een WEKELIJKSE vergadering een "discutabel punt" en voert dat als bewijs aan voor een complot. Zo ook met deze agent. Je gaat als wijkagent naar een plaats delict en ziet opeens 2 gemaskerde lui met AK's. WTF denk je dat een wijkagent daar gaat doen? Het is niet zo alsof GIGN op de plaats delict is ofzo, het is een fucking agent met waarschijnlijk een bloemkool. Maar er MOET een complot zijn en de agent is in on it!!
Je maakt mij verder NIET wijs dat je een phd in geneeskunde en hoofdwonden hebt en vooral niet in craniale hoofdwonden en je maakt mij ook niet wijs dat je een wapenkenner bent en precies weet welke kogels er in desbetreffende AK47 zaten (hint, ik heb het nagevraagd en een niet bloedend hoofd is VOLKOMEN normaal na inslag als er ook al eerdere verwondingen waren. Die dingen die jij wil zien gebeurt in The Expandables) Maar er MOET en ZAL een complot zijn. En dus ga je als een echte inspector gadget grainy youtube filmpjes bestuderen enz. Zelfs de lijn van een auto kwam er nog aan de pas![]()
![]()
Chrome spiegels maken je geen drol uit, de spiegels zijn van kleur veranderd. Welk nut dat heeft is totaal onlogisch want zelfs al waren de spiegels pimpelpaars met een bedrukking van dildo's , dan nog is dat geen enkel bewijs voor ook maar iets(enkel dat de spiegels veranderd zijn). Maar goed.. er moet en er een complot zijn, nietwaar?Ik maak je i.i.g. dezelfde foto's van dezelfde spiegels van de auto van mijn neef, maar ook dat boeit niet. Het moet wel een complot zijn
Het leuke is dat er ook nog geeneens IETS bekend is en alle argumenten gebaseerd zijn op incompleet onderzoek op de dag zelf van de aanslag. Denk je echt dat alle berichtgevingen nu al 100% kloppen? Misschien was de gast wel geeneens door zijn hoofd geschoten maar ricochette de kogel weg (hij bewoog nogal veel toen ie schoot en de terugslag van een AK is bekend) en overleed ie daarna aan zijn eerdere verwondingen. Weet jij veel man![]()
Weten wij veel!
En ik weet hoe jij als agent zou reageren als er 2 terroristen voor je zouden staan, kogelgaten in je politiewagen zitten enz. Je zou wegrennen en veel fouten maken, net zoals de rest die geen anti terreurtraining gehad heeft.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Zeker van dichtbij, ook het andere filmpje wat daarna is gemaakt van die agent is geen bloed te bekennen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:54 schreef DeMolay het volgende:
[..]
jij moet soliciteren voor een media baantje.........
maar sorry om te zeggen zon kogel splijt de skull dus bloed
Maar 's avonds in het nieuws ligt er ineens een enorme vlek wich has been put there?If you are ready to wake up, you are going to wake up.
totale onzin dusquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:54 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
of welke onder hem lag van eerdere wonden? Maar goed, alles is zwart wit en de illuminati zitten hier achter ofzoquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:01 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zeker van dichtbij, ook het andere filmpje wat daarna is gemaakt van die agent is geen bloed te bekennen.
Maar 's avonds in het nieuws ligt er ineens een enorme vlek wich has been put there?
nee nou heb je hem echtquote:dus
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
bron ? ja echt......mag met ytquote:Maar 's avonds in het nieuws ligt er ineens een enorme vlek wich has been put there?TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
Geen idee waarom ik zou willen dat het een conspiracy is, dat is juist nog veel erger.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, het is geen discutabel punt. Jij maakt van volstrekt normale dingen "discutabele" punten omdat jij DOLGRAAG wil dat er een conspiracy is. En het maakt niet uit hoeveel punten er weerlegd worden, er MOET en er ZAL een conspiracy zijn.
Jij maakt van iets volstrekt normaals zoals een WEKELIJKSE vergadering een "discutabel punt" en voert dat als bewijs aan voor een complot. Zo ook met deze agent. Je gaat als wijkagent naar een plaats delict en ziet opeens 2 gemaskerde lui met AK's. WTF denk je dat een wijkagent daar gaat doen? Het is niet zo alsof GIGN op de plaats delict is ofzo, het is een fucking agent met waarschijnlijk een bloemkool. Maar er MOET een complot zijn en de agent is in on it!!
Je maakt mij verder NIET wijs dat je een phd in geneeskunde en hoofdwonden hebt en vooral niet in craniale hoofdwonden en je maakt mij ook niet wijs dat je een wapenkenner bent en precies weet welke kogels er in desbetreffende AK47 zaten (hint, ik heb het nagevraagd en een niet bloedend hoofd is VOLKOMEN normaal na inslag als er ook al eerdere verwondingen waren. Die dingen die jij wil zien gebeurt in The Expandables) Maar er MOET en ZAL een complot zijn. En dus ga je als een echte inspector gadget grainy youtube filmpjes bestuderen enz. Zelfs de lijn van een auto kwam er nog aan de pas![]()
![]()
Chrome spiegels maken je geen drol uit, de spiegels zijn van kleur veranderd. Welk nut dat heeft is totaal onlogisch want zelfs al waren de spiegels pimpelpaars met een bedrukking van dildo's , dan nog is dat geen enkel bewijs voor ook maar iets(enkel dat de spiegels veranderd zijn). Maar goed.. er moet en er een complot zijn, nietwaar?
Het leuke is dat er ook nog geeneens IETS bekend is en alle argumenten gebaseerd zijn op incompleet onderzoek op de dag zelf van de aanslag. Denk je echt dat alle berichtgevingen nu al 100% kloppen? Misschien was de gast wel geeneens door zijn hoofd geschoten maar ricochette de kogel weg (hij bewoog nogal veel toen ie schoot en de terugslag van een AK is bekend) en overleed ie daarna aan zijn eerdere verwondingen. Weet jij veel man![]()
Weten wij veel!
En ik weet hoe jij als agent zou reageren als er 2 terroristen voor je zouden staan, kogelgaten in je politiewagen zitten enz. Je zou wegrennen en veel fouten maken, net zoals de rest die geen anti terreurtraining gehad heeft.
Ben jij wel een wapenkenner dan? En waarom is het nodig om een PHD te hebben om te kunnen inschatten wat realistisch is. Een wapenexpert zei ook dat het onmogelijk is dat er geen
bloed of een uit elkaar spattend hoofd te zien is. Maakt niet uit welk millitair wapen ze gebruikten of welk soort kogels. Van zo dichtbij moet het een enorme schade aanrichten.
Overigens heb ik in het leger gezeten en zelf met wapens geschoten. En die wapenexpert zei ook
dat je geen expert hoeft te zijn om te kunnen zien dat dit niet kan.
Een gezond stel hersenen is genoeg, wanneer je het niet ziet ben je of goedgelovig, of dom.
Of wil je het gewoon niet zien.
Waarom wordt telkens dat onbenullige argument van de speigels erbij gehaald terwijl er wel 50 zaken zijn die discutabel zijn.
Dat is het mooie van de conspiracy mensen, in tegenstelling tot de media doen ze wel onderzoek.
MSM brabbelt alleen maar feiten op die ze aangereikt krijgen. En van veel van dit soort gebeurtenissen wordt veelal niet eens een onafhankelijk officieel onderzoek naar buiten gebracht.
Jij vindt het normaal dat 2 terroristen die al jaren in het vizier staan van de internationale veiligheidsdiensten precies weten wanneer ze bij CH hun wekelijkse vergadering hadden.
En sowieso vraag ik me af waarom ze een uitgeverij van een cartoonblaadje als doelwit uitkiezen.
Beter een staatshoofd of organisatie uitkiezen die wezenlijk invloed heeft op de gang van zaken in het midden-oosten. Eerst journalisten onthoofden dan een chocoladewinkeltje gijzelen en daarna een
redactie van een cartoonblaadje. Really? Lijkt er meer op gericht om burgers bang te maken en
vrijheid van meningsuiting in te perken, en ook nog een extra internetvrijheden in te perken.
En wederom publieke steun te krijgen voor een nieuwe oorlog in het midden oosten.
En laten we vooral niet vergeten het verdelen van de mensen en het creëren van haat jegens MoslimsIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
Onder hem? Hij ligt op zijn linkerrzij en draait zijn hoofd om. dus wordt hij rechts in zijn hoofd geschoten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
of welke onder hem lag van eerdere wonden? Maar goed, alles is zwart wit en de illuminati zitten hier achter ofzo
Dat is dus de zichtbare kant die boven lag toen hij daarna op de grond lag.
[ Bericht 1% gewijzigd door Izzy73 op 15-01-2015 00:22:41 ]If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Done FP, maar verder nee dank je, voor beetje BNW op de FPquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:54 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Executie tja, als er nou close up van was, nu is het gissen, niet dat ik er graag een close up van zou willen zien..Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Yup de journalist zegt: the blood on the ground wich has been put there?quote:
op 1.30 ongeveer.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Waarom lag ie op de grond denk je? Was ie zichzelf aan het rukken op een pornofilm? Die wonden ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:17 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Onder hem? Hij ligt op zijn rechterzij en draait zijn hoofd om. dus wordt hij links in zijn hoofd geschoten.
Dat is dus de zichtbare kant die boven lag toen hij daarna op de grond lag.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
http://www.lemonde.fr/soc(...)ie_4552634_3224.html
De tweede van de 3 photos vind ik raar.
Veel bloed op de vloer,niks op de stoel.
Ziet 't eruit als 'n vaak gebruikte kantoor? Lege planken in 'n drukke kantoor?
'N 'massacre' van 10 mensen door machine guns en geen bloed op de muren,plafonden,buros,enz.?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Ik denk dat het mensen nog zal verbazen hoeveel bloed het menselijk lichaam zelf nog kan verwerken alvorens het eruit spuit. Als die agent bv ook geraakt is in zijn borst/buik komt daar ook een hoop bloed in het lichaam. Je longen kunnen al zo 1-2 liter bloed opvangen (je hoort dan dat mensen verdrinken in hun bloed). Daarna moet het bloed nog door de kleren worden opgenomen en DAARNA wordt het pas zichtbaar eventueel.
Die agent....nja dat filmpje is simpelweg te onduidelijk en te kort in beeld bij de agent om vast te stellen dat er 100% geen bloed is. Denk maar aan de foto van Pim Fortuyn. Als deze agent dezelfde soort wond heeft - of dat zo is weet ik ook niet - had je uberhaupt amper bloed gezien en zeker niet na 1-2 seconden. Dan was het bloed eerst rustig door z'n haar gesijpeld alvorens je het kon zien.Dat is índerdaad de redenatie. A. omdat een staatshoofd veel moeilijker te pakken is. en B. omdat juist die angst zaaien is waar het om draait. London, Madrid, 9/11, Bali, dit, etc. Het gaat voornamelijk om angst zaaien; iedere burger kon het slachtoffer zijn. Dat angstgevoel is waar het op draait natuurlijk. Dát maakt indruk.quote:Beter een staatshoofd of organisatie uitkiezen die wezenlijk invloed heeft op de gang van zaken in het midden-oosten. Eerst journalisten onthoofden dan een chocoladewinkeltje gijzelen en daarna een
redactie van een cartoonblaadje. Really? Lijkt er meer op gericht om burgers bang te maken en
vrijheid van meningsuiting in te perken, en ook nog een extra internetvrijheden in te perken.
En wederom publieke steun te krijgen voor een nieuwe oorlog in het midden oosten.
En laten we vooral niet vergeten het verdelen van de mensen en het creëren van haat jegens MoslimsHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Koekoek .. maar komt dichter in de buurt van de waarheid dan dat hij is doodgeschotenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom lag ie op de grond denk je? Was ie zichzelf aan het rukken op een pornofilm? Die wonden ja.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Heb je ook een uncut filmpje van die? Dus zonder irritante Ier op de achtergrond? De zin die die reporter uiteindelijk zegt slaat taalkundig ook nergens op, vandaar dat ik me afvraag hoe het verhaal verder gaat .quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Yup de journalist zegt: the blood on the ground wich has been put there?
op 1.30 ongeveer.
Alsnog zie ik niet in wat dit moet bewijzen...de 1e de beste reporter van het nieuws werkt mee aan de hoax?Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
link en artikel naar die wapen kenner.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik zou willen dat het een conspiracy is, dat is juist nog veel erger.
Ben jij wel een wapenkenner dan? En waarom is het nodig om een PHD te hebben om te kunnen inschatten wat realistisch is. Een wapenexpert zei ook dat het onmogelijk is dat er geen
bloed of een uit elkaar spattend hoofd te zien is.eeh nee, dat hoeft dus niet.quote:Maakt niet uit welk millitair wapen ze gebruikten of welk soort kogels. Van zo dichtbij moet het een enorme schade aanrichten.wat een totale kolder. Je weet nog geeneens of de kogel raak was. Nee.. dat weet je nog geeneens. Je weet nog geeneens waar de kogel precies terecht kwam. Nee. Ook dat weet jij niet.quote:Overigens heb ik in het leger gezeten en zelf met wapens geschoten. En die wapenexpert zei ook
dat je geen expert hoeft te zijn om te kunnen zien dat dit niet kan.
Een gezond stel hersenen is genoeg, wanneer je het niet ziet ben je of goedgelovig, of dom.
Of wil je het gewoon niet zien.
En dan is er nog een totaal logisch argument: Denk je nu echt dat ze bij een conspiracy van het hoogste level opeens het zakje ketchup vergeten zijn????? Nee echt?![]()
Zo toevallig dat elke conspiracy uitgevoerd door ware pro's opeens een adventure find and seek game blijken te zijn waardoor mensen op zolderkamers kleine subtiele aanwijzingen vinden.
Omdat je dat zelf heel stoer aandroeg als zijnde argument? Wat je nu doet lijkt erg veel op een God of the Gap redenatie voornamelijk uitgevoerd door gelovigen. Wanhopig argumenten aandragen en die worden hard gedebunked. En als je dan EINDELIJK een argument hebt dat niet 1 2 3 verklaart kan worden is het een bewijs voor al je eerdere claims.quote:Waarom wordt telkens dat onbenullige argument van de speigels erbij gehaald terwijl er wel 50 zaken zijn die discutabel zijn.Nee, dat is juist het deluded gedeelte van conspiracy mensen. Als jij nu ECHT dingen aandroeg in dit topic kon ik het best aannemen, maar je claims zijn ZOOO groot en je daden betreffende onderzoek zijn ZOOO klein dat ik het gewoon geeneens serieus kan nemen. Dit is geeneens onderzoek, dit is wanhopig kleine puntjes zoeken om je hypothese mee te staven die je al eerder in je hoofd geformuleerd hebt. Confirmation bias heet dat btw.quote:Dat is het mooie van de conspiracy mensen, in tegenstelling tot de media doen ze wel onderzoek.
MSM brabbelt alleen maar feiten op die ze aangereikt krijgen. En van veel van dit soort gebeurtenissen wordt veelal niet eens een onafhankelijk officieel onderzoek naar buiten gebracht.vind jij dit bizar vreemd dan? Dat een team een wekelijkse vergadering heeft?quote:Jij vindt het normaal dat 2 terroristen die al jaren in het vizier staan van de internationale veiligheidsdiensten precies weten wanneer ze bij CH hun wekelijkse vergadering hadden.Dat heb ik op mijn werk ook. Ben ik nu ook een Rothschild? Sterker nog. Mensen van buitenaf weten dit ook? Dat moeten haast wel illuminati zijn volgens jou
Dit is geen bewijs voor ook maar iets.
omdat ze gestoord zijn? Net zoals elke extremist? Waarom is dit zo lastig te geloven voor jou? En die conclusies die je op basis daarvan trekt slaan natuurlijk nergens op. Is het leven echt ZO zwart wit voor jou? Het valt me op dat conspiracy mensen er prat op staan "skeptisch" te zijn en vooral geen "sheep" te zijn, maar je bent totaal niet skeptisch, neemt alles klakkeloos van andere sites aan zonder ook maar voor jezelf te denken en het valt me op dat er nu een hele paris conspiracy movement is. Als dat niet de pure definitie van schapengedrag is, weet ik het ook niet meer.quote:En sowieso vraag ik me af waarom ze een uitgeverij van een cartoonblaadje als doelwit uitkiezen.
Beter een staatshoofd of organisatie uitkiezen die wezenlijk invloed heeft op de gang van zaken in het midden-oosten. Eerst journalisten onthoofden dan een chocoladewinkeltje gijzelen en daarna een
En laten we vooral niet vergeten het verdelen van de mensen en het creëren van haat jegens MoslimsMichielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Je ziet 1 foto van de gang en 1 van een werkplek. Voor de rest zie je de rest van de muren, plafonds, etc niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:23 schreef Tingo het volgende:
http://www.lemonde.fr/soc(...)ie_4552634_3224.html
De tweede van de 3 photos vind ik raar.
Veel bloed op de vloer,niks op de stoel.
Ziet 't eruit als 'n vaak gebruikte kantoor? Lege planken in 'n drukke kantoor?
'N 'massacre' van 10 mensen door machine guns en geen bloed op de muren,plafonden,buros,enz.?
De redacteuren werkten sws niet vaak op deze locatie, deze werd eigenlijk alleen gebruikt voor die meetings. ivm de veiligheid. Dusja, ik weet niet waar je 'druk kantoor' vandaan haalt, maar dat is nooit gesuggereeerd.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Ook in het andere filmpje later gemaakt van de locatie waar de agent ligtquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:24 schreef kalinhos het volgende:
Ik denk dat het mensen nog zal verbazen hoeveel bloed het menselijk lichaam zelf nog kan verwerken alvorens het eruit spuit. Als die agent bv ook geraakt is in zijn borst/buik komt daar ook een hoop bloed in het lichaam. Je longen kunnen al zo 1-2 liter bloed opvangen (je hoort dan dat mensen verdrinken in hun bloed). Daarna moet het bloed nog door de kleren worden opgenomen en DAARNA wordt het pas zichtbaar eventueel.
Die agent....nja dat filmpje is simpelweg te onduidelijk en te kort in beeld bij de agent om vast te stellen dat er 100% geen bloed is. Denk maar aan de foto van Pim Fortuyn. Als deze agent dezelfde soort wond heeft - of dat zo is weet ik ook niet - had je uberhaupt amper bloed gezien en zeker niet na 1-2 seconden. Dan was het bloed eerst rustig door z'n haar gesijpeld alvorens je het kon zien.
[..]
Dat is índerdaad de redenatie. A. omdat een staatshoofd veel moeilijker te pakken is. en B. omdat juist die angst zaaien is waar het om draait. London, Madrid, 9/11, Bali, dit, etc. Het gaat voornamelijk om angst zaaien; iedere burger kon het slachtoffer zijn. Dat angstgevoel is waar het op draait natuurlijk. Dát maakt indruk.
Igeen spat bloed te zien. Het is een warrig filmpje maar er zijn een paar momenten waarop de agent in beeld is.
http://www.dailymotion.co(...)hammad-cartoons_news
Dat filmpje wordt nu ineens ook van youtube verwijder omdat het aanstootgevend is.
Koekoek.... er is niets schokkends te zienIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
die straat bestond toch niet volgens jou? Waarom zie ik hem dan nu zo in beeld?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ook in het andere filmpje later gemaakt van de locatie waar de agent ligt
Igeen spat bloed te zien. Het is een warrig filmpje maar er zijn een paar momenten waarop de agent in beeld is.
http://www.dailymotion.co(...)hammad-cartoons_newsMichielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Ik vind het zo bizar dat je dat zo stellig zegt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:24 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Koekoek .. maar komt dichter in de buurt van de waarheid dan dat hij is doodgeschoten
Er is dus geen treurende weduwe en een rouwende groep famlie, vrienden, bekenden, collega's etc?
En zijn de journalisten dan ook niet dood?![]()
Dit bedoel ik dus, je zit er alleen puntjes uit te vissen die je kunt weerleggen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
die straat bestond toch niet volgens jou? Waarom zie ik hem dan nu zo in beeld?
Ja dat klopt dat was een fout. tevreden?If you are ready to wake up, you are going to wake up.
ik reageer net op je hele post en je zegt tegen mij dat ik enkel puntjes uitzoek die ik kan weerleggen. Gast.. je praat totale poepquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:35 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, je zit er alleen puntjes uit te vissen die je kunt weerleggen.
Ja dat klopt dat was een fout. tevreden?![]()
serieus
Noem nog wat BIZARRE en overduidelijke bewijzen dan dat de Rothschilds en de illuminati hier achter zitten
Het werkt 2 kanten op he. Jij zegt zelf "Ook als we maar kunnen bewijzen dat 1 ding niet echt gebeurd is, trekt dat de rest ook in twijfel"quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:35 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, je zit er alleen puntjes uit te vissen die je kunt weerleggen.
Ja dat klopt dat was een fout. tevreden?
Maar als jij vervolgens met 10 punten aankomt die alle 10 debunked worden, wat zegt dat dan over de rest van je lijst?Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
`quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:37 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het werkt 2 kanten op he. Jij zegt zelf "Ook als we maar kunnen bewijzen dat 1 ding niet echt gebeurd is, trekt dat de rest ook in twijfel"
Maar als jij vervolgens met 10 punten aankomt die alle 10 debunked worden, wat zegt dat dan over de rest van je lijst?
Dat het allemaal gebaseerd is op incomplete informatie. De rest zijn punten die te easy zijn om te debunken. Wat het zegt over zijn waslijst aan "bewijzen"?
Tsja![]()
Er blijft niet veel "bewijs " van over na 1 minuut logisch nadenken.
Volgens veel MSM gast experts waren de daders 'obviously very highly trained and well organised'.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je kan ook je auto dwars op de weg zetten om ze te blokkeren ipv ze de ruimte geven om weg te rijden.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Ik ben het met je eens dat er niets schokkends te zien is. Behavle dat het filmpje 1 grote groningse aardbeving is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ook in het andere filmpje later gemaakt van de locatie waar de agent ligt
http://www.dailymotion.co(...)hammad-cartoons_news
Dat filmpje wordt nu ineens ook van youtube verwijder omdat het aanstootgevend is.
Koekoek.... er is niets schokkends te zien
Maar inhoudelijk ben je nu aan het trollen, toch? Het is veels te ver weg om de agent te zien liggen, er staat een schakelkast in het zicht en als hij daaromheen filmt staan en zitten er agenten om het slachtoffer. Dit filmpje gebruiken als bewijs dat er geen bloed is is onzin.
Maar, ik bedoelde eigenlijk een filmpje van de reporter. Niet van de crimescene, maar van het stukje wat de reporter deed. Zonder geknip.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Net alsof die reporter ervan op de hoogte zou zijn als het een false flag is?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Yup de journalist zegt: the blood on the ground wich has been put there?
op 1.30 ongeveer.
Als de Mossad zo iets zou stagen, dan zouden hooguit een paar hoge piefen ervan weten (+ de uitvoerende knechten), maar hele nieuwszenders die ervan op de hoogte zijn? Nah
Bij een complot wil je dat zo min mogelijk mensen er iets van weten. Hoe groter de groep, hoe groter de kans dat iets uitlekt. Ga maar na, je vertelt een geheimpje tegen 3 vrienden, binnen no-time weet de hele vriendengroep het
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je denkt toch niet dat ik hier ineens op alle vragen van meerdere mensen in een minuut
grondig gedegen antwoord kan geven, en dat reptillians illuminati gedoe heeft er niets mee te maken.
Dat is over the top en het belachelijk maken van BNWIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
Ja maar wat zegt dat over de actie van de agenten dan? Ik snap je punt niet wat je wil maken t.o.v. het stuk wat je quote.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens veel MSM gast experts waren de daders 'obviously very highly trained and well organised'.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Details! Michielosquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
die straat bestond toch niet volgens jou? Waarom zie ik hem dan nu zo in beeld?pas als ze er toe doen worden ze aangehaald.. zie je eigen reactie hier boven..
Ben ik het wel aardig mee eens
Na de verbazing van Izzy - twee dagen na dato - over het feit dat de supermarktgijzelbeelden niet de twee Charlie-moordende broers betrof en de gretigheid dit 'nieuws' met ons onwetenden te delen, kan ik niet anders dan concluderen dat zijn/haar fact checking nogal roestig is. To say the least.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Neem je tijd, en zoek onderbouwing voor je punten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:41 schreef Izzy73 het volgende:
Je denkt toch niet dat ik hier ineens op alle vragen van meerdere mensen in een minuut
grondig gedegen antwoord kan geven, en dat reptillians illuminati gedoe heeft er niets mee te maken.
Dat is over the top en het belachelijk maken van BNW
Het zou raar zijn om die van jou niet te vragen maar van de MSM wel.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
hoezo is dat over the top? Er zijn echt mensen die dat geloven. Net zoals jij gelooft dat de Rothschilds dit gedaan hebben. Ik zeg specifiek geloof want tot dusver heb ik nog geen mm bewijs gezien van iets dat moet suggereren dat dit een complot was. En in dat filmpje wat je eerder linkte was niks te zien. Heb je een beter filmpje waar het wel allemaal te zien is en al dat neergelegde bloed duidelijk zichtbaar is?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:41 schreef Izzy73 het volgende:
Dat is over the top en het belachelijk maken van BNWMichielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Dit viel me ook al op. Niet alleen in deze filpmje maar ook in die eerste waar ze de politieagent neerschotenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Is niet meer nieuw maar maakt niet uit.
Wat mij opvalt aan dit filmpje is het volgende:
Ze staan erg te treuzelen nadat ze net 12 mensen hebben vermoord.
Tegen wie staan ze Allah Akbar te roepen? De straat is leeg.
Moslims beweren dat alleen westerlingen het zo uitspreken. Ik heb ook iemand horen zeggen dat echte Moslims hun andere hand opsteken wanneer ze dit roepen maar dat weet ik niet.
Die gast met dat lichte hesje weet niet hoe zijn wapen werkt? Die ander moet hem helpen.
En legt zijn geweer nonchalant op het dak.
Je hoort al schoten ruim voordat ze zijn uitgestapt.
Ze gaan linksaf aan het einde van de straat tewijl de officiële route zou zijn dat ze naar rechts gingen
De jongens die filmen staan te lachen?
En de politieauto doet niets om hen te stoppen.
Er is niemand in de straat om die boodschap om te vangen en door te geven
Je doet dit alleen als je weet dat er cameras op je gericht zijn
Of je ziet iemand staan op straat,die je in leven houdt puur om die boodschap door te geven aan de pers. Maar dan nog de straat was leeg.
Ja er waren journalisten maar die waren op het dak en uit zichtA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Lieverd, je hebt in al die tijd nooit een gedegen, grondig antwoord gegeven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:41 schreef Izzy73 het volgende:
Dat is over the top en het belachelijk maken van BNW![]()
![]()
Behalve degenen die filmen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit viel me ook al op. Niet alleen in deze filpmje maar ook in die eerste waar ze de politieagent neerschoten
Of je ziet iemand staan op straat,die je in leven houdt puur om die boodschap door te geven aan de pers. Maar dan nog de straat was leeg.
Ja er waren journalisten maar die waren op het dak en uit zicht
En volgens mij is de uitroep meer een aansporing voor zichzelf, niet zozeer voor eventuele omstanders.![]()
Denk nog eens grondig na. Waarom zou iemand dat roepen? Ik kan je nu al 4 andere redenen geven en ik zal er na logisch nadenken waarschijnlijk nog 20 kunnen geven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit viel me ook al op. Niet alleen in deze filpmje maar ook in die eerste waar ze de politieagent neerschoten
Is dit echt de enige conclusie die je kunt trekken?
Cheers, ik heb de OP opnieuw geopend en zal die wel wat aanpassen als het mag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem je tijd, en zoek onderbouwing voor je punten.
Het zou raar zijn om die van jou niet te vragen maar van de MSM wel.
Dan zet ik daar wel wat punten bij met gedegen bronnen.
Dit is zinloos op deze manier.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Dat is al 1 betere reden dan camera's en illuminati op het dak inderdaad en volstrekt logisch gezien de gemoedstoestand van 2 extremisten die zojuist mensen doorzeeft hebben met kogelsquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Behalve degenen die filmen.
En volgens mij is de uitroep meer een aansporing voor zichzelf, niet zozeer voor eventuele omstanders.
- Aanslag = echt = 2 getrainde terroristen zijn dood
- Aanslag = niet echt = waar zijn ze?
- Zijn er vicsim video's bekend of lijkt alles juist oprecht?
- Waren er oefeningen gepland precies die dag in Parijs?
- Zijn er duidelijke fysische onmogelijkheden in het (voorlopige?) verhaal?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Je ziet niet of er mensen 100meter verderop staan die het horen natuurlijk. En wellicht dat die gasten de mensen op het dak wel gezien hebben, en ook wel wisten dat het gefilmd werd. Of wellicht riepen ze het gewoon als een strijdkreet, zonder de noodzaak dat iemand het per se moet horen. Ik bedoel, als mensen alleen bidden praten ze ook, omdat hun God het toch wel hoort. Dit kan ook gewoon bedoeld zijn voor Allah natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik roep ook wel eens iets blij's of boos als ik iets aan het doen ben in mn eentje. Zonder dat er camera's op mij gericht staan.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Daarom liet ik hem aan jou.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:45 schreef Izzy73 het volgende:
Cheers, ik heb de OP opnieuw geopend en zal die wel wat aanpassen als het mag.
Dan zet ik daar wel wat punten bij met gedegen bronnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
ik scheld de huid vol en vervloek hemel en aarde als ik verlies met een spel. Ik denk dat er camera's op me gericht zijn! Dat moet haast wel toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je ziet niet of er mensen 100meter verderop staan die het horen natuurlijk. En wellicht dat die gasten de mensen op het dak wel gezien hebben, en ook wel wisten dat het gefilmd werd. Of wellicht riepen ze het gewoon als een strijdkreet, zonder de noodzaak dat iemand het per se moet horen. Ik bedoel, als mensen alleen bidden praten ze ook, omdat hun God het toch wel hoort. Dit kan ook gewoon bedoeld zijn voor Allah natuurlijk.
Ik roep ook wel eens iets blij's of boos als ik iets aan het doen ben in mn eentje. Zonder dat er camera's op mij gericht staan.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
De straat was leeg, zeg je.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je bedoelt, het gedeelt van de straat dat on cam te zien was, was leeg.![]()
op ander filmpjes zie je op zijn minst 1 persoon achter een auto duiken, plus ze roepen het specifiek 1 kant op roepen ze het naar een omstander??quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen..
Het beeld is namelijk voornamelijk gefocust op deze 2 personen en niet op de hele straat
Voor iemand die "open minded" is ben je behoorlijk "close minded". Mag ik dat zeggen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zie geen reden waarom je dit topic nog verder zou vervuilen owja nog een paar van deze![]()
![]()
![]()
lWat ik dan wél weer wat vreemder vond, anno 2015, is dat bv die video van de cops die achteruit rijden, pas dagen later opdook. Alsof iemand dat gefilmd heeft en pas 4 dagen later dacht om het eens wereldkundig te maken. Die timing vind ik wel apart eigenlijk.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom liet ik hem aan jou.Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer een andere logische beredenering die wederom logischer is dan camera's en reptilians en mossad en grootschalige conspiracies.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
op ander filmpjes zie je op zijn minst 1 persoon achter een auto duiken, plus ze roepen het specifiek 1 kant op roepen ze het naar een omstander??
Het zou zomaar kunnen..
Het beeld is namelijk voornamelijk gefocust op deze 2 personen en niet op de hele straatMichielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Dat dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:49 schreef kalinhos het volgende:
lWat ik dan wél weer wat vreemder vond, anno 2015, is dat bv die video van de cops die achteruit rijden, pas dagen later opdook. Alsof iemand dat gefilmd heeft en pas 4 dagen later dacht om het eens wereldkundig te maken. Die timing vind ik wel apart eigenlijk.heel internet stond meteen vol filmpjes en deze kwam pas dagen later.
Terwijl die lui er bovenop stonden.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
En dat is... helaas wederom geen bewijs voor ook maar iets. Het toont enkel aan dat niet elk filmpje gelijktijdig viral gaat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:50 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat dusheel internet stond meteen vol filmpjes en deze kwam pas dagen later.
Terwijl die lui er bovenop stonden.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Maar wat zegt dat jou dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:50 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat dusheel internet stond meteen vol filmpjes en deze kwam pas dagen later.
Terwijl die lui er bovenop stonden.![]()
Ja dat lijkt mij ook, wat anderen ook roepen hier.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En het feit dat dit filmpje pas dagen later op internet verscheen.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
En waar is al het bewijs dan dat het officiële verhaal wel klopt?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
En dat is... helaas wederom geen bewijs voor ook maar iets. Het toont enkel aan dat niet elk filmpje gelijktijdig viral gaat.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Zegt degene die zijn walging niet genoeg kan benadrukken voor degene die anders denken dan hijquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Voor iemand die "open minded" is ben je behoorlijk "close minded". Mag ik dat zeggen?![]()
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Walging? Totaal onbegrip, volgens mij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zegt degene die zijn walging niet genoeg kan benadrukken voor degene die anders denken dan hij![]()
En terecht, dat dan weer wel.![]()
Volgens mij ligt de bewijslast bij 'jullie'. De mensen die de officiële versie in twijfel trekken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
En waar is al het bewijs dan dat het officiële verhaal wel klopt?![]()
Er is nog geen Officieel verhaal en jullie claimen power ranger verhalen dus mogen jullie het aantonen.. Wat wel een feit is , is dat er 12 mensen dood zijn van een tijdschrift en er een agent doodgeschoten is alsmede een supermarkt gijzeling plaatsvond waarbij 4 mensen stierven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
En waar is al het bewijs dan dat het officiële verhaal wel klopt?
Al die puntjes wat jij opnoemt hebben niet meer waarde dan elke random brainfart. Het is alsof ik zeg dat de topman van Oreo die supermarkt gijzelde omdat er minder oreo koekjes verkocht zijn. Het is leuk, het is vermakelijk, maar het heeft werkelijk niets substantieels om het lijf. Deze mening heeft evenveel waarde als al jouw geratel in de afgelopen 8 topics hieromtrent btw!Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
walging? waar de fok heb je het over manquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zegt degene die zijn walging niet genoeg kan benadrukken voor degene die anders denken dan hij![]()
![]()
Dat zijn geen feiten. Ik heb geen bewijs gezien van 12 lijken. Sorry. Het zijn aanname'squote:Op donderdag 15 januari 2015 00:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
Er is nog geen Officieel verhaal en jullie claimen power ranger verhalen dus mogen jullie het aantonen.. Wat wel een feit is , is dat er 12 mensen dood zijn van een tijdschrift en er een agent doodgeschoten is alsmede een supermarkt gijzeling plaatsvond waarbij 4 mensen stierven.
Al die puntjes wat jij opnoemt hebben niet meer waarde dan elke random brainfart. Het is alsof ik zeg dat de topman van Oreo die supermarkt gijzelde omdat er minder oreo koekjes verkocht zijn. Het is leuk, het is vermakelijk, maar het heeft werkelijk niets substantieels om het lijf. Deze mening heeft evenveel waarde als al jouw geratel in de afgelopen 8 topics hieromtrent btw!If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Die persoon achter de auto is dan toch uit zicht ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
op ander filmpjes zie je op zijn minst 1 persoon achter een auto duiken, plus ze roepen het specifiek 1 kant op roepen ze het naar een omstander??
Het zou zomaar kunnen..
Het beeld is namelijk voornamelijk gefocust op deze 2 personen en niet op de hele straat
Verder heb ik niet het gevoel dat ze een kant op kijken. Ze rennen wat terug naar de auto om vervolgens vrij rustig weer weg te rijdenA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik heb jou nog nooit gezien, het is maar een aanname dat je echt bestaat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat zijn geen feiten. Ik heb geen bewijs gezien van 12 lijken. Sorry. Het zijn aanname's
En wtf is er mis met jou! Je wil leuke plaatjes van de lijken op de voorpagina van de krant? Dan kunnen de nabestaanden ze gezellig uitknippen en een plakboekje maken?![]()
Ok. Hoe zou jij een feit omschrijven in dat geval? Wanneer constateer jij iets als feit?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat zijn geen feiten. Ik heb geen bewijs gezien van 12 lijken. Sorry. Het zijn aanname'sMichielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Je hebt ondertussen meerdere malen moeten beroepen on reptilians . En dit doe je omdat je de mensen hier zo hoog hebt zitten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
walging? waar de fok heb je het over man
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
weet ik veel wat jullie hier denken? Heb intussen al gehoord dat de maan een hologram is en er conspiracies op wereldniveau plaatsvinden. Waarom daar met disdaine op neerkijken terwijl eigenlijk die lui die dat geloven exact hetzelfde als jullie geloven? En ja.. ik noem het specifiek geloven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je hebt ondertussen meerdere malen moeten beroepen on reptilians . En dit doe je omdat je de mensen hier zo hoog hebt zitten?Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Dat is wel een heel valide vraag. Wat is dan wel bewijs?
Een foto zal ook niet goed zijn, want vicsim, photoshop etc. Filmje hetzelfde verhaal.![]()
Als ze waren zo hoog getrainde dan hadden ze niet zoveel fouten gemaakt. imo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja maar wat zegt dat over de actie van de agenten dan? Ik snap je punt niet wat je wil maken t.o.v. het stuk wat je quote.
Maar ik denk dat 't allemaal in scene is gezet en niemand is doodgegaan.Er is genoeg overgesproken op andere forum.
Voor mij was 't:
Geen bloed van de cop-shooting.
Rare fotos die klopt niet(imo)In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Ik vraag me af hoe het zat met die foto's van die agent, zouden ze familie om toestemming hebben gevraagd?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien, het is maar een aanname dat je echt bestaat.
En wtf is er mis met jou! Je wil leuke plaatjes van de lijken op de voorpagina van de krant? Dan kunnen de nabestaanden ze gezellig uitknippen en een plakboekje maken?Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Waar is die agent en de Charlie Hebdo crew dan heen volgens jou? En welk bewijs heb je hiervoor om deze gigantische claim te staven?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als ze waren zo hoog getrainde dan hadden ze niet zoveel fouten gemaakt. imo.
Maar ik denk dat 't allemaal in scene is gezet en niemand is doodgegaan.Er is genoeg overgesproken op andere forum.
Voor mij was 't:
Geen bloed van de cop-shooting.
Rare fotos die klopt niet(imo)Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Even over het vergeten van de ketchup argument.
Ik denk echt dat wanneer het een hoax zou zijn degenen die dat organiseren het geen reet uitmaakt
of het echt lijkt of niet. Er zijn al een meer dan een eeuw conspiracy's en False flags op het internet te vinden. Dat vinden ze leuk. Kijk eens wat een ruzie erover gemaakt wordt.
Mensen zijn met elkaar bezig en worden in 2 kampen verdeeld. Verdeel en HeersIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
Geen idee, misschien overstijgt het algemeen belang het recht van het individu op bepaalde momenten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het zat met die foto's van die agent, zouden ze familie om toestemming hebben gevraagd?![]()
Maar wat zou voor jou nou overtuigend bewijs zijn dat het wél is gebeurd?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je hebt het toch zooo zwaar
Neerkijken op mensen is hoe jij banden voor het leven creërt , got it![]()
Waarom mogen er van de Parijs shooting geen schokkende beelden getoond worden?
Zoals lijken, als er ergens anders in de wereld iets gebeurt laten ze het toch ook zien.
Ik heb vaak genoeg weg moeten kijken van de TV als ik zat te eten. Niet eens zonder waarschuwing.
Het is de NOS voor volwassenen , geen jeugdjournaal.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Nee, je got het niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je hebt het toch zooo zwaar
Neerkijken op mensen is hoe jij banden voor het leven creërt , got it![]()
Goeie zou zomaar kunnen, Ik ga even zoeken of hij in de krant heeft gestaan, althans zie foto uit de OP.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen idee, misschien overstijgt het algemeen belang het recht van het individu op bepaalde momenten?
jup staat er gewoon in..Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Ik denk dat 't allemaal acteurs/agenten zijn,de kantoor was leeg,alles was in scene gezet en niemand is doodgegaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:46 schreef El_Matador het volgende:
- Aanslag = echt = 2 getrainde terroristen zijn dood
- Aanslag = niet echt = waar zijn ze?
- Zijn er vicsim video's bekend of lijkt alles juist oprecht?
- Waren er oefeningen gepland precies die dag in Parijs?
- Zijn er duidelijke fysische onmogelijkheden in het (voorlopige?) verhaal?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Nogmaals de vraag. Waar zijn ze dan nu?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat 't allemaal acteurs/agenten zijn,de kantoor was leeg,alles was in scene gezet en niemand is doodgegaan.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
De bijna voltallige redactie van Charlie Hebdo heeft dus meegewerkt aan een False Flag operatie, en is nu ondergebracht op een prachtig, onbewoond, eiland in de Stille Zuidzee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag. Waar zijn ze dan nu?![]()
Inderdaad ja (en als dat zo is, is dat verifieerbaar)quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
De bijna voltallige redactie van Charlie Hebdo heeft dus meegewerkt aan een False Flag operatie, en is nu ondergebracht op een prachtig, onbewoond, eiland in de Stille Zuidzee.. Godsamme , dit topic is het epicentrum van mensen die compleet van het pad zijn
![]()
uit de weg geruimd, bedoel er zou er maar 1 door slaan vanaf een tropisch eiland..quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag. Waar zijn ze dan nu?Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Ik ben al actief op dit topic sinds de aanslagen. Genoeg "bewijzen" gepost.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
En jij hebt tot op heden nog geen bewijs gegeven voor je grote power ranger claims. Kun je die misschien nog posten? Ik ben nog wel ff wakker hoor
Helaas voor mij nu te laat aan het worden. Ik zal ze in de OP zetten.
Sorry dat ik niet aan je gevraagd heb of het ok was dat ik de OP opnieuw opende.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Dan zijn ze dus toch dood? Waarom dan een leeg kantoor enz? Als het de bedoeling was dat ze toch dood gingen , was het toch prima zoals het ging? Het maakt gewoon zero sense als dat het argument zou zijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 01:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
uit de weg geruimd, bedoel er zou er maar 1 door slaan vana een tropisch eiland..
Ik ben blij dat je zelf inziet dat het woord bewijzen tussen haakjes moetquote:Op donderdag 15 januari 2015 01:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ben al actief op dit topic sinds de aanslagen. Genoeg "bewijzen" gepost.
Helaas voor mij nu te laat aan het worden. Ik zal ze in de OP zetten.
Sorry dat ik niet aan je gevraagd heb of het ok was dat ik de OP opnieuw opende.Wel interessant topic hoor!
Niets is zeker en ik claim ook niet dat ik de waarheid weet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zelf inziet dat het woord bewijzen tussen haakjes moetWel interessant topic hoor!
Vind alleen veel dingen verdacht en probeer daar mijn mening over te geven.
Wat wil je hier precies?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
weet ik veel wat jullie hier denken? Heb intussen al gehoord dat de maan een hologram is en er conspiracies op wereldniveau plaatsvinden. Waarom daar met disdaine op neerkijken terwijl eigenlijk die lui die dat geloven exact hetzelfde als jullie geloven? En ja.. ik noem het specifiek geloven.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
let op, het kan dan ook niet de enige zijn politie zit in het complot aangezien ze de eerste zijn die zo'n plek betreden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus toch dood? Waarom dan een leeg kantoor enz? Het maakt gewoon zero sense als dat het argument zou zijn
Ambulance personeel zit ook in complot aangezien die een persoon dood kunnen verklaren.
Daarnaast is het een openbare weg en gebouw met medewerkers waar er vast heel wat mensen het een en ander ter plekke hebben gezien.
Dan gaan we even verder kijken journalisten zoals pagina terug verspreekt zich , zit dus ook in het complot, zo kan je nog wel even door gaan, en opletten dat ander personeel en medewerkers die aanwezig zijn niet de crisis acteurs( zo heet dat) niet in de weg lopen.
en zo kan ik wel even door gaan..Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
ja, en als het een complot is van dat formaat, had ik daar graag wel wat iets meer bewijs van dan google maps van 6 jaar oud en chrome koplampen enzquote:Op donderdag 15 januari 2015 01:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
let op, het kan dan ook niet de enige zijn politie zit in het complot aangezien ze de eerste zijn die zo'n plek betreden.
Ambulance personeel zit ook in complot aangezien die een persoon dood kunnen verklaren.
Daarnaast is het een openbare weg en gebouw met medewerkers waar er vast heel wat mensen het een en ander ter plekke hebben gezien.
Dan gaan we even verder kijken journalisten zoals pagina terug verspreekt zich , zit dus ook in het complot, zo kan je nog wel even door gaan, en opletten dat ander personeel en medewerkers die aanwezig zijn niet de crisis acteurs( zo heet dat) niet in de weg lopen.
en zo kan ik wel even door gaan..
Ik weet 't niet,maar ik denk niet dat ze zijn dood.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waar is die agent en de Charlie Hebdo crew dan heen volgens jou? En welk bewijs heb je hiervoor om deze gigantische claim te staven?
Ik heb genoeg gezien van 't officiele verhaal om te denken dat 't niet echt is.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Je zal een Atheist niet overtuigen dat God bestaat , ook al zou die bij wijze van , voor de tweede keer terugkomen op aarde ( in de persoon van Jesus)quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wat zou voor jou nou overtuigend bewijs zijn dat het wél is gebeurd?
Ondanks dat je hem dan met eigen ogen hebt gezien dan nog kan je je beroepen op je ''rationele/logische alternatieve verklaringen'' zoals:
- Bij die persoon zit er een steekje los
- Hallicunatie en niks meer
- Hollogram
- Project Bluebeem
- Geheim wapen van de russen
- Er gebeuren zoveel dingen die we niet kunnen verklaren maar betekend niet dat het God was die ik gezien heb
Het doet er niet toe wat voor bewijs je in handen hebt. Je zal hem toch niet op andere gedachte brengen .
Hetzelfde geld voor alle ''sceptici'' die in BNW posten.
Dat ze van Al Quida zijn ? Zegggt niks
Dat ze een paspoort achterlaten? Noem je dit bewijs? lollllll Hier een logische verklaring, je bent in paniek en ik paniek doe je domme dingen . thereeeeeeeeeee you go![]()
![]()
![]()
![]()
Er is geen bloed? Zegggggggt nikssss/ Ration and reason to the rescue . Je hebt de verwachting dat er net zo gaat als in hollywood . Nou niet dus aldus de zelfbenoemde wapenexpert
Kijk naar wapenexperts die op youtube hun mening geven!!! LOLLLLS YOUTUBE ALS BEWIJS
Dus wanneer je zegt dat je geen bewijs hebt gezien . Dan zou het meer aan jou kunnen liggen dan de mensen die hier postenA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
ok, als je bewijst hebt, hoor ik het graag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet 't niet,maar ik denk niet dat ze zijn dood.
Ik heb genoeg gezien van 't officiele verhaal om te denken dat 't niet echt is.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
De executie video niet te vergeten, want daar vallen we elk tpopic 10x op terug.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, en als het een complot is van dat formaat, had ik daar graag wel wat iets meer bewijs van dan google maps van 6 jaar oud en chrome koplampen enz
- Gezicht draait weg en is geen close up, plus het is geen hollywood splatter effect zoals we kennen van tv.
- Kogel ketst wel af op de grond zie filmpje.
- Persoon is niet meer in beeld er word bijna leen de daders gefilmd.
- er word niet langer gefilmd als de daders weg zijn word er niet meer gefocust op de man die op de stoep ligt.
en zo kan ik wel even door gaan , maar ik raad je gewoon even aan even terug te lezen in de vorige topics.
Ik val zelf ook weer in de herhaling op deze punten na.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Mooi gesproken en precies zoals ik erover denk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je zal een Atheist niet overtuigen dat God bestaat , ook al zou die bij wijze van , voor de tweede keer terugkomen op aarde ( in de persoon van Jesus)
Ondanks dat je hem dan met eigen ogen hebt gezien dan nog kan je je beroepen op je ''rationele/logische alternatieve verklaringen'' zoals:
- Bij die persoon zit er een steekje los
- Hallicunatie en niks meer
- Hollogram
- Project Bluebeem
- Geheim wapen van de russen
- Er gebeuren zoveel dingen die we niet kunnen verklaren maar betekend niet dat het God was die ik gezien heb
Het doet er niet toe wat voor bewijs je in handen hebt. Je zal hem toch niet op andere gedachte brengen .
Hetzelfde geld voor alle ''sceptici'' die in BNW posten.
Dat ze van Al Quida zijn ? Zegggt niks
Dat ze een paspoort achterlaten? Noem je dit bewijs? lollllll Hier een logische verklaring, je bent in paniek en ik paniek doe je domme dingen . thereeeeeeeeeee you go![]()
![]()
![]()
![]()
Er is geen bloed? Zegggggggt nikssss/ Ration and reason to the rescue . Je hebt de verwachting dat er net zo gaat als in hollywood . Nou niet dus aldus de zelfbenoemde wapenexpert
Kijk naar wapenexperts die op youtube hun mening geven!!! LOLLLLS YOUTUBE ALS BEWIJS
Dus wanneer je zegt dat je geen bewijs hebt gezien . Dan zou het meer aan jou kunnen liggen dan de mensen die hier posten
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: