1 - Juist; geen zelfverdedigingquote:Op zondag 11 januari 2015 19:41 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat leg ik toch uit? Ooit van een gerechtelijk mandaat gehoord? We vallen Irak en Syrie niet aan, we vallen een vijand aan[1] (o.a. op verzoek van de regering van Irak zelf) die [2]ons zal gaan aanvallen als ze te sterk worden.
Dit. Ik snap niet dat dit niet doordringt tot zoveel mensen. Inclusief de minister van Marokko.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:41 schreef Pietjevrijheid het volgende:
In de Islam wordt iemand die de profeet beledigd als een ongelovige afvallige beschouwt, maar dat betekent niet dat jan en alleman de daad van de executie mogen uitvoeren. Dat wordt namelijk door een rechtbank behandeld, zelfs in Saudi mag men het recht niet in eigen handen nemen, men wordt naar een rechtbank gesleept en wordt daar dan berecht en dan wordt hij pas dood gemaakt.
Rechtsstaatjihadisme, de nieuwe religie van het "moderne" West-Europa.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:43 schreef Roland010 het volgende:
maar doe je beroep op ons onafhankelijk rechtssysteem.
In het christelijke geloof wordt het oordelen voornamelijk aan god overgelaten op de dags des oordeels. Blijkbaar is dat voor moslims anders en mogen/moeten ze op diens stoel gaan zitten?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:37 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
[..]
http://islamqa.info/en/22809
maar onschuldige mensen vermoorden (wat ook is gebeurd):
[..]
http://quran.com/5/32
dus het is uiteindelijk een weegschaal verhaal en dat is God's taak, het is maar wat je gelooft
Ja dat denk ik wel. Want dat is de afgelopen 4 jaar wel de standaardprocedure geweest.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:42 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de Turkse autoriteiten haar expres door hebben gelaten ofzo. Ze is met terugwerkende kracht herkend. Ze hebben zich toch gemeld bij Frankrijk?
Hoe had Turkije op 2 januari moeten weten dat ze terroriste was?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Want het normaal om je grens gewoon open te stellen voor allerlei terroristisch schorriemorrie?
Inlichtingendiensten weten zo'n beetje alles over terroristen en/of terreurverdachten. Die vrouw is niet op 2 januari wakker geworden en bedacht "vandaag ben ik terroriste".quote:Op zondag 11 januari 2015 19:44 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hoe had Turkije op 2 januari moeten weten dat ze terroriste was?
Dus je wil gaan wachten totdat ze Irak, Syrie, Iran en Turkije veroverd hebben en hier bij de grens staan?quote:
Heb jij wel door wat IS precies voor 'organisatie' is en wat hun doelen zijn eigenlijk? Dat vraag ik me af. Ze willen wereldwijd iedereen onderwerpen aan de sharia en de wil van Allah (tenminste, dat denken ze), en ze hebben laten zien op welke manier ze dat doen. Veel duidelijker kun je het niet krijgen.quote:2 - Hoe weet je dat??
Zodra mensen daar moeilijk over doen weet je precies welk soort personen je moet vermijden.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:45 schreef Webschip het volgende:
Weet iemand wat het nut is van bespotten?
mensen uit de tent lokken en vervolgens roepen "maar het was vrijheid van meningsuiting", inspelen op de onderbuikgevoelens en vervolgens maatregelen doorvoeren die hele bevolkingsroepen treftquote:Op zondag 11 januari 2015 19:45 schreef Webschip het volgende:
Die is er niet behalve het uitlokken van gevechten, spanningen en polarisatie. Je hebt er niks aan en we zijn het liever kwijt dan rijk. Elk mens die een fatsoenlijke opvoeding heeft genoten weet dat je rekening moet houden met mensen van een andere afkomst, religie en of andere denkwijze. Niet iedereen denkt en is hetzelfde.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:45 schreef Webschip het volgende:
Ik ben gek op satire.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:45 schreef Webschip het volgende:
Hoe, vrede zij met hem, heet hij, vrede zij met hem, dan, vrede zij met hem?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat die gekke Fransen onze geliefde profeet vrede zij met hem Mahomet noemen vind ik ook een belediging. Zo heet hij vrede zij met hem helemaal niet.²
Maar waarom dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Zodra mensen daar moeilijk over doen weet je precies welk soort personen je moet vermijden.
Blaas jezelf op dan. Als je maar niemand meeneemt.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat die gekke Fransen onze geliefde profeet vrede zij met hem Mahomet noemen vind ik ook een belediging. Zo heet hij vrede zij met hem helemaal niet.²
Of iemands moeder uitmaken voor prostituee en vervolgens raar opkijken als hij geen dialoog met je wilt.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:47 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
mensen uit de tent lokken en vervolgens roepen "maar het was vrijheid van meningsuiting", inspelen op de onderbuikgevoelens en vervolgens maatregelen doorvoeren die hele bevolkingsroepen treft
Ah, want Erdogan en die flip van Iran laten dat gebeuren denk je??quote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dus je wil gaan wachten totdat ze Irak, Syrie, Iran en Turkije veroverd hebben en hier bij de grens staan?
Niemand heeft dat precies door. Dat is het hele punt.quote:Heb jij wel door wat IS precies voor 'organisatie' is en wat hun doelen zijn eigenlijk? Dat vraag ik me af. Ze willen wereldwijd iedereen onderwerpen aan de sharia en de wil van Allah (tenminste, dat denken ze), en ze hebben laten zien op welke manier ze dat doen. Veel duidelijker kun je het niet krijgen.
Omdat mensen die boos worden omdat iemand iets gemeens tegen ze zegt precies het type mensen is waar ik persoonlijk zo min mogelijk aandacht aan wil besteden. Het probleem zijn de mensen die beledigd zijn, niet de beledigers.quote:
Mohammed vrede zij met hem, geen Mahomet.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe, vrede zij met hem, heet hij, vrede zij met hem, dan, vrede zij met hem?
ovigen zegt...quote:Op zondag 11 januari 2015 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of iemands moeder uitmaken voor prostituee en vervolgens raar opkijken als hij geen dialoog met je wilt.²
Hij was anders wel een redelijke matador.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Mammon?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar, vrede zij met hem, dat is, vrede zij met hem, toch ook maar, vrede zij met hem, een transitie,vrede zij met hem, uit het Arabisch, vrede zij met hem?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mohammed vrede zij met hem, geen Mahomet.²
stinkende varkens die weg moeten rotten in de hel, achtervolgd worden "waar we ons ook bevinden", lager dan apen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:50 schreef SuperFood het volgende:
ff kijken wat jouw geloofsboek over ongel
[..]
ovigen zegt...
als je de koran zo leest dan is er veel haat dus ik begrijp wel dat ze hem vrede toewensen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar, vrede zij met hem, dat is, vrede zij met hem, toch ook maar, vrede zij met hem, een transitie,vrede zij met hem, uit het Arabissch, vrede zij met hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |