Poldertaliban?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:59 schreef StephanL het volgende:
Staaij, die een goedkeuring geeft aan een wetsvoorstel van Wilders. Ik weet wat ik ga stemmen
SGP sowieso een goede partijquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:59 schreef StephanL het volgende:
Staaij, die een goedkeuring geeft aan een wetsvoorstel van Wilders. Ik weet wat ik ga stemmen
Ook het toppunt van vrijheid, inderdaad.quote:
Yup, in het begin dacht ik dat ze misschien nog ergens zouden komen maar dat was vrij rap over.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:02 schreef Friek_ het volgende:
Dat debat met Wilders met die fractievoorzitters was wel een enorme herhaling van zetten.
ChristenUnie heeft volgens mij z'n mond gehouden tijdens zijn termijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het maakt echt niet uit wat je tegen Wilders zegt, hij herhaalt toch telkens hetzelfde riedeltje en knikkert er terloops een jijbak tegenaan. Het enige dat je kan doen is hem negeren en je mond dichthouden, en daar falen ze allemaal in. Zelfs van der Staaij moet zijn scheet er nog over laten.
Evenals Henk Krol.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
ChristenUnie heeft volgens mij z'n mond gehouden tijdens zijn termijn.
Inderdaad, en ook 50+.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
ChristenUnie heeft volgens mij z'n mond gehouden tijdens zijn termijn.
Geen dank.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mooie ronaldoelmejor.png
Met Wilders kom je nooit ergens, dat was al lang duidelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, in het begin dacht ik dat ze misschien nog ergens zouden komen maar dat was vrij rap over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |