Nope, die staat prima....quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat noemen ze:
1. solidariteit (I may disagree with what you say but I'll defend to the death your right to say it)
2. voorschrijdend inzicht (hmmm .... vond ze vroeger klootzakken maar nu ik meer heb geleerd over hoe ze IEDEREEN op de hak nemen vind ik ze een stuk sympatieker)
Je hypocritiedetectormachine staat te gevoelig afgesteld.
Dus? Links/rechts false dichotomy politics is een hobby van je?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Nope, die staat prima....
Al met al is het een hartstikke links blad,
Ze hebben in het verleden veel groepen op de hak genomen die ook juist de knuffeltjes van de linkse partijen zijn (zoals ook moslims en de politici die ze blindelings carte blanche geven). Dat kan wat mij betreft bij veel rechtse mensen op een soort symapthie veroorzaken onder het mom van.. ben het misschien niet op alle punten met je eens maar wel goed dat je gewoon consistent bent met het uitdelen van de klappen.quote:ze nemen helemaal niet iedereen op de hak,
Relevantie vermist. Non sequitur.quote:sterker nog, vroeger deden ze niet eens zoveel met cartoons.
De school lijkt mij een prima plaats om leerlingen bij te brengen dat het recht op vrije meningsuiting van kracht is en dat je tegen een stootje moet kunnen. Temeer omdat religie niet meer of minder dan aangeleerd gedrag is. De jongeren reageren zo fel omdat ze die waanzin met de paplepel krijgen ingegoten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat vindt jij dan? Is een school een plaats om een mening zo als statement te brengen onder kinderen die nog zeer beïnvloedbaar zijn?
En hun wordt nu bijgebracht dat men bang isquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De school lijkt mij een prima plaats om leerlingen bij te brengen dat het recht op vrije meningsuiting van kracht is en dat je tegen een stootje moet kunnen. Temeer omdat religie niet meer of minder dan aangeleerd gedrag is. De jongeren reageren zo fel omdat ze die waanzin met de paplepel krijgen ingegoten.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Natuurlijk mag het van mij, wat is dit nu voor rare conclusie...
Dit gaat er meer om dat mensen het raar vinden dat moslims dit niet zo leuk vinden, dat is helemaal niet raar. Dus het staat ze vrij erover te klagen, te vragen of het anders kan, over wat het voor hun betekend en hoe hun het zien te praten.
Denken ze dat het echt te ver gaat kunnen ze altijd kijken of het strafbaar is.
Uiteindelijk is het tussen deze jongeren en de school om tot overeenstemming te komen, hoe ze dat doen is hun zaak. Vind het apart dat er nu gegild wordt dat het zo niet mag, je mag het niet met praten oplossen, je mag blijkbaar niet iets anders vinden.
Al deze topics over deze aanslag en wat men ermee doet gaan over vrijheid van meningsuiting, het is een beetje krom dat er dan gezegd wordt dat meningen een probleem zijn.
Zolang het bij praten blijft vind ik het allemaal best, ik kan het ergens mee oneens zijn, maar daar houdt het wel bij op.
Typische KoosVogels-reactie. Op geen enkele manier veroordelen dat zo'n poster moet worden weggehaald en dat zo'n leraar zelfs hangende pootjes door de school moet, op audiëntie bij de moslimleerlingen, vanwege de immense misdaad die hij heeft begaan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
Is de directeur al in elkaar gemept en bedreigd door de zelfverklaarde ridders van het vrije woord?
Ben het niet eens met de reactie van de schooldirecteur, maar het wordt weer zo vreselijk opgeblazen. Het is een schooltje in fucking Heemskerk. Lekker interessant.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Typische KoosVogels-reactie. Op geen enkele manier veroordelen dat zo'n poster moet worden weggehaald en dat zo'n leraar zelfs hangende pootjes door de school moet, op audiëntie bij de moslimleerlingen, vanwege de immense misdaad die hij heeft begaan.
En dan wél verondersteld gedrag suggereren van mensen die vinden dat deze schooldirectie weer veel te gemakkelijk is gezwicht.
Je ziet hier de problematische integratie van moslims in het klein: volop respect eisen voor de islam, maar niet tegen kritiek kunnen. Volop gebruik maken van de vrijheden en voorzieningen hier, maar mekkeren als iemand anders z'n vrijheid gebruikt en de draak steekt met jouw religie.
Het lijkt mij persoonlijk heel goed dat snotapen van 15 jaar op school leren dat satire in Nederland gewoon is toegestaan.
Voor hetzelfde geld was het een schooltje in Hierden geweest. Of in Putten. De locatie van de school doet er niet toe, het gaat om het principe. Ik heb eigenlijk niet eens zin om hier verder nog een toelichting op te geven; het is namelijk toch vergeefse moeite.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben het niet eens met de reactie van de schooldirecteur, maar het wordt weer zo vreselijk opgeblazen. Het is een schooltje in fucking Heemskerk. Lekker interessant.
Ik vind het vooral zorgelijk dat zo veel (wat is dit? VMBO?) leerlingen nog niet de emotionele volwassenheid bezitten om zich te beseffen dat niet alles naar hun hand hoeft te staan wat betreft religie. Ik acht de kans vrij klein dat de nuance hierin er bij gaat kruipen bij deze mensen als ze ouder worden. Hun goed recht maar nog steeds een zorgelijk struikelblok in een pluriforme samenleving.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben het niet eens met de reactie van de schooldirecteur, maar het wordt weer zo vreselijk opgeblazen. Het is een schooltje in fucking Heemskerk. Lekker interessant.
Het staat je vrij om je enorm op te winden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld was het een schooltje in Hierden geweest. Of in Putten. De locatie van de school doet er niet toe, het gaat om het principe. Ik heb eigenlijk niet eens zin om hier verder nog een toelichting op te geven; het is namelijk toch vergeefse moeite.
Om vervolgens dan weer in het POL-café te lezen dat ik radicaliseer en naar een psychiatrische inrichting moet? Nou nee, dank je.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het staat je vrij om je enorm op te winden.
Jij bent ook alleen maar libertair als het je uit komt, niet?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
Terecht. Als die mensen niet waren afgeslacht zouden de meeste mensen het als onsmakelijk en onnodig kwetsend ervaren hebben. Even de dood van die mensen loskoppelen van hun werkzaamheden.
Kan het je dan wat schelen wat een paar infantiele POL'ers roepen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om vervolgens dan weer in het POL-café te lezen dat ik radicaliseer en naar een psychiatrische inrichting moet? Nou nee, dank je.
Waarom vraag je dat? Bepaalt de directie van die school niet zelf wat ze gepast of ongepast vinden? Ik begrijp de overweging. Dat is alles wat ik wil aangeven.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent ook alleen maar libertair als het je uit komt, niet?
Ik trek het me niet persoonlijk aan, want ik weet dat het onzin is, maar het is jammer dat zo'n sfeer op FOK! wordt getolereerd. Het maakt discussievoeren op dit forum er niet leuker op en het zou nieuwe users zonder meer kunnen afschrikken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan het je dan wat schelen wat een paar infantiele POL'ers roepen?
Het libertarisme slaat op inmenging van de wetgeving. De school heeft in deze juist de vrijheid om te bepalen hoe ze hierop reageren en ze hebben de moslimkinderen gelijk gegeven. Dan is vrijheid opeens niet meer zo leuk zie ik.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent ook alleen maar libertair als het je uit komt, niet?
Misschien moet je eens in de spiegel kijken, jankzak.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik trek het me niet persoonlijk aan, want ik weet dat het onzin is, maar het is jammer dat zo'n sfeer op FOK! wordt getolereerd. Het maakt discussievoeren op dit forum er niet leuker op en het zou nieuwe users zonder meer kunnen afschrikken.
Zo'n prent naar mijn idee is niet zomaar een mening die daar werd opgehangen. Ik snap dat deze leerlingen de boodschap niet begrijpen. Zelfs veel volwassenen begrijpen spotprenten vaak niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laten we het hebben over die arme, gekrenkte zielen van moslimjochies die met westerse vrijheden zijn geconfronteerd.
Begrijpelijke keuze wel van die Marleen Lemstra, straks nemen ze het (islamitische) recht nog in eigen hand.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:44 schreef KingRadler het volgende:
De directie van het Kennemer College in Heemskerk heeft een door een docent opgehangen Charlie Hebdo-poster van een zoenende moslim met een cartoonist op deze school laten verwijderen.
Dit nadat voornamelijk moslimleerlingen erover hadden geklaagd. „Ze reageerden er erg emotioneel op en hebben de poster als kwetsend ervaren. We hebben het over kinderen van 12 tot en met 15 jaar van beroepsgerichte vmbo-opleidingen die de Franse tekst (l’amour plus fort que la haine - liefde is sterker dan haat) niet begrepen.
Zij zien de nuances niet en ervaren de afbeelding, die in een krant stond, als kwetsend voor hun geloof”, licht directrice Marleen Lemstra toe. Maar lang niet alle ouders zijn blij met de actie van de directie en hebben zich hierover beklaagd bij de school.
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ool_Heemskerk__.html
Op een school moet ruimte zijn voor alle meningen, nu wordt de suggestie gewekt dat degenen die het hardste schreeuwen gelijk krijgen. Ook als de poster nu weer teruggehangen wordt is dat alleen maar ten gevolge van de publiciteit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:30 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Het libertarisme slaat op inmenging van de wetgeving. De school heeft in deze juist de vrijheid om te bepalen hoe ze hierop reageren en ze hebben de moslimkinderen gelijk gegeven. Dan is vrijheid opeens niet meer zo leuk zie ik.
Precies!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:30 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Het libertarisme slaat op inmenging van de wetgeving. De school heeft in deze juist de vrijheid om te bepalen hoe ze hierop reageren en ze hebben de moslimkinderen gelijk gegeven. Dan is vrijheid opeens niet meer zo leuk zie ik.
dit. een gemiste kans, erg jammer...quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik had liever gezien dat in de lessen over deze prenten gesproken kon worden.
Alsof ze het uitsluitend op moslims gemunt hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:47 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Vrijheid van mening, sure... Vrijheid om anderen bevolkingsgroepen te beledigen en te bespotten, nee doe maar liever niet. Als ik moslim was dan had ik ook een anti charlie gehad, fuck charlie trouwens. Geen respect voor die gasten en ik heb ook absoluut geen respect voor hetgeen zij proberen, namelijk moslims boos maken en moslims uitlokken. We weten allemaal dat moslims niet dezelfde cultuur en normen en waarden hebben zoals wij in het westen, en het zijn WIJ en onze voorouders die deze moslims naar binnen hebben gebracht en dus houdt dat in dat het onze gasten zijn! En gasten hoor je niet te beledigen maar juist te respecteren. Wat Charlie doet is gewoon benzine op het vuur gooien.
Ik vraag me eigenlijk vooral af wie de "wij" is waarover deze "pietje" het heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:50 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Alsof ze het uitsluitend op moslims gemunt hebben.![]()
Volkomen terecht toch?quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:58 schreef KingRadler het volgende:
ik vind dat de school heel minachtend denkt over de kinderen.
omdat ze stom zijn snappen ze de poster niet en moet het weg.
Hier ben ik het mee eens. Ik ben zelf moslim, en vind dat Charlie Hebdo zijn gang moet kunnen gaan. Alleen het opdringen van het tijdschrift aan scholieren slaat nergens op. Ongeacht de boodschap.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind het wel een verschil of iemand een obscuur cartoonblaadje koopt waarvan hij weet dat hem zich beledigd laat voelen om vervolgens beledigd te raken, of dat kinderen die op die school moeten zijn vanwege de leerplicht dat opgedrongen krijgen zonder dat dit iets met het onderwijs te maken heeft.
Ja dat hebben ze ja, lees dat blad eens.... Het zijn vooral mohammed spotprenten en andere anti islamitische leuzen die ze verspreiden. Achterlijk gewoon!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:50 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Alsof ze het uitsluitend op moslims gemunt hebben.![]()
Nee, het is op een ludieke manier tegengas geven aan een groep moslims die mensen onderdrukken en dit vergoelijken door te beweren dat het in de naam van de profeet gebeurd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:47 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Vrijheid van mening, sure... Vrijheid om anderen bevolkingsgroepen te beledigen en te bespotten, nee doe maar liever niet. Als ik moslim was dan had ik ook een anti charlie gehad, fuck charlie trouwens. Geen respect voor die gasten en ik heb ook absoluut geen respect voor hetgeen zij proberen, namelijk moslims boos maken en moslims uitlokken. We weten allemaal dat moslims niet dezelfde cultuur en normen en waarden hebben zoals wij in het westen, en het zijn WIJ en onze voorouders die deze moslims naar binnen hebben gebracht en dus houdt dat in dat het onze gasten zijn! En gasten hoor je niet te beledigen maar juist te respecteren. Wat Charlie doet is gewoon benzine op het vuur gooien.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:57 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze ja, lees dat blad eens.... Het zijn vooral mohammed spotprenten en andere anti islamitische leuzen die ze verspreiden. Achterlijk gewoon!
Ik geloof niet dat een echte moslim die Charlie wel oke vindt, waarschijnlijk ben jij ´niet-praktiserend´ en hier en daar weleens een biertje drinkt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:56 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Ik ben zelf moslim, en vind dat Charlie Hebdo zijn gang moet kunnen gaan. Alleen het opdringen van het tijdschrift aan scholieren slaat nergens op. Ongeacht de boodschap.
Wat is dit voor onzin? Worden wij westerlingen door de Mohammedanen onderdrukt? Wees realistisch!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:58 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, het is op een ludieke manier tegengas geven aan een groep moslims die mensen onderdrukken en dit vergoelijken door te beweren dat het in de naam van de profeet gebeurd.
Juist omdat een school een plek is waar zeer verschillende meningen samenkomen, is het niet de plek waar iedereen zijn mening op posters moet gaan hangen. Als een leraar IS-posters zou ophangen zou dat hopelijk ook op wat verzet stuiten. Uiteindelijk is het aan de school om te bepalen wat zij hiermee doen, ook als ze dit doen op basis van wie het hardst schreeuwt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Op een school moet ruimte zijn voor alle meningen
Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid om anderen te beledigen zonder dat deze het recht hebben zich beledigd te voelen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:41 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Precies!
Het ironische is dat, mijns inziens, de hele beweging rondom Charlie Hebdo draait om het geven van je mening, maar als een moslim aangeeft als mening te hebben dat hij/zij een bepaalde afbeelding kwetsend vind, dat juist weer niet mag.
Kortom voor mijn gevoel roepen veel te veel mensen maar wat zonder erbij na te denken wat de daadwerkelijk betekenis is. Vrijheid van meningsuiting, zolang het maar mijn mening is...
Je zou er zo een spotprent over kunnen maken...
Tuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:57 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze ja, lees dat blad eens.... Het zijn vooral mohammed spotprenten en andere anti islamitische leuzen die ze verspreiden. Achterlijk gewoon!
Ik snap je punt, maar dit is natuurlijk een kromme vergelijking. Je kan IS niet vergelijken met Charlie Hebdo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:00 schreef TorroFernandes het volgende:
Als een leraar IS-posters zou ophangen
Dat is toch helemaal niet relevant? Wat ze publiceren maakt eigenlijk geen bal uit. Dat ze zouden moete kunnen publiceren zonder afgeknald te worden, daar gaat het om. En dat zien veel mensen echt wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Nope, die staat prima....
Al met al is het een hartstikke links blad, ze nemen helemaal niet iedereen op de hak, sterker nog, vroeger deden ze niet eens zoveel met cartoons.
Ik vind het niet oké. Ik vind belachelijk wat ze doen. Maar ik vind het nog erger om ons vrijheid in te perken uit angst voor terrorisme. Wat Charlie Hebdo doet keur ik absoluut niet goed, maar ik vind wel dat je het recht moet hebben om het te doen mocht je het willen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:59 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een echte moslim die Charlie wel oke vindt, waarschijnlijk ben jij ´niet-praktiserend´ en hier en daar weleens een biertje drinkt?
Je moet eerlijk zijn, zelfs Sjiieten en non-salafistische moslims ergeren zich aan Charlie en het beledigen van Mohammed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:06 schreef UpsideDown het volgende:
Hollande is in dat opzicht gewoon baas, hij staat boven de cartoons van Charlie Hebdo en geeft geen fuck. Radicale salafistjes laten zich daarentegen op de kast jagen en beginnen te schuimbekken.
Dat klinkt al gelijk een stuk genuanceerder.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:07 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik vind het niet oké. Ik vind belachelijk wat ze doen. Maar ik vind het nog erger om ons vrijheid in te perken uit angst voor terrorisme. Wat Charlie Hebdo doet keur ik absoluut niet goed, maar ik vind wel dat je het recht moet hebben om het te doen mocht je het willen.
Klopt, zelfs gematigde moslims kennen nauwelijks zelfspot.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:08 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Je moet eerlijk zijn, zelfs Sjiieten en non-salafistische moslims ergeren zich aan Charlie en het beledigen van Mohammed.
Ja en? Dat is toch hun probleem? Zij beledigen met grote regelmaat homo's, Christenen, Joden, ongelovigen, vrouwen en dat alles. Maar o wee als hun zandrover wordt beledigd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:08 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Je moet eerlijk zijn, zelfs Sjiieten en non-salafistische moslims ergeren zich aan Charlie en het beledigen van Mohammed.
Hun probleem.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:08 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Vandaar dat velen zich afvragen of er wel een gematigde Islam bestaat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, zelfs gematigde moslims kennen nauwelijks zelfspot.
Het gaat er niet om of de twee vergelijkbaar zijn, maar of je je mening op posters in de school mag hangen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:02 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar dit is natuurlijk een kromme vergelijking. Je kan IS niet vergelijken met Charlie Hebdo.
Elke vorm van volks-belediging moet je gewoon wettelijk verbieden, dan ben je gelijk van al het gezeik af.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja en? Dat is toch hun probleem? Zij beledigen met grote regelmaat homo's, Christenen, Joden, ongelovigen, vrouwen en dat alles. Maar o wee als hun zandrover wordt beledigd.
Nee hoor, met een cartoon over Mohammed beledig je geen volkquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:12 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Elke vorm van volks-belediging moet je gewoon wettelijk verbieden, dan ben je gelijk van al het gezeik af.
Je beledigd er bijna elke Arabier en moslim ermee, inderdaad je beledigd er geen volk mee.... Je beledigd er namelijk volk(eren) ermee!quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee hoor, met een cartoon over Mohammed beledig je geen volk
Dat is hun probleem. Als ik zeg dat Justin Bieber lelijk is beledig ik ook hele volkeren. Ze moeten maar eens wat ballen groeien en leren dat die zandrover van hen als die werkelijk zo machtig is wel boven wat beledigingen van enkele Kafr kan staan. En anders denken als Weird Al Yankovic in Amish Paradise:quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:13 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Je beledigd er bijna elke Arabier en moslim ermee, inderdaad je beledigd er geen volk mee.... Je beledigd er namelijk volk(eren) ermee!
Ik heb het toch niet over achter de vrijheid van meningsuiting staan? Ik heb het over de mensen die nu ineens perse dat blad willen hebben en helemaal ermee weglopen. Terwijl dat(de mensen waar ik op doel, niet iedereen dus) diezelfde mensen nog niet eens hun kont hadden afgeveegd met dat blad voor deze aanslag.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant? Wat ze publiceren maakt eigenlijk geen bal uit. Dat ze zouden moete kunnen publiceren zonder afgeknald te worden, daar gaat het om. En dat zien veel mensen echt wel.
Natuurlijk heb je altijd meelopers die gewoon op de bangwagon springen maar die zul je altijd houden.
Jij vindt het ophangen van een IS-vlag hetzelfde als het ophangen van een Charlie Hebdo cover?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:10 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of de twee vergelijkbaar zijn, maar of je je mening op posters in de school mag hangen.
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:12 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Elke vorm van volks-belediging moet je gewoon wettelijk verbieden, dan ben je gelijk van al het gezeik af.
Die mensen zijn niet ineens fan van het blad, maar laten zien dat ze vierkant voor de vrijheid van meningsuiting staan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over achter de vrijheid van meningsuiting staan? Ik heb het over de mensen die nu ineens perse dat blad willen hebben en helemaal ermee weglopen. Terwijl dat(de mensen waar ik op doel, niet iedereen dus) diezelfde mensen nog niet eens hun kont hadden afgeveegd met dat blad voor deze aanslag.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:16 schreef Re het volgende:
waarom moet men eigenlijk 12-jarigen confronteren met 2, met veel speeksel, lebberende homo's?
Ik heb het over een heel aantal die wel ineens fan van het blad zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:17 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet ineens fan van het blad, maar laten zien dat ze vierkant voor de vrijheid van meningsuiting staan.
Christelijke of seculiere Arabieren geven geen fuck hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:13 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Je beledigd er bijna elke Arabier en moslim ermee, inderdaad je beledigd er geen volk mee.... Je beledigd er namelijk volk(eren) ermee!
Die zijn ook een kleine minderheid in de arabische wereld. En Seculiere Arabieren zijn geen moslims, je kan niet seculier en moslim tegelijk zijn neem ik aan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:17 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Christelijke of seculiere Arabieren geven geen fuck hoor.
Is zolang het niet een absoluut recht is, gewoon subjectief.quote:
Pietje wat is je echte voornaam?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:13 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Bekijk het in de context. Als de redactie van Le Figaro was afgeknald zou links ook ineens fan van dat blad zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb het over een heel aantal die wel ineens fan van het blad zijn.
Daar heb je gelijk in....quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is hun probleem. Als ik zeg dat Justin Bieber lelijk is beledig ik ook hele volkeren. Ze moeten maar eens wat ballen groeien en leren dat die zandrover van hen als die werkelijk zo machtig is wel boven wat beledigingen van enkele Kafr kan staan. En anders denken als Weird Al Yankovic in Amish Paradise:
"I really don't care in fact I wish him well, because I'll be laughing my ass off when he's burning in hell!"
En wat is daar precies mis mee?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over achter de vrijheid van meningsuiting staan? Ik heb het over de mensen die nu ineens perse dat blad willen hebben en helemaal ermee weglopen. Terwijl dat(de mensen waar ik op doel, niet iedereen dus) diezelfde mensen nog niet eens hun kont hadden afgeveegd met dat blad voor deze aanslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |