Ik denk dat ze halverwege het verhaal al de interesse waren verlorenquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:21 schreef Janneke141 het volgende:
Niemand reageert op Roemer. Je ziet 'm balen.
Ze zei 'zaad'quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:22 schreef remlof het volgende:
Thieme, ik doe even m'n broek op de knieën
quote:
Zeker aangaande privacy.quote:
Moet wel, staat op de bingokaart.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:24 schreef Morendo het volgende:
Zou ze nog eindigen met 'overigens ben ik van mening dat de bio-industrie verboden moet worden'? Of zou dat een tikkeltje ongepast zijn....
Goeiequote:Op woensdag 14 januari 2015 20:24 schreef Morendo het volgende:
Zou ze nog eindigen met 'overigens ben ik van mening dat de bio-industrie verboden moet worden'? Of zou dat een tikkeltje ongepast zijn....
Wel handig van haar. Dit debat wordt door veel mensen bekeken en veel mensen hechten daar altijd nog waarde aan. Stemmen trekken dit, veel meer is het niet.quote:
Zouden de redacteurs van Charlie Hebdo vleeseters zijn geweest? Dan zouden ze het uiteindelijk aan zichzelf hebben te danken, uiteraard.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:24 schreef Morendo het volgende:
Ik heb er anders wel eens op gestemdquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wel handig van haar. Dit debat wordt door veel mensen bekeken en veel mensen hechten daar altijd nog waarde aan. Stemmen trekken dit, veel meer is het niet.
Nee, hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef Be-Smart het volgende:
Alles in NL boven de 50 jaar zal dit wel een slecht verhaal vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |