SPOILER: brief van MPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sprekerslijst:
Live te volgen via NPO Politiek: http://nos.nl/livestream/npo-politiek
Ik heb de politiek al even niet meer gevolgd, maar die was toch gestopt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:45 schreef LTVDK het volgende:
En Thieme in de wachtrij, gaat heel de kamer even langs
PVV vs de rest?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:45 schreef LTVDK het volgende:
En Thieme in de wachtrij, gaat heel de kamer even langs
Je vergeet Ome Cees.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:46 schreef Morendo het volgende:
Slob moet zich nog even melden en Krol.
Je verwart haar met Jeltje van Nieuwenhoven. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb de politiek al even niet meer gevolgd, maar die was toch gestopt?
Ik vrees dat Greet wel zetels scoort iig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:46 schreef Janneke141 het volgende:
Alle fracties gaan Wilders even uitdagen om nog een keer te zeggen dat de Islam weg moet. Handige jongens allemaal.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:48 schreef Geralt het volgende:
U kunt hier een beetje de vlotte jongen uithangen![]()
En Buma denkt 'kon ik dat maar'.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:48 schreef Geralt het volgende:
Dat is ook toevallig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:48 schreef Morendo het volgende:
Wilders loopt al sinds Den Uyl rond in Den Haag.
Heerlijk ditquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:48 schreef Geralt het volgende:
Ja, leuk. Je zou maar als Nederlandse moslim hier naar kijken en zien hoe je in het nationale parlement wordt weggezet als on-Nederlands, als een tweederangs burger en als een potentiële bedreiging.quote:
Lachen geblazen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, leuk. Je zou maar als Nederlandse moslim hier naar kijken en zien hoe je in het nationale parlement wordt weggezet als on-Nederlands, als een tweederangs burger en als een potentiële bedreiging.
Helaas, dat geloof is dat dan ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, leuk. Je zou maar als Nederlandse moslim hier naar kijken en zien hoe je in het nationale parlement wordt weggezet als on-Nederlands, als een tweederangs burger en als een potentiële bedreiging.
Welnee, die weten niet beter.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat er geen plaats meer is voor een rechtsstaat ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:49 schreef StephanL het volgende:
Wilders zegt wel waar het op staat, dat kan je van die anderen niet zeggen.
Eigen schuld, hadden ze maar geen haatbaard moeten worden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Het blijft een keuze.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eigen schuld, hadden ze maar geen haatbaard moeten worden.
Hoe kan een 'geloof' een bedreiging zijn? Dat is niet meer dan een concept.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Helaas, dat geloof is dat dan ook.
Dat zei je hardop!quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:51 schreef Morendo het volgende:
Bankiers opzetten tegen arbeiders is ook gevaarlijk, Emileke.
Die krijgt dezelfde douche als Samsom. Zinloos dit.quote:
Wat soms verkeerd begrepen wordt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoe kan een 'geloof' een bedreiging zijn? Dat is niet meer dan een concept.
Hij krijgt wel de meeste zendtijd in ieder gevalquote:
Maar 'concept' is een te moeilijk begrip voor een pvv-tokkie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoe kan een 'geloof' een bedreiging zijn? Dat is niet meer dan een concept.
Onbegrijpelijk, laat hem dan gewoon tieren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:52 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, de beeldvorming is als volgt: één iemand die scherp is tegen moslimextremisten. De anderen die veel 'maar' zeggen.
Zondag Wilders 39 zetelsquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, laat hem dan gewoon tieren.
Hij zegt geen 'moslimextremisten' maar 'de islam'. Dat is nou net het probleem met die fascist.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:52 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, de beeldvorming is als volgt: één iemand die scherp is tegen moslimextremisten. De anderen die veel 'maar' zeggen.
Er zijn ook electorale punten te verdienen met gezien te worden als de grote anti-Wilders.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, laat hem dan gewoon tieren.
Word dan lid van een andere partij.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar 'concept' is een te moeilijk begrip voor een pvv-tokkie.
Lid worden van de PVV gaat 'm sowieso niet worden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:54 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Word dan lid van een andere partij.
Ja, alleen de islam is een eenheid. Er is geen soortverschil tussen radicalen en gematigden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zegt geen 'moslimextremisten' maar 'de islam'. Dat is nou net het probleem met die fascist.
Ok.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Moskou 2014:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar bij de SP hebben ze ook maar 1 leider die alles beslist.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lid worden van de PVV gaat 'm sowieso niet worden.
twitter:debroervanroos twitterde op woensdag 14-01-2015 om 19:54:50NOS doet live bloggen over Kamerdebat omtrent aanslagen Parijs. dit is een apart kopje. http://t.co/J1tRIktKHa http://t.co/u7iVUG2Kw1 reageer retweet
Dat is stukken beter dan Moskou 1984.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Moskou 2014:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, duidelijk...quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:55 schreef Morendo het volgende:
Thieme probeert 'vrouwelijkheid' in het debat te brengen.
Geert zal het er zo wel op gooien dat ze maar vast een burka moet kopen als ze de terroristen blijft verdedigen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:55 schreef Morendo het volgende:
Thieme probeert 'vrouwelijkheid' in het debat te brengen.
Tja...quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit onze volksvertegenwoordiging?
Ja, nu is regeringsdeelname van de pvv volkomen onmogelijk, dat is dan wel weer een pluspunt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:55 schreef xpompompomx het volgende:
Wilders is dan weer wel goed in het bij elkaar brengen van de andere partijen. Jammer voor hem bij de komende verkiezingen.
Het maakt echt niet uit wat je tegen Wilders zegt, hij herhaalt toch telkens hetzelfde riedeltje en knikkert er terloops een jijbak tegenaan. Het enige dat je kan doen is hem negeren en je mond dichthouden, en daar falen ze allemaal in. Zelfs van der Staaij moet zijn scheet er nog over laten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit onze volksvertegenwoordiging?
Toch wel liever daar dan in een buurland (van Israël).quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:57 schreef venomsnake het volgende:
Wilders met zn "Joden" steeds..
Alsof we in fucking Israel wonen.
Kaas- denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Welke stagiair zit er aan de geluidsknoppen?
Nou, doe maar niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:58 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Toch wel liever daar dan in een buurland (van Israël).
Hij moest er zelf om lachenquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
In uw geval niet godgeklaagd. Lol.
Poldertaliban?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:59 schreef StephanL het volgende:
Staaij, die een goedkeuring geeft aan een wetsvoorstel van Wilders. Ik weet wat ik ga stemmen
SGP sowieso een goede partijquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:59 schreef StephanL het volgende:
Staaij, die een goedkeuring geeft aan een wetsvoorstel van Wilders. Ik weet wat ik ga stemmen
Ook het toppunt van vrijheid, inderdaad.quote:
Yup, in het begin dacht ik dat ze misschien nog ergens zouden komen maar dat was vrij rap over.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:02 schreef Friek_ het volgende:
Dat debat met Wilders met die fractievoorzitters was wel een enorme herhaling van zetten.
ChristenUnie heeft volgens mij z'n mond gehouden tijdens zijn termijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het maakt echt niet uit wat je tegen Wilders zegt, hij herhaalt toch telkens hetzelfde riedeltje en knikkert er terloops een jijbak tegenaan. Het enige dat je kan doen is hem negeren en je mond dichthouden, en daar falen ze allemaal in. Zelfs van der Staaij moet zijn scheet er nog over laten.
Evenals Henk Krol.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
ChristenUnie heeft volgens mij z'n mond gehouden tijdens zijn termijn.
Inderdaad, en ook 50+.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
ChristenUnie heeft volgens mij z'n mond gehouden tijdens zijn termijn.
Geen dank.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mooie ronaldoelmejor.png
Met Wilders kom je nooit ergens, dat was al lang duidelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, in het begin dacht ik dat ze misschien nog ergens zouden komen maar dat was vrij rap over.
Wat vroeg Pechtold?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:07 schreef NanaVonB het volgende:
Ik vind Geert helemaal niet zo goed debatteren eigenlijk...Scherpe vraag van Pechtold... Wel jammer dat Wilders op zo weinig vragen serieus ingaat.
Jij drukt je wel een beetje heel erg voorzichtig uit, niet?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:07 schreef NanaVonB het volgende:
Ik vind Geert helemaal niet zo goed debatteren eigenlijk
En je hoeft niet voor je leven te vrezen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:07 schreef Morendo het volgende:
Christenen zijn soms ook stout en zeker stout geweest. Als rechtgeaarde progessief moet je dat altijd wel even noemen.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:08 schreef Reya het volgende:
De halve Arabische wereld staat in brand, maar Arabieren moeten vooral demonstreren tegen een aanslag duizend kilometer verderop.
Parijs is natuurlijk veel erger dan de honderden mensen die wekelijks worden opgeblazen in Irak.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:08 schreef Reya het volgende:
De halve Arabische wereld staat in brand, maar Arabieren moeten vooral demonstreren tegen een aanslag duizend kilometer verderop.
Sterke vergelijking.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Parijs is natuurlijk veel erger dan de honderden mensen die wekelijks worden opgeblazen in Irak.
De meer dan 2000 van de afgelopen week in Nigeria natuurlijk ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Parijs is natuurlijk veel erger dan de honderden mensen die wekelijks worden opgeblazen in Irak.
Zijn islamitische holmaatje neem ik aan van wel?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Neemt iemand in de Kamer die Küzü serieus?
Ja, want daar is het aan de orde van de dag. Hier in Europa zijn dergelijke aanslagen een zeldzaamheid en dat moeten we zo houden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net zo veel als Buma.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Norbert Klein trouwens toevoegen aan dit debat?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Neemt iemand in de Kamer die Küzü serieus?
Ohja, dat maakt het juist minder erg idd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, want daar is het aan de orde van de dag.
Niet minder erg, maar het is wel belangrijker om er voor te zorgen dat het hier niet erger wordt. De regio daar is al verloren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ohja, dat maakt het juist minder erg idd.
Ik vind die voorstellen van Buma enger klinken dan dat gebrul van Geertje eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:13 schreef Janneke141 het volgende:
Aha, Buma wil ook een Europese database van alle reisgegevens van iedereen. Voor onze veiligheid, uiteraard.
Beiden debiel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind die voorstellen van Buma enger klinken dan dat gebrul van Geertje eigenlijk
Al is het maar omdat die wél kans hebben om doorgang te vinden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind die voorstellen van Buma enger klinken dan dat gebrul van Geertje eigenlijk
Sterk man.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Wij zijn voor de Joods-Christelijk Humanistische samenleving waarbij vrijheid belangrijk is."
"We willen mensen die hun mening uiten door aanslagen te verheerlijken in de cel hebben."
Daarom inderdaad, alles wat Wilders roept gaat iedereen vol gas tegenin, wat Buma hier zegt gaat niemand ook maar op inquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Al is het maar omdat die wél kans hebben om doorgang te vinden.
Radicalisering strafbaar stellen; toch weer iets om weg te strepen op de bingokaart.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
Gedachten strafbaar maken. Goed plan, Syb.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Al is het maar omdat die wél kans hebben om doorgang te vinden.
Jij kunt zo bij de PVV in de leer.quote:
Dan verwacht je toch juist een Zijlstra of een Pechtold om even te laten blijken dat ze van huis uit liberaal zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom inderdaad, alles wat Wilders roept gaat iedereen vol gas tegenin, wat Buma hier zegt gaat niemand ook maar op in
Wat zei hij dan precies?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
Gedachten strafbaar maken. Goed plan, Syb.
Geen eer aan te behalen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan verwacht je toch juist een Zijlstra of een Pechtold om even te laten blijken dat ze van huis uit liberaal zijn.
Zijlstra liberaal?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan verwacht je toch juist een Zijlstra of een Pechtold om even te laten blijken dat ze van huis uit liberaal zijn.
Dat Veronica-liberalisme van Pechtold kan ook niet bekoren, wat mij betreft dan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan zijn ze weer te bang om iets te zeggen waardoor ze het opeens met Wilders eens zijn, hypocriete bende daarquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Halve Zoolstra is waarschijnlijk nog erger, de VVD kennende. Pechtold denkt van 'wacht maar tot in de 1e kamer, gristen'quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Als één partij het geld heeft om leuke uitjes kan organiseren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Lekker op vakantie met de partij.
Misschien effe kijken waar ik op reageer, chefke.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, want daar is het aan de orde van de dag. Hier in Europa zijn dergelijke aanslagen een zeldzaamheid en dat moeten we zo houden.
Alleen de GBL houdt dat 10 jaar vol. Zoals hij zelf net een keer of 1000000000000000 heeft gezegd. Zullen aardig wat kilo's coke door zijn neus gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:19 schreef LTVDK het volgende:
Het is niet echt meer de Vladimir Roemer van een paar jaar geleden qua passie in zijn verhaal trouwens
Juist.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:16 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jij kunt zo bij de PVV in de leer.
Ik vond hem niet slecht.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:20 schreef Downwards het volgende:
Wat was Jan Marijnissen toch goed. Zeker als het afzet tegen deze onbenul.
Vond het een prima verhaal van Roemer net.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:20 schreef Downwards het volgende:
Wat was Jan Marijnissen toch goed. Zeker als je het afzet tegen deze onbenul.
Zijn agressieve en narcistische toontje deed inderdaad wel denken aan een random doorgesnoven gek jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen de GBL houdt dat 10 jaar vol. Zoals hij zelf net een keer of 1000000000000000 heeft gezegd. Zullen aardig wat kilo's coke door zijn neus gaan.
Ik denk dat ze halverwege het verhaal al de interesse waren verlorenquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:21 schreef Janneke141 het volgende:
Niemand reageert op Roemer. Je ziet 'm balen.
Ze zei 'zaad'quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:22 schreef remlof het volgende:
Thieme, ik doe even m'n broek op de knieën
quote:
Zeker aangaande privacy.quote:
Moet wel, staat op de bingokaart.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:24 schreef Morendo het volgende:
Zou ze nog eindigen met 'overigens ben ik van mening dat de bio-industrie verboden moet worden'? Of zou dat een tikkeltje ongepast zijn....
Goeiequote:Op woensdag 14 januari 2015 20:24 schreef Morendo het volgende:
Zou ze nog eindigen met 'overigens ben ik van mening dat de bio-industrie verboden moet worden'? Of zou dat een tikkeltje ongepast zijn....
Wel handig van haar. Dit debat wordt door veel mensen bekeken en veel mensen hechten daar altijd nog waarde aan. Stemmen trekken dit, veel meer is het niet.quote:
Zouden de redacteurs van Charlie Hebdo vleeseters zijn geweest? Dan zouden ze het uiteindelijk aan zichzelf hebben te danken, uiteraard.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:24 schreef Morendo het volgende:
Ik heb er anders wel eens op gestemdquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wel handig van haar. Dit debat wordt door veel mensen bekeken en veel mensen hechten daar altijd nog waarde aan. Stemmen trekken dit, veel meer is het niet.
Nee, hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef Be-Smart het volgende:
Alles in NL boven de 50 jaar zal dit wel een slecht verhaal vinden.
En over symptoombestrijding. Die andere religie is er, die andere cultuur is er.. Extremisme zal ergens uit voort komen.. Probeer dat bij de bron aan te pakken ipv paar terroristen doden en er ergere voor terug komenquote:
Waren dat geen vega anarchisten?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Zouden de redacteurs van Charlie Hebdo vleeseters zijn geweest? Dan zouden ze het uiteindelijk aan zichzelf hebben te danken, uiteraard.
Zij die niets te verbergen hebben vinden dit maar kut.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef Be-Smart het volgende:
Alles in NL boven de 50 jaar zal dit wel een slecht verhaal vinden.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendamquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:24 schreef Morendo het volgende:
Gut, wat hebben jullie toch met dat mens. Zo bijzonder is ze toch niet?quote:
De domineequote:Op woensdag 14 januari 2015 20:27 schreef Morendo het volgende:
Oh god, hij doet zijn 'voorlees-stem'.
Ze is best wel milf anders :s :squote:Op woensdag 14 januari 2015 20:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gut, wat hebben jullie toch met dat mens. Zo bijzonder is ze toch niet?
Communisten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waren dat geen vega anarchisten?
remlof is zojuist lafjes klaargekomen op Staaijquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:28 schreef remlof het volgende:
Kut, kwam ik bijna klaar krijg je vd Staaij in beeld, bummer.
En dan hebben we het Leger van de Heer natuurlijk nog rondlopen in Afrika.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou tegen Wilders zeggen dat ook christenen slechte dingen doen, en dat met name die figuren die cultureel-christelijk zijn.
Ja, dat zei Ojik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan hebben we het Leger van de Heer natuurlijk nog rondlopen in Afrika.
Nee, die man zorgt altijd voor een acute deserectie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
remlof is zojuist lafjes klaargekomen op Staaij![]()
![]()
!!!!
Die gasten houden van Joden, want die kunnen ze bekeren, dan krijgen ze een bonus.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:30 schreef Morendo het volgende:
Staaij ging te ver door te stellen dat joden Christus dan maar niet hadden moeten kruizigen.
Zijn dat homofielen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan hebben we het Leger van de Heer natuurlijk nog rondlopen in Afrika.
Wilders heeft net z'n das strakker getrokken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:32 schreef Flow3r het volgende:
Is deze man zo kortademig of gaat ie zo huilen?
Dat niet, wel kindersoldaten wervende gristenextremisten.quote:
Het halve gekkenhuis is te slim voor Kuzu.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:32 schreef Morendo het volgende:
Van der Staaij is veel te slim voor Kuzu.
De-erectialisatiequote:Op woensdag 14 januari 2015 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die man zorgt altijd voor een acute deserectie.
Moet ie nu niet op een verdachtenlijst komen omdat ie een kopie van Breivik's manifest hadquote:
Misschien was hij wel die Fokkerquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ie nu niet op een verdachtenlijst komen omdat ie een kopie van Breivik's manifest had
Er mag wel wat meer dan 25 miljoen bij.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:37 schreef LTVDK het volgende:
Meer geld voor de AIVD mag ook op de kaart(of was die al langsgekomen)
Verrek, ik dacht dat hij het over Breivik had vanwege z'n manifest. Alhoewel dit feit wel bij me bekend was.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/201(...)-zweedse-moskee.html
Dat wordt weer 3 minuten joden en Israël bashenquote:
Vergeet de moslimhaat niet, hoe we vooral veel bescherming moeten plaatsen rond de moskeequote:Op woensdag 14 januari 2015 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt weer 3 minuten joden en Israël bashen
Moslims zijn wel het grootste slachtoffer van de aanslagen in Parijs inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:50 schreef Proximo het volgende:
[..]
Vergeet de moslimhaat niet, hoe we vooral veel bescherming moeten plaatsen rond de moskee
Zo heeft Tayyip het gewild.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt weer 3 minuten joden en Israël bashen
Opstelten zit in de doelgroep van Krol.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:50 schreef Morendo het volgende:
Opstelten wordt gebashed. Krol kijkt boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |