Omdat mensen die boos worden omdat iemand iets gemeens tegen ze zegt precies het type mensen is waar ik persoonlijk zo min mogelijk aandacht aan wil besteden. Het probleem zijn de mensen die beledigd zijn, niet de beledigers.quote:
Mohammed vrede zij met hem, geen Mahomet.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe, vrede zij met hem, heet hij, vrede zij met hem, dan, vrede zij met hem?
ovigen zegt...quote:Op zondag 11 januari 2015 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of iemands moeder uitmaken voor prostituee en vervolgens raar opkijken als hij geen dialoog met je wilt.²
Hij was anders wel een redelijke matador.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat die gekke Fransen onze geliefde profeet vrede zij met hem Mahomet noemen vind ik ook een belediging. Zo heet hij vrede zij met hem helemaal niet.²
Mammon?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat die gekke Fransen onze geliefde profeet vrede zij met hem Mahomet noemen vind ik ook een belediging. Zo heet hij vrede zij met hem helemaal niet.²
Maar, vrede zij met hem, dat is, vrede zij met hem, toch ook maar, vrede zij met hem, een transitie,vrede zij met hem, uit het Arabisch, vrede zij met hem?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mohammed vrede zij met hem, geen Mahomet.²
stinkende varkens die weg moeten rotten in de hel, achtervolgd worden "waar we ons ook bevinden", lager dan apen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:50 schreef SuperFood het volgende:
ff kijken wat jouw geloofsboek over ongel
[..]
ovigen zegt...
als je de koran zo leest dan is er veel haat dus ik begrijp wel dat ze hem vrede toewensen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar, vrede zij met hem, dat is, vrede zij met hem, toch ook maar, vrede zij met hem, een transitie,vrede zij met hem, uit het Arabissch, vrede zij met hem?
Die transitie was in het Nederland anders niet nodig. Ze willen gewoon vochtig doen man.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar, vrede zij met hem, dat is, vrede zij met hem, toch ook maar, vrede zij met hem, een transitie,vrede zij met hem, uit het Arabissch, vrede zij met hem?
Algerije + Israel. Wat vindt Libie daarvan? En Egypte?quote:
En hoe spreek je dat uit, vrede zij met hem?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:53 schreef Pietjevrijheid het volgende:
In het Arabisch: صلى الله عليه و سلم
Wat probeer je te vertellen lieverd? Ik lees geen arabisch.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:53 schreef Pietjevrijheid het volgende:
In het Arabisch: صلى الله عليه و سلم
Vele functies.. het kan voor twijfel zorgen, het kan zorgen dat je naar jezelf gaat kijken en je doen afvragen of je gelijk hebt. Het kan je sterker maken of misschien afstand van iets nemen. Het kan zorgen dat je kan accepteren en ontdekken dat de waarheid van gisteren niet die van vandaag is. Of omgekeerd. Het is een manier van onderzoeken...quote:Op zondag 11 januari 2015 19:45 schreef Webschip het volgende:
Weet iemand wat het nut is van bespotten?
Spaans:quote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Hebrew:
אלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום
Ik zie niet alleen een Israelische vlag.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef AhmedJaret het volgende:
walgelijk hoe die israelieten dit soort momenten misbruiken om hun illegale staat te promoten door met vlaggen te zwaaien
hypocriet ook gezien hoe israel met de vrijheid van meningsuiting omgaat waar ze juist nu allemaal voor aan marcheren zijn als ik het goed begrijp
Misschien dan toch eindelijk die place-schreeuwert?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef theNull het volgende:
Something happen?
Opeens meerdere politiewagens
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)n-protestmars-parijs
Net als die walgelijke Charb die een tekenaar ontsloeg toen hij een antisemitische tekening maakte.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef AhmedJaret het volgende:
hypocriet ook gezien hoe israel met de vrijheid van meningsuiting omgaat waar ze juist nu allemaal voor aan marcheren zijn als ik het goed begrijp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |