abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148578163
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:32 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_Coulibaly__.html

[..]

Dit vind ik eigenlijk wel geruststellend want blijkbaar was er niemand anders binnen zijn groep die dat spul nog wel kon gebruiken. Nu zou men wapens genoeg kunnen hebben maar geld genoeg heeft eigenlijk niemand totdat het doel is bereikt.
Als hij gefinancierd werd vanuit het midden oosten is geld ook vast geen probleem.
pi_148578164
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:32 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Beter dan gezellig thee met ze gaan drinken of negeren, dat werkt sowieso niet.
Wat heeft Nederland in godsnaam in Syrie of Irak te zoeken??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148578214
Het bespotten van Mohammed en dat keer op keer nadrukken en herhalen is ook haatzaaien vind ik.
pi_148578217
quote:
11s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zand.
I´m back.
pi_148578234
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:32 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_Coulibaly__.html

[..]

Dit vind ik eigenlijk wel geruststellend want blijkbaar was er niemand anders binnen zijn groep die dat spul nog wel kon gebruiken. Nu zou men wapens genoeg kunnen hebben maar geld genoeg heeft eigenlijk niemand totdat het doel is bereikt.
Omdat ze met onafhankelijke cellen werken. Goed beschreven door Heinlein in "The moon is a harsh mistress" (stond ooit op de recommended reading list van de US Marines academy).
pi_148578241
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:34 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Als hij gefinancierd werd vanuit het midden oosten is geld ook vast geen probleem.
Om het hier te krijgen en buiten zicht van politie te houden is het toch wat lastiger, ik kan me in elk geval niet voorstellen dat als je nog "strijdmakkers' hebt je laat liggen wat ze eventueel kunnen gebruiken.
pi_148578250
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:35 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Het bespotten van Mohammed en dat keer op keer nadrukken en herhalen is ook haatzaaien vind ik.
Leuk dat jij dat vindt.
pi_148578266
quote:

[..]

Hebben ze ook niet, het punt is dat grote delen van Syrie en Irak geen Syrie en Irak waren, maar de Islamitische Staat. En die staat was op de iets langere termijn een grote bedreiging voor ons, dus het is zelfverdediging.
pi_148578274
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:35 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Omdat ze met onafhankelijke cellen werken. Goed beschreven door Heinlein in "The moon is a harsh mistress" (stond ooit op de recommended reading list van de US Marines academy).
Dat ontken ik niet maar dan is deze cel nu blijkbaar wel weg.
pi_148578287

Lol :')
pi_148578291
Laat ze elkaar toch afmaken daar in de zandbak, is niet ons probleem. De dag dat ze over de turkse grenzen komen gewoon nuken die hap.
pi_148578293
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:53 schreef akveor het volgende:
Ik mis voornamelijk de uitleg op tv of iets nu wel of niet in de koran of sharia staat nav van de gepleegde daden. Ik hoor niemand daarover. Of is dat misschien te gevaarlijk?
quote:
The scholars are unanimously agreed that a Muslim who insults the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) becomes a kaafir and an apostate who is to be executed.
http://islamqa.info/en/22809

maar onschuldige mensen vermoorden (wat ook is gebeurd):

quote:
whoever kills a soul unless for a soul or for corruption [done] in the land - it is as if he had slain mankind entirely. And whoever saves one - it is as if he had saved mankind entirely.
http://quran.com/5/32

dus het is uiteindelijk een weegschaal verhaal en dat is God's taak, het is maar wat je gelooft
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_148578295
quote:

[..]

Als je er helemaal niks mee te maken wilt hebben moet je ook niet toelaten dat jihadisten hier radicaliseren, en daar mensen gaan afslachten. En ook geen ''rebellen'' steunen, op welke manier dan ook (finacieel, operationeel/tactisch, politiek). Als je dat niet doet, hoef je ook geen bombardementen uit te voeren.
pi_148578320
quote:
Dat vind je ook van het bespotten van Hollande? En al was dat zo, moord is nog veel erger dan haatzaaien. Daarvoor hebben we een rechtssysteem. Als iemand iets jat van mij is dat ook verboden, maar mag ik diegene dan zomaar doodmaken als reactie?
  zondag 11 januari 2015 @ 19:37:49 #165
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_148578324
Hey, sinds topic #83 gaat het eindelijk eens ergens over.
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:36 schreef Roland010 het volgende:

... grote delen van Syrie en Irak... de Islamitische Staat ... was op de iets langere termijn een grote bedreiging voor ons, dus het is zelfverdediging.
Ehhh???

Ik weet niet waar ik moet beginnen bij deze kromme redenering.

Wat hebben wij daar te zoeken en hoe vormt dat voor ons precies een bedreiging?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148578347
quote:
Haatzaaien? Het is een dode, barbaarse pedofiel... sinds wanneer is iemand die al eeuwen dood is zo noemen haatzaaien? Mensen die hier boos om worden zijn vrij triest, hoe vaak het ook wordt gezegd.
pi_148578353
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:35 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Om het hier te krijgen en buiten zicht van politie te houden is het toch wat lastiger, ik kan me in elk geval niet voorstellen dat als je nog "strijdmakkers' hebt je laat liggen wat ze eventueel kunnen gebruiken.
Is zo idd, maar wat betreft weghalen sowieso een goed punt. Denk dat als er meerdere gasten in die groep zaten er in ieder geval wel eentje alles veilig had gesteld.
pi_148578384
quote:
En vrouwen een hand moeten schudden?
I´m back.
pi_148578395
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]

Lol :')
^O^

zondag 11 januari 2015 @ 19:39:56 #171
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_148578400
http://www.hartvannederland.nl Paaar van de foto'tjes die ik had gemaakt zijn gebruikt op de site van hartvannederland . :P
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_148578402
Overigens, de vrouw van 1 van die gekkies is inmiddels via Turkije in Syrie terecht gekomen. :')
Fijn dat ze Davotoglu ook uitgenodigd hebben ^O^
pi_148578432
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Is zo idd, maar wat betreft weghalen sowieso een goed punt. Denk dat als er meerdere gasten in die groep zaten er in ieder geval wel eentje alles veilig had gesteld.
Dat lijkt mij juist niet. Eventuele medestanders weten best dat als je jouw kop daar zou laten zien, je direct op de voorrangslijst van de inlichtingendiensten staat.
pi_148578436
quote:
11s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ehhh???

Ik weet niet waar ik moet beginnen bij deze kromme redenering.

Wat hebben wij daar te zoeken en hoe vormt dat voor ons precies een bedreiging?
Dat leg ik toch uit? Ooit van een gerechtelijk mandaat gehoord? We vallen Irak en Syrie niet aan, we vallen een vijand aan (o.a. op verzoek van de regering van Irak zelf) die ons zal gaan aanvallen als ze te sterk worden. Je moet er niet aan denken dat IS door zou kunnen blijven groeien en beschikking kreeg over kernwapens.

Overigens vallen wij om die bovenstaande reden Syrie dus niet binnen (daar is geen rechtelijk mandaat voor), alleen Irak.
pi_148578437
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:38 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Haatzaaien? Het is een dode, barbaarse pedofiel... sinds wanneer is iemand die al eeuwen dood is zo noemen haatzaaien? Mensen die hier boos om worden zijn vrij triest, hoe vaak het ook wordt gezegd.
gast jij snapt er echt niks van he een beetje respect hier in dit topic is ver te zoeken
BAM
pi_148578452
quote:
8s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:40 schreef Peunage het volgende:
Overigens, de vrouw van 1 van die gekkies is inmiddels via Turkije in Syrie terecht gekomen. :')
Hadden de Fransen maar een aanhoudingsbevel moeten uitschrijven.
pi_148578457
In de Islam wordt iemand die de profeet beledigd als een ongelovige afvallige beschouwt, maar dat betekent niet dat jan en alleman de daad van de executie mogen uitvoeren. Dat wordt namelijk door een rechtbank behandeld, zelfs in Saudi mag men het recht niet in eigen handen nemen, men wordt naar een rechtbank gesleept en wordt daar dan berecht en dan wordt hij pas dood gemaakt.
pi_148578481
quote:
8s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:40 schreef Peunage het volgende:
Het is niet zo dat de Turkse autoriteiten haar expres door hebben gelaten ofzo. Ze is met terugwerkende kracht herkend. Ze hebben zich toch gemeld bij Frankrijk?
pi_148578500
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:38 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Je had beter opgevoed moeten worden. Geen fatsoen en geen manieren.
pi_148578503
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:41 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Hadden de Fransen maar een aanhoudingsbevel moeten uitschrijven.
Want het normaal om je grens gewoon open te stellen voor allerlei terroristisch schorriemorrie?
pi_148578504
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:41 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat leg ik toch uit? Ooit van een gerechtelijk mandaat gehoord? We vallen Irak en Syrie niet aan, we vallen een vijand aan[1] (o.a. op verzoek van de regering van Irak zelf) die [2]ons zal gaan aanvallen als ze te sterk worden.
1 - Juist; geen zelfverdediging
2 - Hoe weet je dat??

pi_148578527
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:41 schreef Pietjevrijheid het volgende:
In de Islam wordt iemand die de profeet beledigd als een ongelovige afvallige beschouwt, maar dat betekent niet dat jan en alleman de daad van de executie mogen uitvoeren. Dat wordt namelijk door een rechtbank behandeld, zelfs in Saudi mag men het recht niet in eigen handen nemen, men wordt naar een rechtbank gesleept en wordt daar dan berecht en dan wordt hij pas dood gemaakt.
Dit. Ik snap niet dat dit niet doordringt tot zoveel mensen. Inclusief de minister van Marokko.
Zelfs al vind je die cartoon beledigend of haatzaaiend, dan ga je niet nog iets vele malen erger doen maar doe je beroep op ons onafhankelijk rechtssysteem.
pi_148578551
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:43 schreef Roland010 het volgende:
maar doe je beroep op ons onafhankelijk rechtssysteem.
Rechtsstaatjihadisme, de nieuwe religie van het "moderne" West-Europa.

:N

zondag 11 januari 2015 @ 19:44:56 #184
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_148578554
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:37 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

[..]

http://islamqa.info/en/22809

maar onschuldige mensen vermoorden (wat ook is gebeurd):

[..]

http://quran.com/5/32

dus het is uiteindelijk een weegschaal verhaal en dat is God's taak, het is maar wat je gelooft
In het christelijke geloof wordt het oordelen voornamelijk aan god overgelaten op de dags des oordeels. Blijkbaar is dat voor moslims anders en mogen/moeten ze op diens stoel gaan zitten?

Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen is geen principe welke ook in de islam voorkomt?
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:42 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Het is niet zo dat de Turkse autoriteiten haar expres door hebben gelaten ofzo. Ze is met terugwerkende kracht herkend. Ze hebben zich toch gemeld bij Frankrijk?
Ja dat denk ik wel. Want dat is de afgelopen 4 jaar wel de standaardprocedure geweest.
pi_148578556
quote:
8s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:43 schreef Peunage het volgende:

[..]

Want het normaal om je grens gewoon open te stellen voor allerlei terroristisch schorriemorrie?
Hoe had Turkije op 2 januari moeten weten dat ze terroriste was?
pi_148578573
Weet iemand wat het nut is van bespotten?
pi_148578635
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:44 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Hoe had Turkije op 2 januari moeten weten dat ze terroriste was?
Inlichtingendiensten weten zo'n beetje alles over terroristen en/of terreurverdachten. Die vrouw is niet op 2 januari wakker geworden en bedacht "vandaag ben ik terroriste".
pi_148578640
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

1 - Juist; geen zelfverdediging
Dus je wil gaan wachten totdat ze Irak, Syrie, Iran en Turkije veroverd hebben en hier bij de grens staan?
quote:
2 - Hoe weet je dat??
Heb jij wel door wat IS precies voor 'organisatie' is en wat hun doelen zijn eigenlijk? Dat vraag ik me af. Ze willen wereldwijd iedereen onderwerpen aan de sharia en de wil van Allah (tenminste, dat denken ze), en ze hebben laten zien op welke manier ze dat doen. Veel duidelijker kun je het niet krijgen.
  zondag 11 januari 2015 @ 19:46:51 #191
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_148578641
Dat die gekke Fransen onze geliefde profeet vrede zij met hem Mahomet noemen vind ik ook een belediging. Zo heet hij vrede zij met hem helemaal niet. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_148578648
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:45 schreef Webschip het volgende:
Zodra mensen daar moeilijk over doen weet je precies welk soort personen je moet vermijden.
Conscience do cost.
pi_148578676
quote:
mensen uit de tent lokken en vervolgens roepen "maar het was vrijheid van meningsuiting", inspelen op de onderbuikgevoelens en vervolgens maatregelen doorvoeren die hele bevolkingsroepen treft
BAM
pi_148578681
quote:
Die is er niet behalve het uitlokken van gevechten, spanningen en polarisatie. Je hebt er niks aan en we zijn het liever kwijt dan rijk. Elk mens die een fatsoenlijke opvoeding heeft genoten weet dat je rekening moet houden met mensen van een andere afkomst, religie en of andere denkwijze. Niet iedereen denkt en is hetzelfde.
  zondag 11 januari 2015 @ 19:48:14 #195
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148578693
quote:
Ik ben gek op satire.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_148578697
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat die gekke Fransen onze geliefde profeet vrede zij met hem Mahomet noemen vind ik ook een belediging. Zo heet hij vrede zij met hem helemaal niet. :{

Hoe, vrede zij met hem, heet hij, vrede zij met hem, dan, vrede zij met hem?
I´m back.
pi_148578698
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Zodra mensen daar moeilijk over doen weet je precies welk soort personen je moet vermijden.
Maar waarom dan?
pi_148578711
quote:

Blaas jezelf op dan. Als je maar niemand meeneemt.
  zondag 11 januari 2015 @ 19:49:05 #199
13462 BansheeBoy
pi_148578728
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:47 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

mensen uit de tent lokken en vervolgens roepen "maar het was vrijheid van meningsuiting", inspelen op de onderbuikgevoelens en vervolgens maatregelen doorvoeren die hele bevolkingsroepen treft
Of iemands moeder uitmaken voor prostituee en vervolgens raar opkijken als hij geen dialoog met je wilt. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_148578733
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dus je wil gaan wachten totdat ze Irak, Syrie, Iran en Turkije veroverd hebben en hier bij de grens staan?
Ah, want Erdogan en die flip van Iran laten dat gebeuren denk je?? :D

quote:
Heb jij wel door wat IS precies voor 'organisatie' is en wat hun doelen zijn eigenlijk? Dat vraag ik me af. Ze willen wereldwijd iedereen onderwerpen aan de sharia en de wil van Allah (tenminste, dat denken ze), en ze hebben laten zien op welke manier ze dat doen. Veel duidelijker kun je het niet krijgen.
Niemand heeft dat precies door. Dat is het hele punt.

Jij beschrijft de media-facade.

De achtergrond is veel interessanter. Geopolitiek, Project for a New American Century, oliebelangen, drugsdoorvoerhavens, politieke spelletjes, boycots, hoaxes en alles wat erbij komt kijken.

Maar blijf gerust geloven dat wat je nu als samenvatting geeft de enige waarheid is...

pi_148578740
quote:
7s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:48 schreef Webschip het volgende:

[..]

Maar waarom dan?
Omdat mensen die boos worden omdat iemand iets gemeens tegen ze zegt precies het type mensen is waar ik persoonlijk zo min mogelijk aandacht aan wil besteden. Het probleem zijn de mensen die beledigd zijn, niet de beledigers.
Conscience do cost.
  zondag 11 januari 2015 @ 19:49:47 #202
13462 BansheeBoy
pi_148578754
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe, vrede zij met hem, heet hij, vrede zij met hem, dan, vrede zij met hem?
Mohammed vrede zij met hem, geen Mahomet. :{

pi_148578793
ff kijken wat jouw geloofsboek over ongel
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Of iemands moeder uitmaken voor prostituee en vervolgens raar opkijken als hij geen dialoog met je wilt. :{

ovigen zegt... :D
pi_148578795
quote:

Hij was anders wel een redelijke matador.

pi_148578801
quote:

Mammon?
pi_148578810
pi_148578821
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mohammed vrede zij met hem, geen Mahomet. :{

Maar, vrede zij met hem, dat is, vrede zij met hem, toch ook maar, vrede zij met hem, een transitie,vrede zij met hem, uit het Arabisch, vrede zij met hem?
I´m back.
pi_148578842
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:50 schreef SuperFood het volgende:
ff kijken wat jouw geloofsboek over ongel

[..]

ovigen zegt... :D
stinkende varkens die weg moeten rotten in de hel, achtervolgd worden "waar we ons ook bevinden", lager dan apen.

Sja, gek boek, die koran. Gelukkig doen de meeste moslims er niet zoveel mee.

pi_148578844
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar, vrede zij met hem, dat is, vrede zij met hem, toch ook maar, vrede zij met hem, een transitie,vrede zij met hem, uit het Arabissch, vrede zij met hem?
als je de koran zo leest dan is er veel haat dus ik begrijp wel dat ze hem vrede toewensen. ^O^
pi_148578845
quote:
Gadverdamme, 2 vlaggen die staan voor terrorisme.
  zondag 11 januari 2015 @ 19:52:25 #211
13462 BansheeBoy
pi_148578853
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar, vrede zij met hem, dat is, vrede zij met hem, toch ook maar, vrede zij met hem, een transitie,vrede zij met hem, uit het Arabissch, vrede zij met hem?
Die transitie was in het Nederland anders niet nodig. Ze willen gewoon vochtig doen man. :{

pi_148578874
quote:
Algerije + Israel. Wat vindt Libie daarvan? En Egypte?

pi_148578876
In het Arabisch: صلى الله عليه و سلم
pi_148578906
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:53 schreef Pietjevrijheid het volgende:
En hoe spreek je dat uit, vrede zij met hem?
I´m back.
pi_148578921
quote:
Wat probeer je te vertellen lieverd? Ik lees geen arabisch.
pi_148578932
quote:
صلى الله عليه و سلم
Hebrew:
אלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום
  zondag 11 januari 2015 @ 19:54:38 #217
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_148578940
quote:
Vele functies.. het kan voor twijfel zorgen, het kan zorgen dat je naar jezelf gaat kijken en je doen afvragen of je gelijk hebt. Het kan je sterker maken of misschien afstand van iets nemen. Het kan zorgen dat je kan accepteren en ontdekken dat de waarheid van gisteren niet die van vandaag is. Of omgekeerd. Het is een manier van onderzoeken...

hypocriet ook gezien hoe israel met de vrijheid van meningsuiting omgaat waar ze juist nu allemaal voor aan marcheren zijn als ik het goed begrijp
BAM
pi_148578955
Something happen?
Opeens meerdere politiewagens

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)n-protestmars-parijs
  zondag 11 januari 2015 @ 19:55:15 #220
13462 BansheeBoy
pi_148578962
In een oud Hollandse vertaling reppen ze ook over Mahomet. Why????

http://www.theonlyquran.com/search.php?q=mahomet

pi_148578965
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef SuperFood het volgende:

[..]

Hebrew:
אלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום
Spaans:
Dios le bendiga y le conceda la paz
  zondag 11 januari 2015 @ 19:55:39 #222
438527 MissButterflyy
pi_148578983
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef AhmedJaret het volgende:
walgelijk hoe die israelieten dit soort momenten misbruiken om hun illegale staat te promoten door met vlaggen te zwaaien

hypocriet ook gezien hoe israel met de vrijheid van meningsuiting omgaat waar ze juist nu allemaal voor aan marcheren zijn als ik het goed begrijp
Ik zie niet alleen een Israelische vlag.
pi_148578993
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef theNull het volgende:
Something happen?
Opeens meerdere politiewagens

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)n-protestmars-parijs
Misschien dan toch eindelijk die place-schreeuwert? :o
  zondag 11 januari 2015 @ 19:55:59 #224
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_148579001
Je suis un chien terrible.
  zondag 11 januari 2015 @ 19:56:29 #225
13462 BansheeBoy
pi_148579018
quote:
Net als die walgelijke Charb die een tekenaar ontsloeg toen hij een antisemitische tekening maakte. :')

pi_148579024
quote:
7s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Je suis un chien terrible.
Ojé, bank weer aangeknaagd?
pi_148579082
quote:
walgelijk hoe die israelieten dit soort momenten misbruiken om hun illegale staat te promoten door met vlaggen te zwaaien

Helemaal gelijk man.
Broederliefde.
pi_148579100
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik zie niet alleen een Israelische vlag.
Netanyahu loopt voorop in die mars
Broederliefde.
pi_148579115
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Net als die walgelijke Charb die een tekenaar ontsloeg toen hij een antisemitische tekening maakte. :')

alsof ze voorkeur hebben voor een bepaalde soort instelling daar bij Charlie

maar dat zou toch niet?! dat zou impliceren dat ze bewust een agenda hadden om de Islam te beledigen, nee, dat kan haast niet

het waren spotprenten, ze hebben niks op zichzelf afgeroepen, geen mensen opzettelijk op de tenen getrapt om een reactie uit te lokken
BAM
  zondag 11 januari 2015 @ 19:59:05 #230
438527 MissButterflyy
pi_148579136
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:58 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Dat is wel hypocriet ja. :')
pi_148579148
Wie heeft de meeste betogers gehaald btw, Front National of de rest?
  zondag 11 januari 2015 @ 19:59:29 #232
13462 BansheeBoy
pi_148579154
Vind ik altijd zo mooi dit. Iemand in zijn gezicht spugen en janken als je slaag krijgt. :')

pi_148579184
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Vind ik altijd zo mooi dit. Iemand in zijn gezicht spugen en janken als je slaag krijgt. :')

misschien moet je even uitspellen wat je bedoelt vriend.
pi_148579210
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:58 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

verder dan vooraan kan echt niet anders krijg je gestammel dat de joden weer eens onderdrukt worden en dat er in het verleden 6 millioen zijn vermoord
BAM
  zondag 11 januari 2015 @ 20:01:01 #235
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_148579227
quote:

Wie is er nu weer in z'n gezicht gespuugd?
  zondag 11 januari 2015 @ 20:01:03 #236
13462 BansheeBoy
pi_148579228
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef SuperFood het volgende:

[..]

misschien moet je even uitspellen wat je bedoelt vriend.
Laten we met elkaar samenleven. We hoeven de grenzen niet op te zoeken en we hoeven er al helemaal niet overheen. :{

pi_148579252
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:58 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

maar dat zou toch niet?! dat zou impliceren dat ze bewust een agenda hadden om de Islam te beledigen, nee, dat kan haast niet

het waren spotprenten, ze hebben niks op zichzelf afgeroepen, geen mensen opzettelijk op de tenen getrapt om een reactie uit te lokken
Ze hebben niks op zichzelf afgeroepen nee.

Als zij een spotprent willen maken van Mohammed, een pedofiele klapmongool die in de Middeleeuwen oorlog voerde en massagraven ging aanleggen als hobby dan mag dat.

Overigens nu niet schrikken, vergeleken met de huidige beschaving was iedereen rond het jaar 1400 al dan niet een pedofiel, maar zeker een klapmongool.
pi_148579257
quote:

Ga nu maar weer je pilletje nemen.
pi_148579262
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:58 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

Wat is de relevantie daarvan buiten een beetje politiek correct overkomen? Mocht ik uitsluitend jouw profeet mohammed in zijn reet nemen, is dan een aanslag op mij wel opeens legitiem?
  zondag 11 januari 2015 @ 20:02:36 #240
438527 MissButterflyy
pi_148579305
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Laten we met elkaar samenleven. We hoeven de grenzen niet op te zoeken en we hoeven er al helemaal niet overheen. :{

Juist. Laat ze toch die spotprentjes maken, haal je schouders er voor op.
Wordt creatief en maak een mooi spotprentje over hun om ze terug te pakken. ^O^
pi_148579318
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het was geen tekening maar een column, zei dat Sarkozy's zoon zich voor z'n huwelijk tot het judaisme had bekeerd, en dat ie het nog ver ging brengen.

De suggestie dat jood zijn succes in zaken zou opleveren was blijkbaar onaanvaardbaar.
pi_148579319
Als mensen werkelijk willen samenleven dan zouden ze elkaar niet beledigen.
pi_148579328
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

je zit al aardig over mijn grens heen hoor ^O^
pi_148579341
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef AhmedJaret het volgende:

...anders krijg je gestammel dat de joden weer eens onderdrukt worden en dat er in het verleden 6 millioen zijn vermoord
Ja, want ach, dat was ook maar eigenlijk een "detail uit de geschiedenis", of niet, Ahmed?

zondag 11 januari 2015 @ 20:03:27 #245
13462 BansheeBoy
pi_148579349
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Juist. Laat ze toch die spotprentjes maken, haal je schouders er voor op.
Maar dat doe ik ook zeer zeker. Maar ik heb liever dat ze deze niet maken. :{

zondag 11 januari 2015 @ 20:03:47 #246
438527 MissButterflyy
pi_148579367
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:02 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Je laat je natuurlijk beledigen of niet. Het is een keuze, een emotie.
pi_148579369
quote:
En waarom blijf jij mij dan nog steeds beledigen? :(
pi_148579393
quote:
ah dan ga ik ervan uit dat je de koran verbrandt want die beledigd half nederland. ^O^ maak er ff een filmpje van en post hem hier ok.
pi_148579397
quote:
Misschien willen we ook helemaal niet samenleven met mensen die nog in sprookjes geloven.
pi_148579408
Dit is dan toch wel weer sympathiek van ze:

zondag 11 januari 2015 @ 20:05:03 #251
13462 BansheeBoy
pi_148579428
quote:
9s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, want ach, dat was ook maar eigenlijk een "detail uit de geschiedenis", of niet, Ahmed?
Dit is ontzettend smakeloos! :N

pi_148579445
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[ afbeelding ]
niet weten dat allah liever een gevolg had MET gevoel voor humor :P
  zondag 11 januari 2015 @ 20:05:29 #253
438527 MissButterflyy
pi_148579454
quote:

[ afbeelding ]
Is dat echt in Mekka?

Zo ja, dan is dat wel tof ja. ^O^
Echt geen photoshop?
pi_148579467
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Is dat echt in Mekka?

Echt geen photoshop?
uiteraard is dat niet echt.
pi_148579484
quote:

[..]

Is dat echt in Mekka?

Echt geen photoshop?
Dat geloven. :')
pi_148579486
quote:

[..]

Is dat echt in Mekka?

Echt geen photoshop?
Je denkt toch niet dat dit echt is he...?
Broederliefde.
pi_148579495
quote:

[..]

Is dat echt in Mekka?

Echt geen photoshop?
Wat denk je zelf? :')

Lekker naïef. Dat mag ik wel. :)
pi_148579512
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar dat doe ik ook zeer zeker. Maar ik heb liever dat ze deze niet maken. :{
En ik heb liever dat de Islam niet bestaat, maar toch zijn er moslims. Ach ja.
Conscience do cost.
pi_148579516
quote:
9s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

nee dat is de geschiedenis geschreven door de overwinnaar wat er echt is gebeurd zullen we helaas nooit weten want in veel landen is het ontkennen van de holocaust verboden waardoor degelijk onderzoek nooit mag plaatsvinden

jammer, want op dit moment zijn meer dan 1 miljoen mensen in parijs aan het marcheren voor iets met vrijheid van meningsuiting, maar er zijn blijkbaar toch grenzen als het om bepaalde groepen gaat maar daar hoor je verder niemand over, zolang je de profeet (sws) maar mag beledigen
BAM
pi_148579527
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:05 schreef SuperFood het volgende:

[..]

uiteraard is dat niet echt.
FTFY, Iedereen weet hoe tolerant en solidair de islam is. :P
  zondag 11 januari 2015 @ 20:07:06 #261
438527 MissButterflyy
pi_148579531
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? :')

Lekker naïef. Dat mag ik wel. :)
Ja, ben blond hoor. :@
  zondag 11 januari 2015 @ 20:07:15 #262
16715 Mylene
*schatje*
pi_148579538
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:02 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Het was geen tekening maar een column, zei dat Sarkozy's zoon zich voor z'n huwelijk tot het judaisme had bekeerd, en dat ie het nog ver ging brengen.

De suggestie dat jood zijn succes in zaken zou opleveren was blijkbaar onaanvaardbaar.
Klopt dat het niet om een tekening ging. Hier enkele die na zijn ontslag werden gepubliceerd.

zondag 11 januari 2015 @ 20:07:27 #263
13462 BansheeBoy
pi_148579546
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:06 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

nee dat is de geschiedenis geschreven door de overwinnaar wat er echt is gebeurd zullen we helaas nooit weten want in veel landen is het ontkennen van de holocaust verboden waardoor degelijk onderzoek nooit mag plaatsvinden

jammer, want op dit moment zijn meer dan 1 miljoen mensen in parijs aan het marcheren voor iets met vrijheid van meningsuiting, maar er zijn blijkbaar toch grenzen als het om bepaalde groepen gaat maar daar hoor je verder niemand over, zolang je de profeet (sws) maar mag beledigen
Scherp! :{

pi_148579558
quote:

[ afbeelding ]
En voor elk slachtoffer van moslimfundamentalisme een extra rondje lopen.
I´m back.
pi_148579578
quote:

[..]

It's getting hot up in here!
Broederliefde.
  zondag 11 januari 2015 @ 20:08:22 #266
438527 MissButterflyy
pi_148579586
quote:

[..]

Ach ja...
Die mening mag je hebben. Maar het is wel een beetje een andere discussie om het nu over de holocaust te gaan hebben.
pi_148579593
quote:

[..]

Er zijn grenzen ja, maar die grenzen kun je aanroepen in de rechtszaal of bij de politie en niet met een Kalashnikov.
pi_148579594
Wil je vrede en veiligheid? Leuk, maar stop dan met het beledigen van een minderheid.
  zondag 11 januari 2015 @ 20:09:10 #269
13462 BansheeBoy
pi_148579626
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ach ja...
Die mening mag je hebben. Maar het is wel een beetje een andere discussie om het nu over de holocaust te gaan hebben.
Nee, die mening mag je niet hebben. Dat is nou helemaal de discussie. :D

Hebreeuw Finkelstein zou strafbaar zijn in Nederland en veel Westerse landen. :{

pi_148579636
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

It's getting hot up in here!
Wat bedoel je hiermee? Kookt je schedelpannetje over of word je hier stiekem wel een beetje geil van?
pi_148579639
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Wil je vrede en veiligheid? Leuk, maar stop dan met het beledigen van een minderheid.
verwerpelijke mening / uitlating. ff kotsen op je hoofd :r
pi_148579642
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:41 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

gast jij snapt er echt niks van he een beetje respect hier in dit topic is ver te zoeken
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:43 schreef Pietjevrijheid het volgende:

[..]

Je had beter opgevoed moeten worden. Geen fatsoen en geen manieren.
Mohammed benoemen om wat hij is is geen haatzaaien en moet zeker niet beperkt worden. Hetzelfde geldt voor kritiek op de islam en islamieten. Daarnaast zijn volgers van Mohammed die niet tegen wat kritiek kunnen zijn vrij triest. Wat is daar mis mee?
pi_148579645
quote:

[..]

De Holocaustindustrie, een boek dat ik nog moet lezen, is toch gewoon gepubliceerd?

Ik vind het verbieden van antisemitische cartoons ook onzin, en nu?

Natuurlijk mag je een historisch figuur bespotten, of dat nou iemands profeet is of niet. Als je het niet leuk vindt, lees/kijk/luister dan niet.

zondag 11 januari 2015 @ 20:09:55 #274
438527 MissButterflyy
pi_148579660
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Van mij bedoel ik. :)
Het is verboden die mening te hebben en dat is idd hypocriet. Hoe belachelijk ik die mening ook vind.
pi_148579670
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee? Kookt je schedelpannetje over of word je hier stiekem wel een beetje geil van?
Nee. Holocaust ontkennen is nogal gewaagd hierzo
Broederliefde.
pi_148579672
quote:

[..]

Typische laatste zin weer
pi_148579676
quote:
Mohammed was een Opperaap (Kanker zij met hem).

En nu?
pi_148579691
quote:
19s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De Holocaustindustrie, een boek dat ik nog moet lezen, is toch gewoon gepubliceerd?

Natuurlijk mag je een historisch figuur bespotten, of dat nou iemands profeet is of niet. Als je het niet leuk vindt, lees/kijk/luister dan niet.
Norman Finkelstein ontkent de Holocaust niet.
I´m back.
pi_148579709
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hebreeuw Finkelstein zou strafbaar zijn in Nederland en veel Westerse landen. :{

nee het topic gaat over frankrijk, niet over of je de holocaust mag ontkennen. van mij mag dat maar de wet denkt er volgens mij formeel nog anders over. enfin, on topic nu weer trolletje dat je er bent O+
pi_148579712
quote:

[..]

Maar wordt kinderen niet op school geleerd om anderen niet te treiteren?
pi_148579713
quote:
Ik ben hier in de minderheid, heb je al meermaals aangegeven dat je mij beledigt (naast de intelligentie van enkele andere berichtenplaatsers) en toch ga je door met mij beledigen. Hypocriet! :(
pi_148579727
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

En nu?
Je trapt op de ziel van 1,6 miljard moslims, die vaak niets anders hebben dan hun geloof om trots op te zijn.
I´m back.
pi_148579732
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Norman Finkelstein ontkent de Holocaust niet.
Dat zeg ik toch ook niet. Maar goed dat duidelijk te hebben. Het is de industrie erna en eromheen die uitgebeeld wordt in de prima cartoon van Hebdo hierboven.

Goede satirische cartoons kunnen mensen shockeren, ja, duh.

pi_148579733
quote:

[..]

En nu?
Zo werkt het niet. Moet je eens tegen een moslim in het gezicht zeggen en kijken of je dan nog een stoere vent blijft.
pi_148579739
quote:

[..]

En nu?
Debiel.
pi_148579757
quote:

[..]

En nu?
:')
  zondag 11 januari 2015 @ 20:12:20 #287
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_148579764
quote:
Dat lijkt me een dreigement....?
Overigens is de Holocaust echt gebeurd, de reden dat er geen onderzoek naar gedaan mag worden is dat het vrij eenvoudig is voor mensen om zulke daden te verrichten. Adam Curtis heeft daar een prachtige documentaire over gemaakt (The Living Dead) over hoe de Amerikanen erachter kwamen dat hun soldaten net zo veel plezier hadden in het vermoorden van Duitsers aan het einde van de oorlog. Er moest een soort politiek correcte uitleg komen dat het allemaal de schuld was van Hitler en Goering en 'pure evil' en dat de mensen die de verschrikkingen hadden begaan niet de gezellige Duitse buurman was.

Zie ook de Rote Armee Faktion die met hun protest tegen dit wegkijken van West Duitsland in werkelijkheid zelf de fascisten werden waar ze dachten tegen te vechten.
pi_148579771
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar wordt kinderen niet op school geleerd om anderen niet te treiteren?
Obomba bespotten in je avatar, mag dat wel dan?

pi_148579772
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:11 schreef Pietjevrijheid het volgende:

[..]

Zo werkt het niet. Moet je eens tegen een moslim in het gezicht zeggen en kijken of je dan nog een stoere vent blijft.
is dit een dreigement ja? :') sukkel.
pi_148579801
quote:

[..]

pi_148579806
quote:

[..]

Dat zegt dan behoorlijk wat over 'een moslim' en daarmee bevestig je weer een hoop vooroordelen.
  zondag 11 januari 2015 @ 20:13:19 #293
438527 MissButterflyy
pi_148579818
quote:

[..]

En nu?
Laat jezelf filmen terwijl je het zegt en upload het op youtube.
pi_148579820
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef SuperFood het volgende:

[..]

is dit een dreigement ja? :') sukkel.
Lezen...
pi_148579825
quote:
van wie ben jij een kloon?
pi_148579846
quote:
10s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Obomba bespotten in je avatar, mag dat wel dan?
Nou, wat bespottend. :D
pi_148579849
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef Nintex het volgende:
Overigens is de Holocaust echt gebeurd, de reden dat er geen onderzoek naar gedaan mag worden is dat het vrij eenvoudig is voor mensen om zulke daden te verrichten. Adam Curtis heeft daar een prachtige documentaire over gemaakt (The Living Dead) over hoe de Amerikanen erachter kwamen dat hun soldaten net zo veel plezier hadden in het vermoorden van Duitsers aan het einde van de oorlog. Er moest een soort politiek correcte uitleg komen dat het allemaal de schuld was van Hitler en Goering en 'pure evil' en dat de mensen die de verschrikkingen hadden begaan niet de gezellige Duitse buurman was.
Alleen een ezel twijfelt over de Holocaust, maar dat is niet de punt die gemaakt moet worden. Mensen moeten consequent zijn, waarom mogen we feiten niet ontkennen? Ik mag toch wel de kruistochten ontkennen terwijl het een feit is dat het wel bestaan heeft?
pi_148579855
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Nee. Holocaust ontkennen is nogal gewaagd hierzo
Oh, dat is best wel jammer. Ik heb graag dat Holocaustontkenners hun mening zo breed mogelijk ventileren. Dat helpt mensen om hen op waarde in te schatten.
pi_148579862
quote:

[..]

de holocaustindustrie is een probleem dat voortvloeit en is ontstaan uit het opleggen van hele landen dat het verbieden van de holocaust verboden is en ontkent de holocaust niet daadwerkelijk

--Ik vind het verbieden van antisemitische cartoons ook onzin, en nu?
wat jij ervoor over hebt, ga in een mars lopen in amsterdam of zo, andere mensen vechten voor hun waardigheid en zijn hier bereid voor te sterven - ieder zijn ding

dat laatste ben ik het met je eens maar pas op want andere mensen zijn bereid m te sterven wanneer bepaalde dingen gezegd wordt
BAM
pi_148579870
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat lijkt me een dreigement....?
Door 15-jarige meisjes nadat je net One Direction hebt afgekraakt? Zeker.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')