Als hij gefinancierd werd vanuit het midden oosten is geld ook vast geen probleem.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:32 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_Coulibaly__.html
[..]
Dit vind ik eigenlijk wel geruststellend want blijkbaar was er niemand anders binnen zijn groep die dat spul nog wel kon gebruiken. Nu zou men wapens genoeg kunnen hebben maar geld genoeg heeft eigenlijk niemand totdat het doel is bereikt.
Wat heeft Nederland in godsnaam in Syrie of Irak te zoeken??quote:Op zondag 11 januari 2015 19:32 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Beter dan gezellig thee met ze gaan drinken of negeren, dat werkt sowieso niet.
Zand.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heeft Nederland in godsnaam in Syrie of Irak te zoeken??
Omdat ze met onafhankelijke cellen werken. Goed beschreven door Heinlein in "The moon is a harsh mistress" (stond ooit op de recommended reading list van de US Marines academy).quote:Op zondag 11 januari 2015 19:32 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_Coulibaly__.html
[..]
Dit vind ik eigenlijk wel geruststellend want blijkbaar was er niemand anders binnen zijn groep die dat spul nog wel kon gebruiken. Nu zou men wapens genoeg kunnen hebben maar geld genoeg heeft eigenlijk niemand totdat het doel is bereikt.
Om het hier te krijgen en buiten zicht van politie te houden is het toch wat lastiger, ik kan me in elk geval niet voorstellen dat als je nog "strijdmakkers' hebt je laat liggen wat ze eventueel kunnen gebruiken.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als hij gefinancierd werd vanuit het midden oosten is geld ook vast geen probleem.
Leuk dat jij dat vindt.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:35 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Het bespotten van Mohammed en dat keer op keer nadrukken en herhalen is ook haatzaaien vind ik.
Hebben ze ook niet, het punt is dat grote delen van Syrie en Irak geen Syrie en Irak waren, maar de Islamitische Staat. En die staat was op de iets langere termijn een grote bedreiging voor ons, dus het is zelfverdediging.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet maar dan is deze cel nu blijkbaar wel weg.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:35 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Omdat ze met onafhankelijke cellen werken. Goed beschreven door Heinlein in "The moon is a harsh mistress" (stond ooit op de recommended reading list van de US Marines academy).
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:53 schreef akveor het volgende:
Ik mis voornamelijk de uitleg op tv of iets nu wel of niet in de koran of sharia staat nav van de gepleegde daden. Ik hoor niemand daarover. Of is dat misschien te gevaarlijk?
http://islamqa.info/en/22809quote:The scholars are unanimously agreed that a Muslim who insults the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) becomes a kaafir and an apostate who is to be executed.
http://quran.com/5/32quote:whoever kills a soul unless for a soul or for corruption [done] in the land - it is as if he had slain mankind entirely. And whoever saves one - it is as if he had saved mankind entirely.
Als je er helemaal niks mee te maken wilt hebben moet je ook niet toelaten dat jihadisten hier radicaliseren, en daar mensen gaan afslachten. En ook geen ''rebellen'' steunen, op welke manier dan ook (finacieel, operationeel/tactisch, politiek). Als je dat niet doet, hoef je ook geen bombardementen uit te voeren.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind je ook van het bespotten van Hollande? En al was dat zo, moord is nog veel erger dan haatzaaien. Daarvoor hebben we een rechtssysteem. Als iemand iets jat van mij is dat ook verboden, maar mag ik diegene dan zomaar doodmaken als reactie?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:35 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Het bespotten van Mohammed en dat keer op keer nadrukken en herhalen is ook haatzaaien vind ik.
Ehhh???quote:Op zondag 11 januari 2015 19:36 schreef Roland010 het volgende:
... grote delen van Syrie en Irak... de Islamitische Staat ... was op de iets langere termijn een grote bedreiging voor ons, dus het is zelfverdediging.
Haatzaaien? Het is een dode, barbaarse pedofiel... sinds wanneer is iemand die al eeuwen dood is zo noemen haatzaaien? Mensen die hier boos om worden zijn vrij triest, hoe vaak het ook wordt gezegd.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:35 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Is zo idd, maar wat betreft weghalen sowieso een goed punt. Denk dat als er meerdere gasten in die groep zaten er in ieder geval wel eentje alles veilig had gesteld.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Om het hier te krijgen en buiten zicht van politie te houden is het toch wat lastiger, ik kan me in elk geval niet voorstellen dat als je nog "strijdmakkers' hebt je laat liggen wat ze eventueel kunnen gebruiken.
En vrouwen een hand moeten schudden?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:35 schreef Pietjevrijheid het volgende:
quote:
Dat lijkt mij juist niet. Eventuele medestanders weten best dat als je jouw kop daar zou laten zien, je direct op de voorrangslijst van de inlichtingendiensten staat.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is zo idd, maar wat betreft weghalen sowieso een goed punt. Denk dat als er meerdere gasten in die groep zaten er in ieder geval wel eentje alles veilig had gesteld.
Dat leg ik toch uit? Ooit van een gerechtelijk mandaat gehoord? We vallen Irak en Syrie niet aan, we vallen een vijand aan (o.a. op verzoek van de regering van Irak zelf) die ons zal gaan aanvallen als ze te sterk worden. Je moet er niet aan denken dat IS door zou kunnen blijven groeien en beschikking kreeg over kernwapens.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehhh???
Ik weet niet waar ik moet beginnen bij deze kromme redenering.
Wat hebben wij daar te zoeken en hoe vormt dat voor ons precies een bedreiging?
gast jij snapt er echt niks van he een beetje respect hier in dit topic is ver te zoekenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Haatzaaien? Het is een dode, barbaarse pedofiel... sinds wanneer is iemand die al eeuwen dood is zo noemen haatzaaien? Mensen die hier boos om worden zijn vrij triest, hoe vaak het ook wordt gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |