Ik vind het zo bizar dat je dat zo stellig zegt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:24 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Koekoek .. maar komt dichter in de buurt van de waarheid dan dat hij is doodgeschoten
Dit bedoel ik dus, je zit er alleen puntjes uit te vissen die je kunt weerleggen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
die straat bestond toch niet volgens jou? Waarom zie ik hem dan nu zo in beeld?
ik reageer net op je hele post en je zegt tegen mij dat ik enkel puntjes uitzoek die ik kan weerleggen. Gast.. je praat totale poepquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:35 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, je zit er alleen puntjes uit te vissen die je kunt weerleggen.
Ja dat klopt dat was een fout. tevreden?
Het werkt 2 kanten op he. Jij zegt zelf "Ook als we maar kunnen bewijzen dat 1 ding niet echt gebeurd is, trekt dat de rest ook in twijfel"quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:35 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, je zit er alleen puntjes uit te vissen die je kunt weerleggen.
Ja dat klopt dat was een fout. tevreden?
`quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:37 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het werkt 2 kanten op he. Jij zegt zelf "Ook als we maar kunnen bewijzen dat 1 ding niet echt gebeurd is, trekt dat de rest ook in twijfel"
Maar als jij vervolgens met 10 punten aankomt die alle 10 debunked worden, wat zegt dat dan over de rest van je lijst?
Volgens veel MSM gast experts waren de daders 'obviously very highly trained and well organised'.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je kan ook je auto dwars op de weg zetten om ze te blokkeren ipv ze de ruimte geven om weg te rijden.
Ik ben het met je eens dat er niets schokkends te zien is. Behavle dat het filmpje 1 grote groningse aardbeving is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ook in het andere filmpje later gemaakt van de locatie waar de agent ligt
Igeen spat bloed te zien. Het is een warrig filmpje maar er zijn een paar momenten waarop de agent in beeld is.
http://www.dailymotion.co(...)hammad-cartoons_news
Dat filmpje wordt nu ineens ook van youtube verwijder omdat het aanstootgevend is.
Koekoek.... er is niets schokkends te zien
Net alsof die reporter ervan op de hoogte zou zijn als het een false flag is?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Yup de journalist zegt: the blood on the ground wich has been put there?
op 1.30 ongeveer.
Ja maar wat zegt dat over de actie van de agenten dan? Ik snap je punt niet wat je wil maken t.o.v. het stuk wat je quote.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens veel MSM gast experts waren de daders 'obviously very highly trained and well organised'.
Details! Michielosquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
die straat bestond toch niet volgens jou? Waarom zie ik hem dan nu zo in beeld?
Neem je tijd, en zoek onderbouwing voor je punten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:41 schreef Izzy73 het volgende:
Je denkt toch niet dat ik hier ineens op alle vragen van meerdere mensen in een minuut
grondig gedegen antwoord kan geven, en dat reptillians illuminati gedoe heeft er niets mee te maken.
Dat is over the top en het belachelijk maken van BNW
hoezo is dat over the top? Er zijn echt mensen die dat geloven. Net zoals jij gelooft dat de Rothschilds dit gedaan hebben. Ik zeg specifiek geloof want tot dusver heb ik nog geen mm bewijs gezien van iets dat moet suggereren dat dit een complot was. En in dat filmpje wat je eerder linkte was niks te zien. Heb je een beter filmpje waar het wel allemaal te zien is en al dat neergelegde bloed duidelijk zichtbaar is?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:41 schreef Izzy73 het volgende:
Je denkt toch niet dat ik hier ineens op alle vragen van meerdere mensen in een minuut
grondig gedegen antwoord kan geven, en dat reptillians illuminati gedoe heeft er niets mee te maken.
Dit viel me ook al op. Niet alleen in deze filpmje maar ook in die eerste waar ze de politieagent neerschotenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Is niet meer nieuw maar maakt niet uit.
Wat mij opvalt aan dit filmpje is het volgende:
Ze staan erg te treuzelen nadat ze net 12 mensen hebben vermoord.
Tegen wie staan ze Allah Akbar te roepen? De straat is leeg.
Moslims beweren dat alleen westerlingen het zo uitspreken. Ik heb ook iemand horen zeggen dat echte Moslims hun andere hand opsteken wanneer ze dit roepen maar dat weet ik niet.
Die gast met dat lichte hesje weet niet hoe zijn wapen werkt? Die ander moet hem helpen.
En legt zijn geweer nonchalant op het dak.
Je hoort al schoten ruim voordat ze zijn uitgestapt.
Ze gaan linksaf aan het einde van de straat tewijl de officiële route zou zijn dat ze naar rechts gingen
De jongens die filmen staan te lachen?
En de politieauto doet niets om hen te stoppen.
Lieverd, je hebt in al die tijd nooit een gedegen, grondig antwoord gegeven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:41 schreef Izzy73 het volgende:
Behalve degenen die filmen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit viel me ook al op. Niet alleen in deze filpmje maar ook in die eerste waar ze de politieagent neerschoten
Er is niemand in de straat om die boodschap om te vangen en door te geven
Je doet dit alleen als je weet dat er cameras op je gericht zijn
Of je ziet iemand staan op straat,die je in leven houdt puur om die boodschap door te geven aan de pers. Maar dan nog de straat was leeg.
Ja er waren journalisten maar die waren op het dak en uit zicht
Denk nog eens grondig na. Waarom zou iemand dat roepen? Ik kan je nu al 4 andere redenen geven en ik zal er na logisch nadenken waarschijnlijk nog 20 kunnen geven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit viel me ook al op. Niet alleen in deze filpmje maar ook in die eerste waar ze de politieagent neerschoten
Of je ziet iemand staan op straat,die je in leven houdt puur om die boodschap door te geven aan de pers. Maar dan nog de straat was leeg.
Cheers, ik heb de OP opnieuw geopend en zal die wel wat aanpassen als het mag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem je tijd, en zoek onderbouwing voor je punten.
Het zou raar zijn om die van jou niet te vragen maar van de MSM wel.
Dat is al 1 betere reden dan camera's en illuminati op het dak inderdaad en volstrekt logisch gezien de gemoedstoestand van 2 extremisten die zojuist mensen doorzeeft hebben met kogelsquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Behalve degenen die filmen.
En volgens mij is de uitroep meer een aansporing voor zichzelf, niet zozeer voor eventuele omstanders.
Je ziet niet of er mensen 100meter verderop staan die het horen natuurlijk. En wellicht dat die gasten de mensen op het dak wel gezien hebben, en ook wel wisten dat het gefilmd werd. Of wellicht riepen ze het gewoon als een strijdkreet, zonder de noodzaak dat iemand het per se moet horen. Ik bedoel, als mensen alleen bidden praten ze ook, omdat hun God het toch wel hoort. Dit kan ook gewoon bedoeld zijn voor Allah natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Daarom liet ik hem aan jou.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:45 schreef Izzy73 het volgende:
Cheers, ik heb de OP opnieuw geopend en zal die wel wat aanpassen als het mag.
Dan zet ik daar wel wat punten bij met gedegen bronnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |