Het verveelt mij ook nooit, maar energiek kan ik niet echt noemen, juist het relaxte spreekt mij aanquote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef DO2 het volgende:
Moody,.
-
Godver. Beter dan dit wordt het gewoon echt niet, he. Dit nummer verveelt NOOIT. Die energie, man. Onovertroffen:
Urgentie?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:33 schreef DO2 het volgende:
Ik geloof dat we dan verschillende ideeen hebben over de term, Gehenna.
Ik bedoel ermee iig niet dat je er als een malloot van op en neer gaat springen, ofzo.
Misschien had ik 'n term als geestdrift of bezieling moeten gebruiken.
Niet onaardig! Lekker zelfs.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:45 schreef Moody het volgende:
Wie heeft Kiev gepost in dit topic pas geleden? Wat een band zeg
Dit nummer hebben ze in 2010 geschreven, op EP uitgebracht. Daarna in 2013 opnieuw uitgebracht. Eind 2014 nogmaals uitgebracht en een clip gemaakt. Ze zijn wel volhardend
Ja, in hoeverre het een samenwerking met iemand is weet ik ook niet precies. Kende je het wel?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Wacht. Four Tet gaat ook door het leven als Percussions? Ik leer nog 's wat zo op de dinsdagochtend.
De instrumentatie is lekker, maar de rest is na langer luisteren wel heel erg standaard. Beetje alsof we naar een kloon van Moss zitten te luisterne.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |